Ja, even snel voordat hij opgehaald werd door papa.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Lemijn het volgende:
Zo, dat is een bijkomstigheid die ik nooit had verzonnen maar die me wel erg aanspreekt!.
Die foto is veel te schattig. Ligt U. daar nou te drinken met zijn jas nog aan?
Kinderarts? Bij ZZ was het ook verborgen verkort, wij konden in het lokale ziekenhuis terecht. Enquote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef Wolken het volgende:
Borstvoeding blijft hier een gevecht. Ik blijf overleg hebben met de lk maar Sam drinkt niet effectief genoeg. Nu vermoeden van een verborgen tekort tongriempje. Nou zit er een goede kliniek in Groningen maar deze mevrouw is met zwangerschapsverlof. Weten jullie nog een andere kliniek waar ze dit kunnen controleren en herstellen?
Niet door Kirsten iig.quote:Op maandag 28 december 2020 17:11 schreef Mariposas het volgende:
Voert de Tongriem kliniek helemaal geen behandelingen uit gedurende haar verlof, @:wolken?
Ik zal eens verder kijken maar mijn lk raad wel echt Groningen aan voor verborgen tongriempjes.quote:Op maandag 28 december 2020 16:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Kinderarts? Bij ZZ was het ook verborgen verkort, wij konden in het lokale ziekenhuis terecht. En, echt niet fijn dit.
Ja ik moet er wel bij zeggen dat het de borstvoeding hier niet geholpen heeftquote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef Wolken het volgende:
Ik zal eens verder kijken maar mijn lk raad wel echt Groningen aan voor verborgen tongriempjes.
Ik heb bericht gehad dat ze wel gewoon afspraken inplannen in Groningen, ik ben alleen bang voor de wachtlijst. Hopelijk hoor ik morgen meer.quote:Op maandag 28 december 2020 19:10 schreef Mariposas het volgende:
In de facebookgroep over verborgen tongriempjes vonden ze het ook heel erg nauw luisteren. Daar reden mensen gerust of naar Groningen of naar Den Bosch (Staas & Bergmans). Zelfs uit België rijden mensen naar Groningen als DB voorlopig geen plek had.
Op borstvoeding.com staat wel een lijst, maar ik denk dat je beter je lactatiekundige kan vragen of zij een alternatief weet voor Kirsten. De lijst is sowieso niet compleet want mij werd een kaakchirurg aangeraden (thank god in mijn woonplaats) en die staat niet op de lijst.
Oh dit is echt enorm herkenbaar en heel irritant. Ik moet echt heel goed opletten tijdens het voeden want als ik even niet oplet draait ze haar hoofd weg en trekt ze keihard aan mijn tepel. Heb al een aantal keer hele pijnlijke tepels gehad daardoor.quote:Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef Nolita het volgende:
Hoewel ik mezelf niets bij tandenvoeden kan voorstellen vind ik het erg tof om je ervaring mee te krijgen duman!
Hier is het tepelklemmen / trekken begonnen. Niet fijn, rechts doet daardoor weer best pijn met voeden. Ze hapt ook heel vaak aan, doordat ze zichzelf los trekt of doordat ik haar los haal omdat ze klemt / lostrekken te voorkomen. Voeden duurt overdag per kant nu niet langer dan 3-4 minuten. Na die tijd komt er minder voeding en klemt ze alleen nog maar, dan wissel ik van kant of stop de voeding als dit al de tweede borst was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |