Nou inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:46 schreef Fugue het volgende:
Misschien als je nog wat meer dingen verzint krijg je vanzelf meer aandacht![]()
En anders hebben we @:boze_eend nog.
Wat is een tvp? Is dat leuk?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Een tvp van mij bijvoorbeeld
Ik ben 20 habibti.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:46 schreef Fugue het volgende:
Misschien als je nog wat meer dingen verzint krijg je vanzelf meer aandacht![]()
En anders hebben we @:boze_eend nog.
Topic Volg Postquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat is een tvp? Is dat leuk?
Ik dacht dat jij @Fernweh was...quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik ben 20 habibti.
Ook niet lichtgetint wel criminele achtergrond. Maar niet trots erop. Gepakt worden is dom.
Klote leraren vroeger.
Ik denk zoveel op een dag, maar ik denk niet dat @Naardegallemiezen met mij naar een museum wil.quote:
Had je kauwgom onder je tafeltje geplakt?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef Boze_Eend het volgende:
niet lichtgetint wel criminele achtergrond. Maar niet trots erop. Gepakt worden is dom.
Klote leraren vroeger.
Gaat het verder goed?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Goenavund,
Ik ben al een tijd naarstig op zoek naar een Feeder.
Eisen: mannelijk, tussen de 30-60 jaar, bekend met meerdere keukens, rustig karakter, doet niet moeilijk over een schepje (en maatje) meer of minder. Liefst lichtgetint met criminele achtergrond, maar sta open voor andere ervaringen.
Uurtarief in overleg.
Voedsel dat out of the question is: spruiten, nepslagroom, orgaanvlees (dat doe ik zelf wel) en piemels.
Graag een cv meesturen.
Mvg,
ClownFiesta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |