Hier op de middelbare, in de mediatheek. Betrapt door een docent, zeiden we dat we later geneeskunde zouden gaan studeren en dus alvast aan dergelijke beelden moesten wennen. Tegenwoordig werken we overigens alle drie als palletsorteerder, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk werk.quote:Op zondag 22 november 2020 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op de basisschool keken we op rotten.com
Dit is inderdaad de site voor dit soort shit!quote:
En lichamelijk!?quote:
Welke bedoel je precies? Deze?quote:Op zondag 22 november 2020 14:54 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de site voor dit soort shit!
Laatst nog diegene gezien die in een draaiende draaibank kwam? Kunnen we hier geen subforum met dit soort shit kwijt?
Dus daar is de ridder die z'n paard zocht gebleven...quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Veel vagina's en anussen waar dingen in verdwijnen, maar soms ook verrassende objecten uitkomen!
Niet gekeken, maar is dit die ene waarbij die knakker door dat ding rond werd geslingerd, en daarna een collega de machine uitzet en zijn handen naar zijn hoofd doet van WTF is deze?quote:
Jaquote:Op zondag 22 november 2020 15:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar is dit die ene waarbij die knakker door dat ding rond werd geslingerd, en daarna een collega de machine uitzet en zijn handen naar zijn hoofd doet van WTF is deze?
Ik heb dat argument nog nooit gehoord. Denk dat mensen het gewoon kijken omdat ze het leuk/interessant vinden.quote:Op zondag 22 november 2020 14:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit willen zien. Ja leuk en stoer dat je zogenaamd 'alles wel gezien hebt zodat je zekerder wordt in het echt', dit argument heb ik wel eens gehoord.Als je in het echt een een onthoofde kop met schroevendraaiers in de oogkasten ziet slaap je niet zo lekker hoor.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja als je een kutdag had gewoon ff naar bestgore kijken hoe iemand een lantaarnpaal door zijn hoofd gespiest heeft en dan voel je je beterquote:Op maandag 15 februari 2021 20:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik heb dat argument nog nooit gehoord. Denk dat mensen het gewoon kijken omdat ze het leuk/interessant vinden.
https://crazyshit.com/quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:59 schreef viezerik_ het volgende:
Waar kan ik nu onthoofde Mexicanen zien
Ja, bestgore was echt een goeie. De comments waren echt goudwaard.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:44 schreef roos94 het volgende:
https://www.bestgore.com/index.html
Wtf is er gebeurdwaar moet ik nu mijn dagelijkse dosis moord en doodslag vandaan halen? Na al die jaren..
Ja, die low-res bagger kan anno 2021 echt niet meer.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:14 schreef Solotovski het volgende:
K vind altijd zo kut met die kartelfilmpjes als ze zo'n hele tekst over de video laten sliden
En ze moeten eens filmen in hd, net als isis
Ik had zo'n kansloze pannekoek op school die maar bleef zeggen dat Tupac nog ergens op een eiland leefde en zijn dood in scene was gezet, en dankzij rotten.com die de autopsiefoto's had heb ik hem van dat misverstand kunnen genezen, ten koste van een week corvee, dat dan weer wel.quote:Op zondag 22 november 2020 10:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op de basisschool keken we op rotten.com
Ik durf dit soort shit niet te kijken maar ben nu wel geīntrigeerd door dit verhaal. Wat gebeurde er precies?quote:Op zondag 22 november 2020 15:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar is dit die ene waarbij die knakker door dat ding rond werd geslingerd, en daarna een collega de machine uitzet en zijn handen naar zijn hoofd doet van WTF is deze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |