Ik hodl al een jaar of drie. Wel één keer bijgekocht volgens mijquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Kopen jullie bij als het daalt naar dit soort waardes (66 sat) of is het gewoon HODL?
Kyn je zeggen hoe jij dat aanpakt? Mn vet loopt alleen maar stof te vergaren.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 19:03 schreef Rossdale het volgende:
In drie jaar steeds meer bijgekocht. Nu swingtrade ik alleen een beetje de Vechain ecosysteem coins om meer VET te vergaren. Dat is onafhankelijk van wat BTC allemaal doet op dit moment.
Weinig volume dus als je kleine trades maakt kun je wel flinke % pakken. Elke VET is eind dit jaar toch maar weer mooi een euro extra natuurlijk
Dit is hoe adoptie eruit ziet.quote:
Als een MMO speler en iemand die zelfs nog Final Fantasy 11 speel doet dit wel echt pijn aan mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet mijn mening toch een beetje bij gaan stellen omtrent Vulcanverse. Ondanks dat ik het er nog steeds niet uit vind zien voor een MMO uit 2021, spreekt dat marketplace gedeelte mij wel aan. Dat kan nog wel eens iets groots worden als veel mensen dit gaan spelen
Volgens mij wordt het ook door een groepje hobbyisten in elkaar gezet. Er zit geen groot bedrijf achter. Maar het concept van land/marketplace etc, waarbij het land of item echt van jou is middels de blockchain, dat spreekt me wel aan. Qua graphics kan ik me niet voorstellen dat dit een succes wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als een MMO speler en iemand die zelfs nog Final Fantasy 11 speel doet dit wel echt pijn aan mijn ogen.
Zie er wel potentie in. Niet normaal wat men uitgeeft in die shops bij MMO's.
Ik zit in de discord en die ceo is wel geniaal hoor. Hij weet het spelletje te spelen. Is lekker actief in de community en houdt ze lekker bezig met allemaal kekke raffles/quizes/giveaways alles.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het ook door een groepje hobbyisten in elkaar gezet. Er zit geen groot bedrijf achter. Maar het concept van land/marketplace etc, waarbij het land of item echt van jou is middels de blockchain, dat spreekt me wel aan. Qua graphics kan ik me niet voorstellen dat dit een succes wordt.
De graphics van dat Forge Arena zien er in ieder geval wel een stuk beter uit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn lekker bezig wel.
Allemaal draaiende op Vechain ofc.
dit is een andere forge arenaquote:Op donderdag 14 januari 2021 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De graphics van dat Forge Arena zien er in ieder geval wel een stuk beter uit.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit is een andere forge arena
quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dit is een andere forge arena
En ze zijn nu al top 2 burner van het Vechain netwerkquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Dus ze werken aan 4 spellen en er is op youtube geen fuck te vinden?
Dit gaat een doorslaand succes worden
Hoewel die blockbabies in potentie wel een cryptokittydingetje kan worden.
Even voor de duidelijkheid. De huidige prijs van VTHO is de aanschafwaarde voor een bedrijf die wat op het Vechain netwerk wil doen?quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En ze zijn nu al top 2 burner van het Vechain netwerk
Verder ligt de focus op het ontwikkelen en uitbrengen van de games. Daarom is er tot op heden geen marketing geweest. Al gaat dit veranderen vanaf de 20e deze maand.
Ja, ze zijn top 2 burner sinds de marketplace live is gegaan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. De huidige prijs van VTHO is de aanschafwaarde voor een bedrijf die wat op het Vechain netwerk wil doen?
Walmart 'labelt' dus zo'n 6 miljoen producten per dag aan een QR-code/nfc-tag op het netwerk?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ze zijn top 2 burner sinds de marketplace live is gegaan.
[ afbeelding ]
Voor een open blockchain is wel kanjertje triest dat na al die jaren en 'partnerships' slechts walmart iets van cashmoney door het netwerk pompt. Al is dit met 6k per dag voor een organisatie als walmart centjeswerk natuurlijk.
Vechain![]()
![]()
Ze verbruiken nu gemiddeld $6000-$7000 aan vtho per dag. Hoe Walmart hun proces verder heeft ingericht weet niemand?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walmart 'labelt' dus zo'n 6 miljoen producten per dag aan een QR-code/nfc-tag op het netwerk?
Als ze hetzelfde op Ethereum zouden proberen waren ze een veelvoud kwijt geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ze zijn top 2 burner sinds de marketplace live is gegaan.
[ afbeelding ]
Voor een open blockchain is wel kanjertje triest dat na al die jaren en 'partnerships' slechts walmart iets van cashmoney door het netwerk pompt. Al is dit met 6k per dag voor een organisatie als walmart centjeswerk natuurlijk.
Vechain![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |