SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, lekker danquote:Op donderdag 19 november 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb een zuur over m'n kop gekregen door onoplettendheid van een ander persoon. Sindsdien eigenlijk niks anders dan problemen met m'n hoofdhuid.
STOP DE FOQUEVILLE PERSEN!!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ontdekte vorige week de eerste grijze wenkbrauwhaar
Hans Anders?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja:
Natte slurf, stick ‘m up otter, gekke woelrat en lachende koala.
Ik deze week.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ontdekte vorige week de eerste grijze wenkbrauwhaar
ik heb niet eens echte baardgroeiquote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn baard wordt ook grijs
*insert sinterklaassmiley *
Als je nou ook nog cadeautjes zou uitdelenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
mijne ookquote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
kijk buda!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik niet, voel me wel een saai oudje. Maar dat vind ik primaquote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik voel me buitengesloten met deze TT
Maar goed dat je niet wil kaap’ren varen danquote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb niet eens echte baardgroei
Ik ging een beetje scheel kijken van die hondquote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda!![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
als ik wat laat groeien zie ik er uit als een teruggetransformeerde weerwolf. hier en daar een plukquote:Op donderdag 19 november 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet wil kaap’ren varen dan
Goeie voor een verkleedfeest wel.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik wat laat groeien zie ik er uit als een teruggetransformeerde weerwolf. hier en daar een pluk
Ik kom wel wat door je schoorsteen stoppenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je nou ook nog cadeautjes zou uitdelen
Huehuequote:Op donderdag 19 november 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom wel wat door je schoorsteen stoppen
Spannond!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom wel wat door je schoorsteen stoppen
moet ik het wel 2 maanden van te voren wetenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie voor een verkleedfeest wel.
Joop had na een paar weken spijt van zijn verkleedfeestidee, want:quote:Op donderdag 19 november 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet ik het wel 2 maanden van te voren weten
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bel 0800-Budicall en hoop dat ie wat door je schoorsteen komt stoppen
a happy accidentquote:Op donderdag 19 november 2020 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop had na een paar weken spijt van zijn verkleedfeestidee, want:
[ afbeelding ]
En hij haat een baard hebben.
Het haar was ook vervelend, want droog uitkammen, maar dat zat er tenminste al.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bel 0800-Budicall en hoop dat ie wat door je schoorsteen komt stoppen
Ik kan hier niet over meepratenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het haar was ook vervelend, want droog uitkammen, maar dat zat er tenminste al.
Een zoute snottebel die naar een gerrie ruikt?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
ruikt lekker hoor die varkensoester
Geen weelderige Bob Ross-esque haardos nee?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kan hier niet over meepraten
Denk lekkerder ;Pquote:Op donderdag 19 november 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een zoute snottebel die naar een gerrie ruikt?
Heb je alweer wat van je vriend gehoord?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, voel me wel een saai oudje. Maar dat vind ik prima
Nope, twee inhammen en een licht dunner wordende kruinquote:Op donderdag 19 november 2020 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen weelderige Bob Ross-esque haardos nee?
Noem je mij nou oud?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ha, gaat over oudjes...
@:Amarantha
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je alweer wat van je vriend gehoord?
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope, twee inhammen en een licht dunner wordende kruin
Fijn. Soms is een dagje niet ook prima natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]Had toch maar een berichtje gestuurd vanochtend en alles is weer goed
Ik zag er complete sets voor op teh interwebz. Ik moest me inhouden.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
M'n zus doet elke paar weken een bob ross schilder sessie, dat is blijkbaar erg rustgevend
Ik wil dat nog steeds een keer met de kinderen op mijn werk doen.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
M'n zus doet elke paar weken een bob ross schilder sessie, dat is blijkbaar erg rustgevend
Er komen ook echt best mooie schilderijen uit terwijl ze helemaal niet kan schilderenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag er complete sets voor op teh interwebz. Ik moest me inhouden.
Het is echt een grappig truukje ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er komen ook echt best mooie schilderijen uit terwijl ze helemaal niet kan schilderen
Ik ken het helemaal niet verder, toch eens naar kijken.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is echt een grappig truukje ja.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is bij deze twee ook raar verdeeld, Joop is een schaap en z'n broer heeft enorme inhammen. En Joop is de oudste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag raden hoe lang ik hier op heb moeten kweken![]()
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Half jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag raden hoe lang ik hier op heb moeten kwekenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]JaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag raden hoe lang ik hier op heb moeten kweken
Wel tof haar.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je mag raden hoe lang ik hier op heb moeten kweken
ja had het even geföhnt voor de fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Zo’n groene hexagon groeit niet zo snel, vermoed ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag raden hoe lang ik hier op heb moeten kweken![]()
Mijn inhammen worden langzaam fjorden. Maar voorlopig heb ik nog een redelijke kop met haar.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn kroon begint echt dunner te worden.
Maar mijn haar is nog pikzwart en mijn (Stoppel) baard ook.
Als het niet zo’n Dave roelvink gehalte had liet ik er nog wat vers haar inplanten
Klopt..quote:Op donderdag 19 november 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n groene hexagon groeit niet zo snel, vermoed ik
We gaan lootjes trekken en ksc kerst vieren met een gedichtjequote:Op donderdag 19 november 2020 19:26 schreef Koen66 het volgende:
heb ik nog wat gemist tijdens het eten?
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
We gaan lootjes trekken en ksc kerst vieren met een gedichtje
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
We gaan lootjes trekken en ksc kerst vieren met een gedichtje
quote:
oh god, moest er weer eens een recept worden 'verbeterd'quote:Op donderdag 19 november 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
@:LTVDK je had gelijk btw.. die nieuwe cafe noirs van Verkade zijn echt en verneuking van het origineel.
ik zal wat in de familie app gooienquote:Op donderdag 19 november 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier kerstavond bij m'n ouders, met z'n vieren. Verder geen idee nog.
ja. ze zijn kleiner.. het biscuitje is niet zo lekker meer en de liklaag is veel dunner.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh god, moest er weer eens een recept worden 'verbeterd'
ik zie wel wat er gebeurd. zelf nog geen bal geplanned.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. ze zijn kleiner.. het biscuitje is niet zo lekker meer en de liklaag is veel dunner.
Ja, hier kwam m'n pa vandaag mee. Prima hoor, we eten thuis en daarna spelletjes daar.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zie wel wat er gebeurd. zelf nog geen bal geplanned.
Eerste kerstdag met wat familie, tweede kerstdag alleen. Of andersom.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
zucht, veranderingen. zal wel goedkoper fabriceren zijn oidquote:Op donderdag 19 november 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. ze zijn kleiner.. het biscuitje is niet zo lekker meer en de liklaag is veel dunner.
Ik denk dat we één van de dagen m'n schoonmoeder nog wel uitnodigen, schoonpa geen idee, die doen meestal een kudde tegelijk uitnodigen, maar dat gaat nu natuurlijk niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerste kerstdag met wat familie, tweede kerstdag alleen. Of andersom.
en beviel dat?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar meegedaan aan een pakjesactie
Dat lijkt me niksquote:Op donderdag 19 november 2020 19:36 schreef Karzai het volgende:
Tja ik ga wel chatten met een filipijnse met kerst
'aaah sir''' scuuuse sir...'quote:
Hemeniksquote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
Gaan jullie een boom kopen? alles erop en eraan, of helemaal niks
heb de vorige boom van m'n ouders gekregen, maar heb 0 decoratiequote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
yep, maar nu nog lang nietquote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'aaah sir''' scuuuse sir...'
'oooh very hard''
'ooh very big'
'aaaah better put plenty'
'tsssk tssk tsssk'
'aaah sir thank you sir'
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Klinkt als de afhaalchinees
Nee. In mijn eentje naast een boom gaan zitten vind ik zo triest.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
Doe ik nu al elke avond, beetje gezelligheid in huisquote:Op donderdag 19 november 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. In mijn eentje naast een boom gaan zitten vind ik zo triest.
Nee he, ik heb er ook totaal geen behoefte aan.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen boom hier.Denk dat ik m'n kerstmeuk dit jaar ook boven laat, geen zin in.
Vlakbij ons werk zit een hele goede Chinees.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nee dit is echt Filipijns..quote:Op donderdag 19 november 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:41 schreef kwiwi het volgende:
Hier gewoon lekker thuis met z'n tweeën en beetje skiën. Kerst![]()
De afgelopen paar jaar ging ik met m'n moeder en zus (en later steeds meer lui, dat werd me eigenlijk al te gek) naar een kerstshow en daar haalde ik meestal één of twee dingen bij, daarna de boel leuk neerzetten. Maar dit jaar geen kerstsnoepdorpje.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee he, ik heb er ook totaal geen behoefte aan.
Hoe laat bel jij dan in godsnaam?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlakbij ons werk zit een hele goede Chinees.
Maar die is altijd boos op ons, (the soupnazi achtig).
Waarom jij bel zo laat.
Jullie altij laa bellen.
En snel ophale, voordat koud.
NIET NABESTELLE
Je bent dol op die mensen he?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dit is echt Filipijns..
Met zo'n aah di echt uit de tenen komt en dan twee van die zwarte gaten die het IQ uit alles en iedereen om zich heen wegzuigt in 't gezicht.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker hoor.![]()
Praat ie alweer met je?
Op een andere manier lekker stil?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Anders zou het een beetje ongemakkelijke kerst worden ook
Gewoon een uur van te voren.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe laat bel jij dan in godsnaam?
Stille nacht...quote:Op donderdag 19 november 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]Anders zou het een beetje ongemakkelijke kerst worden ook
door schade en schande wijs gewordenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent dol op die mensen he?
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een uur van te voren.
Maar ik weet niet, ze is altijd HEEL BOOS.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlakbij ons werk zit een hele goede Chinees.
Maar die is altijd boos op ons, (the soupnazi achtig).
Waarom jij bel zo laat.
Jullie altij laa bellen.
En snel ophale, voordat koud.
NIET NABESTELLE
Die staat haar neus te snuiten in jouw babi pangang hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een uur van te voren.
Maar ik weet niet, ze is altijd HEEL BOOS.
Geen boomquote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
Je hebt een keer een happy end gevraagd he?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Kom naar balie en doe geld. Hier neerleggen!
NIET NABESTELLE.
Hier nu tas meeneme!
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een keer een happy end gevraagd he?
happy meal met een filet o fishquote:Op donderdag 19 november 2020 19:54 schreef Karzai het volgende:
happy meal krijgt nu een andere betekenis
Ja soms komt er nog wel eens wat zinnigs uit mijquote:Op donderdag 19 november 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
@:LTVDK je had gelijk btw.. die nieuwe cafe noirs van Verkade zijn echt en verneuking van het origineel.
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:54 schreef Karzai het volgende:
happy meal krijgt nu een andere betekenis
Nee, we hebben er nog een op zolder liggen. Moet alleen nog in elkaar gezet wordenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
Een dag die wordt uitgerekt over 11 dagen en het dan een week noemenquote:Het is Black Friday Week van 20 t/m 30 november
En ik kan gewoon niets bedenken om te kopen.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een dag die wordt uitgerekt over 11 dagen en het dan een week noemen![]()
Tellen is lastigquote:Op donderdag 19 november 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een dag die wordt uitgerekt over 11 dagen en het dan een week noemen![]()
Ik eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik kan gewoon niets bedenken om te kopen.
alles wat Ik zou willen hebben is uitverkocht atm.. pc hardware is nu dramatischquote:Op donderdag 19 november 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik alleen een laptop, maar dat is niet iets voor even een snelle impulsaankoopquote:Op donderdag 19 november 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
alles wat Ik zou willen hebben is uitverkocht atm.. pc hardware is nu dramatisch
Ok, ik wil nog een jasje voor rond m'n trainingen, maar daar heb ik geen haast mee.quote:
Shite. Sterkte.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Goed. Bestand van 2000+ regels. Ik was bijna klaar. Ik wil de brontekst kopiëren naar de doeltekst want die is identiek. Ik klik verkeerd want spast. ALLE regels worden gekopieerd naar de doeltekst en het programma is zo aardig om meteen alles te synchroniseren. ABORT ABORT maar dat werkt natuurlijk niet. Vrijwel alles staat nog in het vertaalgeheugen maar niet alles en nu mag ik ALLE regels nalopen en handmatig uit het geheugen erin plakken.
Het moet morgen af.
Het is echt je dag niet vandaagquote:Op donderdag 19 november 2020 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Goed. Bestand van 2000+ regels. Ik was bijna klaar. Ik wil de brontekst kopiëren naar de doeltekst want die is identiek. Ik klik verkeerd want spast. ALLE regels worden gekopieerd naar de doeltekst en het programma is zo aardig om meteen alles te synchroniseren. ABORT ABORT maar dat werkt natuurlijk niet. Vrijwel alles staat nog in het vertaalgeheugen maar niet alles en nu mag ik ALLE regels nalopen en handmatig uit het geheugen erin plakken.
Het moet morgen af.
wow, da's kudtquote:Op donderdag 19 november 2020 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Het moet morgen af.
Ik weet niet wat het probleem is, maar sterkte ermee.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Het moet morgen af.
Ja, die heb ik net, dus voorlopig geen computershizzle nodig.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik alleen een laptop, maar dat is niet iets voor even een snelle impulsaankoop
Ja deze gaat ook alweer een jaartje of 5 mee, maar heeft geen haast want doet het nog prima.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die heb ik net, dus voorlopig geen computershizzle nodig.
Mooi moment om rond te gaan kijken ja.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze gaat ook alweer een jaartje of 5 mee, maar heeft geen haast want doet het nog prima.
Weet al dat het sowieso een macbook gaat worden, nu alleen nog kijken welkequote:Op donderdag 19 november 2020 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi moment om rond te gaan kijken ja.
Ik weet nog wel wat dingen, maar ivm video-overleggen op werk is vooral een webcam voor bij de pc handigquote:Op donderdag 19 november 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval een hoop minder keuzestress.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet al dat het sowieso een macbook gaat worden, nu alleen nog kijken welke
Mja, ik kan wel dingen bedenken, maar da's meer kopen om het kopen, niet omdat ik echt iets mis.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat dingen, maar ivm video-overleggen op werk is vooral een webcam voor bij de pc handig. Al kan ik die ook een andere keer kopen
.
Niet kopen, heb mijn boompje van vorig jaar in een pot in de tuin gezet en die leeft nog dus denk dat ik die wel binnen haal, maar pas na sinterklaasquote:Op donderdag 19 november 2020 19:39 schreef Karzai het volgende:
Ohnee wat zuur!quote:Op donderdag 19 november 2020 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Het moet morgen af.
Vooral een kwestie van in de gaten houden of er ergens eentje in de aanbieding isquote:Op donderdag 19 november 2020 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval een hoop minder keuzestress.
Krijg jul nie graties?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:22 schreef Koen66 het volgende:
moet op m'n werk eens lobbyen voor een nieuwe telefoon, huidige begint kuren te vertonen (al is ie net een dikke 2 jaar oud)
jawel hoor maar kan niet continue om een nieuwe komenquote:
Als er vroeger een nieuw toestel uitkwam flikkerde het halve bedrijf die ochtend zijn toestel kapot en renden we naar het Business Centrequote:Op donderdag 19 november 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor maar kan niet continue om een nieuwe komen
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er vroeger een nieuw toestel uitkwam flikkerde het halve bedrijf die ochtend zijn toestel kapot en renden we naar het Business Centre
Dit is wel echt waar trouwens, gebeurt bij meer bedrijvenquote:Op donderdag 19 november 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er vroeger een nieuw toestel uitkwam flikkerde het halve bedrijf die ochtend zijn toestel kapot en renden we naar het Business Centre
Zijn die blokjes kaas gesneden door een dame met grijs haar en een uilenbril?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Blokjes Amelander boerenkaas en plakjes truffelsalami. Rail Away aan, prettige avond verder allen![]()
[ afbeelding ]
Nee door een prachtgozer op zoek naar een leuke baan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn die blokjes kaas gesneden door een dame met grijs haar en een uilenbril?
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee door een prachtgozer op zoek naar een leuke baan.
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee door een prachtgozer op zoek naar een leuke baan.
Goed idee.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Waarom niet het hele jaar?
https://www.nu.nl/achterk(...)o-te-gaan-wonen.html
Ook daar hebben ze camera'squote:Op donderdag 19 november 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
zolang ie z'n klep maar houdt..quote:Op donderdag 19 november 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
Oeh ja daar zeg je me wat, zou zowat niet kunnen kiezen, rete-irritant allebei ja, Beelen vind ik er nog eens erg vies en onhygiënisch bij.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze camera'sDat is m.i. echt één van de meest irritante en totaal niet grappige BN'ers. Beetje zelfde niveau als Giel Beelen
Die heeft randjes inderdaad... *ril*quote:Op donderdag 19 november 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja daar zeg je me wat, zou zowat niet kunnen kiezen, rete-irritant allebei ja, Beelen vind ik er nog eens erg vies en onhygiënisch bij.
Als die nog geen brie heeft en een parelketting dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 19 november 2020 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft randjes inderdaad... *ril*
Mehhh altijd 27 graden half bewolkt met een briesje en elke maand nieuwe spiegels van je auto kopen gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
oh ik heb in hem geen interesse.. Dacht je bedoeld het weerquote:Op donderdag 19 november 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel![]()
Zit je de hele tijd tegen dat chocoladekleurige auto-ongeluk aan te kijken
Ja mooi niet, je neemt hem erbijquote:Op donderdag 19 november 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik heb in hem geen interesse.. Dacht je bedoeld het weer
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooi niet, je neemt hem erbij
Ik wil look wel mee.. beetje vreten... beetje zuipen... beetje zwemmen... happy hour hier... happy hour daarquote:Op donderdag 19 november 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik heb in hem geen interesse.. Dacht je bedoeld het weer
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil look wel mee.. beetje vreten... beetje zuipen... beetje zwemmen... happy hour hier... happy hour daar
Ik zie weinig verschil.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
vergelijk Jandino maar met Bonjaski...
HaIk weet wel wie ik kies
Die gnorkquote:Op donderdag 19 november 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/8013347_70d17ff3
Omg wat een lachquote:Op donderdag 19 november 2020 20:45 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/8013347_70d17ff3
Bonjaski? Is dat een Franstalige Rus met een mooie jas?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
vergelijk Jandino maar met Bonjaski...
HaIk weet wel wie ik kies
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil look wel mee.. beetje vreten... beetje zuipen... beetje zwemmen... happy hour hier... happy hour daar
quote:
Ok ik ga meequote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bonjaski? Is dat een Franstalige Rus met een mooie jas?.
Remy, vechtgeval.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bonjaski? Is dat een Franstalige Rus met een mooie jas?.
Whehehequote:
Lekkerquote:Op donderdag 19 november 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwitserse chocolade gekocht![]()
Geproduceerd in Frankrijk
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Het moet morgen af.
ja das niet zo vreemdquote:Op donderdag 19 november 2020 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, nee, doet me niks... al doet Jandino Aspirine me nog minder.
waarom?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn waren me de ballen nu terug naar binnen gekropen.
Die is mooi ja.quote:
Zo'n flesje heb ik in Zwitserland ooit in een berghut gevonden tijdens het snowboarden, zag halverwege pas dat het 10 jaar over datum was en dat er vlokken in drevenquote:
Lekker manquote:Op donderdag 19 november 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n flesje heb ik in Zwitserland ooit in een berghut gevonden tijdens het snowboarden, zag halverwege pas dat het 10 jaar over datum was en dat er vlokken in dreven
en als vrouwquote:Op donderdag 19 november 2020 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn waren me de ballen nu terug naar binnen gekropen.
Lelijkquote:
Ik heb weinig tegen 'm, maar het valt niet in mijn kopje "aantrekkelijk".quote:Op donderdag 19 november 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja probeerde een vriendelijke foto te plaatsen
Relaxt man.... Laatste jaren komt er wel wat anders soortig publiek.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben daar nog nooit geweest op de antillen
Wat voor?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Relaxt man.... Laatste jaren komt er wel wat anders soortig publiek.
Vind het een zo'n type dat veel dikke vliegen aantrekt.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb weinig tegen 'm, maar het valt niet in mijn kopje "aantrekkelijk".
wat?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het een zo'n type dat veel dikke vliegen aantrekt.
oh.... dat...quote:Op donderdag 19 november 2020 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Liever een minder baardige Jason Momoa ofzo.
Eh?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het een zo'n type dat veel dikke vliegen aantrekt.
quote:Op donderdag 19 november 2020 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Liever een minder baardige Jason Momoa ofzo.
Hoopte op nog een kleurrijke omschrijvingquote:Op donderdag 19 november 2020 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij vrouwen valt er niks terug naar binnen te kruipen, dus gewn ideex
Die baard vind ik té de laatste tijd, maar zonder.quote:
Ligt er een beetje aan waar je heen gaat maar toch vooral het volk met wat meer plakplaatjes en lawaai.quote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je heen gaat maar toch vooral het volk met wat meer plakplaatjes en lawaai.
oooooooooooo a spiderquote:Op donderdag 19 november 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je heen gaat maar toch vooral het volk met wat meer plakplaatjes en lawaai.
terwijl goedkoop is het niet toch?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
sinds bitterbal hier zitquote:Op donderdag 19 november 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer is dit de neger SC geworden?
Zelf maken.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Beef jerky is belachelijk duur trouwens.
Oeh ja....quote:Op donderdag 19 november 2020 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die baard vind ik té de laatste tijd, maar zonder.
En Game Of Thrones, eerste seizoen.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aquaman
en in Baywatch Hawaii was ie nog een broekie. Met een knappe dame er naast.
[ afbeelding ]
ohja, dat deed ie ook nogquote:Op donderdag 19 november 2020 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En Game Of Thrones, eerste seizoen.
Is dat bitterbal, die rechtse?quote:Op donderdag 19 november 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aquaman
en in Baywatch Hawaii was ie nog een broekie. Met een knappe dame er naast.
[ afbeelding ]
Tokkie gehalte zal minder zijn dan een camping in Salou oidquote:Op donderdag 19 november 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl goedkoop is het niet toch?
Stacy Kamano, stuk knapperquote:Op donderdag 19 november 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat bitterbal, die rechtse?
Pehehehe.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een vriendin die dus alleen maar op negers valt.. zit je goed hier, elke neger die je ziet is zo'n beetjeceen bezienswaardigheid omdat er zo weinig zijn
In Juni gaan valt het reuze mee.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
terwijl goedkoop is het niet toch?
Dat effect heb ik ook als ik in negerlanden benquote:Op donderdag 19 november 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een vriendin die dus alleen maar op negers valt.. zit je goed hier, elke neger die je ziet is zo'n beetjeceen bezienswaardigheid omdat er zo weinig zijn
ja die auto is ook wel een nadeel vind ik. Maar denk dat het wel mooie plek is voor vakantiequote:Op donderdag 19 november 2020 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In Juni gaan valt het reuze mee.
Maar goed... auto... vreten... vreten.... meer vreten.... nog meer vreten....
Tegenwoordig zijn we gebonden aan hoogsezoen helaas en kost het maar 'ietsje' meer.
Totdat je per ongeluk op mambo ligt.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tokkie gehalte zal minder zijn dan een camping in Salou oid
quote:Op donderdag 19 november 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een vriendin die dus alleen maar op negers valt.. zit je goed hier, elke neger die je ziet is zo'n beetje een bezienswaardigheid omdat er zo weinig zijn
Ja het is een beetje als een blanke in Somalië zoeken..quote:Op donderdag 19 november 2020 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat effect heb ik ook als ik in negerlanden ben
Die auto is het grootste voordeelquote:Op donderdag 19 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die auto is ook wel een nadeel vind ik. Maar denk dat het wel mooie plek is voor vakantie
Ik moet eerst maar zien of ik het lekker vind. Maar ik vond 3 euro voor 25 gram een tikje overdreven.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee keer gedaan, echt een prima test voor je geduld [ link | afbeelding ]
ja bedoel qua uitgavequote:Op donderdag 19 november 2020 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die auto is het grootste voordeelBeetje krossen... beetje strandjes bezoeken... beetje vreten.....
Ja duur spul maar koop het toch echt regelmatig, zelden dat ik er langer dan anderhalve minuut over doe ookquote:Op donderdag 19 november 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar zien of ik het lekker vind. Maar ik vond 3 euro voor 25 gram een tikje overdreven.
Wat.. waarom is dat zo duurquote:Op donderdag 19 november 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar zien of ik het lekker vind. Maar ik vond 3 euro voor 25 gram een tikje overdreven.
Klinkt accuraat op zich.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik was trouwens een keer in de VS, met m'n stiefmoeder mee naar de stomerij.. vraagt die eigenaar waar ik vandaan kom, zegt ie "Hé een vriend van mij is ook naar Zurich verhuisd, hij is zwart dus je hebt 'm waarschijnlijk wel gezien"
!
Joehoe ik ga mee hoorquote:Op donderdag 19 november 2020 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die auto is het grootste voordeelBeetje krossen... beetje strandjes bezoeken... beetje vreten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |