Wat zijn jullie leeftijden?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef Animo1494 het volgende:
Hoi,
Het is sinds een week uit met mijn vriend. Ondanks dat hij zich al niet zo goed voelde, kwam het voor mij behoorlijk uit de lucht vallen.
Vanuit mijn perspectief zou ik zeggen dat we echt een goede relatie hadden. Op, 'ik denk niet dat ik dit wil', had hij geen duidelijke reden waarom hij het uitmaakte.
Hij zegt dat hij me nog steeds aantrekkelijk en leuk vindt, dus dat is het niet (er is ook geen sprake van een ander).
Hij heeft de laatste tijd behoorlijk wat dingen meegemaakt (zowel positief als negatief). Ik vermoed dat dit er iets mee te maken kan hebben, maar zeker weten doe ik natuurlijk niet.
We zouden er nog over praten, maar ik heb besloten om dit uit te stellen. Ik denk dat het goed voor ons is om even geen contact te hebben en over alles na te denken.
Nu mijn vragen:
Herkent iemand zich in mijn situatie en zo ja weet je wat uiteindelijk de reden was? En, ik heb nog de stille hoop dat we bij elkaar komen. Ik vraag me alleen af of dit, rekening houdend met de reden waarom het uit is gegaan, realistisch is.
Dank
Ok, dan geen verdere vermoedens.quote:
quarter life crisis zou ook een optie kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, dan geen verdere vermoedens.
Je ex vriend moet er maar voor de draad mee komen.
Van andere voormalige stellen waarbij het eenzijdig plotsklaps fout ging krijg je hele verhalen te horen waar je niets aan hebt. Een rijtje wat ik al heb gehoord/gelezen:
- vreemdgaan (toch)
- niet verliefd zijn
- niet tot last willen zijn bij psychische problemen/verslaving
- schamen voor familie en dus vermijden dat het te serieus wordt
- te groot leeftijdverschil waarbij een van beiden dus niet verliefd is (maar vooral geil).
- bindingsangst
- toekomstplannen komen niet overeen
Maar misschien zit de reden van je ex hier helemaal niet tussen.
Beide nieuwe baan, overlijden familielid en er is een familielid waar hij zich veel zorgen over maaktquote:
Woonden jullie samen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:31 schreef Animo1494 het volgende:
[..]
Beide nieuwe baan, overlijden familielid en er is een familielid waar hij zich veel zorgen over maakt
Ja dat dacht ik ook. Optie 1 en 2 zouden kunnen, maar ik ben vrij zeker dat er niemand anders is. De rest van de opties kunnen het niet zijnquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
quarter life crisis zou ook een optie kunnen zijn
Als ik zo naar de OP en je reactie op Boca Raton kijk, was dat het eerste wat in mij opkwam vanwege nieuwe baan en de andere stressvolle situaties.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:34 schreef Animo1494 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Optie 1 en 2 zouden kunnen, maar ik ben vrij zeker dat er niemand anders is. De rest van de opties kunnen het niet zijn
Dank!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als ik zo naar de OP en je reactie op Boca Raton kijk, was dat het eerste wat in mij opkwam vanwege nieuwe baan en de andere stressvolle situaties.
Ik zou praten met hem, dat geeft je duidelijkheid (als hij open kaart speelt). Sterkte iig.
Het is lastig maar ik zou ook niet te lang wachten. Een maand is lang in een maand kan veel gebeuren, miss zoekt hij zelf wel toenadering. Stay strong sister het is klotequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:41 schreef Animo1494 het volgende:
[..]
Dank!Ga ik ook zeker doen. Ik denk dat het goed is om daar een maand of zo mee te wachten. Ik denk dat ik te emotioneel ben voor een gesprek op dit moment en dat hij nu gewoon even rust wil
In moeilijke situaties zou je juist verwachten dat je op de ander leunt, dwz, in goede relaties. Hij deed dat niet. Die situaties waren en hoe hij daar mbt jou mee omging waren geen redenen, maar symptomen. Dus ik denk niet dat die redenen de echte reden zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:31 schreef Animo1494 het volgende:
[..]
Beide nieuwe baan, overlijden familielid en er is een familielid waar hij zich veel zorgen over maakt
Ja dat kan, maar ik ga er niet van uit. Ik denk dat het wel een of helemaal niet meer of ooit later weer helemaal wel situatie isquote:
^^ Dit dusquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In moeilijke situaties zou je juist verwachten dat je op de ander leunt, dwz, in goede relaties. Hij deed dat niet. Die situaties waren en hoe hij daar mbt jou mee omging waren geen redenen, maar symptomen. Dus ik denk niet dat die redenen de echte reden zijn.
Je was het gewoon niet meer voor hem. Daar valt verder niet echt iets aan te snappen want dat valt niet te beredeneren. Je komt er wel overheen.
Het wordt nooit meer zoals het was als het eenmaal uit is geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:43 schreef Animo1494 het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar ik ga er niet van uit. Ik denk dat het wel een of helemaal niet meer of ooit later weer helemaal wel situatie is
Ik snap je punt, dat zou ook zeker goed kunnen. Nou is hij niet iemand die snel emoties toont en hij heeft zelf altijd wel het idee dat het allemaal goed met hem gaat. Nou was ik er zeker wel voor hem bij de negatieve dingen en denk ik ook dat hij dit heel fijn vond etc.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In moeilijke situaties zou je juist verwachten dat je op de ander leunt, dwz, in goede relaties. Hij deed dat niet. Die situaties waren en hoe hij daar mbt jou mee omging waren geen redenen, maar symptomen. Dus ik denk niet dat die redenen de echte reden zijn.
Je was het gewoon niet meer voor hem. Daar valt verder niet echt iets aan te snappen want dat valt niet te beredeneren. Je komt er wel overheen.
Ik snap dat het natuurlijk wel een reden is, maar het is voor mij heel globaal. Totaal andere vergelijking, je zegt: 'ik wil een huis'quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:46 schreef ZarB het volgende:
Ik vind "ik denk niet dat ik dit wil" toch een best duidelijke reden. Dat jij je daarin niet kunt vinden en dat jij niet uit elkaar had gewild maakt het niet opeens een onduidelijke reden. Ik zou deze reden (en daarmee hem) serieus nemen en als hij nog iets van je wil dan meldt hij zich vanzelf wel.
Er heeft bijna nog nooit een gedumpte en verdrietige partij gezegd "oh ja, ik snap wel dat het uit is." Het menen recht te hebben op een ander antwoord komt vaak voor bij verbroken relaties en is vaak ook een manier om nog niet helemaal los te laten. Maar soms is het gewoon wat het is.
Geen contact is altijd goed als je het wilt verwerken.
Wel iets minder geworden, maar dat kwam vooral door omstandigheden zoals corona enzquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:51 schreef hoechst het volgende:
Wij hadden dit ook.
Maar dat kwam blijkbaar omdat we het eerste jaar wel 4keer per week seks hadden en daarna een aantal keer per maand. Max 3....
Hoe zit dit bij jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |