Voor KEES? Omdat?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je hebt, neem een breed glas.
Mond houden en Inschrijven voor ronde tweequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef shiitake het volgende:
Kennen jullie de Winter Warming Chocolate Porter van Brouwerij Hoop. Ik liep er tegenaan bij AH en heb er eentje meegenomen.
Ook een goed inkoopbeleid dus en goed verbruiksbeleidquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ander bier. Vandaag heb ik inkopen gedaan
Checkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je hebt, neem een breed glas.
Groot etiket ook wel...quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef shiitake het volgende:
Kennen jullie de Winter Warming Chocolate Porter van Brouwerij Hoop. Ik liep er tegenaan bij AH en heb er eentje meegenomen.
Ik heb 'm nog dicht.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mond houden en Inschrijven voor ronde twee
ken ik nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef shiitake het volgende:
Dat klinkt als een KEESquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef shiitake het volgende:
Ik ken het niet, maar zal morgen bij Jumbo ook eens kijken of ik iets leuks zie, ze hebben zo'n mooi kleurrijk padquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:56 schreef shiitake het volgende:
Hier ook nog een heel kopstuk extra, hallo Jumboquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar zal morgen bij Jumbo ook eens kijken of ik iets leuks zie, ze hebben zo'n mooi kleurrijk pad
Je hebt de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar zal morgen bij Jumbo ook eens kijken of ik iets leuks zie, ze hebben zo'n mooi kleurrijk pad
Welke heb je?quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ook nog een heel kopstuk extra, hallo Jumbo
Wat Deis al zei Armoma, en voor mij omdat ik de kleur spectaculair vind.quote:
Ja ik zei vanavond nog tegen mijn dochter dat ik de meeste biertjes best smakelijk vind.quote:
Oja, tuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aroma's die beter tot zijn recht komen
Jumbo Zuiderpoortquote:
Dat is bij mij ook matig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:00 schreef chufi het volgende:
Ik was vorige week bij mijn Appie eens aan het kijken , maar vond het aanbod betreurenswaardig
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, tuurlijk
Ik heb mijn Westmalle glas, breder komen ze niet volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |