SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat begin vorig jaar in de buurt van mambo (begrafenis PA) , was niet super exclusief maar kreeg er geen camper gevoelensquote:Op donderdag 19 november 2020 21:02 schreef Ygritte het volgende: [..] Totdat je per ongeluk op mambo ligt.
![]()
Ze hebben een feestje?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n cavia's zijn aan de zuip en ik word er gierend gek van.
Heh?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Knaagknaagknaag aan die buis?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Bier? Cocktails?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Dus morgen zit er ook een kater in de kooi?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist ook niet dat het er een was.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb per ongeluk een nieuwe smiley, soort van, ontdekt
Ja, tiktiktiktiktiktikquote:Op donderdag 19 november 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Knaagknaagknaag aan die buis?
Ja dit. Eentje hoor je amper, de ander gebruikt iets meer geweld. Gaat al de hele dag zo.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Of hebben ze niet zo'n onderstebovenfles met "rietje"?
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb per ongeluk een nieuwe smiley, soort van, ontdekt
Oh ja hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg @:bitterbal Zijn we het hier mee eens of niet?
Jij mijn machtige torso insmeren en bal mijn benen?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zeg @:bitterbal Zijn we het hier mee eens of niet?
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij mijn machtige torso insmeren en bal mijn benen?
US in de kofferbak.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
we huren een cabrio... zonder achterbank
Ouderdom?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok ik kap ermee en besteedt het uit aan een nerd
Begin van het jaar.... Niet in de zomer komen dan....quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat begin vorig jaar in de buurt van mambo (begrafenis PA) , was niet super exclusief maar kreeg er geen camper gevoelens
Waarom is de o een mannetje dat in een ei verstopt zit?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
(a)
(b)
(c)
(d)
(e)
(f)
(g)
(h)
(j)
(k)
(l)
(m)
(n)
(p)
(q)
(r)
(s)
(t)
(u)
(v)
(w)
(x)
(z)
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
we huren een cabrio... zonder achterbank
De ( o ) is net een spiegelei? Ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is de o een mannetje dat in een ei verstopt zit?
Jaquote:Op donderdag 19 november 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent de smiley-expert. Wist jij dat deze bestaat?
Nope. Eerst te krap en nu geen achterbank.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er wel eens seks op de achterbank gehad?
Wel op de voorstoel dan?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Eerst te krap en nu geen achterbank.
Ahaaa, dat verklaart.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, in de preview werkten ze niet.
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Plakbuikquote:Op donderdag 19 november 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet onder het rijden![]()
Oh nee toch wel.
Nee. Lijkt me ongemakkelijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:17 schreef UitStraling het volgende:
Is het ook.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me ongemakkelijk.
lekker warmquote:Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja ik moet toch in de kofferbak
Knus.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja ik moet toch in de kofferbak
quote:
Ik mag er af en toe toch wel uit zeker?quote:
Net hoe goed je je gedraagt.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik mag er af en toe toch wel uit zeker?
En flesje whisky zou ook wel lekker zijn als gezelschap en troost
Als een echte erudiete heer uiteraardquote:Op donderdag 19 november 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe goed je je gedraagt.
We wonen al jaaaaaaaaaren in een huis inmiddelsquote:Op donderdag 19 november 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je elkaar eindelijk weer eens moet je nog in de auto paren
Vooruit... we nemen een met zo'n lange bank... mag je zelfs nog in het midden. Ik rij overigens....quote:Op donderdag 19 november 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik mag er af en toe toch wel uit zeker?
En flesje whisky zou ook wel lekker zijn als gezelschap en troost
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooruit... we nemen een met zo'n lange bank... mag je zelfs nog in het midden. Ik rij overigens....
Deal, heb ik twee handen overquote:Op donderdag 19 november 2020 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vooruit... we nemen een met zo'n lange bank... mag je zelfs nog in het midden. Ik rij overigens....
Kan je die mooi voor je ogen doenquote:Op donderdag 19 november 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deal, heb ik twee handen over
Klinkt niet heel praktisch.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan je die mooi voor je ogen doen
That's what she said.quote:
Ze gaat niet voor niets naar de huisarts.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vaak schijt jij op een dag joh
Of de hele tijd zo zitten ----------------->quote:Op donderdag 19 november 2020 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan je die mooi voor je ogen doen
Ze kan eindelijk weer na het bakjes debacle.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga in stapjesquote:Op donderdag 19 november 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze gaat niet voor niets naar de huisarts.
Ik las vee artsquote:Op donderdag 19 november 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga in stapjes
maar dacht nog niet geweest te zijn vandaag?
Tijd voor een oogarts?quote:
stapjes als in steeds een stukjequote:Op donderdag 19 november 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga in stapjes
maar dacht nog niet geweest te zijn vandaag?
nou niet alles in een keer nee geloof ikquote:Op donderdag 19 november 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stapjes als in steeds een stukje?
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stapjes als in steeds een stukje?
truequote:Op donderdag 19 november 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
benieuwd wat die huisarts zegtquote:Op donderdag 19 november 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou niet alles in een keer nee geloof ik
Ik ga vroeg in de ochtend altijd na de koffiequote:Op donderdag 19 november 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true
naja aan boord was 't altijd minimaal 1x per dag
Thuis iig weer een normaal patroon (1.5u na de Nespresso)
Whatever floats your boat....quote:Op donderdag 19 november 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of de hele tijd zo zitten -----------------> [ link | afbeelding ]
Die is nu nog aan het spelen met dat potje poep.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
benieuwd wat die huisarts zegt
play dohquote:Op donderdag 19 november 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu nog aan het spelen met dat potje poep.
Yup, ik dus ookquote:Op donderdag 19 november 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga vroeg in de ochtend altijd na de koffie
Daar trek ik het niet opquote:Op donderdag 19 november 2020 21:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup, ik dus ookwant ik drink na 12'en geen koffie meer
En überhaupt maar 1 bak/1 Nespresso per dag
Frantic en bal hebben een poepcomplex helaasquote:Op donderdag 19 november 2020 21:45 schreef Ygritte het volgende:
Jongensssss ik hoef toch niet te weten op welk tijdstip jullie poepen!
Geen ontkomen aan hier.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:45 schreef Ygritte het volgende:
Jongensssss ik hoef toch niet te weten op welk tijdstip jullie poepen!
Poepen is normaal, jij hebt het complex.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frantic en bal hebben een poepcomplex helaas
Ik lees hier 100 keer per dag over poep en ik heb een probleem, ok?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poepen is normaal, jij hebt het complex.
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees hier 100 keer per dag over poep en ik heb een probleem, ok?
NOOITquote:Op donderdag 19 november 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
je kan je er maar beter gewoon aan overgeven uitstraling
Ik ga vaak ik de ochtend en in de avondquote:Op donderdag 19 november 2020 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga het liefst 's ochtends. Als ik een enkele keer 's avonds ga vind ik dat toch raar.
Ik ken iemand die zes keer per dag gaat.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga vaak ik de ochtend en in de avond
Ik zie Fok altijd een beetje als een kroeg waar je als je zin hebt om even te babbelen terecht kan. En deze SC is dan een beetje als mijn stamkroeg. Wanneer mensen hier vertellen dat ze poepen voelt een beetje alsof iemand in die stamkroeg met de deur wagenwijd open op luide toon probeert mee te doen met het gesprek aan de bar.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poepen is normaal, jij hebt het complex.
Ja je zweeft daarna het toilet afquote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Goed poepen is zo ontzettend fijn he.
Daarom halen Belgen die dingen ook door elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Poepen is toch net zo normaal als seks. De meeste mensen doen het nog vaker ook.
ah ook 2 keerquote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga vaak ik de ochtend en in de avond
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie Fok altijd een beetje als een kroeg waar je als je zin hebt om even te babbelen terecht kan. En deze SC is dan een beetje als mijn stamkroeg. Wanneer mensen hier vertellen dat ze poepen voelt een beetje alsof iemand in die stamkroeg met de deur wagenwijd open op luide toon probeert mee te doen met het gesprek aan de bar.
Het kan, maar het hoeft niet per se zeg maar.
Altijd baas boven baasquote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zes keer per dag gaat.
Bitterballon.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je zweeft daarna het toilet af
Als je darmen helemaal vacuüm worden gezogen. En je je riem iets strakker aan kunt trekken.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je darmen helemaal vacuüm worden gezogen. En je je riem iets strakker aan kunt trekken.
Nightmare stuff thisquote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hou gewoon echt een beetje van jouquote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie Fok altijd een beetje als een kroeg waar je als je zin hebt om even te babbelen terecht kan. En deze SC is dan een beetje als mijn stamkroeg. Wanneer mensen hier vertellen dat ze poepen voelt een beetje alsof iemand in die stamkroeg met de deur wagenwijd open op luide toon probeert mee te doen met het gesprek aan de bar.
Dit maakt poep een grappig onderwerp.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Echt hč, wedden dat bitterbal nu alle vrouwen afgaat en gaat vragen naar hun poepgedrag, ik heb dadelijk echt dagelijks blauwe pilletjes bij de koffie nodig om nog te kunnen steigeren
En dit.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat poepen best uit de taboesfeer mag. Net zoals de rode klats.
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dat poepen best uit de taboesfeer mag. Net zoals de rode klats.
Nah. Wat lief.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou gewoon echt een beetje van jou
Wat is dit nou weer voor een vraag?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
En we hebben groen, blauw en roze, nog andere lievelingskleuren?
Ikke!quote:Op donderdag 19 november 2020 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er cups gebruiken.
witquote:Op donderdag 19 november 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Oranjequote:
Zeegroen, en dan lekker donker. Maar mijn kleurensmaak is kennelijk een beetje gevoelig voor mode want die kleur is hip. Heb ook andere lievelingskleuren gehad in mijn leven.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ikke!
Maar alleen de echte nespresso hč?
Daarna ga ik vaak poepen.
Ja beter onderwerp dan poep, doe nou mee.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een vraag?
Verkondigen dat ze vanaf de plee komen hoeft van mij ook niet, maar ik zie het ook niet als een raar onderwerp per definitie eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dacht al. Je bent autist geworden.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beter onderwerp dan poep, doe nou mee.
Kerstkaart met glitter? 😇quote:Op donderdag 19 november 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt twee kerstkaartjes gemaakt, hele huis weer tot Mei vol glitters
Nope, niet met spiraal.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er cups gebruiken.
Fred?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet allemaal glanzend en van leer is.
Wolwit
Nog een maandje poep lezen en ik ben het ook.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja dacht al. Je bent autist geworden.
Misschien ben ik wellicht een beetje poeppreuts. Vind het toch wel een beetje een privedingetje, probeer het ook vooral thuis te doen, in andere toiletten vind ik het ongemakkelijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkondigen dat ze vanaf de plee komen hoeft van mij ook niet, maar ik zie het ook niet als een raar onderwerp per definitie eigenlijk.
Ja als ik in een restaurant heb zitten beren kom ik er ook niet zuchtend uit van 'zo, plek gemaakt!' of 'medelijden met de mensen die bij de wc zitten!'quote:Op donderdag 19 november 2020 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkondigen dat ze vanaf de plee komen hoeft van mij ook niet, maar ik zie het ook niet als een raar onderwerp per definitie eigenlijk.
Ik kan het op elke plee welquote:Op donderdag 19 november 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wellicht een beetje poeppreuts. Vind het toch wel een beetje een privedingetje, probeer het ook vooral thuis te doen, in andere toiletten vind ik het ongemakkelijk.Maar erover praten an sich kan ook wel maar soms is het een beetje te veel ofzo voor een beelddenker als ik. Zit ik net met een hand chips ofzo.
Ik ging helemaal terugscrollen voor deze post. Jij maakt kerstkaarten? Met glitter?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt twee kerstkaartjes gemaakt, hele huis weer tot Mei vol glitters
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als ik in een restaurant heb zitten beren kom ik er ook niet zuchtend uit van 'zo, plek gemaakt!' of 'medelijden met de mensen die bij de wc zitten!'
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als ik in een restaurant heb zitten beren kom ik er ook niet zuchtend uit van 'zo, plek gemaakt!' of 'medelijden met de mensen die bij de wc zitten!'
Roep op werk altijd wel een bepaalde toilet te vermijdenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit ben ik ook aan het luisterenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dit ben ik ook aan het luisteren![]()
Echt fucking gaaf
Mja, ik heb stomme darmen en soms schakelen die me een paar dagen uit, dat heeft wel drempelverlagend gewerkt om het erover te hebben.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wellicht een beetje poeppreuts. Vind het toch wel een beetje een privedingetje, probeer het ook vooral thuis te doen, in andere toiletten vind ik het ongemakkelijk.Maar erover praten an sich kan ook wel maar soms is het een beetje te veel ofzo voor een beelddenker als ik. Zit ik net met een hand chips ofzo.
Krijg je nooit een printer naar je hoofd dan?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Roep op werk altijd wel een bepaalde toilet te vermijden
Dan ga je er vanuit dat de kantoorlui die printer kunnen gooien.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je nooit een printer naar je hoofd dan?
Oh maar dat begrijp ik wel, dat is functionele poeppraat.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik heb stomme darmen en soms schakelen die me een paar dagen uit, dat heeft wel drempelverlagend gewerkt om het erover te hebben.Afspraken met vrienden afzeggen want vage klachten vind ik teveel overkomen als "ik heb gewoon geen zin", want na toiletbezoek is het over en kan alles weer. Dan zeg ik dat liever zo en sommige vroegen om uitleg.
Ja maar da's rollend, niet gooiend.quote:
Gohquote:Op donderdag 19 november 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een keyboard warrior is niet per definitie fysiek sterk
Even een goeie flinke zet en hoppaaaaaquote:Op donderdag 19 november 2020 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar da's rollend, niet gooiend.
Wellicht met een trap in de buurt.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even een goeie flinke zet en hoppaaaaa
Hij wordt alleen maar beterquote:Op donderdag 19 november 2020 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dit ben ik ook aan het luisteren![]()
Echt fucking gaaf
Visualiseer een soort van curling idee erbijquote:Op donderdag 19 november 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht met een trap in de buurt.
Ik zie vooral een printer die een metertje rolt en dan weer tot stilstand komt voor me.
Intrigerend. Met bezempjes.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Visualiseer een soort van curling idee erbij
Was weer in Terneuzen afgelopen dagen. Blij dat ik weer weg ben. Daar is echt niks aan.quote:
dit deden wij met handzame drummetjes/pails/jerrycansquote:Op donderdag 19 november 2020 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Visualiseer een soort van curling idee erbij
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Was weer in Terneuzen afgelopen dagen. Blij dat ik weer weg ben. Daar is echt niks aan.
Ja sowieso die streams van darkraverquote:Op donderdag 19 november 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij wordt alleen maar beter
twee van die blijhoofden
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sowieso die streams van darkraver
Da's tegenwoordig fors tillen met die multi functionalsquote:Op donderdag 19 november 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je nooit een printer naar je hoofd dan?
Bij ons gaan ze alle printers op elke vestiging eruit gooien trouwens, dat gaat weer een nieuw groen dingetje worden.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig fors tillen met die multi functionals
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit wil je dan graag weten
[..]
[..]
Sinds de term 'paperless office' wordt er steeds meer geprint lijkt het somsquote:Op donderdag 19 november 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze alle printers op elke vestiging eruit gooien trouwens, dat gaat weer een nieuw groen dingetje worden.
En dan?!quote:Op donderdag 19 november 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze alle printers op elke vestiging eruit gooien trouwens, dat gaat weer een nieuw groen dingetje worden.
Nou ja in principe is het ook niet nodig meer eigenlijk en we mogen een printer voor thuis uitzoekenquote:
Doen ze bij ons gelukkig nog niet. Bij mijn man hebben ze nog 1 in het hele pandquote:Op donderdag 19 november 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eh, da's een (letterlijkequote:
Ja en over 3 maanden weer naar kantoor en nieuwe printers kopenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja in principe is het ook niet nodig meer eigenlijk en we mogen een printer voor thuis uitzoeken
Geen seks voor het huwelijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag niet van Cali? Kan ik me niet voorstellen
Kan binnenkort wel een poppenhuis maken met die kartondingetjes.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik tijd heb enzo staan ze wel aan. Of luister ik terug zodra het kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft de weg naar dit topic nog niet gevondenquote:Op donderdag 19 november 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag niet van Cali? Kan ik me niet voorstellen
Zolang het maagdenvlies maar ongeroerd blijft.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk.
Ja samequote:Op donderdag 19 november 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik tijd heb enzo staan ze wel aan. Of luister ik terug zodra het kan.
Opzekersquote:Op donderdag 19 november 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en over 3 maanden weer naar kantoor en nieuwe printers kopen
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan binnenkort wel een poppenhuis maken met die kartondingetjes.Had gister een cirkelsnijder bij de Action gehaald. Gaat niet door het hele dikke karton maar daarna even met stanley erdoor. Wel gaatje in het midden Wil nu ook gewoon zo'n simpele a4 snijder, zal er ook wel niet helemaal doorheen gaan maar dat is dus niet erg.
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ook met een Stanley moet je er niet in 1x door willen hoor, als je strakke randjes wil houden. had je nog een stuk hoeklijn weten te vinden?
Ik luister vanallesquote:Op donderdag 19 november 2020 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja same![]()
Luister je ook hardstyle? Da tweekaz heeft ook een leuke livestream ongeveer iedere vrijdagavond.
Opzekersquote:Op donderdag 19 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel toe aan een feestje, begin dat echt wel serieus te missen, wat jullie?
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan binnenkort wel een poppenhuis maken met die kartondingetjes.Had gister een cirkelsnijder bij de Action gehaald. Gaat niet door het hele dikke karton maar daarna even met stanley erdoor. Wel gaatje in het midden Wil nu ook gewoon zo'n simpele a4 snijder, zal er ook wel niet helemaal doorheen gaan maar dat is dus niet erg.
Wat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Yepquote:Op donderdag 19 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel toe aan een feestje, begin dat echt wel serieus te missen, wat jullie?
Yup, laatste keer een beetje uitgaan was alweer in juniquote:Op donderdag 19 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
2019?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup, laatste keer een beetje uitgaan was alweer in juni
Ja en dat was nog inhouden geblazen.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup, laatste keer een beetje uitgaan was alweer in juni
Welnee.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag hele dag met mirgraine plat gelegen, dus nog niet naar gekeken ook. Wilde later nog wat terugsturen als ik dat ga maken. Maar begreep het woord geleider niet helemaal Dacht dat je de horizontale bedoelde maar daar snijden ze toch niet in?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice!
Ja ook met een Stanley moet je er niet in 1x door willen hoor, als je strakke randjes wil houden. had je nog een stuk hoeklijn weten te vinden?
En dan heb ik nog ijzeren discipline en doorzettingsvermogen maar ben echt toe aan losgaan. Lekker ongedwongen je ergens bevinden in een groot publiek met muziek, drank en veel lullen. Heerlijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Mental image.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan heb ik nog ijzeren discipline en doorzettingsvermogen maar ben echt toe aan losgaan. Lekker ongedwongen je ergens bevinden in een groot publiek met muziek, drank en veel lullen. Heerlijk.
Maar wat moet half tokkie Nederland dan wel niet denken. Die gaan helemaal los met O&N.
nopesquote:Op donderdag 19 november 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil met je mee....quote:Op donderdag 19 november 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan heb ik nog ijzeren discipline en doorzettingsvermogen maar ben echt toe aan losgaan. Lekker ongedwongen je ergens bevinden in een groot publiek met muziek, drank en veel lullen. Heerlijk.
Maar wat moet half tokkie Nederland dan wel niet denken. Die gaan helemaal los met O&N.
Wat dat betreft lijken we op elkaar jaquote:Op donderdag 19 november 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken we op elkaar ja![]()
Op die lullen na dan
Wat hobbiebob je uiteindelijk? compleet huisje?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag hele dag met mirgraine plat gelegen, dus nog niet naar gekeken ook. Wilde later nog wat terugsturen als ik dat ga maken. Maar begreep het woord geleider niet helemaal Dacht dat je de horizontale bedoelde maar daar snijden ze toch niet in?
Ah! das niet fijnquote:Op donderdag 19 november 2020 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag hele dag met mirgraine plat gelegen, dus nog niet naar gekeken ook. Wilde later nog wat terugsturen als ik dat ga maken. Maar begreep het woord geleider niet helemaal Dacht dat je de horizontale bedoelde maar daar snijden ze toch niet in?
Ze heeft wel wat Tinder dates gehadquote:Op donderdag 19 november 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch niet zo saai dat je een jaar thuiszitten oké vind?
Had ik niet achter je gezocht.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je praat niet?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op die lullen na dan
Ik val binnen bij Fusion - Skyliquidquote:
Jawel, jij met je springerige vrolijke karakter en je humor en je aagjesgedrag, je hebt alleen de juiste chaperonne nodigquote:
Boks.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezocht.
Verdomme veel praten en tieten!! TIETEN!!quote:Op donderdag 19 november 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik niet achter je gezocht.
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil met je mee....
Ik moet mensen mensen mensen om mij heen en drank en opgaan in harde muziek.
ik net voor Greg C - Youquote:Op donderdag 19 november 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik val binnen bij Fusion - Skyliquid![]()
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomme veel praten en tieten!! TIETEN!!
slappe lullen denk ik vooral.... van die zweterige die dan net iets te lang langs je kont hangen....quote:Op donderdag 19 november 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op die lullen na dan
quote:Op donderdag 19 november 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
slappe lullen denk ik vooral.... van die zweterige die dan net iets te lang langs je kont hangen....
Die geven geen modder.quote:
Oooh sorry alvast namens Los.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
slappe lullen denk ik vooral.... van die zweterige die dan net iets te lang langs je kont hangen....
Ben voorbeelden aan het maken. Wil met de kinderen een workshop kartonnen doen. Dat ze zeg maar zoiets maken (of hopelijk inspireert dit ze tot nog veel gavere dingen) maar dan op ware grote. Karton kan best sterk zijn als je een paar lagen verlijmt en dan de golfen steeds in de andere richting.quote:
Ik weet zeker dat ik hier nu over ga dromen.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voorbeelden.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat hobbiebob je uiteindelijk? compleet huisje?
Heb je al eens wat met zoutdeeg gedaan?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben voorbeelden aan het maken. Wil met de kinderen een workshop kartonnen doen. Dat ze zeg maar zoiets maken (of hopelijk inspireert dit ze tot nog veel gavere dingen) maar dan op ware grote. Karton kan best sterk zijn als je een paar lagen verlijmt en dan de golfen steeds in de andere richting.
Lijkt me leuk.
Dus nu ben ik soort van een zwerver geworden want als ik bij de supermarkt een mooi stuk karton zie vraag ik het met rode wangen of ik het mag hebben, plunder ik de luierdozen op het werk en gister spande de kroon toen ik een echt enorme televisiedoos naast de vuilcontainer zag staan. Het karton zag er super uit. Dus toen later in het donker op gehaald.![]()
Maar is wel echt super karton.
Ze heeft wel een heel dun broekje aan dat ze kan voelen dat een lul zweterig is.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh sorry alvast namens Los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |