Ik doe mijn best, maar hij komt niet constant voorbij..quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:59 schreef 111210 het volgende:
Laat dan ook een printscreen zien, nu kunnen we nergens over oordelen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:59 schreef 111210 het volgende:
Laat dan ook een printscreen zien, nu kunnen we nergens over oordelen
Pardon. Het is een lichgetinte dame van ongeveer 1,60m. Perfect slank, kort maar vol haar, en een goedebilpartij. Ik blijf door YouTube scrollen om een screenshot te maken, maar tot dan zul je het hier even mee moeten doen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:19 schreef okselzweet het volgende:
Wel uitleggen wat vinted is maar niet beschrijven hoe dat grietje eruit ziet!
Met andere woorden:
[..]
Geen adblocker hebbenquote:Op dinsdag 17 november 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
Neem een abo op YouTube. Nergens meer last van en kost je maar een tientje.
Betalen voor Youtube, ben je mongooltje of zo.quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
Neem een abo op YouTube. Nergens meer last van en kost je maar een tientje.
Kortharige vrouwen aantrekkelijk vindenquote:
Crystal, Purify en Firefox Focus werken prima hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:58 schreef B300 het volgende:
Ik draai Safari als webbrowser dus kan ik geen Adblock vinden die voor YouTube werkt :|
gadverdamme man...quote:
doeslief..quote:Op woensdag 18 november 2020 13:16 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
gadverdamme man...
wat is dat voor een gedrocht?
Dat haar ahahahahaha mijn godlijkt wel een poedel
En jouw lievelingsinkomen een uitkering? Of plunderen?quote:Op woensdag 18 november 2020 13:55 schreef B300 het volgende:
jouw lievelingseten is zeker ook Hollandse pot zonder kruiden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |