SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat begin vorig jaar in de buurt van mambo (begrafenis PA) , was niet super exclusief maar kreeg er geen camper gevoelensquote:Op donderdag 19 november 2020 21:02 schreef Ygritte het volgende: [..] Totdat je per ongeluk op mambo ligt.
![]()
Ze hebben een feestje?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n cavia's zijn aan de zuip en ik word er gierend gek van.
Heh?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Knaagknaagknaag aan die buis?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Bier? Cocktails?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Dus morgen zit er ook een kater in de kooi?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik wist ook niet dat het er een was.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb per ongeluk een nieuwe smiley, soort van, ontdekt
Ja, tiktiktiktiktiktikquote:Op donderdag 19 november 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Knaagknaagknaag aan die buis?
Ja dit. Eentje hoor je amper, de ander gebruikt iets meer geweld. Gaat al de hele dag zo.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Of hebben ze niet zo'n onderstebovenfles met "rietje"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |