Zo heet mogelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is wel geinig
Even kijken of er nog iets speciaals over de temperatuur van Maria te vinden is
Ik zie een hoofd... ranke hals, strak lijfje , bolle kont. Alleen geen benen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:22 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Present met normale opener....
Gevondenquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is wel geinig
Even kijken of er nog iets speciaals over de temperatuur van Maria te vinden is
quote:
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:22 schreef espri het volgende:
[ link | afbeelding ]
Present met normale opener....
Goed he?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie een hoofd... ranke hals, strak lijfje , bolle kont. Alleen geen benen.
Multifunctionele opener, als mijn kromme het loodje legt heb ik deze ook nogquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:26 schreef espri het volgende:
[..]
Deze is gewoonlijk ook voor de wijn...
Handig hè, 2 in 1.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:26 schreef espri het volgende:
[..]
Deze is gewoonlijk ook voor de wijn...
Ik heb ook geen Maria, maar wel een Kaapse.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Succes allen!
Geen Maria hier![]()
Ik ga een white Mamba als alternatief drinken en drie kwartier op mijn vingers zitten! Proost !
Je mag wel meeposten hoor terwijl je vreemd gaat.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Succes allen!
Geen Maria hier![]()
Ik ga een white Mamba als alternatief drinken en drie kwartier op mijn vingers zitten! Proost !
Welke vervanger heb je ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Maria, maar wel een Kaapse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |