abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196320327
Hallo allemaal,

Ik twijfel over mijn huidige studie. Zit nu in het 2e jaar dus stoppen vind ik eigenlijk een beetje zonde. Als ik straks eventueel doorga met leren en een masteropleiding haal in een andere richting, kan ik daar dan wat mee, of kijken veel werkgevers ook naar de opleiding vóór de master?
  donderdag 19 november 2020 @ 15:17:09 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196320615
Valt weinig over te zeggen zonder dat je de studie noemt denk ik.

Neem een bachelor informatica vs psychologie.
pi_196320981
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:17 schreef Scuidward het volgende:
Valt weinig over te zeggen zonder dat je de studie noemt denk ik.

Neem een bachelor informatica vs psychologie.
ja sorry je hebt gelijk
Ik studeer civiele techniek en wil toch wat meer de economische kant op
  donderdag 19 november 2020 @ 19:13:39 #4
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_196323457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:42 schreef Hankypanky5 het volgende:

[..]

ja sorry je hebt gelijk
Ik studeer civiele techniek en wil toch wat meer de economische kant op
Binnen de economisch sector zul je ook financieel rekenkundig sterk moeten zijn, in elk geval bepaalde profielen. Voor dergelijke functies zou civiele techniek onderbouwend kunnen werken. Weet je al welke master je wilt doen? Zit er een pre-master aan vast? Ken je mensen met een functie die jij later wilt vervullen?

Ik ben zelf per toeval gekomen waar ik nu ben, maar mijn exacte bachelor is wellicht 50% van de aanleg voor mijn huidige baan. Ander deel is timing en eerdere werkervaring.
pi_196324004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 19:13 schreef Scuidward het volgende: