SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn zo schattig!quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We nemen een hele roedel corgi’s in Foqueville
Geduld.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
komt er nu ook een corgi in de op bij de rest van de beestenbende?
Alle honden zijn te druk voor mijquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn zo schattig!
Alleen een beetje druk voor mij denk ik
Nee, ik ben OP purist en kan niet tegen veranderingquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn zo schattig!
tijd voor een dieet corgi..quote:
Ik had een Shiba gevonden. Die zijn wat introverter.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle honden zijn te druk voor mij
Ach ach. 1 beestje extra. moet kunnenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik ben OP purist en kan niet tegen verandering
hoeveel subsidie daarop van de staat om tot dat bedrag te komen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
15,50 voor dat vaccin is voor ons toch een mooie prijs
Als je daarna een derde been op je rug groeit ook?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Shiba's zijn heel eigenzinnig en hebben zeker in den beginne heel veel structuur nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had een Shiba gevonden. Die zijn wat introverter.
maar blijkbaar ook best moeiijk. Dus wat handiger is.....geen idee.
En ik blijf ze toch wat groot vinden
[..]
Ach ach. 1 beestje extra. moet kunnen
en dan pfizer die zn octrooi niet prijs geeft, waardoor je het toch niet kunt krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Zijn er al 5 te veel..quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had een Shiba gevonden. Die zijn wat introverter.
maar blijkbaar ook best moeiijk. Dus wat handiger is.....geen idee.
En ik blijf ze toch wat groot vinden
[..]
Ach ach. 1 beestje extra. moet kunnen
ja geen idee maar het moet toch wat kosten om dit zo in elkaar te flansen. Voor de minima zullen er wel nog meer subsidies komen maar wij kunnn dat toch prima betalenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel subsidie daarop van de staat om tot dat bedrag te komen?
Ja nee hmm nee dan niet denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je daarna een derde been op je rug groeit ook?
Dat was tijdje terug met die andere ook, na ophef zullen ze wel terug krabbelenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan pfizer die zn octrooi niet prijs geeft, waardoor je het toch niet kunt krijgen
[..]
Zijn er al 5 te veel..
ja kan het prima betalen, maar doelde erop dat je waarschijnlijk veel meer betaald dmv de algemene belastingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee maar het moet toch wat kosten om dit zo in elkaar te flansen. Voor de minima zullen er wel nog meer subsidies komen maar wij kunnn dat toch prima betalen
Wel makkelijk als je achterover valt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nee hmm nee dan niet denk ik
KIjk deze prijzen zijn natuurlijk niet te betalen voor 3e wereld landen maar voor ons Nederlanders.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ja kan het prima betalen, maar doelde erop dat je waarschijnlijk veel meer betaald dmv de algemene belastingen
Op het strand in bad liggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
heb bezichtiging aangevraagd voor een boompje die al 5 weken te koop staat![]()
https://www.funda.nl/koop(...)041062-boompjes-484/
Ja dat had ik gelezen ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Shiba's zijn heel eigenzinnig en hebben zeker in den beginne heel veel structuur nodig.
En introvert? nah. ze blaffen wat minder dan zo'n klein keffertje. Maar dat is inherent aan grotere honden.
Maar ja. Dat ze er zelf aan willen verdienen is natuurlijk ook begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat was tijdje terug met die andere ook, na ophef zullen ze wel terug krabbelen
Exact de locatie die je het liefste zou willen toch?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hele huis verdient niet echt een schoonheidsprijs
Daar begon het welquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Exact de locatie die je het liefste zou willen toch?
'Voor de handige klusser'quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hele huis verdient niet echt een schoonheidsprijs
15,50 x 7826658980quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ja. Dat ze er zelf aan willen verdienen is natuurlijk ook begrijpelijk
NOu ja ze hebben hem gekocht toch van dat stel. Weet niet voor hoeveel maar denk dat de productie echt gigantisch veel kostquote:
Ja en de ontwikkeling zal al ook wel aardig wat miljoenen hebben gekost.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja ze hebben hem gekocht toch van dat stel. Weet niet voor hoeveel maar denk dat de productie echt gigantisch veel kost
Hmm ok, dan sla ik die maar overquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:17 schreef FranticDJ het volgende:
Oh @:kwiwi heb time bender zowaar bijna uit
Vind het nogal een vergezocht verhaal over de zoektocht verlichting
Nee alles moet gratis.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja ze hebben hem gekocht toch van dat stel. Weet niet voor hoeveel maar denk dat de productie echt gigantisch veel kost
De boompjes? Ja zeker maar zo te duur maar 5 weken in verkoop hoef je er ook niet meer boven te zitten.quote:
Als ze het gratis weg zouden geven zouden de mensen hen nog meer wantrouwen en betichten van heimelijke plots.quote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
oh die boompjes is al verkocht sturen ze net
misschien je funda bijwerken dan
O deze is een stuk lichter, maar wel ouder gebouw.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De boompjes? Ja zeker maar zo te duur maar 5 weken in verkoop hoef je er ook niet meer boven te zitten.
Ga zometeen hier kijken
https://www.funda.nl/koop(...)1-koopvaardijhof-50/
En vandaag sluit ook de bieding voor die vorige woning aan de maas
Het is toch nooit goed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze het gratis weg zouden geven zouden de mensen hen nog meer wantrouwen en betichten van heimelijke plots.
nee, maar die mensen hebben natuurlijk ook wel wat beters te doen dan alleen maar funda bijwerken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja.. das niet raar toch? dat je je woningen onder de juiste status plaatst?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar die mensen hebben natuurlijk ook wel wat beters te doen dan alleen maar funda bijwerken.
Het kan snel gaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat?
je hebt nog een paar stadia voordat een woning daadwerkelijk verkocht is he..
Oh jee, waren er weer nieuwelingen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:18 schreef Koen66 het volgende:
heb ik nog wat gemist met nieuwlingen vannacht?
Ik lag gewoon te slapen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:18 schreef Koen66 het volgende:
heb ik nog wat gemist met nieuwlingen vannacht?
Was best gezellig eigenlijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh jee, waren er weer nieuwelingen?
over 5 eken is het 1e kerstdagquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is het jaar snel voorbij.
Over 5 weken begint mijn vakantie dus.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over 5 eken is het 1e kerstdag
Kill me now.
mijne ook, al denk ik dat ik al eerder begin.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over 5 weken begint mijn vakantie dus.
Lekker vreten en lol trappenquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over 5 eken is het 1e kerstdag
Kill me now.
Ik heb toch al 1 mail verstuurd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:25 schreef Karzai het volgende:
Ik heb nog geen reet uitgevoerd, zo eerst maar eens even ontbijten ik heb alleen nog koffie op
dat doe ik elke dag..quote:
kwam een dame af op de vorige OPquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh jee, waren er weer nieuwelingen?
Dit klinkt weer erg ANWBquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vreten en dan met de hele familie een rondje door de buurt lopen bedoel je.
ele volksstammen zijn ook anwb lidquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele volksstammen doen dat.
Maakt het niet minder burgerlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na het toetje krijgt iedereen een geel papiertje op zijn voorhoofd en moeten de anderen raden wie of wat het is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trauma's aan? Dat heb ik werkelijk nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na het toetje krijgt iedereen een geel papiertje op zijn voorhoofd en moeten de anderen raden wie of wat het is.
dat heb ik wel ooit gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trauma's aan? Dat heb ik werkelijk nog nooit gedaan.
Klinkt ontzettend muf maar is stiekem nog best leukquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trauma's aan? Dat heb ik werkelijk nog nooit gedaan.
Die kaars die ruikt naar de kut van Gwyneth Paltrow?quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
Vorig jaar kreeg iedereen een schijtdure geurkaars met kerst, kan niet wachten wat het dit jaar zal zijn [ link | afbeelding ]
Met vrienden en veel drank zijn de lulligste spelletjes leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik wel ooit gedaan.
met vrienden en veel drank.
Waarom dan dequote:Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt ontzettend muf maar is stiekem nog best leuk
Maar vaak wordt een huis toch al als "verkocht" gezien als een bod geaccepteerd is en die 3 dagen ofzo voorbij zijn. Niet als de financiering helemaal rond is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat?
je hebt nog een paar stadia voordat een woning daadwerkelijk verkocht is he..
Klinkt als een goede vrijdag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben officieel geen lid van een team op dit moment. En heb niet zo gek veel te doen.
Verder werken aan mijn voorstel dan maar.
Dan staat er 'verkocht onder voorbehoud'quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar vaak wordt een huis toch al als "verkocht" gezien als een bod geaccepteerd is en die 3 dagen ofzo voorbij zijn. Niet als de financiering helemaal rond is.
Dus dan kan het snel gaan en best logisch dat Funda nog niet up to date is.
Ja, als het zo rustig blijft ga ik me maandag gewoon melden bij mijn nieuwe collega's.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een goede vrijdag.
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan staat er 'verkocht onder voorbehoud'
*gaat meteen ruiken of dat zo isquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die kaars die ruikt naar de kut van Gwyneth Paltrow?
Dit jaar ben ik met oud & nieuw bij mijn vader. Maar volgend jaar zou ik ook wel wat met vrienden willen doen. Maar die zitten volgens mij allemaal braaf bij familiequote:Op vrijdag 20 november 2020 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Kerstdagen gaan hier hopelijk vrij rustig zijn. Een (mid)dag naar mijn ouders toe; tussen kerst en oud op nieuw eten met vrienden.
Na een paar uur ben ik het meestal wel moe.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel een beetje bescheten zeg maar
Sinds mijn zus kinderen heeft is kerst ook onherstelbaar verneukt. En vooraf was het al niet veel soeps.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een paar uur ben ik het meestal wel moe.
Sinds mijn broer een kindje heeft is er wel ieder jaar een soort van fotomoment
Volgend jaar feestje op het dorpsplein?quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik met oud & nieuw bij mijn vader. Maar volgend jaar zou ik ook wel wat met vrienden willen doen. Maar die zitten volgens mij allemaal braaf bij familie
nog leuke dingen met Cali doen rond de feestdagen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:De Nederlandse huizenprijzen zijn in oktober het sterkst opgelopen in bijna twee jaar. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) waren bestaande koopwoningen 9,1 procent duurder dan een jaar eerder.
Terwijl starters de overdracht van de woning die ze nu aankopen proberen uit te stellen, zijn vastgoedbeleggers juist uitzonderlijk actief op de woningmarkt, constateert het Financieele Dagblad uit een rondgang. Er zou de komende weken voor nog zeker 1 miljard euro aan woningtransacties aan zitten te komen. Starters (huizenkopers onder de 35 jaar) hoeven vanaf 1 januari geen overdrachtsbelasting meer te betalen, maar als je een huis koopt voor de verhuur, springt de belasting ineens naar 8 procent. Voor een huis van 3 ton scheelt dat 18.000 euro.
https://www.bndestem.nl/b(...)-twee-jaar~adfd2700/
Gezelligquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgend jaar feestje op het dorpsplein?
Bitterbal komt wiebeldansen en zingen [ link | afbeelding ]
Hier zijn de gesprekken vaak erg oppervlakkig; waardoor je het eigenlijk helemaal nergens over hebt uiteindelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds mijn zus kinderen heeft is kerst ook onherstelbaar verneukt. En vooraf was het al niet veel soeps.
Ik hou nog een aantal opties open, ook een beetje afhankelijk over de horeca open is rond die periode.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog leuke dingen met Cali doen rond de feestdagen?
(en nee ik bedoel geen ranzige activiteiten @:all )
🤣👍quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:48 schreef kwiwi het volgende:
GodverHang net 35 min aan de lijn bij een klantenservice voordat ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg. En ik vraag even snel of ie Engels spreekt, zegt ie: nee, moment. Hop, terug in de wachtrij. Ik wou nog roepen "ok geen probleem dan gewoon in het Duits" maar het was al te laat
quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:48 schreef kwiwi het volgende:
GodverHang net 35 min aan de lijn bij een klantenservice voordat ik eindelijk iemand aan de telefoon krijg. En ik vraag even snel of ie Engels spreekt, zegt ie: nee, moment. Hop, terug in de wachtrij. Ik wou nog roepen "ok geen probleem dan gewoon in het Duits" maar het was al te laat
quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:48 schreef kwiwi het volgende:
Pappa rond septemberquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn de gesprekken vaak erg oppervlakkig; waardoor je het eigenlijk helemaal nergens over hebt uiteindelijk.
[..]
Ik hou nog een aantal opties open, ook een beetje afhankelijk over de horeca open is rond die periode.
Heb nog een reservering bij een goed restaurant staan; en was van plan om 2 dagen sauna te doen rond de kerstdagen
Omdat ze aanwezig zijn.quote:
Vorig jaar hadden we wat bekende showkoks op laten draven, echter konden die niet verbloemen dat het hele kerstdiner naar volle luier rook.quote:
Dan staat er verkocht onder voorbehoud. Die 3 dagen is bedenktijd voor het voorlopig voorcontract.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar vaak wordt een huis toch al als "verkocht" gezien als een bod geaccepteerd is en die 3 dagen ofzo voorbij zijn. Niet als de financiering helemaal rond is.
Dus dan kan het snel gaan en best logisch dat Funda nog niet up to date is.
ze hadden wel even de moeite mogen nemen om die keuken fatsoenlijk schoon t makenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
heb bezichtiging aangevraagd voor een boompje die al 5 weken te koop staat![]()
https://www.funda.nl/koop(...)041062-boompjes-484/
Goed puntquote:
Uhuh vast.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we wat bekende showkoks op laten draven, echter konden die niet verbloemen dat het hele kerstdiner naar volle luier rook.
ja wat solitairder.. maar niet veel hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelezen ja.
Introvert als in; ze hoeven niet telkens aandacht van alles en iedereen en meer op zichzelf ofzo.
Kan het even niet uitleggen
quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan staat er verkocht onder voorbehoud. Die 3 dagen is bedenktijd voor het voorlopig koopcontract.
ja als je veel met spiritualiteit hebt, dan wellicht dat 't je wat aanspreekt. beetje star trek meets spiritualiteit ofzo..quote:
Gewoon een wazig sprookje waar je geen geestverruimende middelen voor nodig hebt dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja als je veel met spiritualiteit hebt, dan wellicht dat 't je wat aanspreekt. beetje star trek meets spiritualiteit ofzo..
Dan nog zit er vaak vertraging tussen de daadwerkelijke acties en de update op Funda. Dat gaat echt niet vlot.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan staat er 'verkocht onder voorbehoud'
quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we wat bekende showkoks op laten draven, echter konden die niet verbloemen dat het hele kerstdiner naar volle luier rook.
Eh, zero fucks given hoor. Leuk is leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wel een beetje bescheten zeg maar
Ja maar we hebben hier helemaal niks staan dus vertraging is denk k niet terecht:pquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nog zit er vaak vertraging tussen de daadwerkelijke acties en de update op Funda. Dat gaat echt niet vlot.
Ieder moment is een fotomoment sinds de koters.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
de haat aan fotomomentenquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder moment is een fotomoment sinds de koters.
Maar, blij, m'n ouders hebben ook door dat er met de koters voor mij en kerel weinig aan is, dus we splitsen.
Ik ben eens benieuwd hoe kerst gaat uitzien dit jaar. Normaal was het bij mijn ouders/vader, maar nu woont mn vader dus samen met zn nieuwe vriendin.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder moment is een fotomoment sinds de koters.
Maar, blij, m'n ouders hebben ook door dat er met de koters voor mij en kerel weinig aan is, dus we splitsen.
Op deze bedoel je? https://www.funda.nl/koop(...)041062-boompjes-484/ ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar we hebben hier helemaal niks staan dus vertraging is denk k niet terecht:p
Joop z'n pa heeft ook een vriendin met kinderen/kleinkinderen, dat gooiden ze normaliter samen, maar dat zal dit jaar wel anders lopen. Oh well, één der kerstmomenten is geboekt en valt me mee. Beetje kaarten met z'n vieren, prrrrrima.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben eens benieuwd hoe kerst gaat uitzien dit jaar. Normaal was het bij mijn ouders/vader, maar nu woont mn vader dus samen met zn nieuwe vriendin.
En die heeft ook nog een roedel kinderen die ik niet ken.
M'n moeder heeft ondertussen geleerd dat vroeg komen met afspreken de grootste kans biedt op succes in d'r planning.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:12 schreef FranticDJ het volgende:
Nog steeds geen plannen hier.
Zien het wel
Ja mijn moeder ook hoor. Ze weet al van 1 september dat ik iig niet op zee zit met de feestdagen. Maar heb nog niks gehoord.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n moeder heeft ondertussen geleerd dat vroeg komen met afspreken de grootste kans biedt op succes in d'r planning.Maar zo vind ik het niet zo erg.
Oh, ook best dan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja mijn moeder ook hoor. Ze weet al van 1 september dat ik iig niet op zee zit met de feestdagen. Maar heb nog niks gehoord.
M'n zus wil Kerst of Oud & Nieuw graag eens in Disneyland Parijs vieren. Toen ze dat voorstelde had ik al zoiets vanquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Wij zouden dit jaar eigenlijk kerst in Marbella gaan vieren maar ergens ben ik wel blij dat dat niet doorgaat
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ook best dan.
Ik ben allang blij dat het een "kom kaarten/spelletjes doen" was en niet "gezellig" cadeautjes onder de boom (aka KOOP VOOR DE KOTERS).
cadeaus ben ik mee gestoptquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ook best dan.
Ik ben allang blij dat het een "kom kaarten/spelletjes doen" was en niet "gezellig" cadeautjes onder de boom (aka KOOP VOOR DE KOTERS).
eigenlijk lijkt me dat best leukquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus wil Kerst of Oud & Nieuw graag eens in Disneyland Parijs vieren. Toen ze dat voorstelde had ik al zoiets van
Ik zie jullie eerder in een Balmoral-achtig kasteel rond een haardvuurquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Wij zouden dit jaar eigenlijk kerst in Marbella gaan vieren maar ergens ben ik wel blij dat dat niet doorgaat
Hmm, whisky, sigaar, mooie lederen fauteuil..quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar misschiern is dat gewoon mijn ideale kerst
Ja hallo, ik zag een TT met corgi en zo druk zijn ze niet! En leuk zijn ze ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn zo schattig!
Je bent zelf druk!quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zag een TT met corgi en zo druk zijn ze niet! En leuk zijn ze ook
Een dag is dit altijd wel met zijn allen bij elkaar en dan begint de bizarre jaarlijkse show van "cadeautjes" weer, nou ja er zijn twee ruime huizen en twee restaurants verkocht al heel snel in de lockdown dus de opties die de grootste animators van het stelletje hebben zijn beperkter, eerlijk gezegd weet ik het dit jaar nog niet precies.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie jullie eerder in een Balmoral-achtig kasteel rond een haardvuur
Waar gaan we vanavond bier drinken?quote:
Hoelang hebben jullie die van jullie al?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zag een TT met corgi en zo druk zijn ze niet! En leuk zijn ze ook
Heyquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DebDat is lang geleden zeg. Hoi
Nergens want ik ben gestopt met drinken. Jij?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar gaan we vanavond bier drinken?
6 maanden is ze nuquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelang hebben jullie die van jullie al?
Ik vind ze zo schattig
Maar gok dat ik gewoon geen dierenmens ben
U wot mate?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey! Zo, zeg dat wel. Al sinds ik een piepjong Debsterrtje was. Hoe is het?
[..]
Nergens want ik ben gestopt met drinken. Jij?
Ik ben een paar keer erg slecht gegaan en baalde nogal van mijn gedrag, dus even geen alcohol meer voor mij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
U wot mate?
thuis, op de bank, als een echte fokker
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer erg slecht gegaan en baalde nogal van mijn gedrag, dus even geen alcohol meer voor mij.
Positief effect is dat het ook helpt met afvallenquote:
Mensenquote:Lockdown Zuid-Australië blijkt afgekondigd na leugen besmette man
De Australische deelstaat Zuid-Australië gaat zaterdag de zesdaagse lockdown vroegtijdig beëindigen. De lockdown was donderdag pas ingegaan. De staatspremier Steven Marshall zegt dat de maatregel wordt versoepeld omdat iemand blijkt te hebben gelogen tijdens het bron- en contactonderzoek.
De man raakte besmet in een pizzarestaurant, waar hij naar eigen zeggen alleen eten had afgehaald. Door dit korte contact dachten autoriteiten dat het om een zeer besmettelijke streng van het coronavirus ging, waardoor werd besloten tot een strenge lockdown.
Later bleek dat de besmette man meerdere diensten had gewerkt in het restaurant en daarbij meerdere keren contact had gehad met een besmette medewerker. Toen dit aan het licht kwam, concludeerden autoriteiten dat de strenge lockdown overbodig was en snel opgeheven kon worden.
Verder lukt 't allemaal?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb boeking gedoen voor de kerstdagen
Even turbulent nu, maar komt wel weer goedquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:28 schreef Debsterr het volgende:
Hey! Zo, zeg dat wel. Al sinds ik een piepjong Debsterrtje was. Hoe is het?
hmm, ja. dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Positief effect is dat het ook helpt met afvallen
neuh, er zit gewoon wat overlapping en r&p is ter ziele aan het gaan..quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Is dit stiekem de vervanging van de R&P SC of wat? Waarom heeft niemand me meegenomen hierheen?
Ja ik val de arme weerloze mensen hier nu lastig met m'n labiele gespam, sorryquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Is dit stiekem de vervanging van de R&P SC of wat? Waarom heeft niemand me meegenomen hierheen?
Veel gezelliger hierquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Plezier veel alvast dag die.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen nog maar in KSC qua fokquote:
We houden van je in Foqueville hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik val de arme weerloze mensen hier nu lastig met m'n labiele gespam, sorry
oh ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen nog maar in KSC qua fok
Gelukkig maar dat er licht aan de horizon isquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even turbulent nu, maar komt wel weer goedMet jou?
Wadden?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We houden van je in Foqueville hoor
Oh dat is naarquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er licht aan de horizon is.
Hmm, beetje mwoah momenteel, zit slecht in mijn vel. Zijn op zoek naar een koophuis maar dat is 1 en al ellende en zou gaan trouwen volgend jaar maar dat lukt financieel niet als we ook een huis kopen dus ik vind het allemaal nogal kut op het moment. Gelukkig heb ik Corrie de Corgi en die is altijd blijdus dat is fijn.
Corriequote:Op vrijdag 20 november 2020 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, beetje mwoah momenteel, zit slecht in mijn vel. Zijn op zoek naar een koophuis maar dat is 1 en al ellende en zou gaan trouwen volgend jaar maar dat lukt financieel niet als we ook een huis kopen dus ik vind het allemaal nogal kut op het moment. Gelukkig heb ik Corrie de Corgi en die is altijd blijdus dat is fijn.
Ja, het is gewoon allemaal zo treurig momenteel. Je kunt niks leuks, huizen zijn te duur, op kantoor is het maar eenzaam, allemaal stom.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Corrie![]()
Maar ik begrijp het wel; het zoeken naar een koophuis is al frustrerend genoeg. Los van alle COVID dingen die je toch nog tegenhouden om dingen te doen.
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is naarNou ja dan maar de positieve dingen zien
Bijna weekend
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht eerst wat is Corrie nu weer voor een naam voor een Corgi maar na tien minuten staren en een kop sterke koffie viel het kwartje
Dat klinkt ook al gedoe.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb halverwege December een lang weekend gepakt. Denk dan die vrijdag naar Texel; die zaterdag heb ik een reservering staan in een restaurant dus hopen dat dat ook doorgaat.quote:
Ik begin bepaalde zaken ook wel te missen; reguliere werkweek is best wel een sleur geworden en de spontaniteit is er een beetje vanaf.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon allemaal zo treurig momenteel. Je kunt niks leuks, huizen zijn te duur, op kantoor is het maar eenzaam, allemaal stom.
Mensenquote:Waarom lees ik hier niet dat Pfizer octrooi behoud op het middel in plaats van het vrij te geven.
Zo zie je maar dat de industrie maar om 1 ding geeft.
Winst winst winst. Desnoods over de rug van miljoenen doden.
Ik zat hier al.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Ja, lastig he? Maar goed, toch proberen leuke dingen te doen en te plannen. Ik heb een escape room bordspel besteld wat met 2 te spelen is, dus vanavond een boel lekkere hapjes in huis halen en dat maar eens spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begin bepaalde zaken ook wel te missen; reguliere werkweek is best wel een sleur geworden en de spontaniteit is er een beetje vanaf.
Zo probeer ik het ook te doen. Vorige week een home-cooking, maar dat doe ik ook niet ieder weekend. Speel wel veel Rummikub en Ticket to Ride de laatste tijd. Ga ook wat vaker de stad in om een koffie te halen ofzo.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, lastig he? Maar goed, toch proberen leuke dingen te doen en te plannen. Ik heb een escape room bordspel besteld wat met 2 te spelen is, dus vanavond een boel lekkere hapjes in huis halen en dat maar eens spelen.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, maar ik schuif zo wel twee bakplaten met appelbollen in de oven
Stuur ff je adres okay?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aaarghhhh daar heb ik zin in ook nuquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stuur ff je adres okay?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:00 schreef Debsterr het volgende:
Morgen en/of zondag ook maar weer bakken. Sowieso kokosmakronen.
quote:
met zo'n lekker klef deegpapbodempjequote:Op vrijdag 20 november 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaarghhhh daar heb ik zin in ook nu
kijk maar op de plattegrond in de OPquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:00 schreef Debsterr het volgende:
Morgen en/of zondag ook maar weer bakken. Sowieso kokosmakronen.
Zag er 1 gelinkt worden in het baktopic die ik wil proberenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zag er 1 gelinkt worden in het baktopic die ik wil proberen.
Ik ben op de fiets vandaag. Tegen de tijd dat ik daar ben, is alles op.quote:
Ah ik wilde deze gebruiken: http://kleinstukjedan.nl/supersnelle-kokosmakronen/quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik gebruik deze https://rutgerbakt.nl/koe(...)n-met-limoen-recept/
hahaha, betwijfel hetquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op de fiets vandaag. Tegen de tijd dat ik daar ben, is alles op.
ahja die had ik ook daar gezienquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah ik wilde deze gebruiken: http://kleinstukjedan.nl/supersnelle-kokosmakronen/
Ja vond het gebruik van hele eieren wel bijzonder. Vorige keer een recept van de appie gebruikt en die waren al erg lekker, maar met alleen eiwit.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahja die had ik ook daar gezienben wel benieuwd. Met dat recept nogal bang dat het snel een kokosomelet wordt
Volgens maps kost het me zo'n 11-12 uur als ik doorfiets.quote:
Ván jullie, niet ín jullie.quote:
Ik las kooksletquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahja die had ik ook daar gezienben wel benieuwd. Met dat recept nogal bang dat het snel een kokosomelet wordt
Zal er een voor je bewaren.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens maps kost het me zo'n 11-12 uur als ik doorfiets.
is dit de Hongaarse variant van total loss autodrop?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
@:Budapestenaar ik ben töltött káposzta aan het maken
Oh wauw, die autocorrect.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal er een voor je bewaren.
Wil je verse geslachtsroom erbij?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal er een voor je bewaren.
Wil je verse geslachtsroom erbij?
Vooral de combinatie met US z'n post.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral de combinatie met US z'n post.
De tering. Ben ik wel heel benieuwd hoe dit werkt. Dus ergens heb jij een woord "geslachtsroom" aan de woordenlijst toegevoegd, EN je telefoon vindt het waarschijnlijker dat je dat bedoelt, dan het vrij normale slagroom. Okee.quote:
Ja nee, dat is serieus hoe achterlijk iOS z'n autocorrect is op het moment.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tering. Ben ik wel heel benieuwd hoe dit werkt. Dus ergens heb jij een woord "geslachtsroom" aan de woordenlijst toegevoegd, EN je telefoon vindt het waarschijnlijker dat je dat bedoelt, dan het vrij normale slagroom. Okee.![]()
Het is een mix van met gehakt en rijst gerold in zuurkoolbladeren. En dan gekookt met zuurkool, worst, spek, en veel paprika uiteraard want het is hongaarsquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit de Hongaarse variant van total loss autodrop?
Oh ik heb die niet zelf toegevoegd ofzo. Als je 'm vaak genoeg gebruikt gaat ie 'm standaard aanpassenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tering. Ben ik wel heel benieuwd hoe dit werkt. Dus ergens heb jij een woord "geslachtsroom" aan de woordenlijst toegevoegd, EN je telefoon vindt het waarschijnlijker dat je dat bedoelt, dan het vrij normale slagroom. Okee.![]()
https://www.bol.com/nl/p/natural-harvest/9200000011752328/quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral de combinatie met US z'n post.
ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja nee, dat is serieus hoe achterlijk iOS z'n autocorrect is op het moment.
Wauwquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrrrrquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/natural-harvest/9200000011752328/
dit boek heb jij onder een hotkey zitten, viesnekquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/natural-harvest/9200000011752328/
totaal kapot dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een mix van met gehakt en rijst gerold in zuurkoolbladeren. En dan gekookt met zuurkool, worst, spek, en veel paprika uiteraard want het is hongaars
Denk dat het een bewustje wasquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij vriendinnen waarvan ik weet dat ze een iPhone hebben ook, echt compleet bizarre autocorrects in plaats van iets simpels als gefeliciteerd ofzo.quote:
iddquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij vriendinnen waarvan ik weet dat ze een iPhone hebben ook, echt compleet bizarre autocorrects in plaats van iets simpels als gefeliciteerd ofzo.
in dit geval nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat het een bewustje was
Staat gewoon naast het fornuis op een hippe standaard heurquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit boek heb jij onder een hotkey zitten, viesnek
Ja, komen echt belachelijke dingen voorbij af en toequote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij vriendinnen waarvan ik weet dat ze een iPhone hebben ook, echt compleet bizarre autocorrects in plaats van iets simpels als gefeliciteerd ofzo.
Ja en het wordt steeds erger. Doodgewone woorden zoals 'lijk' en 'hoor' worden eerst vier keer veranderd in kijk en hoop voor hij snapt wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, een leuke, in plaats van "een team" werd het "rentemarge".
Geslachtsroom.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ach heb soms ook van die juweeltjes..
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
In canada heb je trouwens Mr. Squirty cream.. En dat is slagroom
En als je in Riga Jif wil hebben, moet je Boy Cream bestellen
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
K zit in de top 2 van de Maas. Ze hebben ney gebeld
Spannend.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Wat heeft dat voor nut, zeggen dat iemand in de top 2 zit?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
cockteasenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut, zeggen dat iemand in de top 2 zit?
quote:
ja precies, of doe nog eens 5k erbij ofzo.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En er zal wel een stom spelletje achter zitten. "Je bod is interessant genoeg, maar een ander bood hetzelfde, dus spring maar door wat hoepeltjes".
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Is de makelaar een man? Dan weet je wat je moet doen
Vragen of mijn bod nog klopte :pquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut, zeggen dat iemand in de top 2 zit?
Hoepeltjes zijn vrij te interpreteren.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies, of doe nog eens 5k erbij ofzo.
ja precies, dus er is iemand met 't zelfde bod. En ze bellen beide in de hoop at 1 van de twee omhoog gaat.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vragen of mijn bod nog klopte :p
subtiele hint welquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vragen of mijn bod nog klopte :p
lekekr tochquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:31 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik ga eens douchen. Loop al de hele ochtend in m'n badjas
Ik dacht een keer bij een vrouwelijke rechter weg te komen door haar nummer te vragenquote:
Dat heeft hij niet gezegd. Hij begon met vragen of het klopte wat k had geboden en voorwaarden. En toen vroeg k door of er andere biedingen waren en zei die in de top 2.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja precies, dus er is iemand met 't zelfde bod. En ze bellen beide in de hoop at 1 van de twee omhoog gaat.
mijn badjas komt niet verder dan mn knieën, dus dat vind ik te koudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |