SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goh.... hoe zou dat nou kunnenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelden ergens waar de ads me zo irriteren als hier
verkeerd account @bitterbalquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Met Ross en Iba??quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Aankomend weekend weer eens een keer naar Kelly's Expat Shopping in Wassenaar
en degenen die zoiets fokken ookquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
eigenlijk moet je dat gewoon een spuitje geven
Wat ga je halen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
*schuift een stuk Zeeuwse droge worst die kant opquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
1.5u bezig geweest om m'n computer te fixen nadat een windows update alles vast liet lopen. Lekker ontspannende avond
Woensel-West is ook niet meer zo slecht als pakweg 15 jaar geleden. Had bijna een huis in de Juliusstraat gekochtquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bepaalde delen zijn wel prima te wonen. Strijp-S zelf wel iig. Maar je hebt er ook gewoon "Woensel-West" .
Oooh? Verkopen ze daar leuke dingen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl/ hebben gewoon een webshop hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh? Verkopen ze daar leuke dingen?
Prijzig?
Britse mosterd, Britse zilveruitjes, heel veel bruine saus, bakpoeder, maple syrup, Guernsey boter en nog een kwalboel dingessenquote:
Lekker bijkomen in bed met een goed boek en een kopje thee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
1.5u bezig geweest om m'n computer te fixen nadat een windows update alles vast liet lopen. Lekker ontspannende avond
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Clotted creamquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Britse mosterd, Britse zilveruitjes, heel veel bruine saus, bakpoeder, maple syrup, Guernsey boter en nog een kwalboel dingessen
Er is inderdaad veel veranderd door de jaren heen. Ik ken de buurt ook pas echt sinds ik er regelmatig post mag bezorgen. Wordt ook nog steeds opgeknapt/gesloopt e.d. Dat nieuwbouwblokje bij Vredeoord (ik betrek dat gewoon bij Woensel-West) ziet er best wel prima uit..quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woensel-West is ook niet meer zo slecht als pakweg 15 jaar geleden. Had bijna een huis in de Juliusstraat gekocht
neequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Only for Batchelors
See what I did![]()
![]()
Dat ga ik zo maar eens doen jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker bijkomen in bed met een goed boek en een kopje thee.
dat is idd het geen ik daar bestelquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Britse mosterd, Britse zilveruitjes, heel veel bruine saus, bakpoeder, maple syrup, Guernsey boter en nog een kwalboel dingessen
Winkelen is ook wel leukquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl/ hebben gewoon een webshop hoordus je hoeft r niet eens naar toe
Valt mee, gewoon Nederlandse prijzen, iets duurder allemaal maar veel supermarktspul die ik nergens anders kan vindenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh? Verkopen ze daar leuke dingen?
Prijzig?
Hedonistquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik deel mijn worst graagquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Lol @:TTIk dacht Buda houdt al die worst voor zichzelf
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik deel mijn worst graag
Klopt, maar daarvoor rijd ik liever naar Frankrijk. Al sinds februari niet meer geweestquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Winkelen is ook wel leuk
Al zou ik het nu niet doen.
Ik haat webshoppen, ik moet kunnen snuffelen en ronddwalenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl/ hebben gewoon een webshop hoordus je hoeft r niet eens naar toe
...quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er inderdaad wel prima uit. Ik kom er zelf niet zo vaak aangezien ik tegen Strijp-S aan woon.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is inderdaad veel veranderd door de jaren heen. Ik ken de buurt ook pas echt sinds ik er regelmatig post mag bezorgen. Wordt ook nog steeds opgeknapt/gesloopt e.d. Dat nieuwbouwblokje bij Vredeoord (ik betrek dat gewoon bij Woensel-West) ziet er best wel prima uit..
mja daarvoor rijd ik dus liever naar Frankrijkquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haat webshoppen, ik moet kunnen snuffelen en ronddwalen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh het is Lizzie's variant van Unoxquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
merken.... moment ff huilen in een hoekje brb
Ok, tijd om naar bed te gaan. Ik zie dat de KSC X-rated version weer van start is gegaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja ga jij maar naar bed danquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, tijd om naar bed te gaan. Ik zie dat de KSC X-rated version weer van start is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er meestal langs als ik van het werk naar huis fiets. Ja op de heenweg natuurlijk ook, maar dan fiets ik aan de andere kant van de weg...quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er inderdaad wel prima uit. Ik kom er zelf niet zo vaak aangezien ik tegen Strijp-S aan woon.
twuste Kwiwiwiquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, tijd om naar bed te gaan. Ik zie dat de KSC X-rated version weer van start is gegaan.
Blijf je nog even als we het onderwerp veranderen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stuk of vier denk ik toch welquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel Coronakilo's heb jij inmiddels?
Ik kijk het even aanquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf je nog even als we het onderwerp veranderen?
neequote:
zuur en zweten. die kon ik nog nietquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Zuur snoepje was zo zuur dat het zweet op m'n neus staat.
Vrij beschaafd. Ik zit al over de 5quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk of vier denk ik toch wel
Ook HOngaarse??quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi heeft het sinds een week bijna elke dag over harde worst
Ik merk het voor het eerst.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zuur en zweten. die kon ik nog niet
samequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij beschaafd. Ik zit al over de 5
Kijk nou uit, anders ruilt ze ons in voor haar boekquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Same samequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk of vier denk ik toch wel
Jij zat altijd al op je kont toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
nog niks aangekomen dankzij corona
(ook niks kwijtgeraakt)
Hoe kan welk boek dan ook nou leuker zijn dan wij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit, anders ruilt ze ons in voor haar boek
Waar het hart vol van isquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik doe mijn best, maar het lukt me niet altijd om van snoep en snacks af te blijven..quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wat beter op m'n eten gaan letten weer. Toch maar geen tosti's en worstenbroodjes tussen de middag voor nu.
Mja vanaf volgende week ga ik door de week niet meer snoepen. En ga ff langs de fietsenmaker voor een tweedehands fiets, nadat m'n pa over dat vorige brik heen gereden is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wat beter op m'n eten gaan letten weer. Toch maar geen tosti's en worstenbroodjes tussen de middag voor nu.
Toch maar weer vaker seks gaan hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same same![]()
Als 'we' weer los mogen ga ik alle feestjes concerten en festivals bezoeken. Eigenlijk moet ik dan gewoon een sabbatical
Goed puntquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kan welk boek dan ook nou leuker zijn dan wij?
Ik vrees dat dat niet helpt met de kilo's.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same same![]()
Als 'we' weer los mogen ga ik alle feestjes concerten en festivals bezoeken. Eigenlijk moet ik dan gewoon een sabbatical
Ik weet het niet, is hij gepakt? Ik heb het over diegene die de afgelopen maanden actief was in Hoograven en Lunetten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die gast niet gepakt of loopt er weer een nieuwe gek rond?
Beste medicijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar weer vaker seks gaan hebben
Toch lastig dat je de laatste tijd maar 1 persoon per dag over de vloer mochtquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar weer vaker seks gaan hebben
Het komt nooit meer goedquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet helpt met de kilo's.
Ik zit op 3ish. Het vált me nog mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik heb 2 of 3 coronakilos, wie wint deze wedstrijd?
Vroeger toen mijn vriendinnetje in Utrecht studeerde was er ook al zo'n serieverkrachter actief aan de rechterzijde van Utrecht, die is inmiddels opgepakt na jaren geloof ik, zal dit wel een nieuwe gek zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, is hij gepakt? Ik heb het over diegene die de afgelopen maanden actief was in Hoograven en Lunetten.
Wanneer was diequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe hebben jullie de eerste verjaardag van COVID gevierd?
ik ben eens lekker naar de wc geweestquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Aan nertsen geliktquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Was dat vandaag? Dan met snoepjes. De rest gaat niet op internet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
Superdeluxe haarballen.quote:
Oh zo lang geledenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger toen mijn vriendinnetje in Utrecht studeerde was er ook al zo'n serieverkrachter actief aan de rechterzijde van Utrecht, die is inmiddels opgepakt na jaren geloof ik, zal dit wel een nieuwe gek zijn.
Gangbangs zijn in 2020 maar lafjes en tam en ANWBquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch lastig dat je de laatste tijd maar 1 persoon per dag over de vloer mocht
Ja mij ook. Hoewel, in het begin sportte ik ineens elke dag omdat ik extra tijd had door het thuiswerken. Maar ergens is dat verloren gegaan halverwegequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit op 3ish. Het vált me nog mee eigenlijk.
Ja, vandaag! Mensen maakten er blijkbaar echt een ding vanquote:
quote:
Waarom is dat altijd daar, biblebelt?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh zo lang geleden. Ik kan je vertellen dat er sindsdien (helaas) alweer een heleboel nieuwe geweest zijn.
Geen idee, ik kom nooit in de biblebelt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is dat altijd daar, biblebelt?
Ik vreesde meer, want vorig jaar rond deze periode stopte m'n favo training en daarna ben ik eigenlijk alle regelmaat in m'n sporten kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja mij ook. Hoewel, in het begin sportte ik ineens elke dag omdat ik extra tijd had door het thuiswerken. Maar ergens is dat verloren gegaan halverwege
Ja maar echt, ik kan niet eens meer naar m'n reisfoto's kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh ik heb echt zin om weer op reis te gaan joh
Waar wil je het eerste naartoe, mochten alle landen tegelijk weer op groen gaan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwooh ik heb echt zin om weer op reis te gaan joh
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar echt, ik kan niet eens meer naar m'n reisfoto's kijken.
Toch Polen denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar wil je het eerste naartoe, mochten alle landen tegelijk weer op groen gaan?
Doet me eraan denken hoe ik vroeger altijd de koekjes in de doos een beetje schuin op elkaar ging stapelen om te verdoezelen dat ik 3 ipv 1 koekje had gegetenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje moffelt snoeppapiertjes weg
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom nooit in de biblebelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me eraan denken hoe ik vroeger altijd de koekjes in de doos een beetje schuin op elkaar ging stapelen om te verdoezelen dat ik 3 ipv 1 koekje had gegeten
Jij wil gewoon dat je zelf in het bezit bent van deze kwaliteitquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:36 schreef Modus het volgende:
Maakt niet uit wat je hebt meegemaakt, al had je moeder aids čn kanker čn dementie čn de tyfus tegelijkertijd, US verzint altijd een nog erger geval zogenaamd uit zijn persoonlijke leven, alleen maar om ZELF aandacht te kunnen krijgen.
ZIE-KE-LIJK.
Laat je gewoon opnemen man.
Gaat het, Modus?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:36 schreef Modus het volgende:
Maakt niet uit wat je hebt meegemaakt, al had je moeder aids čn kanker čn dementie čn de tyfus tegelijkertijd, US verzint altijd een nog erger geval zogenaamd uit zijn persoonlijke leven, alleen maar om ZELF aandacht te kunnen krijgen.
ZIE-KE-LIJK.
Meh ik heb meer aan Placek po Zbķjnicku. Evengoed bergbewonersvoerquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zuurkoolsoep en staalblauwe Karpatenogen
Ze deden hier niet Sint Maarten. Wel gehaald natuurlijk voor het geval dat....quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje moffelt snoeppapiertjes weg
Modus kan niet zo goed met US zijn dingetje omgaanquote:
EN NOU ALLES STIEKEM ZELF OPSNAAIEN HE MET JE DIKKE KONTquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze deden hier niet Sint Maarten. Wel gehaald natuurlijk voor het geval dat....
-4,5 kgquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik heb 2 of 3 coronakilos, wie wint deze wedstrijd?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Ja best wel eigenlijk. Is Utrecht-stad biblebelt volgens jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Net op tijd mijn vriendin leren kennen. Daarna al vrij snel lockdown.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gangbangs zijn in 2020 maar lafjes en tam en ANWB
Ze zijn hier niet langsgeweest. Maar uiteraard wel snoep in huis.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze deden hier niet Sint Maarten. Wel gehaald natuurlijk voor het geval dat....
Ziet er nog veel lekkerder uit op mijn smaakpapillekesquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit op google images
Begrijpelijk hoor. Ik ben het niet eens met de toon en hardheid van het bericht, maar er zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Modus kan niet zo goed met US zijn dingetje omgaanIk heb er ook aan moeten wennen hoor
Dikke kont is wél een van mijn specialiteitenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN NOU ALLES STIEKEM ZELF OPSNAAIEN HE MET JE DIKKE KONT
Niets stiekems aan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN NOU ALLES STIEKEM ZELF OPSNAAIEN HE MET JE DIKKE KONT
Je komt toch ook wel eens buiten Utrecht stad?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk. Is Utrecht-stad biblebelt volgens jullie?
Perfectly splendid timingquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net op tijd mijn vriendin leren kennen. Daarna al vrij snel lockdown.
hoe is het met je databasequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Modus kan niet zo goed met US zijn dingetje omgaanIk heb er ook aan moeten wennen hoor
Ja gewoon, veel te lang niet meer geweest eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Polen ja? interessant.. zou niet mijn 1e keuze zijn
*boksquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn hier niet langsgeweest. Maar uiteraard wel snoep in huis.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:36 schreef Modus het volgende:
ZIE-KE-LIJK.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon, veel te lang niet meer geweest eigenlijk
keyboard gebruike voor websitenavigatiequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
Holy shit, FOK! is echt heel erg kut als je MacBook gewend bent en dan weer eens FOK!t op Windows. Eigenlijk is het enige dat ctrl en alt omgekeerd zitten, maar in de meeste programma's en op de meeste websites is dat niet zo desastreus. Op FOK! is het echter zo erg dat je een stuk of 6 keer naar een andere pagina navigeert als je een post probeert te verzenden
. En dan is je bericht weg.
Er zitten behoorlijk veel religekkies aan de rand van Utrecht, die mensen sporen ook niet helemaal daar, naar volkje.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk. Is Utrecht-stad biblebelt volgens jullie?
Dat wel. Alhoewel dat de laatste tien maanden eigenlijk niet meer het geval isquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je komt toch ook wel eens buiten Utrecht stad?
Duh, ik ben een programmeur, geen designerquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
keyboard gebruike voor websitenavigatie
Je pikt ze er in ieder geval zo tussenuit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat wel. Alhoewel dat de laatste tien maanden eigenlijk niet meer het geval is. Maar die plekken op de kaart, nooit geweest
. In ieder geval niet bewust meegemaakt.
Ik ben er tussen 1998 en 2005 misschien wel 15 keer geweest. Sindsdien opeens een heel stuk minder. 2013 nog 2 keer, 2018 nog 1 keer en dat was het wel denk ikquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest volgens mij
Niet te snel gaan, de eerste 300 keer zijn beter als de etappe van 300 naar 600quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo leer je elkaar wel kennen inderdaad.
Misschien een extra bijbaantje in de groente/fruit? Oefenen moet daar wel lukkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er tussen 1998 en 2005 misschien wel 15 keer geweest. Sindsdien opeens een heel stuk minder. 2013 nog 2 keer, 2018 nog 1 keer en dat was het wel denk ikSpreek mijn vrienden nog wel via Facebook maar de helft daarvan woont tegenwoordig ook niet meer in Polen maar in Engeland en Wales. Maar gewoon, lekker de taal oefenen is er niet meer bij. Wordt een beetje roestig zo.
ooo vertel mij hoe je op een Macbook makkelijk met een toets een bericht post! Ik ga echt voortdurend naar de algemene voorwaarden omdat ik normaal gesproken via windows op Fok zitquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
Holy shit, FOK! is echt heel erg kut als je MacBook gewend bent en dan weer eens FOK!t op Windows. Eigenlijk is het enige dat ctrl en alt omgekeerd zitten, maar in de meeste programma's en op de meeste websites is dat niet zo desastreus. Op FOK! is het echter zo erg dat je een stuk of 6 keer naar een andere pagina navigeert als je een post probeert te verzenden
. En dan is je bericht weg.
ik weet nog wel een aspergeboerquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien een extra bijbaantje in de groente/fruit? Oefenen moet daar wel lukken
Tab Tab Enterquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ooo vertel mij hoe je op een Macbook makkelijk met een toets een bericht post!
We willen met wat collega's een keer een uitje doen wat jij misschien wel grappig vindt. Maar het is echt heel flauw hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er tussen 1998 en 2005 misschien wel 15 keer geweest. Sindsdien opeens een heel stuk minder. 2013 nog 2 keer, 2018 nog 1 keer en dat was het wel denk ikSpreek mijn vrienden nog wel via Facebook maar de helft daarvan woont tegenwoordig ook niet meer in Polen maar in Engeland en Wales. Maar gewoon, lekker de taal oefenen is er niet meer bij. Wordt een beetje roestig zo.
Stukadoor, inbreker of professioneel bierdrinker, ook een optie.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien een extra bijbaantje in de groente/fruit? Oefenen moet daar wel lukken
Ik wil niet op FOK! inloggen op de Macbook want werkdevice, maar aangezien het op Windows alt+s is gok ik dat het op Macbook option+s isquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ooo vertel mij hoe je op een Macbook makkelijk met een toets een bericht post! Ik ga echt voortdurend naar de algemene voorwaarden omdat ik normaal gesproken via windows op Fok zit
neequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil niet op FOK! inloggen op de Macbook want werkdevice, maar aangezien het op Windows alt+s is gok ik dat het op Macbook option+s is?
k wil meequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We willen met wat collega's een keer een uitje doen wat jij misschien wel grappig vindt. Maar het is echt heel flauw hoor. We schrijven onze Android apps in Kotlin en onze iOS apps in Swift en laat die beiden dorpjes nou in Polen liggen... Dus willen we een keer van Kotlin naar Swift reizen en domme foto's maken en bier drinken
.
Chickies kun je daar overigens ook wel scoren als je dat wilquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukadoor, inbreker of professioneel bierdrinker, ook een optie.
Waarom hebben mijn Poolse developers dit me nooit verteld.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We willen met wat collega's een keer een uitje doen wat jij misschien wel grappig vindt. Maar het is echt heel flauw hoor. We schrijven onze Android apps in Kotlin en onze iOS apps in Swift en laat die beiden dorpjes nou in Polen liggen... Dus willen we een keer van Kotlin naar Swift reizen en domme foto's maken en bier drinken
.
testquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil niet op FOK! inloggen op de Macbook want werkdevice, maar aangezien het op Windows alt+s is gok ik dat het op Macbook option+s is?
Ah de ringel-s, omdat je die in het Nederlands zo vaak gebruikt is het inderdaad handig dat ie onder een shortcut zit.quote:
scheiße is wel een heerlijk Nederlands woordquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah de ringel-s, omdat je die in het Nederlands zo vaak gebruikt is het inderdaad handig dat ie onder een shortcut zit.
Ja heurquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.google.nl/map(...)52.4508779!3e2?hl=en @:Rocknijntje deze?
Moeder de vrouw heeft je terug naar de winkel gestuurd?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Had ik toch laatst een zware surroundset gekocht met een grote sub.
Nu ingeruild voor schattige witte speakers vanH&K
Yep, ze kijken daar niet op een prei meer of minder.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Chickies kun je daar overigens ook wel scoren als je dat wil![]()
Bij de afdeling stukadoors wat minder.....
Vriendin wilde zeker niet zo'n gevaarte in huis.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet. Ik heb wel vandaag mijn computermuis verwend.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
ja maar dan is het maar 2 uur of zoquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja heur.
Oh in de preview hier werkt ie wel. Die inderdaad, maar dan wel met de auto in plaats van lopend.
dit klinkt heel fout. op heel veel levels.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet. Ik heb wel vandaag mijn computermuis verwend.
https://nos.nl/artikel/23(...)uis-50-jaar-oud.html
Wat kwiwi zegtquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar het hangt strak aan de wand weer, even fijn afgesteld, lekkerrrr![]()
Meer tijd voor bier.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan is het maar 2 uur of zo
Ik vond dit zelf ook veel mooierquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin wilde zeker niet zo'n gevaarte in huis.
awwwquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond dit zelf ook veel mooier![]()
Mwepmwepmwepmweeeeeeeep.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom laat je je dit aandoen door een vrouw?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies! Niet dat ik een of andere cultuurbarbaar benquote:
In je human nature anwb jas?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed, vanavond porno in dolby atmos 3D sound
Fapze!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Eerst nog even samen een matchende e-bike bij Stella uitzoekenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Kaasplankie erbij. Biertje laten halen door het vrouwtje.
Vind ik ook wel. Alleen om echt weer een beetje erin te komen qua taal heb ik wel minstens een week nodig denk ik. Zeker nou het een beetje roestig geworden is. Maar tegen de tijd dat de corona ellende voorbij is geen idee wie dan mijn collega's zijnquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Precies! Niet dat ik een of andere cultuurbarbaar ben. Maar om de cultuur en natuur te ontdekken reis ik daar liever twee-drie weken rond. Een weekendtripje naar Polen met collega's is perfect voor bier
.
dat ideequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Kaasplankie erbij. Biertje laten halen door het vrouwtje.
Ik geloof niet dat ik ooit geluid aan heb met porno, wat zegt dit over mij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Zonder gekheid heb ik dit zelf gedaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom laat je je dit aandoen door een vrouw?
Kinderen worden boven uit bed gebeukt door de trillingen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ooit geluid aan heb met porno, wat zegt dit over mij?
Laat staan 3D atmos
Een week valt reuze mee, dan beheers je het nog hartstikke goedquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Alleen om echt weer een beetje erin te komen qua taal heb ik wel minstens een week nodig denk ik. Zeker nou het een beetje roestig geworden is. Maar tegen de tijd dat de corona ellende voorbij is geen idee wie dan mijn collega's zijn
Ja nu ik erover denk, dit werkt alleen bij gangbangs. Net mijn genre.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat staan 3D atmos
Voornamelijk visueel ingesteldquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat staan 3D atmos
Oef, ik dacht al dat we je kwijt waren aan de softe mannenclub.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder gekheid heb ik dit zelf gedaan.
Had lompe grote zwarte speakers tegen een net strakke witte muur. En ik kwam deze tegen en die heeft dus atmos, is beter hč.
Alsof je hem niet met open armen welkom geheten zou hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oef, ik dacht al dat we je kwijt waren aan de softe mannenclub.
Ja denk het, terwijl het live wel weer he-le-maal dikke prima is als de hele buurt bij elkaar gekwaakt wordtquote:
Ja weet ik niet... kwaken en kwaken kan nog wel verschil in zitten. Niet alles is even aantrekkelijkquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja denk het, terwijl het live wel weer he-le-maal dikke prima is als de hele buurt bij elkaar gekwaakt wordt
VR bril opzetten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat staan 3D atmos
Ja maar jij hebt geen piemel, grommen dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet ik niet... kwaken en kwaken kan nog wel verschil in zitten. Niet alles is even aantrekkelijk
Plausibel dit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele boel onderkotsen met je broek op je enkels
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet mijn genre.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hahahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat ik het lichtknopje gesloopt had, paniek. Maar toen kwam ik erachter dat het eigenlijk ook een afstandsbediening is. Wat een wilde rit, wat een technologie.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat ik het lichtknopje gesloopt had, paniek. Maar toen kwam ik erachter dat het eigenlijk ook een afstandsbediening is. Wat een wilde rit, wat een technologie.
[ afbeelding ]
Hue hue hue huequote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het één lange vreetbui is of niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
mja ik moet ook gewoon kappen met om 12u om boodschappen te gaan en daarna te etenquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het één lange vreetbui is of niet.
Ab voor slechtzienden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Joop haalt snackzooi in huis.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik moet ook gewoon kappen met om 12u om boodschappen te gaan en daarna te eten
dan heb ik geen snack materiaal in huis
nja vandaag heb ik moeilijk veel fruit en vis gehaaldquote:
Haalt 'ie ook, maar wil ik niet, want geen zooi.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja vandaag heb ik moeilijk veel fruit en vis gehaald
heb ook 2 mango's waarvan ik nog moet bedenken wat ik er mee ga doen.
Is dit synoniem voor pijpen met slikken?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen maar weer even yoghurt of kwark halen, da's toch een wat minder beroerde snack dan snoepjes.
ah jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haalt 'ie ook, maar wil ik niet, want geen zooi.
Neen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit synoniem voor pijpen met slikken?
Overdag wel hoor! Maar 's avonds wil ik bende.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah janaja ik zal eerder fruit halen dan zooi
maar heb ook nog een berg zooi
Deze functionaliteit kwam ook pas later tot mijquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow ik snap hem, want het is een Philips Hue knop.
ik heb een hue tap ingebouwd in de muur, maar dat werkt net kut. als ik de boel niet te koop had gezet had ik er triggers achter gebouwd met pulsdrukkersquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze functionaliteit kwam ook pas later tot mij![]()
Wij hebben alle normale lichtknoppen vervangen door pulsdrukkers. Nog fijner
Het is geen heel makkelijke taal om het goed te doen in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
Een week valt reuze mee, dan beheers je het nog hartstikke goed.
Dat zal erom hangen. Van wie het initiatief komt. Ik heb wel het idee dat ik behoorlijk in blessuretijd zit waar ik nu zit in ieder geval.quote:En je bedoelt toch hopelijk niet dat je ontslagen wordt?
Heb je dat idee of is je werkelijk de wacht aangezegd?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is geen heel makkelijke taal om het goed te doen in ieder geval
[..]
Dat zal erom hangen. Van wie het initiatief komt. Ik heb wel het idee dat ik behoorlijk in blessuretijd zit waar ik nu zit in ieder geval.
Ik wil je nog wel eens horen na de eerste paar eetlepels.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En veel goedkoper met meer lol.
Sure dat het niet de airco is?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
er is nog niks gebeurd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dat idee of is je werkelijk de wacht aangezegd?
Godversquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel eens horen na de eerste paar eetlepels.
druk schakelaars die gelijk terug uit veren. kort gezegd.quote:
Ga je nog een keer praten over wat er nu eigenlijk is voorgevallen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is geen heel makkelijke taal om het goed te doen in ieder geval
[..]
Dat zal erom hangen. Van wie het initiatief komt. Ik heb wel het idee dat ik behoorlijk in blessuretijd zit waar ik nu zit in ieder geval.
Momenteel even niet zo verstandig. Ik heb wel genoeg gezegd nuquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je nog een keer praten over wat er nu eigenlijk is voorgevallen?
Je praat al weken in geheimtaal.
Wij willen in het volgende huis wel KNX.... maaar damnnnnnnnnquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een hue tap ingebouwd in de muur, maar dat werkt net kut. als ik de boel niet te koop had gezet had ik er triggers achter gebouwd met pulsdrukkers
heb wel zo'n afstandsbediening in de bank liggen voor de 'leeslamp'
ah oke. maar das puur estetisch dan toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
druk schakelaars die gelijk terug uit veren. kort gezegd.
die zenden alleen een puls als je ze in drukt
een knop op je muis of toetsenbord is, in de basis, ook een pulsdrukker
maar de naam pulsdrukker wordt meer gebruikt voor verlichtingsschakelaars.
Ah ja dat weet ik niet, vanaf het oog van de man is het wel een leuk spektakel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel eens horen na de eerste paar eetlepels.
nee, de manier van schakelen is heel anders, een domme lamp gaat alleen branden zolang jij die knop ingedrukt houdt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. maar das puur estetisch dan toch?
En bij pulsrelais. Bv in trappenhuizen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, de manier van schakelen is heel anders.
polsdrukkers worden vooral toegepast bij domotica
Ik wil minimaal 200ml voor bij m'n chocomeuk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah ja dat weet ik niet, vanaf het oog van de man is het wel een leuk spektakel.
Nee vooral heul heul praktischquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. maar das puur estetisch dan toch?
aah oke:Pquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, de manier van schakelen is heel anders, een domme lamp gaat alleen branden zolang jij die knop ingedrukt houdt.
polsdrukkers worden vooral toegepast bij domotica
Nooit jezelf in je keel gehad?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het oog van de man ook welquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
mja ik ga ff 2-3 jaar huren en plannen smeden voor het volgende huisquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij willen in het volgende huis wel KNX.... maaar damnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
werkt wel goed....
Mag ik daar dan 2 weken over doen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil minimaal 200ml voor bij m'n chocomeuk.
Anders is het geen vervanging voor kwark he.
er zitten wel wat goeie krachttermen tussen jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Pools is wel een superstoere taal om te kunnen verder
Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik daar dan 2 weken over doen?
Huh?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit jezelf in je keel gehad?
Wij gaan ws voor een kavel en dan zelf (laten) bouwen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je al een nieuw huis op het oog dan?
Laagje harige groene schimmel erop.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik daar dan 2 weken over doen?
oh vetquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij gaan ws voor een kavel en dan zelf (laten) bouwen.
Wachten totdat de kavels vrij komen duurt alleen een beetje lang
En het is al niet lekker.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laagje harige groene schimmel erop.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh cool!quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |