En bij Starbucks zeker ook 20 euro wanneer je je latte haalt?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
Ja. Bij Picnic meestal 5 euro ofzo en bij AH 10-15 omdat ze t ook binnen komen brengen. (voor corona)
Bij de Starbucks geef je alleen fooi als ze het komen bezorgen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
En bij Starbucks zeker ook 20 euro wanneer je je latte haalt?
Waarom zijn Nederlanders zo gierigquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
Als ze het nou nog binnen zouden bezorgen op de 3e verdieping en ik had kratten vol zwaar spul, dan ja. Maar voor het doen van hun werk en het dumpen van wat zakjes bij de beneden deur, terwijl ze ongeduldig op die bel staan te hengsten terwijl ik van 3 hoog aankom rennen? Nee.
Geef jij overal en altijd fooi dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zijn Nederlanders zo gierig
En de PostNL bezorger dan? Die tieft ook spullen bij je voordeur. Krijgt ook 15 euro voor het doen van zijn werk?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
Ja. Bij Picnic meestal 5 euro ofzo en bij AH 10-15 omdat ze t ook binnen komen brengen. (voor corona)
Ik geef altijd fooi bij restaurants, thuisbezorging e.d.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Geef jij overal en altijd fooi dan?
Fooi is hier niet nodig, mensen krijgen een eerlijk loon. Pas als de service uitzonderlijk is, dan hoef je daar pas over te denken.
Of geef jij de cassiere in de supermarkt ook fooi?
Over het algemeen niet. 2x per jaar komen ze wel tijdens kerst en Pasen langs de deuren om iedereen fijne feestdagen te wensen. Dan krijgen ze wel een leuk bedrag,quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:11 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En de PostNL bezorger dan? Die tieft ook spullen bij je voordeur. Krijgt ook 15 euro voor het doen van zijn werk?
deze actquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
Ja ja, standaard "geef je vakkenvullers, dokters, advocaten, stratenleggers.... ook fooi????quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:15 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
deze act
OT: waarom zou je? Doe je dat ook bij de kassa van de AH?
tuurlijk joh, stop nu maar met je act.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja ja, standaard "geef je vakkenvullers, dokters, advocaten, stratenleggers.... ook fooi????![]()
![]()
" reactie
lol jij hebt nog niet eens 25 euroquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:01 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ja hier standaard 25 euro fooi
Leuk verzonnen. PostNL doet dat niet met Kerst en met Pasen doet überhaupt geen enkele bezorgdienst dat.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Over het algemeen niet. 2x per jaar komen ze wel tijdens kerst en Pasen langs de deuren om iedereen fijne feestdagen te wensen. Dan krijgen ze wel een leuk bedrag,
Jawel hoorquote:Op woensdag 18 november 2020 00:03 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Leuk verzonnen. PostNL doet dat niet met Kerst en met Pasen doet überhaupt geen enkele bezorgdienst dat.
Jawel. De standaard bezorger die hier langskomt, dus geen oplichterquote:Op woensdag 18 november 2020 08:51 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nee
Ik heb 7 jaar bij PostNL gewerkt dus je mag aannemen dat ik er meer van weet dan jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |