SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wquote:
mozambiquequote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat jullie nu tien landen noemen, en de eerste vier landen waarvoor geldt dat ze er spoorwegen hebben, dat er een Rail Away aflevering van is en dat ik die nog niet gezien heb, dat ik die dan ga kijken
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag zulk soort zut niet aanprijzen hierVolgens mij sloop je ook een aantal fok functies met ad blockers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hongarijequote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat jullie nu tien landen noemen, en de eerste vier landen waarvoor geldt dat ze er spoorwegen hebben, dat er een Rail Away aflevering van is en dat ik die nog niet gezien heb, dat ik die dan ga kijken
IJslandquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
chiliquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een topserie. Maar deze aflevering stak er bovenuit. Ging wat minder over de royals, maar vertelt het verhaal van Michael Fagan, een werkloze kerel die in de jaren tachtig over het hek van Buckingham Palace klom en in de slaapkamer van de Elizabeth belandde.
Weinig last van. Of eik geen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens mij sloop je ook een aantal fok functies met ad blockers.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag zulk soort zut niet aanprijzen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mozambiquequote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh, wie?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kijkt je ook aan alsof die elk moment naar je keel springt om je dood te bijten
Ja deed me aan jou denkenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kijkt je ook aan alsof die elk moment naar je keel springt om je dood te bijten
Zaīre.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Engeland.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Finland, Estland, Spanje, Canada.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |