SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn zo schattig!quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We nemen een hele roedel corgi’s in Foqueville
Geduld.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
komt er nu ook een corgi in de op bij de rest van de beestenbende?
Alle honden zijn te druk voor mijquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn zo schattig!
Alleen een beetje druk voor mij denk ik
Nee, ik ben OP purist en kan niet tegen veranderingquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze zijn zo schattig!
Alleen een beetje druk voor mij denk ik
tijd voor een dieet corgi..quote:
Ik had een Shiba gevonden. Die zijn wat introverter.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle honden zijn te druk voor mij
Ach ach. 1 beestje extra. moet kunnenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik ben OP purist en kan niet tegen verandering
hoeveel subsidie daarop van de staat om tot dat bedrag te komen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
15,50 voor dat vaccin is voor ons toch een mooie prijs
Als je daarna een derde been op je rug groeit ook?quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Shiba's zijn heel eigenzinnig en hebben zeker in den beginne heel veel structuur nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had een Shiba gevonden. Die zijn wat introverter.
maar blijkbaar ook best moeiijk. Dus wat handiger is.....geen idee.
En ik blijf ze toch wat groot vinden
[..]
Ach ach. 1 beestje extra. moet kunnen
en dan pfizer die zn octrooi niet prijs geeft, waardoor je het toch niet kunt krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Zijn er al 5 te veel..quote:Op vrijdag 20 november 2020 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had een Shiba gevonden. Die zijn wat introverter.
maar blijkbaar ook best moeiijk. Dus wat handiger is.....geen idee.
En ik blijf ze toch wat groot vinden
[..]
Ach ach. 1 beestje extra. moet kunnen
ja geen idee maar het moet toch wat kosten om dit zo in elkaar te flansen. Voor de minima zullen er wel nog meer subsidies komen maar wij kunnn dat toch prima betalenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel subsidie daarop van de staat om tot dat bedrag te komen?
Ja nee hmm nee dan niet denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je daarna een derde been op je rug groeit ook?
Dat was tijdje terug met die andere ook, na ophef zullen ze wel terug krabbelenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan pfizer die zn octrooi niet prijs geeft, waardoor je het toch niet kunt krijgen
[..]
Zijn er al 5 te veel..
ja kan het prima betalen, maar doelde erop dat je waarschijnlijk veel meer betaald dmv de algemene belastingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee maar het moet toch wat kosten om dit zo in elkaar te flansen. Voor de minima zullen er wel nog meer subsidies komen maar wij kunnn dat toch prima betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |