SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fixed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat die ketacorgi nog in de OP.
Ook altijd hetzelfde met die blauwenquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:22 schreef Fogel het volgende:
Uhm, vorige zat op slot, maar zie mijn post aldaar
Andersom toch? Huidige in verhuur, daar wonen? Bal?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
Lekker uitzichtje wel.
ga je het airbnben?
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zomerse inwijding
Komt KSC de boel ff 'uittesten'
ja, maar ze kan toch wel even een weekendje weg zodat ik er kan zitten?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom toch? Huidige in verhuur, daar wonen? Bal?
Airb&b mag niet van de vve.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
Lekker uitzichtje wel.
ga je het airbnben?
jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom toch? Huidige in verhuur, daar wonen? Bal?
ben je gewoon een vriend toch :pquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ze kan toch wel even een weekendje weg zodat ik er kan zitten?
Ik wil december 2025 alvast helemaal boekenquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je gewoon een vriend toch :p
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewegend water. Zal wel meevallen.
quote:5.933 nieuwe positieve testen
217 nieuwe ziekenhuisopnames
35 nieuwe IC-opnames
51 nieuwe overlijdens
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
OMFG Kan het niet geloven
weet ook niet wat ik nu moet doen. Als het pas in april is dan zoek een notaris voor april?
Heb cola nodig
Kon die makelaar niet helpen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:28 schreef bitterbal het volgende:
weet ook niet wat ik nu moet doen. Als het pas in april is dan zoek een notaris voor april?
Heb cola nodig
Bibliotheken dicht!quote:
*ontvangstcomitéquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje slaat adres op voor creepy housewarmingkaart
Nog meer positiviteit in dit topicquote:
quote:
Heb cola nodig
4000-6000 besmettingen per dat is over een week genomen niet bepaald de daling waar iedereen op hoopt.quote:
Heb cola nodig
grote verschillen met maart/aprilquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
4000-6000 besmettingen per dat is over een week genomen niet bepaald de daling waar iedereen op hoopt.
In de winkelstraat waar ik op uitkijk is er in ieder geval geen Corona; lekker winkelen daar.
O ja straks even appelboor halenquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
4000-6000 besmettingen per dat is over een week genomen niet bepaald de daling waar iedereen op hoopt.
In de winkelstraat waar ik op uitkijk is er in ieder geval geen Corona; lekker winkelen daar.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
die jongen was heel jong .
zat aan de telefoon ook zo van OMFG ECHT. FUCKING VETin de trein
maar gelukkig nog jonge makelaar
Het is een stabilisatie en eerder weer een lichte stijging momenteel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hebben ze bij de Jumbo. ligt tegenover de gecondenseerde melkquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja straks even appelboor halen
Procentueel gezien lijken er wel minder besmettingen te zijn, dus hopelijk toch de goede kant op.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me daar ergens wel beetje genaaid mee; al dat thuisblijven en thuiswerken heeft ook wel zijn effect op mij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grote verschillen met maart/april
Veel meer activiteit/minder thuiswerk
en vooral: Geen angst meer voor Corona
Hier snap ik ook geen reet van nee. Complete gezinnen in de super, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel me daar ergens wel beetje genaaid mee; al dat thuisblijven en thuiswerken heeft ook wel zijn effect op mij.
Als ik dan nog steeds mensen samen naar de supermarkt zie gaan; en vrolijk zie gaan winkelen met 3-4 personen dan begrijp ik niet zo goed waarom er geen strengere maatregelen zijn.
kan niet stil zittenquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |