Net het laatste seizoen gekeken. Ik vond hem ook op Julio Iglesias lijken, zeker vanaf de zijkant bezien.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hij is zo bruin dat ie op Julio Iglesias lijkt
En heel raar dat ze geen Charles gecast hebben met blauwe ogen. Philip en Elizabeth hebben in de serie allebei felblauwe ogen, daar kan nooit een zoon uit voortkomen met bruine ogen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Net het laatste seizoen gekeken. Ik vond hem ook op Julio Iglesias lijken, zeker vanaf de zijkant bezien.
Deel 1: 16 Novquote:
Hartelijk dank.quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deel 1: 16 Nov
Deel 2: 14 Dec
Wij wachten mooi tot 14 December, alles in een keer kijken is fijner.
Idem hier. Ik weet nog dat ik bij voorbaat dacht dat de serie niks voor mij zou zijn. Had het vooroordeel dat het vast heel traag en saai zou zijn, maar de serie is zo goed gemaakt en de acteerprestaties zijn top. Ga het missen.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja, zin in de laatste afleveringentoch wel een van mijn favoriete series van de afgelopen 10 jaar denk ik.
Ik kan er echt intens van genieten, net zoals ik van Downton Abbey heb gedaan overigens, geweldigquote:Op donderdag 14 december 2023 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idem hier. Ik weet nog dat ik bij voorbaat dacht dat de serie niks voor mij zou zijn. Had het vooroordeel dat het vast heel traag en saai zou zijn, maar de serie is zo goed gemaakt en de acteerprestaties zijn top. Ga het missen.
Je hebt goede smaakquote:Op donderdag 14 december 2023 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan er echt intens van genieten, net zoals ik van Downton Abbey heb gedaan overigens, geweldig
DIANA DOOTquote:Op maandag 18 december 2023 07:57 schreef Ang3l het volgende:
Aan deel 2 begonnen, en moet meteen weer ff wennen aan de nieuwe acteurs van de zoons.
Zit er dan ineens zo'n enorme tijd jump in dat er weer oudere nodig waren?
Voor mijn gevoel is Diana pas net dood (SPOILER!)
Ik miste vooral wat verdieping van de historische gebeurtenissen en wat voor impact die hadden op de personages. Bijna alles leek te draaien om de dood van Diana (ook in het tweede deel van het seizoen) en zaken als de oorlog in Joegoslavië, 9/11 en de Irak-oorlog kwamen relatief vluchtig voorbij via het vehikel Tony Blair, zonder dat die gebeurtenissen echt een impact hadden op de ontwikkeling van de personages. Dat was in andere seizoenen voor mijn gevoel heel anders, denk aan de aflevering over die tragedie in Wales waar er tonnen aan puin van een berg afkwamen.quote:Op woensdag 20 december 2023 20:35 schreef flyguy het volgende:
Zonde van het laatste seizoen. Ten opzichte van de eerste vijf een behoorlijke zeperd. De prestaties van de acteurs zijn prima, maar het schrijfwerk en regie zijn enorm minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Philip, wat een prachtige acteur.
Moet zeggen dat ik door The Crown wel anders/positiever over Camilla ben gaan denken.
(Maar wat had Harry - de acteur dan in de laatste paar afleveringen - een vervelend hoofd.Voor m'n gevoel werd hij wel íets te negatief neergezet voor die periode.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Willsmania'' (episode 6 volgens mij), en ''Ritz'' (ep 8) waren andere favorieten dit seizoen. Ga de serie missen.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2023 19:13:18 ]
Dit idd, apart ze meer op juist Claire Foy leek dan op de jonge Elizabeth zelf.quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:43 schreef PoesInDoos het volgende:
Knap trouwens hoeveel ''young army Queen'' op Claire Foy leek eind seizoen 6, ik dacht even dat ze Claire hadden geCGI-ed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |