abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196845318
Getekend!
pi_196845458
Getekend!
pi_196846524
Getekend
pi_196881575

Het voordeel van tandemvoeden....
Er is weer vol op melk, dus peuter staat niet meer om 6 uur op om te ontbijten. 🌚🤗 “Mijn buikje zit helemaal vol, mama”. 🥰🥰
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 22 december 2020 @ 19:17:00 #105
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196887433
Zo, dat is een bijkomstigheid die ik nooit had verzonnen maar die me wel erg aanspreekt! :o .

Die foto is veel te schattig. Ligt U. daar nou te drinken met zijn jas nog aan?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196887941
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 19:17 schreef Lemijn het volgende:
Zo, dat is een bijkomstigheid die ik nooit had verzonnen maar die me wel erg aanspreekt! :o .

Die foto is veel te schattig. Ligt U. daar nou te drinken met zijn jas nog aan?
Ja, even snel voordat hij opgehaald werd door papa. :D
pi_196893035
Duman wat een lieve foto! O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_196893260
Ahh mijn hart. O+
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_197026301
Borstvoeding blijft hier een gevecht. Ik blijf overleg hebben met de lk maar Sam drinkt niet effectief genoeg. Nu vermoeden van een verborgen tekort tongriempje. Nou zit er een goede kliniek in Groningen maar deze mevrouw is met zwangerschapsverlof. Weten jullie nog een andere kliniek waar ze dit kunnen controleren en herstellen?
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator maandag 28 december 2020 @ 16:52:22 #110
269689 crew  Viv
pi_197027143
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef Wolken het volgende:
Borstvoeding blijft hier een gevecht. Ik blijf overleg hebben met de lk maar Sam drinkt niet effectief genoeg. Nu vermoeden van een verborgen tekort tongriempje. Nou zit er een goede kliniek in Groningen maar deze mevrouw is met zwangerschapsverlof. Weten jullie nog een andere kliniek waar ze dit kunnen controleren en herstellen?
Kinderarts? Bij ZZ was het ook verborgen verkort, wij konden in het lokale ziekenhuis terecht. En :* , echt niet fijn dit.
  maandag 28 december 2020 @ 17:11:24 #111
327807 Mariposas
יה&#14
pi_197027722
Voert de Tongriem kliniek helemaal geen behandelingen uit gedurende haar verlof, @Wolken? :o
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_197028048
Hoewel ik mezelf niets bij tandenvoeden kan voorstellen vind ik het erg tof om je ervaring mee te krijgen duman!

Hier is het tepelklemmen / trekken begonnen. Niet fijn, rechts doet daardoor weer best pijn met voeden. Ze hapt ook heel vaak aan, doordat ze zichzelf los trekt of doordat ik haar los haal omdat ze klemt / lostrekken te voorkomen. Voeden duurt overdag per kant nu niet langer dan 3-4 minuten. Na die tijd komt er minder voeding en klemt ze alleen nog maar, dan wissel ik van kant of stop de voeding als dit al de tweede borst was.
pi_197029945
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:11 schreef Mariposas het volgende:
Voert de Tongriem kliniek helemaal geen behandelingen uit gedurende haar verlof, @:wolken? :o
Niet door Kirsten iig.

quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 16:52 schreef Viv het volgende:

[..]

Kinderarts? Bij ZZ was het ook verborgen verkort, wij konden in het lokale ziekenhuis terecht. En :* , echt niet fijn dit.
Ik zal eens verder kijken maar mijn lk raad wel echt Groningen aan voor verborgen tongriempjes.
  Manager PR/Moderator maandag 28 december 2020 @ 18:23:24 #114
269689 crew  Viv
pi_197030006
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef Wolken het volgende:
Ik zal eens verder kijken maar mijn lk raad wel echt Groningen aan voor verborgen tongriempjes.
Ja ik moet er wel bij zeggen dat het de borstvoeding hier niet geholpen heeft :') dus misschien doen ze het anders/beter daar in Groningen! :)
  maandag 28 december 2020 @ 19:10:43 #115
327807 Mariposas
יה&#14
pi_197031619
In de facebookgroep over verborgen tongriempjes vonden ze het ook heel erg nauw luisteren. Daar reden mensen gerust of naar Groningen of naar Den Bosch (Staas & Bergmans). Zelfs uit België rijden mensen naar Groningen als DB voorlopig geen plek had.

Op borstvoeding.com staat wel een lijst, maar ik denk dat je beter je lactatiekundige kan vragen of zij een alternatief weet voor Kirsten. De lijst is sowieso niet compleet want mij werd een kaakchirurg aangeraden (thank god in mijn woonplaats ;) ) en die staat niet op de lijst.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_197033785
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 19:10 schreef Mariposas het volgende:
In de facebookgroep over verborgen tongriempjes vonden ze het ook heel erg nauw luisteren. Daar reden mensen gerust of naar Groningen of naar Den Bosch (Staas & Bergmans). Zelfs uit België rijden mensen naar Groningen als DB voorlopig geen plek had.

Op borstvoeding.com staat wel een lijst, maar ik denk dat je beter je lactatiekundige kan vragen of zij een alternatief weet voor Kirsten. De lijst is sowieso niet compleet want mij werd een kaakchirurg aangeraden (thank god in mijn woonplaats ;) ) en die staat niet op de lijst.
Ik heb bericht gehad dat ze wel gewoon afspraken inplannen in Groningen, ik ben alleen bang voor de wachtlijst. Hopelijk hoor ik morgen meer.

Mijn lk zweert ook bij Groningen, die is blijkbaar wel 1 van de beste.
pi_197100641
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef Nolita het volgende:
Hoewel ik mezelf niets bij tandenvoeden kan voorstellen vind ik het erg tof om je ervaring mee te krijgen duman!

Hier is het tepelklemmen / trekken begonnen. Niet fijn, rechts doet daardoor weer best pijn met voeden. Ze hapt ook heel vaak aan, doordat ze zichzelf los trekt of doordat ik haar los haal omdat ze klemt / lostrekken te voorkomen. Voeden duurt overdag per kant nu niet langer dan 3-4 minuten. Na die tijd komt er minder voeding en klemt ze alleen nog maar, dan wissel ik van kant of stop de voeding als dit al de tweede borst was.
Oh dit is echt enorm herkenbaar en heel irritant. Ik moet echt heel goed opletten tijdens het voeden want als ik even niet oplet draait ze haar hoofd weg en trekt ze keihard aan mijn tepel. Heb al een aantal keer hele pijnlijke tepels gehad daardoor.
pi_197168122
Help, borst weigeraar :'(

Ze is nu ruim 10 maanden en snipverkouden. Met d’r neus verstopt besloot ze dat bijten beter was dan drinken en daarom heb ik een paar keer een afwerende reflex beweging gemaakt want au :X
Nu begon ze gister te weigeren überhaupt aan te happen. S ochtends uiteindelijk zonder drinken in slaap gevallen, moest weg voor dienst dus gekolfd. S middags zelfde verhaal maar half slapend hapte ze wel aan en dronk goed. S avonds weer weg voor werk dus zij fles ik kolven onderweg. Vannacht sliep ze door (unicum :o ) en werd ik dus wakker met een ploftiet, aanhappen ho maar, beide borsten niet, verschillende houdingen niet. Gekolfd, tikt zo een fles weg ;(

Iemand ervaring? Tips? Ik heb mijn oudste ruim twee jaar mogen voeden en hoop ontzettend dat ik dat met haar weer vol kan maken O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Zo-is-dat op 02-01-2021 09:58:39 ]
pi_197168280
@Zo-is-dat

Even lekker samen in bad of onder de douche en dan proberen aan te laten happen? :*
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:27:26 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_197168812
Bij mij was dat meestal met een paar dagen weer over. Ik zou niet gaan wanhopen, waarschijnlijk is ze het over een paar dagen gewoon vergeten :*
disclaimer
pi_197169084
Dat geeft de burger moed SQ!

Het helpt ook dat net de bijna in slaap met d’r tut en dan snel omwisselen naar tiet, techniek lukte! *O* bonus is dat ik sinds een uur vakantie heb dus in ieder geval alle tijd om veel te knuffelen en dat samen douchen zeker ook! O+

Ik heb weer hoop :@
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:01:44 #122
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197169591
Ik snap best dat je er even van in paniek raakt hoor! Maar de kans is het allergrootste dat je het wel weer ombuigt zo-is-dat :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 2 januari 2021 @ 11:39:20 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_197170031
Proberen t neusje goed vrij te maken en dan in halfslaap even aanleggen?

Bij mijn zoontje had ik een mega kloof rond 10 maanden en daardoor ook weinig aanleggen en veel gedoe want pijnnnnnn :X Ik was toen ook bang dat t over was maar het ging nog ruim 2 jaar door daarna ;)
pi_197175190
Snipverkouden drinkt ook niet lekker. Voor de voeding even de neus leeg maken met de snotzuiger (Otrivin Baby Aspirator) hielp hier altijd wel goed.

En uit reflex van je af duwen klinkt heel herkenbaar. Ik las toen hier de tip om juist naar je toe te trekken want dan laten ze vanzelf los zonder schade te veroorzaken en dat werkte inderdaad veel beter.
  zondag 3 januari 2021 @ 12:50:41 #125
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_197187387
Dank allen O+

De naar je toe trek techniek ga ik mezelf inprenten. Alhoewel ik vooral hoop dat ze t bijten laat :X

Ze heeft 24 uur geweigerd maar ik denk dat we weer op het goede spoor zitten! *O* de tassen vol met zoutoplossing en neus zuigers maar ze heeft beduidend minder last en dat hielp gelukkig direct. Voor de zekerheid ook m’n handkolf in de tas, maar duim heel hard dat ik die niet nodig heb :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')