SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goh.... hoe zou dat nou kunnenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelden ergens waar de ads me zo irriteren als hier
verkeerd account @bitterbalquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
Met Ross en Iba??quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Aankomend weekend weer eens een keer naar Kelly's Expat Shopping in Wassenaar
en degenen die zoiets fokken ookquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:12 schreef Ygritte het volgende:
eigenlijk moet je dat gewoon een spuitje geven
Wat ga je halen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
*schuift een stuk Zeeuwse droge worst die kant opquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
1.5u bezig geweest om m'n computer te fixen nadat een windows update alles vast liet lopen. Lekker ontspannende avond
Woensel-West is ook niet meer zo slecht als pakweg 15 jaar geleden. Had bijna een huis in de Juliusstraat gekochtquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bepaalde delen zijn wel prima te wonen. Strijp-S zelf wel iig. Maar je hebt er ook gewoon "Woensel-West" .
Oooh? Verkopen ze daar leuke dingen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl/ hebben gewoon een webshop hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh? Verkopen ze daar leuke dingen?
Prijzig?
Britse mosterd, Britse zilveruitjes, heel veel bruine saus, bakpoeder, maple syrup, Guernsey boter en nog een kwalboel dingessenquote:
Lekker bijkomen in bed met een goed boek en een kopje thee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
1.5u bezig geweest om m'n computer te fixen nadat een windows update alles vast liet lopen. Lekker ontspannende avond
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Clotted creamquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Britse mosterd, Britse zilveruitjes, heel veel bruine saus, bakpoeder, maple syrup, Guernsey boter en nog een kwalboel dingessen
Er is inderdaad veel veranderd door de jaren heen. Ik ken de buurt ook pas echt sinds ik er regelmatig post mag bezorgen. Wordt ook nog steeds opgeknapt/gesloopt e.d. Dat nieuwbouwblokje bij Vredeoord (ik betrek dat gewoon bij Woensel-West) ziet er best wel prima uit..quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woensel-West is ook niet meer zo slecht als pakweg 15 jaar geleden. Had bijna een huis in de Juliusstraat gekocht
neequote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Only for Batchelors
See what I did![]()
![]()
Dat ga ik zo maar eens doen jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker bijkomen in bed met een goed boek en een kopje thee.
dat is idd het geen ik daar bestelquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Britse mosterd, Britse zilveruitjes, heel veel bruine saus, bakpoeder, maple syrup, Guernsey boter en nog een kwalboel dingessen
Winkelen is ook wel leukquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl/ hebben gewoon een webshop hoordus je hoeft r niet eens naar toe
Valt mee, gewoon Nederlandse prijzen, iets duurder allemaal maar veel supermarktspul die ik nergens anders kan vindenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh? Verkopen ze daar leuke dingen?
Prijzig?
Hedonistquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik deel mijn worst graagquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Lol @:TTIk dacht Buda houdt al die worst voor zichzelf
quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik deel mijn worst graag
Klopt, maar daarvoor rijd ik liever naar Frankrijk. Al sinds februari niet meer geweestquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Winkelen is ook wel leuk
Al zou ik het nu niet doen.
Ik haat webshoppen, ik moet kunnen snuffelen en ronddwalenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl/ hebben gewoon een webshop hoordus je hoeft r niet eens naar toe
...quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik deel mijn worst graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |