SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan klagen wij over Nederlandersquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
Hier was gisteren op het nieuws dat heel veel mensen zich bij klachten niet laat testen (zo'n 70%); om verschillende redenen, maar vooral omdat ze zich schamen/schuldig voelen als vrienden en collega's door hun in quarantaine zouden moeten. En zelfs dan hebben we nog steeds zo'n 5000 besmettingen per dag op 8 miljoen inwoners.
Ik ga niet klikkenquote:
Ja, lopen is goed. Die dreumes opwekken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij moet ik vanavond nog een bruine gerrie breien
Eerst een stukkie lopen
Net S03E07 gehad: Namibiëquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke aflevering staat op het programma?
Nederlanders klagen altijd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dan klagen wij over Nederlanders![]()
![]()
Hier worden nu wat extra doden voor lief genomen zolang de economie maar blijft draaien volgens mij. Of in ieder geval, zolang de ziekenhuizen het aankunnen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dan klagen wij over Nederlanders![]()
![]()
Das hier het zelfde toch?quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier worden nu wat extra doden voor lief genomen zolang de economie maar blijft draaien volgens mij. Of in ieder geval, zolang de ziekenhuizen het aankunnen.
Zwitsers ook hoor. Over dat het vetpercentage in de yohgurt verandert is bijvoorbeeldquote:
Ja maar je zei de ziekenhuizen die het aankunnen.Hier kunnen die dat dus niet gezien de reguliere zorg die voor een groot deel is gestopt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja hier zijn restaurants, bars, e.d. nog open.
Ah zo bedoel jequote:Op zaterdag 21 november 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je zei de ziekenhuizen die het aankunnen.Hier kunnen die dat dus niet gezien de reguliere zorg die voor een groot deel is gestopt.
Als dat nog gewoon draaide denk ik dat restaurants heir ook open waren
Ja maar dat zal ook wel een beetje moeten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier worden nu wat extra doden voor lief genomen zolang de economie maar blijft draaien volgens mij. Of in ieder geval, zolang de ziekenhuizen het aankunnen.
50 kinderenquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar dat zal ook wel een beetje moeten.
Hoorde op de radio vanochtend een kinderarts die al 50 gevallen had onderzocht van gestorven kinderen die door verlate of afgezegde zorg door Corona gestorven waren.
En als je de cijfers van alle landen kijkt doen jullie het niet gek slecht. Scroll maar naar onderen voor de oversterfte van de laatste 4 jaar.
https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps
Nou ja mij zusje moet als het druk is ook helpen met de zorg voor coronapatiënten, terwijl ze normaal fysio is..quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat reguliere zorg niet goed opgevolgd wordt snap ik niet.
Die hebben geen Corona patiënten enz.
Denk dat dat puur de maatregelen zijn van heb je verkoudheidsklachten blijf thuis.
Mooi dat die mensen nu snel gevaccineerd worden.
Dat vind ik nou zo raar. Maar top dat ze dat doet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja mij zusje moet als het druk is ook helpen met de zorg voor coronapatiënten, terwijl ze normaal fysio is..
Ja ik ook, maar liever dat ze de fysio eerst inzetten ipv de oncoloog zeg maarquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo raar. Maar top dat ze dat doet.
Nichtje van Modus is daar chefkok.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmmm wat lekker weer, eten afgehaald van onze kennis die een echt goed restaurant heeft. Alles netjes verpakt per gang en wijn en sausjes alles erbijZ
Die ambassaseursdochter bedoel je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nichtje van Modus is daar chefkok.
Die bloedgeile met dat tweelingzusje met die drie tieten. Waarvan het neefje een DJ set op zijn speedboat heeftquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ambassaseursdochter bedoel je?
Nee hij kookt zelf die jongen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nichtje van Modus is daar chefkok.
Ik heb er zes.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Echt de hoeveelheid nichtjes van mensen hier
O? Dat vind ik ook wel schokkendquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitsers ook hoor. Over dat het vetpercentage in de yohgurt verandert is bijvoorbeeldDie hebben blijkbaar écht niks beters om over te klagen.
Ik heb zeven nevenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook veel toch?
Ik heb 1 echt nichtje en de andere is stief.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Echt de hoeveelheid nichtjes van mensen hier
Ik ook éénquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook veel toch?
Ik heb 1 echt nichtje en de andere is stief.
Ah van de golddiggers kant?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook één![]()
En daar heb ik mee gebroken
Ik ook éénquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echtOh vet
Daar heb ik 1 echte en 1 stief
Katholieke familie aan een kantquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echtOh vet
Daar heb ik 1 echte en 1 stief
oh das wel erg jammer? Mis je ze?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katholieke familie aan een kant
Andere oma had ook wel meer kinderen gewild maar dat lukte niet. Anders waren het er veel meer geweestMaar sinds de grootouders allemaal overleden zijn zie je ze niet meer.
Missen niet echt. Met een nichtje was ik goed bevriend maar sinds die kinderen heeft is dat verwaterd. Nog een neef in Engeland waar ik weleens ben geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel erg jammer? Mis je ze?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
Bedankt @:budapestenaar.. zit nu ook doedelzak filmpjes te kijken
wat een baan heb je dan. in een kilt in een taxi zitten met een kroon tussen je benen
Dat heb ik ook ja, en als ik een naam hoor weet ik niet bij welk nichtje of neefje dat kind hoortquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geloof ik 7 nichtjes en 7 neefjes. Plus inmiddels geloof ik ook een hele rits achterneefjes- en nichtjes waarvaan ik de meeste niet eens de naam zou weten, laat staan weten hoeveel het er zijn
Ja die eerste achter-kinders heb ik nog geprobeerd bij te houden maar ik ben nu wel de tel kwijt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geloof ik 7 nichtjes en 7 neefjes. Plus inmiddels geloof ik ook een hele rits achterneefjes- en nichtjes waarvaan ik de meeste niet eens de naam zou weten, laat staan weten hoeveel het er zijn
Of als je denkt dat die kinderen vier zijn of zo en dan zitten ze al in de tweede klas.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, en als ik een naam hoor weet ik niet bij welk nichtje of neefje dat kind hoort
Kwam vroeger wel eens leveren bij een restaurant aan de grens. Die man speelde orgel en doedelzakquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier op de hei weleens iemand op z'n doedelzak te spelen.
Huehue
Daar hebben weinig mensen er last van.
Orgel lijkt me ook tofquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kwam vroeger wel eens leveren bij een restaurant aan de grens. Die man speelde orgel en doedelzak
had ook een of andere speciale oefenzak.
Ik ken iemand hier in de buurt die heeft er honderd vierentwintigquote:
Ik heb ook een speciale oefenzakquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
had ook een of andere speciale oefenzak.
de hebben aardig doorgefoktquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand hier in de buurt die heeft er honderd vierentwintig
Ja je blaast ook op het pijpje en en knijpt daarna in de zak zeker waarna er een hoop gefluit uitkomt?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook een speciale oefenzak
Darkraver is er ookquote:
Sowieso, outsiders +1quote:
Echt hoe danquote:Uw pakket xxxxx verstuurd door xxx is aangekomen op uw Afhaalpunt® Tosca Kledingreparatie in Rotterdam, U heeft 14 dagen de tijd om het
Uw Afhaalpunt®
Tosca Kledingreparatie
56 Prinsenplein
20051 Rotterdam
verschrikkelijk!quote:
Ja niet iedereen vindt dat leukquote:
quote:
ik heb de meeste van m'n neven en nichten jaren terug met TippEx van de verjaardagskalender weggehaald omdat ze niet eens de beleefdheid hadden een kaartje te sturen toen ik destijds trouwde. Terwijl ik ze allemaal op het feest heb uitgenodigdquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken ze ook echt wel alle 30+ , bij naam, leeftijd, wat ze doen, waar ze wonen.
Maar toch ben ik niet echt een familie mens of spreek ik ze vaak. Maar toen laatst een neef overleed heb ik ze allemaal persoonlijk wel even gesproken.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
hier wat voor jou:
nee dat doet pijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja je blaast ook op het pijpje en en knijpt daarna in de zak zeker waarna er een hoop gefluit uitkomt?
Nog wat voor j verjaardag gekregen koens?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de meeste van m'n neven en nichten jaren terug met TippEx van de verjaardagskalender weggehaald omdat ze niet eens de beleefdheid hadden een kaartje te sturen toen ik destijds trouwde. Terwijl ik ze allemaal op het feest heb uitgenodigd
Een cdquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een cdJij gaat niet toevallig van de week nog in Rotterdam alvast de buurt verkennen?
Ja das wel erg asociaal, wisten ze wel waar je woonde?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de meeste van m'n neven en nichten jaren terug met TippEx van de verjaardagskalender weggehaald omdat ze niet eens de beleefdheid hadden een kaartje te sturen toen ik destijds trouwde. Terwijl ik ze allemaal op het feest heb uitgenodigd
hoop kleinigheidjes in het gezin voornamelijk. En bloemen van m'n werk. Morgen komen moeder en schoonouders op visite. Het gaat me ook meer om het idee, cadeau's vind ik bijzaak, heb liever een gezellige dagquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog wat voor j verjaardag gekregen koens?
Heb daar nog wel een filmpje van.quote:
nou.... een uitnodiging voor een feest.... je ziu zeggen dat daar toch een adres op stondquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das wel erg asociaal, wisten ze wel waar je woonde?
Is ook echt gewoon het dichtstbijzijnde afhaalpuntquote:
Dat zeggen mensen die cadeaus krijgen altijd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop kleinigheidjes in het gezin voornamelijk. En bloemen van m'n werk. Morgen komen moeder en schoonouders op visite. Het gaat me ook meer om het idee, cadeau's vind ik bijzaak, heb liever een gezellige dag
En nu? Misschien willen ze het wel voor je doorsturen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook echt gewoon het dichtstbijzijnde afhaalpunt![]()
Ik heb een hekel aan cadeau'squote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die cadeaus krijgen altijd.
Welke vervoerder?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook echt gewoon het dichtstbijzijnde afhaalpunt![]()
Doe even niet gast.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb daar nog wel een filmpje van.
zo'n jongen die met z'n eigen doedelzak speelt met een hamer.
[sub]hij lijkt ook wel een beetje op je qua looks fles[/spoiler]
Is een @:molo filmpje uiteraard. En anders heb ik hem sowieso haar toegestuurd
Dat word je sowieso welquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan cadeau's
want dan word je ook geacht om cadeau's terug te geven enzo
Oh je had je adres op je kaartje staan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou.... een uitnodiging voor een feest.... je ziu zeggen dat daar toch een adres op stond
k heb hier zo vaak muziek geplaatstquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja weet ik veel, wat is dan wel jouw muziek?
Mondial Relayquote:
Ohja? Bij mij weten ze de meesten toch wel dat ik verjaardagen vergeet enzo. Geven mij ook geen cadeau's waar ik niks mee kan of heb \o/ en verwacht dat ook niet meerquote:
Denk niet dat ze daar zo happig op zullen zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En nu? Misschien willen ze het wel voor je doorsturen?
ja ik houd geen excel bij hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
I
[..]
k heb hier zo vaak muziek geplaatst
Dit luister ik nu
Ja dan moet je dus naar roffaquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar zo happig op zullen zijn
Nou ja dit jaar was ik ook wel op een kutmoment jarigquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ohja? Bij mij weten ze de meesten toch wel dat ik verjaardagen vergeet enzo. Geven mij ook geen cadeau's waar ik niks mee kan of heb \o/ en verwacht dat ook niet meer
Het is Frans, dus geen ideequote:Op zaterdag 21 november 2020 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt categorie 'de snelle jongens'
Trouwens is zo ouderwets.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Bruiloften bij ons zijn toch wel 200 tot 300 of soms 400 personen, is dat bij jullie ook zo?
Zal ook wel weer in de binnenstad zijn waardoor je weer moeilijk moet doen met parkerenquote:
andere jaren ben je 6 maanden eerder jarig?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dit jaar was ik ook wel op een kutmoment jarig
Waarom heb je dan niet thuis laten bezorgen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ook wel weer in de binnenstad zijn waardoor je weer moeilijk moet doen met parkeren
Omdat het gelijk daarheen is gestuurdquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet thuis laten bezorgen?
vast omdat er nog wat betaald moet wordenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het gelijk daarheen is gestuurd
Adres feestlokatie stond er op, maar ook ons eigen adres voor kaartjes etc, dus geen enkele reden niets van je te laten horenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh je had je adres op je kaartje staan.
Hier huren we vaak een zaal ergens voor een feest.
Mijn pa komt van 8 broers. Toen een neef trouwde mochten alle broers komen behalve hij.![]()
Hij best verontwaardigd, volgens hem was hij altijd beleefd met hem omgegaan.
En je hebt je eigen adres al bezorgadres opgegeven?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
max 50 denk ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Bruiloften bij ons zijn toch wel 200 tot 300 of soms 400 personen, is dat bij jullie ook zo?
Geen idee. ik kom echt nooit bij bruiloften. De laatste keer was voor mij in 2009 die van mijn broer, geen idee meer hoeveel mensen er toen bij waren...quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag het hopen van nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vast omdat er nog wat betaald moet worden?
Ja klopt wel, ook hier trouwen mensen niet meer.quote:
Ja maar het is particulier verstuurd dus heb je ook weinig aanquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je hebt je eigen adres al bezorgadres opgegeven?
klinkt als de dirt, dirt cheap verzend methode gebruikt..quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet op de eerste dag van een pandemiequote:Op zaterdag 21 november 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
andere jaren ben je 6 maanden eerder jarig?
Gewoon Kralingse Zoom en ff op en neer met de metro.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ook wel weer in de binnenstad zijn waardoor je weer moeilijk moet doen met parkeren
Het komt uit Frankrijk, dus jaquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als de dirt, dirt cheap verzend methode gebruikt..
Het is/was wel zo dat je ong ¤70-80 per persoon voor savonds gaf en >¤100 pp voor de hele dag.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
max 50 denk ik
ik zal nooit trouwen want gekut, dus das makkelijk..
Ja particulier besteld. Je bent toch geen bv?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar het is particulier verstuurd dus heb je ook weinig aan
ahquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet op de eerste dag van een pandemie
Heb je daar instructies voor?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon Kralingse Zoom en ff op en neer met de metro.
Nee maar waarvan ik het gekocht heb ook niet bedoel ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja particulier besteld. Je bent toch geen bv?
ah nou hoop dat het het waard isquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar waarvan ik het gekocht heb ook niet bedoel ik
tja.. dan is het logisch..quote:
Nou ik ben dit jaar welgeteld 2 keer boven de rivieren geweestquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boer harms komt uit het reservaat
Brienenoord over, afslag nemen, parkeren. En als je dan met de metro reist is het parkeren gratis. Of een euro.quote:
Financieel gezien niet, emotioneel wel denk ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou hoop dat het het waard is
komt er daar helemaal een metro?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brienenoord over, afslag nemen, parkeren. En als je dan met de metro reist is het parkeren gratis. Of een euro.
geez wat een geld..quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is/was wel zo dat je ong ¤70-80 per persoon voor savonds gaf en >¤100 pp voor de hele dag.
Dan kan het er soms gewoon uit ook.
Ik ben 1 onder de rivieren geweestquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik ben dit jaar welgeteld 2 keer boven de rivieren geweest![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik ben dit jaar welgeteld 2 keer boven de rivieren geweest![]()
![]()
Kralingse Zoom? jawelquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt er daar helemaal een metro?
Volgens mij heb ik er een keer geparkeerd toen ik naar de Ahoy ging.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt er daar helemaal een metro?
wow.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er een keer geparkeerd toen ik naar de Ahoy ging.
Maar dat afhaalpunt is in IJsselmonde. Daar kun je gewoon parkeren.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Financieel gezien niet, emotioneel wel denk ik
Ik via Kralingse Zoom naar mijn werk. Als ik met de auto ging.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah is wel een stukje wandelen..
Ik ging altijd via Kralingse zoom naar de universiteit
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maarre kan je niet met de metro naar Den Haag tegenwoordig?
Ja geen idee meer. Zal er wel een reden voor hebben gehad.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wow.
dan had je beter bij ahoy zelf geparkeerd?
naar de Keileweg voor een avontuurtjequote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je dat het een avontuur wordt?
ja nou ja is geen metro want gaat allemaal bovengrondsquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maarre kan je niet met de metro naar Den Haag tegenwoordig?
Laatste keer dat ik in Rotterdam heb geparkeerd was dat nog zo'n irritante plek dat je alleen met chipknip kon betalenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat afhaalpunt is in IJsselmonde. Daar kun je gewoon parkeren.
ja.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je dat het een avontuur wordt?
Laat me lekker joh.quote:
kijk zie jequote:Op zaterdag 21 november 2020 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Rotterdam heb geparkeerd was dat nog zo'n irritante plek dat je alleen met chipknip kon betalen
Opa vertelt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Rotterdam heb geparkeerd was dat nog zo'n irritante plek dat je alleen met chipknip kon betalen
Dan moet je wel heel wanhopig zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naar de Keileweg voor een avontuurtje
Nu kun je pinnenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah!quote:
Als je dat doet krijg je gelijk een mes tussen je ribben zekerquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen zeggen daar elkaar geen gedag op straat he
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah!quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja is geen metro want gaat allemaal bovengrondsMaar er is een directe lijn ja.
Maar ga echt veel liever met intercity
Mijne ook, afgelopen weekquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Rotterdamm'n laatste uitstapje dit jaar was naar Rotterdam
grote kans.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat doet krijg je gelijk een mes tussen je ribben zeker
geen idee, niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een avondje uit en onbeperkt zuipen en hapjes is duurder toch?
Nou was 2014/15 ofzo denk ikquote:
Waar zit het dan?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee, alleen 'wat kijk jij broer'quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, die namen hebben ze weer afgeschaft. In principe heb je nog twee lijnen, maar ze rijden hu wat verder door.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah!
ja toen ik er woonde had je maar twee lijnen ofzo? Calandlijn en nog een.. maar goed, was ook niet geheel thuis in alle uithoeken van die metrolijnen toen.
Centraal/Beurs/Coolhaven/Kralingse Zoom waren de belangrijkste
Ja niks kan tippen aan de metro van Leningradquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die namen hebben ze weer afgeschaft. In principe heb je nog twee lijnen, maar ze rijden hu wat verder door.
Maar het blijft een speelgoedmetro
Nou in T-Town Killburg denken ze ook allemaal ruig te zijn en daar wijken de stoere bois ook voor mij uit en durven ze mij niet aan te kijken hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grote kans.
geen oogcontact maken, ik herhaal geen oogcontact maken
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grote kans.
geen oogcontact maken, ik herhaal geen oogcontact maken
Of Boedapestquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja niks kan tippen aan de metro van Leningrad
Ja was toen nog zo'n beetje de enige plek in Nederland waar je dat ding nodig hadquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hadden ze toen nog chipknip? Dat heb ik sinds m'n studie niet meer nodig gehad.
is metro: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Metro_(vervoermiddel)quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja is geen metro want gaat allemaal bovengrondsMaar er is een directe lijn ja.
die Randstadrail gaat juist best wel rap.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prinsenpleinquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de mother of all
ah dacht metro is altijd ondergrondsquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
is metro: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Metro_(vervoermiddel)
ondergrondse stoomtreinen is ook wel een uitdagingquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]met die fake huizen facades om de stoomdampen enzo uit de tunnels te kunnen laten komen
Ja vanaf mijn tante gaat het ook sneller. Maar ik woon hier naast hs dus stap zo op die intercityquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die Randstadrail gaat juist best wel rap.
Zet mijn ma hier geregeld af op station Leidschenveen, neemt ze daar de RR naar Rotterdam Centraal, en daar stapt ze op trein naar Dordrecht. Gaat sneller dan RR naar Den Haag Centraal en daar de trein naar Dordrecht
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]met die fake huizen facades om de stoomdampen enzo uit de tunnels te kunnen laten komen
ik zet mijn ma ook vaak op HS afquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vanaf mijn tante gaat het ook sneller. Maar ik woon hier naast hs dus stap zo op die intercity
wel gaaf dat ze 't gewoon dedenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ondergrondse stoomtreinen is ook wel een uitdaging
Zie dat het blauwe zone is? Is dat daar ook gewoon met blauwe kaart voor de voorruit leggen of zijn er daar weer speciale regeltjes?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet echt centrum. Kom je weer goed weg.
intercity nog korter geloof ik. Maar ze neemt meestal de 1e trein die komt. Heb d'r verschillende keren moeten uitleggen dat ze NIET MEER de trein naar Eindhoven moet nemen want die gaat over de HSL en komt dus niet meer langs Dordtquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat het 20 minuten naar rotterdam is?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die metrostations met de houten bankjes e.d. nog helemaal in oude stijl
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intercity nog korter geloof ik. Maar ze neemt meestal de 1e trein die komt. Heb d'r verschillende keren moeten uitleggen dat ze NIET MEER de trein naar Eindhoven moet nemen want die gaat over de HSL en komt dus niet meer langs Dordt
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intercity nog korter geloof ik. Maar ze neemt meestal de 1e trein die komt. Heb d'r verschillende keren moeten uitleggen dat ze NIET MEER de trein naar Eindhoven moet nemen want die gaat over de HSL en komt dus niet meer langs Dordt
oh jawel hoor. Terwijl ze best weet dat die uiteindelijk ingehaald wordtquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar ze zou ook in een sprinter stappen?
links,rechts en links kijken voor je oversteektquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat het blauwe zone is? Is dat daar ook gewoon met blauwe kaart voor de voorruit leggen of zijn er daar weer speciale regeltjes?
Die doet er zo knijterlang overquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar ze zou ook in een sprinter stappen?
Ik heb echt een sprinter allergiequote:Op zaterdag 21 november 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh jawel hoor. Terwijl ze best weet dat die uiteindelijk ingehaald wordt
Geen idee. Het is niet eens Rdam volgens mijquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat het blauwe zone is? Is dat daar ook gewoon met blauwe kaart voor de voorruit leggen of zijn er daar weer speciale regeltjes?
Ik ben niet helemaal achterlijk he ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
links,rechts en links kijken voor je oversteekt
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal achterlijk he ...
in Zoetermeer stoppen alleen maar sprintersquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb echt een sprinter allergie
Je klinkt al ingeburgerd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
helemaal naar roffa voor een cdtje
Yesss.. bassie en adriaan liedje in m'n hoofd nuquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
links,rechts en links kijken voor je oversteekt
Ja is geen intercity station he :pquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Zoetermeer stoppen alleen maar sprinters3e stad van Zuid-Holland
Scheelt dat ik niet zo heel veel beters te doen heb.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik kom van de Veluwe, ik weet niet of je veel waarde aan mijn mening moet hechten.quote:
je kan even een kijkje nemen bij de maasquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet zo heel veel beters te doen heb.
Heb je LT al uitgelegd wat die kleine treintjes zijn die gewoon door de stad rijden?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom van de Veluwe, ik weet niet of je veel waarde aan mijn mening moet hechten.
heb ik ook lange tijd gedachtquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dacht metro is altijd ondergronds
ja qua OV wel jaquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
zoetermeer blijft gewoon een buitenwijk
Calimero is goedenmorgenquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yesss.. bassie en adriaan liedje in m'n hoofd nu
tis maar goed dat die niet gaat fietsen want dan had hij zo de trambaan in gereden met die wielenquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je LT al uitgelegd wat die kleine treintjes zijn die gewoon door de stad rijden?
Ik eerder dezequote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yesss.. bassie en adriaan liedje in m'n hoofd nu
Ik zou echt met m'n wielen erin komen en op m'n bek gaan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis maar goed dat die niet gaat fiesten want dan had hij zo de trambaan in gereden met die wielen
Limmitut iedisjun TurnUpTheBass deel 734.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis maar goed dat die niet gaat fiesten want dan had hij zo de trambaan in gereden met die wielen
Ja dat is ons allemaal overkomen hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou echt met m'n wielen erin komen en op m'n bek gaan.
Heb ik in Amsterdam wel eens gedaanquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis maar goed dat die niet gaat fietsen want dan had hij zo de trambaan in gereden met die wielen
Of niet die sleuf uitkomen en aankomen op de ondergrondse station West.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou echt met m'n wielen erin komen en op m'n bek gaan.
quote:
Fijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is ons allemaal overkomen hoor
gelukkig maar, anders wordt je intercity een sprinterquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Zoetermeer stoppen alleen maar sprinters3e stad van Zuid-Holland
heb jij vaak wat gebroken?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
ik een keer op mijn verjaardag. gelijk pols in gips
verbinding met randstadrail is wel primaquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja qua OV wel jaIntercities en HSL denderen er voorbij
Nee nog nooit, dit bleek ook niet gebroken te zijn maar ze dachten dat het minder pijnlijk zou zijn.quote:
Atomic Tuning Boost 001 gesealed van de originele producerquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Limmitut iedisjun TurnUpTheBass deel 734.
dat zegt diequote:Op zaterdag 21 november 2020 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Atomic Tuning Boost 001 gesealed van de originele producer
klopt, niks mis mee inderdaadquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
verbinding met randstadrail is wel prima
Been therequote:Op zaterdag 21 november 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Net zo kut als wanneer je veters om je trappers gaan zitten en je wilt afstappen.
ff je onhandigheidsfactor peilenquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nog nooit, dit bleek ook niet gebroken te zijn maar ze dachten dat het minder pijnlijk zou zijn.
Waarom vraag je dat?
Dat zegt die heul nietquote:
In Spanje fietste ik op slippers.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Net zo kut als wanneer je veters om je trappers gaan zitten en je wilt afstappen.
Checkquote:
Auch.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Spanje fietste ik op slippers.
Wou staand aanzetten en glij van de trapper waarbij mijn voet tussen de trapper en het asfalt vast kwam.
Was een mooie voet rest van de verkansie in een mooie korst.
Korstquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou staand aanzetten en glij van de trapper waarbij mijn voet tussen de trapper en het asfalt vast kwam.
Was een mooie voet rest van de verkansie in een mooie korst.
Of denken dat je band leegloopt en dan een klapband hebben net als je je oor erbij houdtquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check
Of je broekspijp ineens ergens tussen klemt bij de trappers. Dat ging nog net goed.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of denken dat je band leegloopt en dan een klapband hebben net als je je oor erbij houdt![]()
Ik had laatst dat de lus van de veter van m'n rechter bergschoen, tijdens het wandelen achter het haakje van de linker schoen bleef hangenquote:
Watquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of denken dat je band leegloopt en dan een klapband hebben net als je je oor erbij houdt![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had laatst dat de lus van de veter van m'n rechter bergschoen, tijdens het wandelen achter het haakje van de linker schoen bleef hangenIk voelde het gebeuren maar kon niks meer doen. Ging languit vol op m'n gezicht op een stuk waar helemaal niks te struikelen viel
Alle mensen kijken
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had laatst dat de lus van de veter van m'n rechter bergschoen, tijdens het wandelen achter het haakje van de linker schoen bleef hangenIk voelde het gebeuren maar kon niks meer doen. Ging languit vol op m'n gezicht op een stuk waar helemaal niks te struikelen viel
Alle mensen kijken
Met de tijdloze krakers Hypnose - Bumble Bee, Tom Food - Labo 001 en Fred D. & Peter J. - Fusion. Wie kent ze niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle mensen kijken
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik struikel in de Ikea verrassend vaak over die randjes langs het looppad.
waarom denk je dat we ons hier zo thuis voelenquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]We zijn wel een stel klunzen bij elkaar hier
Dat overkomt jou dan wel weer hè, kans van 0,00001%quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie dagen niks gehoord met dat oor
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Met de tijdloze krakers Hypnose - Bumble Bee, Tom Food - Labo 001 en Fred D. & Peter J. - Fusion. Wie kent ze niet?Ja ik dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Labo 001 is een van mijn favoriete nummers ooit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je bent nog niet aan je eigen lengte gewend?quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben een keertje bijna knock-out gegaan toen ik een iets te enthousiast huppeltje deed in een voetgangerstunnel en mijn kop stootte tegen het plafond![]()
En ik ben in het ziekenhuis beland toen ik mijn hoofd stootte tegen een laaghangend verkeersbord
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zei Gergi ook. Die keek me echt aan van.. "wtf![]()
"
De lus was iets te groot
Dit klinkt pijnlijk maar ik moest toch lachen om de MIquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben een keertje bijna knock-out gegaan toen ik een iets te enthousiast huppeltje deed in een voetgangerstunnel en mijn kop stootte tegen het plafond![]()
En ik ben in het ziekenhuis beland toen ik mijn hoofd stootte tegen een laaghangend verkeersbord
quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja dat welquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft je wel galant omhoog geholpen?
Eerst een kwartier staan lachen en wijzen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft je wel galant omhoog geholpen?
Neequote:Op zaterdag 21 november 2020 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nog niet aan je eigen lengte gewend?
Dat heb ik ook een keer gehad. Teen gebroken. Weekje gips en daarna moest ik op houten klompen lopen om te voorkomen dat ik ging afwikkelen. Op die houten klompen vervolgens van de houten trap thuis geflikkerd arm gebroken. Ik naar ziekenhuis, narcose operatie alles ditdat. Word ik net halfkwart wakker, meteen dokters aan mijn bed hoe het gebeurd is etc.quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus christusquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Teen gebroken. Weekje gips en daarna moest ik op houten klompen lopen om te voorkomen dat ik ging afwikkelen. Op die houten klompen vervolgens van de houten trap thuis geflikkerd arm gebroken. Ik naar ziekenhuis, narcose operatie alles ditdat. Word ik net halfkwart wakker, meteen dokters aan mijn bed hoe het gebeurd is etc.
Later bleek dat ze die nog steeds gekwetste teen gezien hadden en er vanwege multiple injury een kindermishandelings-alarmpje afgegaan was ergens![]()
Nou ja door al die dingen had ik wel genoeg uitstel om nog even 6 weken bijscholing voor wiskunde te krijgen anders had ik mijn VWO-examen een jaar later pas gehaald
Ik heb weken met een kale plek rondgelopen waar de hechtingen zatenquote:Op zaterdag 21 november 2020 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt pijnlijk maar ik moest toch lachen om de MI![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |