SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Much Total Recall.quote:
Onthoofd?quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:31 schreef CherryLips het volgende:
O jezus over liften, er was een tijd terug ook iemand in de VS omgekomen in een lift en ze hadden de bewakingsbeelden op reddit gezet. Die had ik net even verdrongen. Dat was echt naar.
Zeker, ooit klein gekocht bij de Intratuin en beschut gepland. Nu 3 meter en ongoing. Heeft in het voorjaar een soort zwarte bessen die opdrogen in zaden schillen. Blijft het hele jaar groen en geeft geen blad. Perfect eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende: [..] Kan je meer vertellen over die palmboom?
En zo'n wazige wappie ...quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
Blije fant, zooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
*zoekt palmboom om heet vrouwmens te lokken.
https://www.partywinkel.n(...)yEAQYASABEgILcPD_BwE
Tip van flip.... doe voor jezelf een flamingopakquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
*zoekt palmboom om heet vrouwmens te lokken.
https://www.partywinkel.n(...)yEAQYASABEgILcPD_BwE
Leukquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, ooit klein gekocht bij de Intratuin en beschut gepland. Nu 3 meter en ongoing. Heeft in het voorjaar een soort zwarte bessen die opdrogen in zaden schillen. Blijft het hele jaar groen en geeft geen blad. Perfect eigenlijk. [ afbeelding ]
Type trachycarpus fortunei
Nee het ging echt heel ongelukkigquote:
Die gaan bij mij altijd dood.... so much voor 'winterhard tot -18'quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, ooit klein gekocht bij de Intratuin en beschut gepland. Nu 3 meter en ongoing. Heeft in het voorjaar een soort zwarte bessen die opdrogen in zaden schillen. Blijft het hele jaar groen en geeft geen blad. Perfect eigenlijk. [ afbeelding ]
Type trachycarpus fortunei
Ik kan kijken of ik het kan terugvinden maar Reddit is zo grootquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil hier nu ook alles over weten
Jij bent de allergoeiste wingwoman evahquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tip van flip.... doe voor jezelf een flamingopak
gedaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die moet weg, klopt niet bij de mantra
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh dan moet ik heel goed zoeken. Heeft LTVDK hem niet?
Oh no.... hoe klungeligquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het ging echt heel ongelukkigde lift leek nog een halve verdieping te zakken met de deur open. Iemand sprong er net uit en de jongen achter hem wilde er ook uit klimmen en toen viel de lift dus. Hij zat er dubbel geklapt tussen. Beetje final Destination.
Oh, was dat alles? Die had ik zo geweten.quote:
Oei.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het ging echt heel ongelukkigde lift leek nog een halve verdieping te zakken met de deur open. Iemand sprong er net uit en de jongen achter hem wilde er ook uit klimmen en toen viel de lift dus. Hij zat er dubbel geklapt tussen. Beetje final Destination.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de allergoeiste wingwoman evah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |