SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wquote:
mozambiquequote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat jullie nu tien landen noemen, en de eerste vier landen waarvoor geldt dat ze er spoorwegen hebben, dat er een Rail Away aflevering van is en dat ik die nog niet gezien heb, dat ik die dan ga kijken
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag zulk soort zut niet aanprijzen hierVolgens mij sloop je ook een aantal fok functies met ad blockers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hongarijequote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat jullie nu tien landen noemen, en de eerste vier landen waarvoor geldt dat ze er spoorwegen hebben, dat er een Rail Away aflevering van is en dat ik die nog niet gezien heb, dat ik die dan ga kijken
IJslandquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
chiliquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een topserie. Maar deze aflevering stak er bovenuit. Ging wat minder over de royals, maar vertelt het verhaal van Michael Fagan, een werkloze kerel die in de jaren tachtig over het hek van Buckingham Palace klom en in de slaapkamer van de Elizabeth belandde.
Weinig last van. Of eik geen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij sloop je ook een aantal fok functies met ad blockers.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag zulk soort zut niet aanprijzen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mozambiquequote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh, wie?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kijkt je ook aan alsof die elk moment naar je keel springt om je dood te bijten
Ja deed me aan jou denkenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kijkt je ook aan alsof die elk moment naar je keel springt om je dood te bijten
Zaïre.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Engeland.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Finland, Estland, Spanje, Canada.quote:
Jawel: S2E13 Boedapest - Eger & Boedapest - Keszthelyquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Is er eigenlijk een Rail Away over Hongarije @:dr_flash?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel: S2E13 Boedapest - Eger & Boedapest - Keszthely
jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
is deze erg flauw of snap ik het gewoon niet?
Dus daarmee beginnen. En dan Isle of Man.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Niet dat het spoor daar nou heel boeiend is
Edit:![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus daarmee beginnen. En dan Isle of Man.
Nog steeds niet geprobeerdquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Appelboor gehaald. Dat betalen met de telefoon is best praktisch.
wanneer gaat de eerste bol de oven in?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus daarmee beginnen. En dan Isle of Man.
lekker manquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer teveel chocola zitten eten
dat had ik je zo wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel. En ik weet nu dat Lindt lekkerder is dan Verkade
je ruikt het af en toe als de wind verkeerd staatquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik je zo wel kunnen vertellen
Verkade is 'overrated'
Al is Amsterdam wel de grootste cacaohaven ter wereld dankzij Verkade.
Ja, misselijk makendquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ruikt het af en toe als de wind verkeerd staat
Morgen of zondag pas, vrees ik. Vanavond doe ik even heel weinig meerquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer gaat de eerste bol de oven in?
Boks.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer teveel chocola zitten eten
Ik had al jaren geen Verkade meer op. Ze hebben bij AH nog net drie smaken ergens onderin het schap liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik je zo wel kunnen vertellen
Verkade is 'overrated'
Al is Amsterdam wel de grootste cacaohaven ter wereld dankzij Verkade.
Ik zag net een chocoladeletter met speculaas.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Delicata heeft wel wilde smaken tegenwoordig.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag net een chocoladeletter met speculaas.
Ongeluk met een pont in jouw stad, lees ik netquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:42 schreef Karzai het volgende:
ik houd eigenlijk niet zo heel erg van chocola
ow even at5 checken zijn soms ook wel halsbrekende toeren op dat drukkequote:Op vrijdag 20 november 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ongeluk met een pont in jouw stad, lees ik net
Fijn om te zien dat mijn falen toch nog ergens goed voor is geweest.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Al die rare smaken gaan meestal na 5 december in de dump bij de AH en Hema, meestal koop ik dan pas chocoladelettersquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag net een chocoladeletter met speculaas.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
*burp* is zeker weer ergens een fokkerij geruimd ofzo, Chinees was nogal royaal qua voer.
Vind je het gek als we totaal ontregeld raken door een virus met een mortaliteit van <0,5%.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
https://www.scientias.nl/(...)perk-van-pandemieen/
Ik wist niet dat Ron Weasley toen al bekend wasquote:
Val je niet in slaap.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Rail Away-genot, met dank aan @:dr_flash nu
Klopt, iets meer terug naar de natuur en survival of the fittest, nu proberen we uit alle macht oude rokende Turken te redden, tja...quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind je het gek als we totaal ontregeld raken door een virus met een mortaliteit van <0,5%.
Dan zullen we inderdaad in een vloedstroom van nieuwe pandemieën komen met een boel paniek.
Ik denk zelf dat we er totaal anders mee om moeten gaan.
Is het aquarium weer leegquote:
Kitten loempia speciaalquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
Wat heb jij op ltvdk? Kitten kerrie?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar is ze dan, de nieuwe huizenbezitster aan het water, de kersverse koppensneller aan de Maas, de snack met de Rotterdamse bek, woeeeehoeeeeeeee, superblij voor jequote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar is ze dan, de nieuwe huizenbezitster aan het water, de kersverse koppensneller aan de Maas, de snack met de Rotterdamse bek, woeeeehoeeeeeeee, superblij voor je
Now, the bleeding startsquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar is ze dan, de nieuwe huizenbezitster aan het water, de kersverse koppensneller aan de Maas, de snack met de Rotterdamse bek, woeeeehoeeeeeeee, superblij voor je
Ik weet niet wat meer stinkt, Verkade of Forboquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ruikt het af en toe als de wind verkeerd staat
Beetje veel alleen, hoef ik tenminste vanavond niks te snackenquote:
Tuuuttuut en dan zwaaien naar de bootjesquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
Jajoh zit ik straks beetje bootjes te kijken
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuuuttuut en dan zwaaien naar de bootjes
Ik dacht even dat je Etto was haha.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Etto was haha.
vond het sowieso fris vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
De temperatuur is wel gekelderd opeens trouwens
Ik las stationsklok.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las gegormelt en ik was dat woord al aan het opzoeken
geen enkele hit op Google zelfsquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las gegormelt en ik was dat woord al aan het opzoeken
Jij bent Dyslectisch of niet??quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:30 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, voor in je nieuwe huis
[ afbeelding ]
Lysdectisch bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent Dyslectisch of niet??![]()
Dat idee heb ik namelijk al wel, gezien eerdere posts![]()
Nee jh das een fake ass lelijke gell haardquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ik nou dat je ook een gashaard hebt in de woonkamer?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
op dat toilet doe je echt dus gerries in style
@:uitstraling
Gewoon aansteken, dode ijsbeer ervoor op de grond en in erg kleine lingerie naar bootjes zwaaien ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee jh das een fake ass lelijke gell haard
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aansteken, dode ijsbeer ervoor op de grond en in erg kleine lingerie naar bootjes zwaaien ja.
En dan even melden hier aub
Wat is een hocker?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
nou ja misschien, moet het ff opmeten
hmm zonder die vierkante hocker zou het kunnen passen![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker smurfen en naar de bootjes kijken.
Mooi hequote:Op vrijdag 20 november 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Rail Away-genot, met dank aan @:dr_flash nu
Mijn voorheen onaantastbare blinde liefde voor kaas heeft wel een tikkie opgelopen jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan dat ook niet echt meer horen dankzij die vent
Yeahquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope
Wel wat baco's weggetikt net bij goormetten
God je zal maar zon vent op de bank hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn voorheen onaantastbare blinde liefde voor kaas heeft wel een tikkie opgelopen ja![]()
Die man mag dood
Zou fonduevork in zijn oogbal steken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
God je zal maar zon vent op de bank hebben
Nee is de goden verzoeken ditquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[ [url=https:/i.imgur.com/HukwdKP.png]afbeelding[/url] ]
iemand al iets dergelijks gekocht?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou fonduevork in zijn oogbal steken.
Doe ik niet aan. Ik heb meer een Vrijmibe gehad. Met be bedoel ik dat ik de vrijdagmiddag in bed heb doorgebrachtquote:
Ik vind die rechtse leukerquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die linkse zou ik wel in haar blote kont over die bank werpen smek smek smek
Ze is wel zwanger nu he??quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die linkse zou ik wel in haar blote kont over die bank werpen smek smek smek
Heh?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze is wel zwanger nu he??
steen papier schaarquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders moesten we een potje verpissen ja
Nee, ik doe ienemienemuttequote:Op vrijdag 20 november 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pssst dan moet je dat niet spelen
Ik heb grote handen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
Heb je grote handen? Dan kan je duimpje drukken
Kantoorhandjesquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
nou zoals armpje drukken maar duimpje drukkenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb grote handen.
Maar wat is duimpje drukken?
Wat?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:59 schreef bitterbal het volgende:
knakquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zoals armpje drukken maar duimpje drukken
Met wiequote:Op vrijdag 20 november 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zoals armpje drukken maar duimpje drukken
Of met je pink, potje pinken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als buda en uistraling dezelfde vrouw wilde he
Ik gebruikte als kind twee vingers om te duimen. Leverde wel wat consternatie op toen ik tijdens een verjaardag als kleine wijsneus zei dat ik niet duim, maar vingerquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of met je pink, potje pinken.
ui straling ook echt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als buda en uistraling dezelfde vrouw wilde he
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
k ben bestgoed in duimpje drukken. Heb een kleine duim dus kan mij 'verstoppen' totdat de tegenstander verzwakt en dan val ik aan en voer ik de genadeduim uit
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruikte als kind twee vingers om te duimen. Leverde wel wat consternatie op toen ik tijdens een verjaardag als kleine wijsneus zei dat ik niet duim, maar vinger
Gillende tantesquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruikte als kind twee vingers om te duimen. Leverde wel wat consternatie op toen ik tijdens een verjaardag als kleine wijsneus zei dat ik niet duim, maar vinger
Godverquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat mijn rechtermiddelvinger het sterkst is van al mijn vingers.
Die kan wel een spannend boek schrijven.
Je duimen zijn anders ook best goed in verhalen vertellen hoor...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat mijn rechtermiddelvinger het sterkst is van al mijn vingers.
Die kan wel een spannend boek schrijven.
Ja seizoen 2quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Was een leuke aflevering. Beetje jeugdsentiment wel, met die Trabantjes en Lada’s nog.
Oh... hoe betrouwbaar is de mirror ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)ling-cancer-23042765
Mja, dat gerucht gaat al een poosje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je duimen zijn anders ook best goed in verhalen vertellen hoor...
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh... hoe betrouwbaar is de mirror ?
Die stoomtrein kende ik helemaal niet. Die wil ik nog wel een keer gaan doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja seizoen 2dus 1997 zo'n beetje
Deze Poetin-kritische vlogger gelooft het verhaal niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Reeds aanwezigquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Yooooooo dit topic_! Medelijden met die vriend. R&P / Vriend kwaad om mondkapje
Gaddemmitquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Yooooooo dit topic_! Medelijden met die vriend. R&P / Vriend kwaad om mondkapje
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:30 schreef LTVDK het volgende:
Zat net Droomhuis Gezocht te kijken, voor 90.000 euro een vrijstaand huis op een flinke lap grondgoed, dan zit je wel in noordwest Duitsland, zelfs Frantic woont nog dichter bij de bewoonde wereld.
En was heel de aflevering met Carrie ten Napel, dat is op de een of andere manier zo'n schatjequote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En was heel de aflevering met Carrie ten Napel, dat is op de een of andere manier zo'n schatje
Ja ze zit ook bij Op1 als gastvrouwquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik weleens een gastles van haar pa heb gehad
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze zit ook bij Op1 als gastvrouw
Niet haten op de costa del Zeelandquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:30 schreef LTVDK het volgende:
Zat net Droomhuis Gezocht te kijken, voor 90.000 euro een vrijstaand huis op een flinke lap grondgoed, dan zit je wel in noordwest Duitsland, zelfs Frantic woont nog dichter bij de bewoonde wereld.
Zou er best willen wonen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet haten op de costa del Zeeland![]()
The Dutch Rivièraquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet haten op de costa del Zeeland![]()
Ja dat kan ik toch niet betalen johquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
h
[..]
hoorde dat er iets in de verkoop komt december
fokkorting?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet betalen joh
Denk niet dat die het voor een tonnetje wegdoetquote:
Geen zin om in dat topic te reageren, maar is die vriend zo wanhopig of gek op zelfpijniging dat die zichzelf opscheept met zo'n doorgedraaide borderliner deluxe?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, ik heb nu pas door dat het Brummetje is in dat topic. De naam van de kloon kwam me al zo bekend voor. Die wil ook haar arts of psych voor de rechter slepen, omdat die haar geen pillen wil geven voor een aandoening die ze met het omgooien van haar dieet grotendeels zonder klachten kan hebben, waar ze aan weigert deel te nemen. I'm gonna enjoy this shitshow
.
Geen idee, ik volg het al meerdere jaren niet meer en ik weet ook niet zeker of het nog altijd dezelfde vriend is. Maar dit soort topics zijn al zeker vijf jaar en wellicht langer gaandequote:Op vrijdag 20 november 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zin om in dat topic te reageren, maar is die vriend zo wanhopig of gek op zelfpijniging dat die zichzelf opscheept met zo'n doorgedraaide borderliner deluxe?
Je word wel ff beetgenomen door die Brummetje andersquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, ik heb nu pas door dat het Brummetje is in dat topic. De naam van de kloon kwam me al zo bekend voor. Die wil ook haar arts of psych voor de rechter slepen, omdat die haar geen pillen wil geven voor een aandoening die ze met het omgooien van haar dieet grotendeels zonder klachten kan hebben, waar ze aan weigert deel te nemen. I'm gonna enjoy this shitshow
.
Ik blijf over het algemeen ook weg uit R&P, beetje een soort open instellingquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het al meerdere jaren niet meer en ik weet ook niet zeker of het nog altijd dezelfde vriend is. Maar dit soort topics zijn al zeker vijf jaar en wellicht langer gaande.
@bitterbal kent daar toch ook d'r origine?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf over het algemeen ook weg uit R&P, beetje een soort open instelling
Hoeveel biertjes heb je weer op, opa?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je word wel ff beetgenomen door die Brummetje anders![]()
R&P / Vriend kwaad om mondkapje
Nee joh, ballie is van NWSquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:bitterbal kent daar toch ook d'r origine?
nee niet de originequote:Op vrijdag 20 november 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:bitterbal kent daar toch ook d'r origine?
Snap ik heel goedquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf over het algemeen ook weg uit R&P, beetje een soort open instelling
naja ik ken je van daar wel als Yasminquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet de origineKleine uitstap gemaakt ja
Al 2? Oma.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes heb je weer op, opa?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja ik ken je van daar wel als Yasmin
quote:
Tering, is dat brummetje?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je word wel ff beetgenomen door die Brummetje anders![]()
R&P / Vriend kwaad om mondkapje
Jeps Yasmin23quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja ik ken je van daar wel als Yasmin
Waren laatst een keer met een autotocht bij de oude bunkers bij de IJssel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het zondag mooi weer gaat worden![]()
[ afbeelding ]
Toen je nog gewoon de zandbak in werd gewenst ipv de frituur.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon de zandbak in werd gewenst ipv de frituur.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik heel goed. Ik vind het soms wel interessant om de verhalen daar te lezen, er zitten ook daadwerkelijk intelligente mensen tussen. Maar toch gekkies blijven toch ook wel heel vermakelijk
.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon jezelf Jasmijn noemen als je de zorg in gaat.
Maar jij bent dan ook een normaal gekkie die gewoon hier kan postenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
En ik post er niet eens![]()
Nee hoor, het is nog volop bezig, sluit gerust aan!quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:59 schreef kwiwi het volgende:
Oh, heb ik weer wat moois in R&P gemist?
Ja een non-discussie van eoa achterlijke pokkehoer die vindt dat de hele wereld om haar draait.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:59 schreef kwiwi het volgende:
Gekkie is toch sowieso een functie-eis hier?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een normaal gekkie die gewoon hier kan posten
Ja, iedereen is hier volledig gecertificeerdquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gekkie is toch sowieso een functie-eis hier?
Hoe waren de koolrollen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:59 schreef kwiwi het volgende:
Mag het hopenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nog volop bezig, sluit gerust aan!
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedgekeurd, maar er is nog verbetering mogelijk
Nee ik ook niet. Ik bedoel het is ok, maar zou het niet voor mezelf maken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je het lekker?
Ik ben er niet zo stuk van.
Neequote:Op vrijdag 20 november 2020 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik bedoel het is ok, maar zou het niet voor mezelf maken.
Ik alleen als poestanootjes daar ook onder vallenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind Hongaars voer best lekker
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik alleen als poestanootjes daar ook onder vallen
Ik denk dat dit Gergi (quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind Hongaars voer best lekker, maar dit is niet één van de hoogtepunten.
Heb geloof ik nog nooit echt bewust Hongaars voer op, maar wat is daar lekker, ze doen veel met paprika toch?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind Hongaars voer best lekker, maar dit is niet één van de hoogtepunten.
SL1200?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
20% kortingsbon van Bax shop.
#jeuk
DJ dingetje kopen...
Ja, een beetje heimwee zal Gergi wel parten spelenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Gergi () gewoon aan thuis doet denken en dat hij het daarom zo lekker vindt. Want het is geen culinair hoogstandje nee
Inderdad veel gerechten die zijn gekruid met paprika en karwij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geloof ik nog nooit echt bewust Hongaars voer op, maar wat is daar lekker, ze doen veel met paprika toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |