SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan klagen wij over Nederlandersquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
Hier was gisteren op het nieuws dat heel veel mensen zich bij klachten niet laat testen (zo'n 70%); om verschillende redenen, maar vooral omdat ze zich schamen/schuldig voelen als vrienden en collega's door hun in quarantaine zouden moeten. En zelfs dan hebben we nog steeds zo'n 5000 besmettingen per dag op 8 miljoen inwoners.
Ik ga niet klikkenquote:
Ja, lopen is goed. Die dreumes opwekken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mij moet ik vanavond nog een bruine gerrie breien
Eerst een stukkie lopen
Net S03E07 gehad: Namibiëquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke aflevering staat op het programma?
Nederlanders klagen altijd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dan klagen wij over Nederlanders![]()
![]()
Hier worden nu wat extra doden voor lief genomen zolang de economie maar blijft draaien volgens mij. Of in ieder geval, zolang de ziekenhuizen het aankunnen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en dan klagen wij over Nederlanders![]()
![]()
Das hier het zelfde toch?quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier worden nu wat extra doden voor lief genomen zolang de economie maar blijft draaien volgens mij. Of in ieder geval, zolang de ziekenhuizen het aankunnen.
Zwitsers ook hoor. Over dat het vetpercentage in de yohgurt verandert is bijvoorbeeldquote:
Ja maar je zei de ziekenhuizen die het aankunnen.Hier kunnen die dat dus niet gezien de reguliere zorg die voor een groot deel is gestopt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja hier zijn restaurants, bars, e.d. nog open.
Ah zo bedoel jequote:Op zaterdag 21 november 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je zei de ziekenhuizen die het aankunnen.Hier kunnen die dat dus niet gezien de reguliere zorg die voor een groot deel is gestopt.
Als dat nog gewoon draaide denk ik dat restaurants heir ook open waren
Ja maar dat zal ook wel een beetje moeten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier worden nu wat extra doden voor lief genomen zolang de economie maar blijft draaien volgens mij. Of in ieder geval, zolang de ziekenhuizen het aankunnen.
50 kinderenquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar dat zal ook wel een beetje moeten.
Hoorde op de radio vanochtend een kinderarts die al 50 gevallen had onderzocht van gestorven kinderen die door verlate of afgezegde zorg door Corona gestorven waren.
En als je de cijfers van alle landen kijkt doen jullie het niet gek slecht. Scroll maar naar onderen voor de oversterfte van de laatste 4 jaar.
https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps
Nou ja mij zusje moet als het druk is ook helpen met de zorg voor coronapatiënten, terwijl ze normaal fysio is..quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat reguliere zorg niet goed opgevolgd wordt snap ik niet.
Die hebben geen Corona patiënten enz.
Denk dat dat puur de maatregelen zijn van heb je verkoudheidsklachten blijf thuis.
Mooi dat die mensen nu snel gevaccineerd worden.
Dat vind ik nou zo raar. Maar top dat ze dat doet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja mij zusje moet als het druk is ook helpen met de zorg voor coronapatiënten, terwijl ze normaal fysio is..
Ja ik ook, maar liever dat ze de fysio eerst inzetten ipv de oncoloog zeg maarquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo raar. Maar top dat ze dat doet.
Nichtje van Modus is daar chefkok.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmmm wat lekker weer, eten afgehaald van onze kennis die een echt goed restaurant heeft. Alles netjes verpakt per gang en wijn en sausjes alles erbijZ
Die ambassaseursdochter bedoel je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nichtje van Modus is daar chefkok.
Die bloedgeile met dat tweelingzusje met die drie tieten. Waarvan het neefje een DJ set op zijn speedboat heeftquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die ambassaseursdochter bedoel je?
Nee hij kookt zelf die jongen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nichtje van Modus is daar chefkok.
Ik heb er zes.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Echt de hoeveelheid nichtjes van mensen hier
O? Dat vind ik ook wel schokkendquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zwitsers ook hoor. Over dat het vetpercentage in de yohgurt verandert is bijvoorbeeldDie hebben blijkbaar écht niks beters om over te klagen.
Ik heb zeven nevenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook veel toch?
Ik heb 1 echt nichtje en de andere is stief.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
Echt de hoeveelheid nichtjes van mensen hier
Ik ook éénquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook veel toch?
Ik heb 1 echt nichtje en de andere is stief.
Ah van de golddiggers kant?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook één![]()
En daar heb ik mee gebroken
Ik ook éénquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echtOh vet
Daar heb ik 1 echte en 1 stief
Katholieke familie aan een kantquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echtOh vet
Daar heb ik 1 echte en 1 stief
oh das wel erg jammer? Mis je ze?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Katholieke familie aan een kant
Andere oma had ook wel meer kinderen gewild maar dat lukte niet. Anders waren het er veel meer geweestMaar sinds de grootouders allemaal overleden zijn zie je ze niet meer.
Missen niet echt. Met een nichtje was ik goed bevriend maar sinds die kinderen heeft is dat verwaterd. Nog een neef in Engeland waar ik weleens ben geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel erg jammer? Mis je ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |