SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ik krijg van de week deze cd binnen, jarenlang naar gezocht en nu direct van de originele producerquote:
Klinkt als een leuk project!quote:Op donderdag 19 november 2020 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben voorbeelden aan het maken. Wil met de kinderen een workshop kartonnen doen. Dat ze zeg maar zoiets maken (of hopelijk inspireert dit ze tot nog veel gavere dingen) maar dan op ware grote. Karton kan best sterk zijn als je een paar lagen verlijmt en dan de golfen steeds in de andere richting.
Lijkt me leuk.
Dus nu ben ik soort van een zwerver geworden want als ik bij de supermarkt een mooi stuk karton zie vraag ik het met rode wangen of ik het mag hebben, plunder ik de luierdozen op het werk en gister spande de kroon toen ik een echt enorme televisiedoos naast de vuilcontainer zag staan. Het karton zag er super uit. Dus toen later in het donker op gehaald.![]()
Maar is wel echt super karton.
'zunnen grote lul' vergetenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Blije panda, fant met slurf, happy hamster
Tellen is overrated.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is de zooooooo'n grote penis?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
big orgusquote:Op donderdag 19 november 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg van de week deze cd binnen, jarenlang naar gezocht en nu direct van de originele producerhttps://www.discogs.com/V(...)t-001/release/344824
Ik begrijp je. Maar dan wil je dus die snijbanen met stalen profielen. Ik weet eigenlijk niet of ik staalboortjes heb.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! das niet fijn
als je er met de scherpe kant van het mes langs komt, geheid dat je er op een gegeven moment in gaat snijdenEn dan ga je langzaamaan 'hapjes' hout wegsnijden waardoor je een 'golfpatroontje' krijgt.
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar is de zooooooo'n grote penis?
Is wel een kneitervage remix die daar op staatquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel een kneitervage remix die daar op staat
Ja! Doe ik ook wel eens maar al lang niet meer gedaan. Hebben ook altijd wel wat broden rivierklei liggen, is toch makkelijker.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
@:liesje1979 https://www.ladylemonade.(...)utdeeg-maken-bakken/
Dit deed m'n moeder vroeger veel met de oppaskinderen.
yes zo zou ik 't wel doen.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Maar dan wil je dus die snijbanen met stalen profielen. Ik weet eigenlijk niet of ik staalboortjes heb.
Boh, nu DJ Jos - Evolution in de Mad Traxz remixquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Nicequote:Op donderdag 19 november 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik luister vanallesMaar m'n eigen platen collectie (enkele honderden) omvat hoofdzakelijk het hardere werk
Door streams als dit mis ik 't wel om geen apparatuur meer in huis t hebben.quote:
Ygritte voor ransaap presidentquote:Op donderdag 19 november 2020 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zie je dat ik best beschaafd ben
Ik ben niet dik, ik ben thicccc.quote:
Het verliest vrij snel zijn kracht als het zeg maar gebogen is tussen de golven. Maar op zich kan het dan nog wel als tussenlaag ofzo. Het karton wat ik gister heb meegenomen is van zichzelf al bijna 1 cm dik.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk project!
En jammer dat je niet dichterbij woont, ik heb nogal wat karton om te verwerken.Dan zijn de dozen te gammel om nķg wat in te versturen (want recyclen yo), maar knutselen kan vast prima met delen.
Ik heb altijd vrees voor pannenkoek bij afval. Theezak maakt me dan weer minder uit...quote:Op donderdag 19 november 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben thicccc.
Waarom dat meerdere c's zijn, snap ik ook nog steeds niet.
Bootylicious.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben thicccc.
Waarom dat meerdere c's zijn, snap ik ook nog steeds niet.
Die foto dat ie pas geboren wasquote:
Hey Koenquote:
Liefquote:Op donderdag 19 november 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die foto dat ie pas geboren was![]()
[ afbeelding ]
Mja, dat zijn flinke dozen, dan zijn de hoeken compleet verfrommeld, maar de stukken in het midden zijn gewoon nog recht.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het verliest vrij snel zijn kracht als het zeg maar gebogen is tussen de golven. Maar op zich kan het dan nog wel als tussenlaag ofzo. Het karton wat ik gister heb meegenomen is van zichzelf al bijna 1 cm dik.
Oh wow die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 19 november 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das echt miniquote:Op donderdag 19 november 2020 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk huisdierquote:
Voordeel van billen, die vallen nog te trainen.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb altijd vrees voor pannenkoek bij afval. Theezak maakt me dan weer minder uit...
Hmm. Het klinkt gelijk weer als gedoe zo.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes zo zou ik 't wel doen.
Mja boortjes hoeft niet heel duur te zijn hoorik haal ze bij ecotools.nl maar goed. voor 1 boortje zijn de verzendkosten nogal hoog gok ik zo
Een seconde later zie hem spartelend en piepend verdwijnen in de machtige toch domme kaken van zijn moeder.quote:
Even China vragen of je eentje mag hebbenquote:
Ja maar dat is omdat jij dom bentquote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een seconde later zie hem spartelend en piepend verdwijnen in de machtige toch domme kaken van zijn moeder.
Ja, als je op een kwartiertje rijden zou zitten, was het geen punt.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm. Het klinkt gelijk weer als gedoe zo.Ga er nog even over nadenken, iig thanks voor het meedenken nog
Vrouwenpraatquote:Op donderdag 19 november 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap pannenkoek en theezakje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |