SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, lekker danquote:Op donderdag 19 november 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb een zuur over m'n kop gekregen door onoplettendheid van een ander persoon. Sindsdien eigenlijk niks anders dan problemen met m'n hoofdhuid.
STOP DE FOQUEVILLE PERSEN!!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ontdekte vorige week de eerste grijze wenkbrauwhaar
Hans Anders?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja:
Natte slurf, stick ‘m up otter, gekke woelrat en lachende koala.
Ik deze week.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ontdekte vorige week de eerste grijze wenkbrauwhaar
ik heb niet eens echte baardgroeiquote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn baard wordt ook grijs
*insert sinterklaassmiley *
Als je nou ook nog cadeautjes zou uitdelenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
mijne ookquote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
kijk buda!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik niet, voel me wel een saai oudje. Maar dat vind ik primaquote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik voel me buitengesloten met deze TT
Maar goed dat je niet wil kaap’ren varen danquote:Op donderdag 19 november 2020 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb niet eens echte baardgroei
Ik ging een beetje scheel kijken van die hondquote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk buda!![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
als ik wat laat groeien zie ik er uit als een teruggetransformeerde weerwolf. hier en daar een plukquote:Op donderdag 19 november 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet wil kaap’ren varen dan
Goeie voor een verkleedfeest wel.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik wat laat groeien zie ik er uit als een teruggetransformeerde weerwolf. hier en daar een pluk
Ik kom wel wat door je schoorsteen stoppenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je nou ook nog cadeautjes zou uitdelen
Huehuequote:Op donderdag 19 november 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom wel wat door je schoorsteen stoppen
Spannond!quote:Op donderdag 19 november 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom wel wat door je schoorsteen stoppen
moet ik het wel 2 maanden van te voren wetenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie voor een verkleedfeest wel.
Joop had na een paar weken spijt van zijn verkleedfeestidee, want:quote:Op donderdag 19 november 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet ik het wel 2 maanden van te voren weten
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bel 0800-Budicall en hoop dat ie wat door je schoorsteen komt stoppen
a happy accidentquote:Op donderdag 19 november 2020 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop had na een paar weken spijt van zijn verkleedfeestidee, want:
[ afbeelding ]
En hij haat een baard hebben.
Het haar was ook vervelend, want droog uitkammen, maar dat zat er tenminste al.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bel 0800-Budicall en hoop dat ie wat door je schoorsteen komt stoppen
Ik kan hier niet over meepratenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het haar was ook vervelend, want droog uitkammen, maar dat zat er tenminste al.
Een zoute snottebel die naar een gerrie ruikt?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
ruikt lekker hoor die varkensoester
Geen weelderige Bob Ross-esque haardos nee?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik kan hier niet over meepraten
Denk lekkerder ;Pquote:Op donderdag 19 november 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een zoute snottebel die naar een gerrie ruikt?
Heb je alweer wat van je vriend gehoord?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, voel me wel een saai oudje. Maar dat vind ik prima
Nope, twee inhammen en een licht dunner wordende kruinquote:Op donderdag 19 november 2020 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen weelderige Bob Ross-esque haardos nee?
Noem je mij nou oud?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ha, gaat over oudjes...
@:Amarantha
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je alweer wat van je vriend gehoord?
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope, twee inhammen en een licht dunner wordende kruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |