Indirect levert elk lid een bijdrage aan de toekomst van de NPO in z'n algemeenheid, hoe klein ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
nooit geweest, mijn ouders ook niet en ik zie het nut er niet van in.
Dat snap ik, zoals lid worden van de krant een bijdrage is in de toekomst van de krant.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Indirect levert elk lid een bijdrage aan de toekomst van de NPO in z'n algemeenheid, hoe klein ook.
Ik heb niet de illusie dat commerciële partijen dat zouden kunnen vervangen.
Ik heb een digitale krant, maar op zaterdag de papieren variant, omdat dat bijna niets extra kostte.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:11 schreef Eightyone het volgende:
Jammer dat een papieren krant zo duur is. Ik had hem anders best gewild.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 06:38 schreef 111210 het volgende:
Heb ooit geholpen om powned hilversum in te krijgen, omdat ze grote plannen hadden om het allemaal anders te doen.
Toen ze die onzin op ibiza hadden gemaakt, gewoon omdat ze lekker veel geld konden uitgeven heb ik meteen mn lidmaatschap opgezegd.
Volgens mij was ik de eerste want mn mailtje werd intern heen en weer gestuurd (ze hadden geen idee wie over het opzeggen ging) en uiteindelijk kreeg ik reactie incl de helle ketting aan interne mails
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |