quote:Heeele wijze opmerking schatje...
Op woensdag 22 januari 2003 18:50 schreef schatje het volgende:
Ach, het gebruik van "human shields" heeft Saddam gewoon van Israel afgekeken.
[Dit bericht is gewijzigd door GodOfHellFire op 23-01-2003 10:03]
quote:Welke geloofwaardigheid?
Op donderdag 23 januari 2003 09:57 schreef GodOfHellFire het volgende:Heeele wijze opmerking schatje...
het zijn vrijwilligers... heeft Saddam niets mee te maken...
dit soort opmerkingen tasten je eigen geloofwardigheid alleen maar aan..
quote:Als amerika Irak aanvalt dan word Irak volgens NATO akkoorden ook een vijand van Nederland (volgens mij zijn ze dat al), als je vijanden van de staat gaat helpen ben je een landverrader.
Op donderdag 23 januari 2003 00:51 schreef Re het volgende:[..]
zou je mij even precies uit kunnen leggen wat de link tussen landverrader en beschermer van burgerdoelen met elkaar gemeen hebben. Of waarom concentratiekampen in deze context door jou gebruikt worden om eens lekker loos te blaten? Ahh misschien wil je dat er zoveel mogelijk slachtoffers gaan vallen .. lekker genieten op de bank met een zak chips
dan kan je wel roepen dat het om humanitaire doelen zoals ziekenhuizen gaat maar je kan er vergif op innemen dat er luchtdoelgeschut op geplaats is of gaat worden.
dus bemoeilijk je de taak van de (misschien zelfs nederlandse) piloten en je brengt ze zelfs in levensgevaar.
... wat was de straf op hoogverraad in tijde van oorlog ook al weer??
Ik hoop voor hun families dat ze hun testament goed hebbn geregeld, want die zien we nooit meer terug.
En mochten ze in Irak aankomen voor de aanvallen dan nog gaan ze op objecten staan die niet aangevallen zullen worden, of de Irakezen ketenen ze vast aan hun Scud lanceerders. In beide gevallen is hun effect nul komma nul.
Het grootste gevaar voor deze lui zou het Irakese volk wel eens kunnen zijn na het verdrijven van Saddam Hussein.
Stompzinnige aktie.
Ik ben voor het verdrijven van Sadam en als dat niet anders kan dan met een oorlog, tja, dan moet dat maar.
quote:precies..
Op woensdag 22 januari 2003 16:01 schreef BAZZA het volgende:
Mooi, het is hier al zo druk... als er op deze manier hele wijken in Amsterdam-West dan leeg komen te staan en ik dan mijn fiets daar zonder slot kan neerzetten ben ik helemaal voor
Subsidies voor die tickets zou ik zeggen![]()
en die zien we nooit meer terug
quote:En ben je ook voor de nieuwe dictator à la Pinochet die de Amerikanen daar willen installeren?
Op donderdag 23 januari 2003 14:16 schreef Gia het volgende:
Ik ben voor het verdrijven van Sadam en als dat niet anders kan dan met een oorlog, tja, dan moet dat maar.
Vind je het positief dat Amerika 100 tot 200 miljard euro aan olie wil roven om 'de kosten van de oorlog te dekken'?
quote:Nee, maar Sadam moet weg.
Op donderdag 23 januari 2003 14:26 schreef Farzin het volgende:[..]
En ben je ook voor de nieuwe dictator à la Pinochet die de Amerikanen daar willen installeren?
Vind je het positief dat Amerika 100 tot 200 miljard euro aan olie wil roven om 'de kosten van de oorlog te dekken'?
quote:Sorry, maar dat is onzin, alleen als Irak een NAVO land aanvalt gaat dit op, niet andersom.
Op donderdag 23 januari 2003 12:49 schreef sp3c het volgende:Als amerika Irak aanvalt dan word Irak volgens NATO akkoorden ook een vijand van Nederland (volgens mij zijn ze dat al), als je vijanden van de staat gaat helpen ben je een landverrader.
dan kan je wel roepen dat het om humanitaire doelen zoals ziekenhuizen gaat maar je kan er vergif op innemen dat er luchtdoelgeschut op geplaats is of gaat worden.
dus bemoeilijk je de taak van de (misschien zelfs nederlandse) piloten en je brengt ze zelfs in levensgevaar.
... wat was de straf op hoogverraad in tijde van oorlog ook al weer??
Ik vindt het moedig van deze mensen dat zij bereid zijn de consequenties van hun overtuigingen tot het uiterste te aanvaarden, of hun zaak nu gerechtvaardigd is (Saddam kan ik persoonlijk niet als een 'just cause' zien) of niet, ze hebben tenminste wel de moed om de woord bij daad te voegen.
Dat verdient respect.
quote:Wat een briljante opmerking.
Op donderdag 23 januari 2003 14:30 schreef Gia het volgende:
Nee, maar Sadam moet weg.
quote:Ja, laten we Irak bombarderen, na duizenden burgerdoden roven we de olie zodat we er zelf beter van worden. Ikke, de VVD, en de rest kan stikken.
En als Amerika olie heeft, profiteren wij daar waarschijnlijk ook van en dat zou niet verkeerd zijn.
quote:Lees het bericht maar eens door, ze zijn daar niet voor Saddam Hoessein, maar voor de onschuldige burgers.
Op donderdag 23 januari 2003 14:38 schreef Tia_Tijger het volgende:
(Saddam kan ik persoonlijk niet als een 'just cause' zien)
quote:Sorry maar dat vindt ik uitermate naief, ik respecteer hun moed maar je steunt iig indirect Saddam met een dergelijke actie hoezeer zij zich ook van hem distantieeren.
Op donderdag 23 januari 2003 14:40 schreef Farzin het volgende:Lees het bericht maar eens door, ze zijn daar niet voor Saddam Hoessein, maar voor de onschuldige burgers.
quote:Het blijft moeilijk om een praktisch nut van deze actie voor te stellen. Zitten de USAF planners nu al die ziekenhuizen van hun doelenlijst te schrappen, kwaad dat ze niet al die onschuldige burgers mogen platbombarderen ? De activisten denken blijkbaar nogal racistisch, dat hun levens veel meer waard zijn dan Irakese levens.
Op donderdag 23 januari 2003 14:40 schreef Farzin het volgende:[..]
Lees het bericht maar eens door, ze zijn daar niet voor Saddam Hoessein, maar voor de onschuldige burgers.
quote:Is het Iraakse volk een vijand van de Nederlandse staat? Denk toch niet zo verdomde rechtlijnig man, Saddam is onze vijand, niet het volk. Als er morgen hier in Nederland een gevaarlijke psychopaat aan de macht komt, zou jij het dan ook logisch vinden dat je als burger opeens bommen op je kanis krijgt, en je als de vijand van de wereld wordt gezien, terwijl het absoluut niet jouw schuld is dat die psychopaat daar zit?
Op donderdag 23 januari 2003 12:49 schreef sp3c het volgende:[..]
Als amerika Irak aanvalt dan word Irak volgens NATO akkoorden ook een vijand van Nederland (volgens mij zijn ze dat al), als je vijanden van de staat gaat helpen ben je een landverrader.
Kun je wel hol lopen blaten over "landverrader" en een lulverhaaltje ophangen over "het leven van piloten in gevaar brengen" maar dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Als die piloten hun leven niet in gevaar willen brengen dan moeten ze verdomme niet naar Irak gaan om oorlogje te voeren voor Dubya of ueberhaupt niet in het leger gaan.
Dat jij niet verder kijkt dan dat lullige nato verbond en de oorlogspropaganda van een psychopatische cowboy, en op grond daarvan onschuldige mensen die andere onschuldige mensen willen helpen en redden, met gevaar voor eigen leven, als landverrader gaat bestempelen, en zelfs al zinspeelt op de doodstraf voor deze mensen toont aan wat voor een harteloze klootzak jij bent. Gadverdamme.
quote:Dus met een beetje geluk krijgen ze geen Amerikaan/Brit/Australier te zien.
Op donderdag 23 januari 2003 14:40 schreef Farzin het volgende:
Lees het bericht maar eens door, ze zijn daar niet voor Saddam Hoessein, maar voor de onschuldige burgers.
quote:Heb ik geprobeerd, maar je moet een Amerikaans paspoort hebben voor je daar in de US Military mag.
Op woensdag 22 januari 2003 20:21 schreef NorthernStar het volgende:
Dus ben je voor oorlog, pak je spullen en meld je aan voor god en vaderland!
Maar ze weten dat ik altijd nog kom indien ze me kunnen gebruiken
quote:doe nou niet alsof elk door NATO afgevuurd projectiel op burgerdoelen terecht gaan komen want dat is natuurlijk onzin
Op donderdag 23 januari 2003 15:39 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Is het Iraakse volk een vijand van de Nederlandse staat? Denk toch niet zo verdomde rechtlijnig man, Saddam is onze vijand, niet het volk. Als er morgen hier in Nederland een gevaarlijke psychopaat aan de macht komt, zou jij het dan ook logisch vinden dat je als burger opeens bommen op je kanis krijgt, en je als de vijand van de wereld wordt gezien, terwijl het absoluut niet jouw schuld is dat die psychopaat daar zit?
Kun je wel hol lopen blaten over "landverrader" en een lulverhaaltje ophangen over "het leven van piloten in gevaar brengen" maar dat slaat natuurlijk als een lul op een drumstel. Als die piloten hun leven niet in gevaar willen brengen dan moeten ze verdomme niet naar Irak gaan om oorlogje te voeren voor Dubya of ueberhaupt niet in het leger gaan.
Dat jij niet verder kijkt dan dat lullige nato verbond en de oorlogspropaganda van een psychopatische cowboy, en op grond daarvan onschuldige mensen die andere onschuldige mensen willen helpen en redden, met gevaar voor eigen leven, als landverrader gaat bestempelen, en zelfs al zinspeelt op de doodstraf voor deze mensen toont aan wat voor een harteloze klootzak jij bent. Gadverdamme.
Als hier morgen een sicko de macht zou grijpen en een ware reign of terror begint hier dan zou ik het wel verwelkomen als bevriende natie's die sicko er weer uit komen schieten ... het iraakse volk zal na tientallen jaren ook wel graag van saddam afwillen.
quote:een daisicutter kijkt niet op een burgerdoel meer of minder en het is ook naief te denken dat de Irakezen Saddam zomaar weg willen hebben... indoctrinatie werkt helaas best goed
Op donderdag 23 januari 2003 19:09 schreef sp3c het volgende:[..]
doe nou niet alsof elk door NATO afgevuurd projectiel op burgerdoelen terecht gaan komen want dat is natuurlijk onzin
Als hier morgen een sicko de macht zou grijpen en een ware reign of terror begint hier dan zou ik het wel verwelkomen als bevriende natie's die sicko er weer uit komen schieten ... het iraakse volk zal na tientallen jaren ook wel graag van saddam afwillen.
quote:Tuurlijk. Indoctrinatie van de 'vreedzame' Saddam werkt prima op mentale kneuzen zoals jij. De rest van de beschaafde wereld wil al jaren van dat varken af, inclusief zijn gehele eigen bevolking.
Op donderdag 23 januari 2003 19:49 schreef Re het volgende:[..]
een daisicutter kijkt niet op een burgerdoel meer of minder en het is ook naief te denken dat de Irakezen Saddam zomaar weg willen hebben... indoctrinatie werkt helaas best goed
quote:ten eerste ben jij geheel niet in staat enig diagnose te stellen over mijn psyche... ik zeg alleen maar dat je de indoctrinatie niet moet onderschatten... maar van mij mag je. Ten tweede als de gehele wereld al jaren van dit varken af wil waarom zit hij er dan nu nog?... 10 jaar geleden stonden de Amerikaanse troepen al op zijn deur te kloppen en wist men al van de gifgas aanvallen.
Op donderdag 23 januari 2003 20:38 schreef Baas het volgende:[..]
Tuurlijk. Indoctrinatie van de 'vreedzame' Saddam werkt prima op mentale kneuzen zoals jij. De rest van de beschaafde wereld wil al jaren van dat varken af, inclusief zijn gehele eigen bevolking.
Maar om even duidelijk te zijn als mensen daar naartoe willen om als schildvoer te dienen is dat hun eigen keuze.. ze weten de gevaren.. dus zou ik ze zeker niet laf of onwetend noemen
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:49 schreef Re het volgende:
een daisicutter kijkt niet op een burgerdoel meer of minder
quote:Waarom doet de bevolking dat dan niet? Revolutie! Ze hadden verdomme al lang de kans gehad, door bijv gebruik te maken van de chaos van de golfoorlog. Maar nee, blijkbaar ging men liever in het paleis van Saddam liggen om menselijk schild te spelen. Angst, natuurlijk, maar angst houdt je niet tegen als volk als je *echt* van een leider af wil.
Op donderdag 23 januari 2003 20:38 schreef Baas het volgende:[..]
Tuurlijk. Indoctrinatie van de 'vreedzame' Saddam werkt prima op mentale kneuzen zoals jij. De rest van de beschaafde wereld wil al jaren van dat varken af, inclusief zijn gehele eigen bevolking.
quote:Omdat de publieke opinie zich tegen de VS keerde op het moment dat er beelden naar buiten kwamen van het verslagen Iraakse leger dat op de terugtocht was. Bush sr. wilde door maar kon dat niet doen vanwege zware nationale en internationale druk. Nu zitten we met de gebakken peren.
Op donderdag 23 januari 2003 21:42 schreef Re het volgende:[..]
(...) als de gehele wereld al jaren van dit varken af wil waarom zit hij er dan nu nog?... 10 jaar geleden stonden de Amerikaanse troepen al op zijn deur te kloppen en wist men al van de gifgas aanvallen.
Iedereen die daar naar toe gaat om als menselijk schild te dienen moet dat vooral doen. Hoe meer hoe beter. Dat soort extreem linkse gekken hebben we niet nodig in NL. Ik juich deze (mini)exodus dan ook van harte toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |