Maar goed ik wou nog ff het "spel" verder spelen en dacht dat er dan vanzelf wel een relatie tussen ons zou onstaan. Niet dus , we waren denk ik allebij te verlegen om het te zeggen dat we niets voor elkaar voelde. Na een tijdje keken we elkaar niet meer zo lief aan enzo. Ze wisselde geen blikken meer uit enzo. Ik had te lang gewacht...
We hebben het toen een hele tijd laten varen. Maar begin dit jaar begon het weer, we keken elkaar veel aan en lachten dan naar elkaar. Ik voelde me weer helemaal happy
. Ik was echt vast beraden om het dit keer niet te laten schieten. Ik dacht dat het ook nu zou lukken... Het was toen vrijdag. Ik wou de volgende week haar dus uitgaan vragen. Maar het is er gewoon weer niet van gekomen en nu zit ik weer in die zelfde shit
. Nu kijken we er elkaar weer niet zo aan als eerst, dus niet meer naar elkaar staren...
Ik weet niet wat ik moet doen, als ik merk dat we geen signalen meer naar elkaar uitwisselen krijg ik ook niet de moet om haar uit te vragen, ik weet inmiddels dat tussen ons twee geen relatie onstaat als we alle twee nix doen dus volgende keer moet en ZAL ik het doen als ik nog een kans krijg. Al verdien ik het niet...
Je hoeft niet altijd zoveel contact te hebben om het te vragen. Dat kan soms toch iets minder zijn. Het lijkt er iig op dat zij jou ook leuk vind.
Succes
quote:ja dat was eerst dus ook gebeurt. Volgens mij in de vakantie ofzo... Maar is heel snel uit gegaan. En daarna begon het dus weer opnieuw dat we de hele tijd van de signalen aan het uitwisselen waren.
Op woensdag 22 januari 2003 15:07 schreef Gehaktbal het volgende:
Ik zou opschieten, voor je et weet heeft ze ineens een vriendje!
Dus nadat het uitging met haar vriend begon het zoals ik vertelde:
quote:En nu is dat dus weer minder
Maar begin dit jaar begon het weer, we keken elkaar veel aan en lachten dan naar elkaar. Ik voelde me weer helemaal happy . Ik was echt vast beraden om het dit keer niet te laten schieten. Ik dacht dat het ook nu zou lukken... Het was toen vrijdag. Ik wou de volgende week haar dus uitgaan vragen. Maar het is er gewoon weer niet van gekomen en nu zit ik weer in die zelfde shit . Nu kijken we er elkaar weer niet zo aan als eerst, dus niet meer naar elkaar staren...
quote:ja dat lijkt mij opzich ook het beste idee. Ik wil het wel vragen, dan wordt ik maar afgewezen. Ik vind het kut om me nou de hele tijd af te vragen of ze me wel of niet leuk vind. Beter gewoon weten of het ja of nee is dan er de hele tijd mee te zitten. We hebben elkaar in het begin dus erg leuk gevonden, later was het dan tussen ons twee wat minder. Maar nu ben ik weer in love. Ik hoop dat zei het ook is...
Op woensdag 22 januari 2003 15:45 schreef Gehaktbal het volgende:
probeer dan wat dichter bij dr te gaan leven zegmaar.
Meer met dr omgaan, praten etc. hoef je niet eens verliefd om te zijn.
Dan is de drempel tot het mee uit vragen een stuk lager....
p.s.
Vraag haar mee uit, vraag niet of ze je leuk vindt. Dat staat zo suf.
quote:Yep helemaal mee eens, uitvragen die griet. Maar verzin aub
Op woensdag 22 januari 2003 18:03 schreef Roellio het volgende:Vraag haar mee uit, vraag niet of ze je leuk vindt. Dat staat zo suf.
Eeej, ik zou vanavond met Wouter/Jan Peter/Gerrit naar de bios gaan maar die heeft afgezegd terwijl ik de kaartjes al heb gekocht/besteld. Vinjet misschien leuk om met mij te gaan?
(moet je natuurlijk wel voor zorgen dat ze niet gaat zeggen: nee vanavond heb ik al wat, informeer daarvoor bij wat vriendinnen fzow)
Succes
quote:Heb jij wel eens een meisje op die manier mee uit gevraagd???
Op woensdag 22 januari 2003 19:24 schreef Gehaktbal het volgende:
Voorbeeldje:Eeej, ik zou vanavond met Wouter/Jan Peter/Gerrit naar de bios gaan maar die heeft afgezegd terwijl ik de kaartjes al heb gekocht/besteld. Vinjet misschien leuk om met mij te gaan?
Succes
"Hoi, wil je mee naar de bios? Ik zou eigenlijk met ... gaan. Maar ... kan niet en jij bent 2e keus.
Niet doen dus
Relaxte jazz op de achtergrond en gewoon lekker ouwehoeren over van alles en nogwat, dan leer je elkaar het makkelijkst kennen en merk je uiteindelijk wel of het klikt.
De bios is zo afgezaagd, en het is zo'n "Ik ga wel naar de bios want dan hoeven we niet zoveel te praten" date.
tip: Ga liever op een wat rustiger avond dan zaterdag.
quote:Je blijft altijd 2e keus, maar of dat echt zo zwaar weegt bij haar, niet iedere vrouw is et zelfde. Ligt er ook aan hoe goed je die ander kent, als je elkaar elke dag leuk spreekt is dit misschien niet de meest ideale oplossing. Maar als je elkaar amper kent is et signaal dat je haar wel leuk vind groter dan het "2e keus" signaal en zal dat heus nie zo op gevat worden, althans zo zou ik et niet opvatten iig
Op woensdag 22 januari 2003 20:49 schreef Roellio het volgende:[..]
Heb jij wel eens een meisje op die manier mee uit gevraagd???
"Hoi, wil je mee naar de bios? Ik zou eigenlijk met ... gaan. Maar ... kan niet en jij bent 2e keus.
Niet doen dus
offtopic:
En trouwens, 2e keus.. jakkes, eng woord, heb je mijn topics gelezen fzow?
quote:Wel een duidelijke hint
Op woensdag 22 januari 2003 20:55 schreef Roellio het volgende:
De bios is zo afgezaagd, en het is zo'n "Ik ga wel naar de bios want dan hoeven we niet zoveel te praten" date.
quote:idd, 2e keus of niet, de hint is duidelijk
Op donderdag 23 januari 2003 09:20 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wel een duidelijke hint
En dan vindt je vreemd dat ze nu niet meer zo reageert als vroeger? Ze geeft een aantal keren stevig aan dat ze je wel ziet zitten. En jij gaat daar totaal niet op in.
Wel erg vreemd hèh, dat ze dan verder gaat met haar leven en geen energie meer in jou steekt. Wordt een keer wakker man!
Als je haar leuk vindt, ga er dan voor! Een geef niet van die afwijzende signalen terug. (Ja niet reageren = afwijzen.)
Doe er wat aan en bel haar. Nee, niet straks, nu. NU!!
Zit je nu nog te lezen kom op man! Doe wat!! NU!!
[/uitkaffer mode uit]
Vraag haar een keer of ze je kan helpen met kleren kopen, of een kado voor je zus (of een andere aanschaf waat je vrouwelijke hulp bij kan gebruiken.) Kan je haar daarna als 'beloning' een keer mee uit eten nemen.
quote:Ik weet het, ik ben zeer dom geweest. Maar omdat we alle twee dus wel degelijk lieten weten dat we elkaar leuk vonden dacht ik dat het van zelf wel zou gaan. Een vriending van haar had haar vertelt dat ik haar leuk vond. Maar ze was daar niet helemaal zeker van of dat zo was. Maar ik zat gewoon te wachten totdat zij iets ondernam
Op donderdag 23 januari 2003 13:25 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
[uitkaffer mode]
Dus ze laat tot 2 keer toe merken dat ze jou wel leuk vindt. En jij doet NIKS?En dan vindt je vreemd dat ze nu niet meer zo reageert als vroeger? Ze geeft een aantal keren stevig aan dat ze je wel ziet zitten. En jij gaat daar totaal niet op in.
Wel erg vreemd hèh, dat ze dan verder gaat met haar leven en geen energie meer in jou steekt. Wordt een keer wakker man!
Als je haar leuk vindt, ga er dan voor! Een geef niet van die afwijzende signalen terug. (Ja niet reageren = afwijzen.)
Doe er wat aan en bel haar. Nee, niet straks, nu. NU!!
Zit je nu nog te lezenkom op man! Doe wat!! NU!!
[/uitkaffer mode uit]
Vraag haar een keer of ze je kan helpen met kleren kopen, of een kado voor je zus (of een andere aanschaf waat je vrouwelijke hulp bij kan gebruiken.) Kan je haar daarna als 'beloning' een keer mee uit eten nemen.
En ik ga het niet in 1x doen, ik probeer het weer langzamerhand op te pakken en dan laat ik het niet schieten...
Maar aan de ene kant, ja je hebt gelijk dat ze me dan na een tijdje heeft laten schieten maar ik liet dus ook merken dat ik haar leuk vond (misschien niet al te duidelijk blijkbaar) dus ze wist het wel. Maarja misschien is het gewoon dan wel een reden om het te laten schieten als ik nix onderneem.
Maar bedankt voor jullie goede reacties
Probeer om weer die oude sfeer terug te krijgen en spreek dan een keer wat af.
Over 3 weken is het valentijnsdag, hier kan je ook nog een voordeel uit halen (als het dan nog niet gelukt is.)
Success en ga er voor, niet geschoten is altijd mis.
quote:Als je informeert bij vriendinnen dan krijgt ze dat natuurlijk ook te horen (vriendinnen vertellen elkaar altijd ALLES!) Misschien is dat ook wel weer een goede manier om haar te laten weten dat je haar leuk vindt
(moet je natuurlijk wel voor zorgen dat ze niet gaat zeggen: nee vanavond heb ik al wat, informeer daarvoor bij wat vriendinnen fzow)
quote:Dat komt me heel bekkend voor. Dat is in het begin ook gebeurt, een vriendin van haar had dus door verteld aan haar dat ik haar leuk vond. Maar dus door wat misverstanden (niet veel ondernomen) begon ze twijvelen. Ik was er zelfs 1x bij toen ze het er over had. We moesten 1x aan een werkstuk werken met zijn 4e. (ik, vriend van mij, meid die ik leuk vind en haar vriendin) Die meid die ik leuk vond had toen we elkaar tegen gekwamen tegen mij hoi gezegd, maar ik had het niet gehoord. Vriendin van de meid die ik leuk vond zei toen tegen mij: Zeg je nix terug. Toen zei ik dus: "ohw sorry, hoi" (iets in die zin) Later had die meid die ik leuk vond het er met haar vriendin over dat ik nix terug zei.
Op donderdag 23 januari 2003 15:48 schreef Luxx het volgende:[..]
Als je informeert bij vriendinnen dan krijgt ze dat natuurlijk ook te horen (vriendinnen vertellen elkaar altijd ALLES!)
Ik hoorde haar toen zeggen: "hoe kan hij me nou leuk vinden als ie nix terug zegt."
Gewoon doen, gewoon vragen. Als ze je afwijst heb je er weer een ervaring bij, en hoe meer je afgewezen wordt hoe minder erg je het gaat vinden.
En als je het niet meer erg vindt dat je afgewezen zal worden straal je een stuk meer zelfverzekerdheid uit waardoor je op een gegeven moment geen "nee" meer zult krijgen.
quote:16
Op vrijdag 24 januari 2003 00:03 schreef M4stermind het volgende:
Hoe oud ben je?
SUCCES!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |