SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die douwen ze tussen de bek ofzo, maar is volgens mij niet 100% fail safe.quote:Op zondag 22 november 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een soort breekstikkie om de hond los te laten bij het bijten maar wordt blijkbaar nauwelijks gebruikt op straat
mja in het speeltje doorgaansquote:Op zondag 22 november 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
het bijten is ook de beloning voor de hond
Nou dat het middel ( de hond) niet in verhouding staat tot waar de verdachte van wordt verdacht of dat er geen bedreiging is voor de agent in kwestie.quote:Op zondag 22 november 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
Maar in welk opzicht buiten proportie inzetten dan?
Hij probeert nu republikeinse kiesmannen te manipulerenquote:Op zondag 22 november 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Trump verliest wel rechtszaak na rechszaak
Vraag me af of hij over 4 jaar nog steeds de gedoodverfde republikein gaat zijnquote:Op zondag 22 november 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij probeert nu republikeinse kiesmannen te manipuleren
Die gaat straks vanuit de oppositie lekker het vuurtje opstoken.quote:Op zondag 22 november 2020 10:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vraag me af of hij over 4 jaar nog steeds de gedoodverfde republikein gaat zijn
Dat zal wel, maarrr als de republikeinen hem niet zo graag meer zien zoals nu. Vraag ik me toch af of hij weer naar voren geschoven wordt als er die partij verkiezingen dingen zijn.quote:Op zondag 22 november 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gaat straks vanuit de oppositie lekker het vuurtje opstoken.
Het zal er vanaf hangen hoe goed hij dat vuurtje kan blijven opstoken. Hij vertegenwoordigt nu een enorme kiezersbase. Je schuift ‘m dus niet zomaar aan de kantquote:Op zondag 22 november 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zal wel, maarrr als de republikeinen hem niet zo graag meer zien zoals nu. Vraag ik me toch af of hij weer naar voren geschoven wordt als er die partij verkiezingen dingen zijn.
En veel mensen uit die groep denken gewoon dat er gefraudeerd isquote:Op zondag 22 november 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zal er vanaf hangen hoe goed hij dat vuurtje kan blijven opstoken. Hij vertegenwoordigt nu een enorme kiezersbase. Je schuift ‘m dus niet zomaar aan de kant
Ja, en dat gaat Trump de komende vier jaar lekker uitbuiten. Ik denk dat hij een goeie kans maakt over vier jaar.quote:Op zondag 22 november 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En veel mensen uit die groep denken gewoon dat er gefraudeerd is
Vraag me af of die kiezersbase zo groot is puur voor hem en niet omdat ze republikeins willen stemmen.quote:Op zondag 22 november 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zal er vanaf hangen hoe goed hij dat vuurtje kan blijven opstoken. Hij vertegenwoordigt nu een enorme kiezersbase. Je schuift ‘m dus niet zomaar aan de kant
Tuurlijk. Alleen Trump heeft het hele partijapparaat handig voor zichzelf ingezet.quote:Op zondag 22 november 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me af of die kiezersbase zo groot is puur voor hem en niet omdat ze republikeins willen stemmen.
Biden is als een golden retriever, denk niet dat je hoeft te verwachten dat die grootse daden gaat verrichten, golden retrievers bestaan en dat is het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 22 november 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus ik hoop dat Biden eindelijk eens wat gaat doen aan de krimpende middenklasse.
Blij dat we hier niet zo'n systeem hebben, dan zou je bijvoorbeeld moeten kiezen tussen van der Staaij en Marijnissenquote:Op zondag 22 november 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen Trump heeft het hele partijapparaat handig voor zichzelf ingezet.
Eerder Baudet en Marijnissen, dat klopt beter in je vergelijking.quote:Op zondag 22 november 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blij dat we hier niet zo'n systeem hebben, dan zou je bijvoorbeeld moeten kiezen tussen van der Staaij en Marijnissen
Denk dat Kamala wat meer pitbullgenen heeftquote:Op zondag 22 november 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden is als een golden retriever, denk niet dat je hoeft te verwachten dat die grootse daden gaat verrichten, golden retrievers bestaan en dat is het wel zo'n beetje.
Dan wist ik het wel.quote:Op zondag 22 november 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blij dat we hier niet zo'n systeem hebben, dan zou je bijvoorbeeld moeten kiezen tussen van der Staaij en Marijnissen
Of tussen Klaver en Wildersquote:Op zondag 22 november 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder Baudet en Marijnissen, dat klopt beter in je vergelijking.
Ook geen keuze die je graag wilt makenquote:
Kamala heeft er wel zin in denk ik ja, over een tijdje mogen negerzoenen daar ook niet meer en dan is alles opgelostquote:Op zondag 22 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Kamala wat meer pitbullgenen heeft
Dus als Biden naar huize Zonnedauw vertrekt na een paar maanden, kan zij de boel eens lekker opschudden.
Ik zou nog wel op Marijnissen kunnen stemmen. Maar kiezen tussen Klaver en Wildersquote:Op zondag 22 november 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ook geen keuze die je graag wilt maken
Ik wilde vanmiddag naar de demonstratie van KOZP. Maar die gaat niet door.quote:Op zondag 22 november 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kamala heeft er wel zin in denk ik ja, over een tijdje mogen negerzoenen daar ook niet meer en dan is alles opgelost
Tot op bepaalde hoogte is dat denk ik best een prima man, totdat god zich er mee gaat bemoeien, dan is het gelijk weer een doorgeslagen reliwappie waarbij elke vorm van logisch nadenken als sneeuw voor de zon verdwijntquote:
Klaver in dat geval.quote:Op zondag 22 november 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou nog wel op Marijnissen kunnen stemmen. Maar kiezen tussen Klaver en Wilders
Vraag bitterbal meteen mee dan, die is dol op gekkies en sensatie.quote:Op zondag 22 november 2020 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag naar de demonstratie van KOZP. Maar die gaat niet door.
Denk dat het een blokje kaas man isquote:Op zondag 22 november 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte is dat denk ik best een prima man, totdat god zich er mee gaat bemoeien, dan is het gelijk weer een doorgeslagen reliwappie waarbij elke vorm van logisch nadenken als sneeuw voor de zon verdwijnt
Begint zij in het vak van KOZP en ik bij Pegida en dan komen we vanzelf bij elkaar uit.quote:Op zondag 22 november 2020 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag bitterbal meteen mee dan, die is dol op gekkies en sensatie.
Wat houdt dat in?quote:Op zondag 22 november 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat het een blokje kaas man is
quote:Op zondag 22 november 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Biden is als een golden retriever, denk niet dat je hoeft te verwachten dat die grootse daden gaat verrichten, golden retrievers bestaan en dat is het wel zo'n beetje.
Dat wel ja, type een vrouw heeft 1 recht, het aanrecht en maar 1 plicht, de zwijgplichtquote:Op zondag 22 november 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat het een blokje kaas man is
Kunnen ze niet beter in Rotterdam of Amsterdam demonsteren, ik bedoel daar wonen veel meer mensen die op zwarte piet lijken.quote:Op zondag 22 november 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint zij in het vak van KOZP en ik bij Pegida en dan komen we vanzelf bij elkaar uit.
Helaas heeft KOZP er geen zin meer in. Die zijn gisteren op hun tour in Venlo ook al belaagd.
Dat is wel een van de weinige honden die ik enigszins kan tolererenquote:Op zondag 22 november 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was me in een aantal standpunten aan het verdiepen, maar sommige dingen die ze roepen kan ik ook niet achterstaan. 20% hoger minimumloon + bijstand. 10.000 euro als je 18 wordt.quote:Op zondag 22 november 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zwaar allergisch voor die partij.
quote:Op zondag 22 november 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze niet beter in Rotterdam of Amsterdam demonsteren, ik bedoel daar wonen veel meer mensen die op zwarte piet lijken.
En werpplicht.quote:Op zondag 22 november 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, type een vrouw heeft 1 recht, het aanrecht en maar 1 plicht, de zwijgplicht
Ik vind het bij uitstek de partij van links roepen en rechts zakkenvullen.quote:Op zondag 22 november 2020 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was me in een aantal standpunten aan het verdiepen, maar sommige dingen die ze roepen kan ik ook niet achterstaan. 20% hoger minimumloon + bijstand. 10.000 euro als je 18 wordt.
Van min mag het, zolang allerlei andere toeslagen daarna stop gezet worden. Maar die krijg je er nog bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |