Beterschap Floryquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:30 schreef Flory het volgende:
Helaas moet ik afzeggen, ben te beroerd vandaag.
Have fun allemaal
Aw vervelendquote:Op vrijdag 27 november 2020 18:30 schreef Flory het volgende:
Have fun allemaal
Beterschap!quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:30 schreef Flory het volgende:
Have fun allemaal
Sterktequote:Op vrijdag 27 november 2020 18:30 schreef Flory het volgende:
Have fun allemaal
Beterschap Flory.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:30 schreef Flory het volgende:
Have fun allemaal
quote:
Jammer Flory, net nu jouw speciaaltje aan de beurt is.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:30 schreef Flory het volgende:
Have fun allemaal
Kees mag inderdaad alvast de koelkast uit, die moest niet te koude dacht ik.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Is er helemaal klaar voor
[ afbeelding ]
Je durft er niet bij te zijn als we 'jouw' KEES afkraken?quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:30 schreef Flory het volgende:
Have fun allemaal
Ahh, jammer. Beterschap.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:30 schreef Flory het volgende:
Have fun allemaal
quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:20 schreef shiitake het volgende:
Ik denk dat ik die Leckere wel lekker ga vinden.
Die was voor velen het meeste werk om te verkrijgen, dus die heeft wat goed te makenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:20 schreef shiitake het volgende:
Dat is wel te hopen, er was nogal wat te doen om dan biertjequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:20 schreef shiitake het volgende:
Volgende maand was oliebollenmaand, dus wat je erbij drinkt staat vrijquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, zitten er klaar voor... Spiegel in het donker...![]()
Wat moeten we nou volgende week gaan zuipen?
Niets of maken we hier een halve finale van?
Of was de wijn er al door?
Eerst wat drinken, dat denkt makkelijkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Wijn is hier altijd door.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:24 schreef oma-Nijn het volgende:
3..2..1.. zuipen !quote:
Kerst Grootquote:
Maar dan lullen we langs elkaar heen....quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende maand was oliebollenmaand, dus wat je erbij drinkt staat vrij
Rustaghhhhhquote:
Pullup heeft het bier ook niet (meer)quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:27 schreef tonja het volgende:
Yo! Beetje afgeleid hier het komende uur en ik heb het bier niet, maar ik kom graag even meekleppen
Een te lastige tante?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren in het FEE-topic ook gevraagd om mijn UI te verkersten, maar het is blijkbaar niet gelukt
Ik drink even Hertog Janquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pullup heeft het bier ook niet (meer)
Weet alleen niet wanneer dat topic open gaatquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar dan lullen we langs elkaar heen....
Nou ja, wat is nieuw
Ninja glas presentquote:
Waar staat FEE voor?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gisteren in het FEE-topic ook gevraagd om mijn UI te verkersten, maar het is blijkbaar niet gelukt
Blijkbaar, het topic is na mijn vraag stil gevallenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |