SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die komt vanzelf terug, die is daar veul te lomp voorquote:Op woensdag 18 november 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik jullie mededelen dat we Molo kwijtgeraakt zijn aan ... CUL
[..]
Altijd al een natte krant geweestquote:
O, ik zit naar The Crown te kijken. Gewoon echt een weekdierquote:Op woensdag 18 november 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heppie gedaan of gezegd?
Ff doorposten danquote:Op woensdag 18 november 2020 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 224 topics is hij ook leuk.
Flapdrolletje ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik zit naar The Crown te kijken. Gewoon echt een weekdier
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wat is die Charles een natte krant
Oké, geen dagblad dus maar het lokale suffertje dat elke donderdag op de mat ligt?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een interessante/goede serie?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en wat bij regen half tot pulp in de brievenbus is blijven hangen jaquote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Oké, geen dagblad dus maar het lokale suffertje dat elke donderdag op de mat ligt?.
quote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Gekke oli, hands-up otter, vreemde rat en blije koala
O ja, ik vind het reuze interessant. En volgens mij hebben ze een oneindig budget want de sets zijn echt geweldigquote:Op woensdag 18 november 2020 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat een interessante/goede serie?
Hoorde dat het een van de duurste series is die ooit gemaakt isquote:Op woensdag 18 november 2020 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik vind het reuze interessant. En volgens mij hebben ze een oneindig budget want de sets zijn echt geweldig
Gekke bal.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
Je bent zelf een vreemde rat @:Budapestenaar
bom d'r op..quote:Op woensdag 18 november 2020 20:56 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |