FOK!forum / Gaming / Playstation Plus Probleem
Jimmy00zaterdag 21 november 2020 @ 18:33
Hey,

Ik heb gisteren (zoals al vele keren) via de Playstation Store een Playstation Plus abonnement aangeschaft voor 3 maanden. Nu is het probleem dat het niet werkt. Bij abonnementen staat dat het gewoon actief is en mijn geld is ook afgeschreven. Echter, probeer ik online te gamen of de november gratis games aan te schaffen, dan wordt ik doorverwezen om Playstation Plus aan te schaffen. Het plus-symbool staat ook nergens. Het lijkt wel alsof hij hem niet “pakt”.

Ik heb al vele malen opnieuw ingelogd, maar niks werkt. Ook ben in ingelogd op mijn hoofdaccount én heeft het niet te maken met dat ik minderjarig ben. Er staat ook gewoon dat het abonnement gister is ingegaan. Het gaat dus wel van mijn dagen af én in kan de free games van november niet downloaden als dit zo blijft...

Natuurlijk heb ik al contact opgenomen met Playstation, maar daar wordt aangegeven dat een reactie erg lang kan gaan duren door drukte, daarom dat ik het hier even vraag; heeft iemand dit ook gehad en wat kan ik nog doen?
Friday12zaterdag 21 november 2020 @ 18:41
GAM / [PlayStation #45] Bazenapparaat. Jimbo eindbaas

Gooi het hier ook nog eens op de tafel.
voetbalmanager2zaterdag 21 november 2020 @ 21:08
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:33 schreef Jimmy00 het volgende:
Hey,

Ik heb gisteren (zoals al vele keren) via de Playstation Store een Playstation Plus abonnement aangeschaft voor 3 maanden. Nu is het probleem dat het niet werkt. Bij abonnementen staat dat het gewoon actief is en mijn geld is ook afgeschreven. Echter, probeer ik online te gamen of de november gratis games aan te schaffen, dan wordt ik doorverwezen om Playstation Plus aan te schaffen. Het plus-symbool staat ook nergens. Het lijkt wel alsof hij hem niet “pakt”.

Ik heb al vele malen opnieuw ingelogd, maar niks werkt. Ook ben in ingelogd op mijn hoofdaccount én heeft het niet te maken met dat ik minderjarig ben. Er staat ook gewoon dat het abonnement gister is ingegaan. Het gaat dus wel van mijn dagen af én in kan de free games van november niet downloaden als dit zo blijft...

Natuurlijk heb ik al contact opgenomen met Playstation, maar daar wordt aangegeven dat een reactie erg lang kan gaan duren door drukte, daarom dat ik het hier even vraag; heeft iemand dit ook gehad en wat kan ik nog doen?
Is jouw account waarmee je wil spelen je primaire account? Ben je wel ingelogd in je account? En doet je internet het gewoon?
Jimmy00zaterdag 21 november 2020 @ 21:42
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is jouw account waarmee je wil spelen je primaire account? Ben je wel ingelogd in je account? En doet je internet het gewoon?
Ja het is mijn primaire account en ben idd ingelogd, heb ook juist weer opnieuw ingelogd om te kijken of dat hielp. Internet doet het ook. Kan alles doen, zelfs weer een nieuw abonnement kopen via de Store...zo raar want ik heb precies gedaan wat ik al jaren doe en opeens pakt hij hem nu niet.
Jimmy00zaterdag 21 november 2020 @ 21:43
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 18:41 schreef Friday12 het volgende:
GAM / [PlayStation #45] Bazenapparaat. Jimbo eindbaas

Gooi het hier ook nog eens op de tafel.
Zal ik doen, thanks!
voetbalmanager2zaterdag 21 november 2020 @ 21:47
Wat staat er als je vanuit het hoofdmenu naar instellingen gaat en dan naar accountbeheer en dan naar accountgegevens en tenslotte naar Playstation abonnementen?
Jimmy00zaterdag 21 november 2020 @ 22:04
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat staat er als je vanuit het hoofdmenu naar instellingen gaat en dan naar accountbeheer en dan naar accountgegevens en tenslotte naar Playstation abonnementen?
Dan staat er gewoon dat ik een Playstation Plus abonnement heb voor 3 maanden en bij de datum dat het gisteren is ingegaan. Dus alles klopt precies. Toch staat er geen plusje bij mijn naam.
voetbalmanager2zaterdag 21 november 2020 @ 22:07
Het enige wat ik nog kan bedenken is vanuit je accountbeheer te klikken op 'Activeren als je primaire account' en als je dan alleen kan kiezen voor Deactiveren dan zit je goed. Maar dan heb je nog geen oplossing.
Jimmy00zaterdag 21 november 2020 @ 23:01
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het enige wat ik nog kan bedenken is vanuit je accountbeheer te klikken op 'Activeren als je primaire account' en als je dan alleen kan kiezen voor Deactiveren dan zit je goed. Maar dan heb je nog geen oplossing.
Helaas staat dat ook goed...ik hoop echt dat klantenservice een oplossing weet dan

Thanks voor meedenken in ieder geval!
Nielschzondag 22 november 2020 @ 07:43
Zit het snoertje er wel in?