Die Kaapse heb je al opgezopenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, ik zie het al.......... Ik heb alleen de Westmalle ... Nou ja, pas er wel een mouw aan
want R'dam?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:43 schreef pullup het volgende:
Dat eerste biertje is zeker een door Deis gekozen product
Ik denk het, wie kiest dat anders?quote:
Amstel ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het, wie kiest dat anders?
Van de week nog wat biertjes van een Amsterdamse brouwer gekocht
Brouwerj 't IJ zeker ? Daar zit geen statiegeld op kwam ik vandaag achter bij de automaat in de super... Gelukkig was een medewerker zo aardig om ze in hun glasbak te droppenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk het, wie kiest dat anders?
Van de week nog wat biertjes van een Amsterdamse brouwer gekocht
quote:
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Had ook gekund![]()
Maar dit was een kleine brouwerij. Zat toch een beetje in de proeverij sferen
Had prima gekund want dat drink ik vakerquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Brouwerj 't IJ zeker ? Daar zit geen statiegeld op kwam ik vandaag achter bij de automaat in de super... Gelukkig was een medewerker zo aardig om ze in hun glasbak te droppen
Maar in Waterland wonen toch ook oud-amsterdammersquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Had prima gekund want dat drink ik vaker![]()
Zie net dat wat ik had eigenlijk uit waterland komt dus strikt genomen helemaal niet Amsterdams![]()
Dacht het omdat het 'Gouden Bocht' heette
Het was in ieder geval lekker bier.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:12 schreef chufi het volgende:
Maar Gouden Bocht kun je op 2 manieren opvatten
ja ja ... Dan probeer je dat toch een keerquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:25 schreef FaithHealer het volgende:
Veel plezier jullie vanavond.
Ik drink geen bier, maar er schoot me ineens een biertje te binnen dat ik weleens zou willen proberen.![]()
https://www.gelderlander.(...)r-niet-van~a1d96c99/
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ok.... was blij dat ik thuis was, maar trek mijn huispak toch maar weer uit en ga ff kijken of ik Maria kan scoren
Deze opmerkingen als je Maria heetquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was in ieder geval lekker bier.![]()
ik had ook nog een West Fries Barrel blond. en dat was een stuk bitterder en net wat minder mijn smaak
Zin in die Maria, eens kijken of die Rotterdammers kunnen brouwen![]()
Ik roep ook al weken dat ik geen bier drinkquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:25 schreef FaithHealer het volgende:
Veel plezier jullie vanavond.
Ik drink geen bier, maar er schoot me ineens een biertje te binnen dat ik weleens zou willen proberen.![]()
https://www.gelderlander.(...)r-niet-van~a1d96c99/
Maria zou de avond van haar leven hebben !quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Deze opmerkingen als je Maria heet
Je word er niet high van.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja ... Dan probeer je dat toch een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |