SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hilarisch als je erachter zit op een 80-weg.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
BB kijkt naar trekkers zoals wij naar zwarte mensen kijken
Ja staatsbosbeheer is representquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
kunnen ze straks weer het Malieveld komen inzaaien
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
al eens een zwarte trekkerchauffeur gezien?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ligt een beetje aan de context he. Ik zie ze liever geen van beide in de slaapkamer op dit moment.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
That raises the million dollar question.
Zie je liever een neger of een tractor?
Een combinatie van beiden zie ik niet vaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
That raises the million dollar question.
Zie je liever een neger of een tractor?
Is dat hetzelfde als met skiën?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al eens een zwarte trekkerchauffeur gezien?
Vind een neger in de slaapkamer net iets minder vreemd dan een tractor in de slaapkamerquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de context he. Ik zie ze liever geen van beide in de slaapkamer op dit moment.
Apartquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de context he. Ik zie ze liever geen van beide in de slaapkamer op dit moment.
Ja vooral op drie hoog, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind een neger in de slaapkamer net iets minder vreemd dan een tractor in de slaapkamer
Nou ja, ik ken genoeg mensen met miniatuur trekkers op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vindt het geen probleem als er een wildvreemde in je huis staat. Apart.
"once you go trekker you vind niets anders meer lekker"quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vindt het geen probleem als er een wildvreemde in je huis staat. Apart.
wat is de logica hier achter?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor maandag weer bel afspraak. Denk het wel toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaan ze je darm perikelen nog verder onderzoeken?
Deze voel ik.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ah!quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb voor maandag weer bel afspraak. Denk het wel toch?
O van die mensen die kleine autootjes met bedrijfsnamen erop sparen. Ik weet het niet. Toch liever die vreemde in huis dan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken genoeg mensen met miniatuur trekkers op de slaapkamer.
Die neger zou natuurlijk wel een probleem zijn..
Die kende ik vroeger ook een, die was niet zo heel erg slim.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O van die mensen die kleine autootjes met bedrijfsnamen erop sparen. Ik weet het niet. Toch liever die vreemde in huis dan.
Dat is heel iets andersquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O van die mensen die kleine autootjes met bedrijfsnamen erop sparen. Ik weet het niet. Toch liever die vreemde in huis dan.
Dat zeg ik, trekkers op een 80-weg.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Al het gewone verkeer staat hier al die tijd al vast
De BA Baracus van de boerderijquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat een armen. Wie heeft er meer pk.
Ook zonder bedrijfsnamen. Ik ken er meerdere met een lading modelauto's/trekkers.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik, trekkers op een 80-weg.
kloptquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit weinig vrucht in denk ik.
Dat is wel hardcore.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
Hier heb je gewoon parallelwegen voor trekkers
Abortushagel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit weinig vrucht in denk ik.
Geen plek voor hier.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
Hier heb je gewoon parallelwegen voor trekkers
Altijd modderkleur broek dragen een optie?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En overal lekker plakken klei achterlaten.
Vooral leuk op de fiets, grijze broek ipv zwarte broek.
zaterdag waren er ook zo een paar aan het oogsten/ploegen/mesten. De weg was niet meer te zienquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Keertje op de A12 een paar auto's achter een of andere strontwagen gezeten die was geslipt en wat lading was verloren. M'n auto glibberde er zo doorheen en die geur johquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
valt het ook niet meer op als je eens in je broek poeptquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd modderkleur broek dragen een optie?
Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd modderkleur broek dragen een optie?
Moeten ze hier ook, maar in de praktijk valt het opruimen nogal tegen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zaterdag waren er ook zo een paar aan het oogsten/ploegen/mesten. De weg was niet meer te zien
Maar goed, ze hebben 't wel netjes weer opgeruimd.
juweeltje jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig kan je er hier nog omheen, maar dat bordje.
https://www.google.com/ma(...)g!2e0!7i16384!8i8192
dit klinkt als een corpsbal studenten lunchquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Schaaltje witlof met room, gebraden ham en kaasfondue eroverheen als lunch
This is why you're fat..quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
M'n aderen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
K kom er aan. Wacht op mij!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een corpsbal studenten lunch
quote:
Dit machtige lichaam heeft brandstof nodigquote:
Vaak hebben die boten wel een soort gym met een pingpongtafel en dartboard. Soms een klein zwembadjequote:Op dinsdag 17 november 2020 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash
Reizen per vrachtschip: 'Onze passagiers houden niet van entertainment'
https://www.nu.nl/onderne(...)n-entertainment.html
Tsja. De ene brandstof is de andere niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit machtige lichaam heeft brandstof nodig
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuugt hapje uit en gaat naar de voordeur zitten staren [ link | afbeelding ]
karaoke met de filipijnenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaak hebben die boten wel een soort gym met een pingpongtafel en dartboard. Soms een klein zwembadje![]()
Maar nee op live muziek zit ik niet te wachten inderdaad
zulke dingen liggen vast in de schepenwetquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaak hebben die boten wel een soort gym met een pingpongtafel en dartboard. Soms een klein zwembadje![]()
Maar nee op live muziek zit ik niet te wachten inderdaad
ik wil minimaal 98% zekerheid dat er geen karaoke is, anders ga ik niet meequote:Op dinsdag 17 november 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als er internet is, is er 90% kans geen karaoke
En zonder internet?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar er is bijna nooit internet of het is satelliet en poepduur.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet doodgaan hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Even eten. Voel me nu toch wat queezy.
Denk je dat de bemanning moet betalen voor internetquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar er is bijna nooit internet of het is satelliet en poepduur.
hangt het heel erg van de ploeg af, maar de kansen zijn wel een stuk groter dat er elk weekend karaoke party isquote:
Dan nog HOEF je niet mee te doen natuurlijk. Toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt het heel erg van de ploeg af, maar de kansen zijn wel een stuk groter dat er elk weekend karaoke party is
kloptquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog HOEF je niet mee te doen natuurlijk. Toch?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt
ik mocht nooit meer meedoen
Trekkers inhalen op een 80-wegquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik, trekkers op een 80-weg.
Die gasten bleren altijd met de microfoon via de mond halverwege de endeldarm.quote:
Bij mijn pa in de buurt is een kerel met zijn motor op een vrachtwagen geklapt tijdens zo'n inhaalactie. Hij dood, dochter dood.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trekkers inhalen op een 80-wegeven terugschakelen en er voorbij vliegen en merken dat je al weer 140 rijdt
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die gasten bleren altijd met de microfoon via de mond halverwege de endeldarm.
Nou, die stembandafstand had ik niet nodig
Ja ik heb ook eens gehad, trekker ging iets opzij en gaf aan dat ik erlangs kon, kwam er toch een tegenligger die veeeeeel harder reed dan 80 en toch heel snel heel dichtbij kwam toen ik net aan het inhalen was. Sindsdien blijf ik achter de trekker.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn pa in de buurt is een kerel met zijn motor op een vrachtwagen geklapt tijdens zo'n inhaalactie. Hij dood, dochter dood.
Molo heeft mentions uitstaan dus je zal haar even moeten appenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen eens in @:molo town en omstreken kijken..
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die gasten bleren altijd met de microfoon via de mond halverwege de endeldarm.
Nou, die stembandafstand had ik niet nodig
Ja, ik voel ook niet zo de noodzaak om mijn leven te wagen om drie minuten eerder thuis te zijnquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook eens gehad, trekker ging iets opzij en gaf aan dat ik erlangs kon, kwam er toch een tegenligger die veeeeeel harder reed dan 80 en toch heel snel heel dichtbij kwam toen ik net aan het inhalen was. Sindsdien blijf ik achter de trekker.
Ik begin er ook meestal niet aan, te veel blinde stukken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook eens gehad, trekker ging iets opzij en gaf aan dat ik erlangs kon, kwam er toch een tegenligger die veeeeeel harder reed dan 80 en toch heel snel heel dichtbij kwam toen ik net aan het inhalen was. Sindsdien blijf ik achter de trekker.
dat is het meestal. mensen willen met alle geweld in halen op stukken waar het gewoon niet kan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begin er ook meestal niet aan, te veel blinde stukken.
Voel je wel even dat je echt leeft en dat is ook wat waard toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier op die dijkjes ga ik er ook niet graag voorbij, krappe bedoeningquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik voel ook niet zo de noodzaak om mijn leven te wagen om drie minuten eerder thuis te zijnIk doe het alleen als ik echt heel veel ruimte heb.
Als ik daadwerkelijk kan zien of het kan, geen probleem.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is het meestal. mensen willen met alle geweld in halen op stukken waar het gewoon niet kan.
iddquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk kan zien of het kan, geen probleem.
Volgende keer wat minder goed richten dan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg net feedback over mijn interview (van persoon die het online gaat gooien) en ze zei dat ze was geraakt door mijn verhaal.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg net feedback over mijn interview (van persoon die het online gaat gooien) en ze zei dat ze was geraakt door mijn verhaal.
O nee, daar zou ik het zeker niet proberenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier op die dijkjes ga ik er ook niet graag voorbij, krappe bedoening
Dat sowieso ja, van die figuren die in een blinde bocht gaan inhalen hebben het niet helemaal begrepenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk kan zien of het kan, geen probleem.
Aaawquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef Amarantha het volgende:
En dan te bedenken dat die vroeger ook gewoon 80 warenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, daar zou ik het zeker niet proberenScheuren over die dijkjes is wel leuk
Plastuitjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder goed richten dan.
lekker met de motor als er niks anders aan verkeer is.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die vroeger ook gewoon 80 waren
Ik hield in Roemenië mijn hart soms vast. Daar rijden ze als gekkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, van die figuren die in een blinde bocht gaan inhalen hebben het niet helemaal begrepen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die vroeger ook gewoon 80 waren
Ze hebben een paar hele vervelende drempels aangelegdquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker met de motor als er niks anders aan verkeer is.
Er zijn hier veel van die heel flauwe bochten (bocht is een groot woord), daar duikt nog wel eens eentje achter een trekker vandaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, van die figuren die in een blinde bocht gaan inhalen hebben het niet helemaal begrepen
Zwiepzwiepzwieeeeep.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben een paar hele vervelende drempels aangelegdPlus nu met oogstseizoen zou ik daar niet met de motor gaan rijden
Ja was lachen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je wel even dat je echt leeft en dat is ook wat waard toch?
In sommige landen hebben ze dat wel mooi bij die binnenwegen, in Frankrijk en de VS bijvoorbeeld heb je gewoon inhaalstukken waar er even extra strook bij komt in het midden om in te halenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hield in Roemenië mijn hart soms vast. Daar rijden ze als gekken
Dit was gewoon een recht stuk, geen doorgetrokken streep zoals op andere plekken. Maar dan gaat het toch rap als de tegenligger ruim 100 rijdtquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De keren dat ik hier in de regio op de dijk hebt gereden, wemelde het van de fietsers die met z'n drieën naast elkaar redenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker met de motor als er niks anders aan verkeer is.
Je hebt ook van die figuren die op een provinciale weg met 5 km/u snelheidsverschil gaan inhalenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was gewoon een recht stuk, geen doorgetrokken streep zoals op andere plekken. Maar dan gaat het toch rap als de tegenligger ruim 100 rijdt
Ja, die had je daar ook. Maar dan nog had ik soms het gevoel dat ik in zo'n Russian Road Rage-filmpje was belandquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In sommige landen hebben ze dat wel mooi bij die binnenwegen, in Frankrijk en de VS bijvoorbeeld heb je gewoon inhaalstukken waar er even extra strook bij komt in het midden om in te halen
heb je hier ook soort van.. op een paar plekken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In sommige landen hebben ze dat wel mooi bij die binnenwegen, in Frankrijk en de VS bijvoorbeeld heb je gewoon inhaalstukken waar er even extra strook bij komt in het midden om in te halen
Ik doe dan heel netjes, afstand houden van voorganger zodat je er goed langs kunt kijken en ruimte hebt om eerst te gassen voor je daadwerkelijk inhaalt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ook van die figuren die op een provinciale weg met 5 km/u snelheidsverschil gaan inhalen
Dat verbaast me altijd als ik vanuit de VS weer terug ben in Nederland, daar rijden ze echt als suffe bejaarden en in vergelijking rijden ze hier in NL als maniakkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die had je daar ook. Maar dan nog had ik soms het gevoel dat ik in zo'n Russian Road Rage-filmpje was beland
In Zeelandquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je hier ook soort van.. op een paar plekken.
zijn op Walcheren wel van die stroken hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ZeelandJa soms bij een stoplicht dat het even 2-baans wordt.
VS is heel relaxed rijdenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat verbaast me altijd als ik vanuit de VS weer terug ben in Nederland, daar rijden ze echt als suffe bejaarden en in vergelijking rijden ze hier in NL als maniakken
Meer dan eens doodsangsten uitgestaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
is alleen alsof je een dril pudding aan het besturen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VS is heel relaxed rijdenWij hadden 20 jaar geleden zo'n dikke sedan waarmee je heerlijk kon cruisen over de motorway.
AH. jij hebt hartje winter nog niet in een Finse taxi gezetenquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet je alleen oppassen voor vrachtwagens die je plankgas voorbij komen, die zijn daar niet zo begrenst als hierquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VS is heel relaxed rijdenWij hadden 20 jaar geleden zo'n dikke sedan waarmee je heerlijk kon cruisen over de motorway.
Of in een shuttlebus naar JFK Airportquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
AH. jij hebt hartje winter nog niet in een Finse taxi gezeten
De enige keer dat ik écht ongerust was, was toen het asfalt ineens ophield en de weg veranderde in een zandweg die door allerlei Roma-dorpen voerdequote:Op dinsdag 17 november 2020 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer dan eens doodsangsten uitgestaan.
Viel mee, het was een Mitsubishiquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is alleen alsof je een dril pudding aan het besturen.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet je alleen oppassen voor vrachtwagens die je plankgas voorbij komen, die zijn daar niet zo begrenst als hier
ah dat scheeltquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel mee, het was een Mitsubishi
Lekker in een Jeep Grand Cherokee 4x4quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah dat scheelt
maar daar moet je eigenlijk in een dikke amerikaan rijden natuurlijk
Mja, de auto die bij het boeken als voorbeeld werd gegeven was een of andere Dodge. Maar het is altijd maar afwachten wat je krijgtquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah dat scheelt
maar daar moet je eigenlijk in een dikke amerikaan rijden natuurlijk
VW poloquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de auto die bij het boeken als voorbeeld werd gegeven was een of andere Dodge. Maar het is altijd maar afwachten wat je krijgt
Ik een keer toen ik opgelicht werd door een taxi chauffeur en ik in een louche buurt terecht kwam. Gelukkig viel te onderhandelen over de prijs tot in zekere mate.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige keer dat ik écht ongerust was, was toen het asfalt ineens ophield en de weg veranderde in een zandweg die door allerlei Roma-dorpen voerde
Maar het was toch een officiële B-weg
Valt toch tegen als je een Charger verwachtquote:
Bij National gewoon elke keer zelf mogen kiezenquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de auto die bij het boeken als voorbeeld werd gegeven was een of andere Dodge. Maar het is altijd maar afwachten wat je krijgt
Wel in dezelfde klasse natuurlijkquote:
Met of zonder boer?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
een rondje lopen en wil gelijk mijn bed weer in
Brrrr, dat is minder.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik een keer toen ik opgelicht werd door een taxi chauffeur en ik in een louche buurt terecht kwam. Gelukkig viel te onderhandelen over de prijs tot in zekere mate.
Wij huurden bij Alamo. Twee blokken bij Times Square vandaan. Gelijk het drukke New Yorkse verkeer induiken vond ik wel even spannend destijdsquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij National gewoon elke keer zelf mogen kiezen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
een rondje lopen en wil gelijk mijn bed weer in
Ja en waarschijnlijk heb je daar een ander aanbod qua auto's dan in SFO waar toch veel mensen er eentje voor een rondreis door het grote niets komen halenquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij huurden bij Alamo. Twee blokken bij Times Square vandaan. Gelijk het drukke New Yorkse verkeer induiken vond ik wel even spannend destijds
quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk heb je daar een ander aanbod qua auto's dan in SFO waar toch veel mensen er eentje voor een rondreis door het grote niets komen halen
Toen ik aankwam gingen ze wegquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemiste kans. Die boeren hebben grote huizen. En spek, veel spek.
Stond je weer gelijk met messen te zwaaien zekerquote:
neequote:Op dinsdag 17 november 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond je weer gelijk met messen te zwaaien zeker
in de USA?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel jammer dat ik dit jaar niet meer daar geweest ben. Was wel leuk geweest.
Ik heb ook een hekel door dat gedoe. Aantal bedrijven zijn wel ok. En ze hebben in Bucharest nu Uber. Dus dat werkt ook goed.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrr, dat is minder.
Ik heb een hekel aan taxi's door dit gezeur. In Boedapest proberen ze het ook als ze maar denken dat je een toerist bent. Ik zeg dus zelf maar welke weg hij moet nemen. Maar ik ga liever met het OV.
Er zal een reden zijn dat die zo is afgebakend jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
Zit net even de haven van Bremerhaven te bestuderen in Google Maps. Kom ik een aardig 'oepsje' tegen.
https://www.google.nl/map(...).5395845!4d8.5809425
lijkt alsof er een kraan ingekukeld is.
edit: 53.593060, 8.521944 deze coordinaten ff invullen
quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
Zit net even de haven van Bremerhaven te bestuderen in Google Maps. Kom ik een aardig 'oepsje' tegen.
https://www.google.nl/map(...).5395845!4d8.5809425
lijkt alsof er een kraan ingekukeld is.
edit: 53.593060, 8.521944 deze coordinaten ff invullen
kijk even in dat ruimquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zal een reden zijn dat die zo is afgebakend ja
Moet jij de bv nederland niet draaiende houden?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap niet dat History Channel dat Ancient Aliens uitzend, wat een totale kwats zeg
quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm lief kusje net boven je navel van ons allen, ja toch lieve mensen?
Zeker, ga ik nu weer doen, niet zo snel in paniek raken hčquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet jij de bv nederland niet draaiende houden?
Zo virtueel zwaaien is ook goed hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met broek dicht en omhoog hoor
Ik had ook kunnen zeggen lief kusje net onder je navel maar dat vind ik anders, erboven is lief en braaf en onschuldig dit dat maar eronder is al op weg naar de lunch, toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo virtueel zwaaien is ook goed hoor
Doe maar gewoon nietquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen lief kusje net onder je navel maar dat vind ik anders, erboven is lief en braaf en onschuldig dit dat maar eronder is al op weg naar de lunch, toch?
Heh kind?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijf gewoon van dat kind af joh.
strategoquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Wat zijn leuke gezelschapspelletjes om met twee mensen te spelen?
mens erger je nietquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Amarantha het volgende:
catan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Qwirkle of Twister.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Dat stond wel op de planning voor dit jaar voor een cursus. Online was het een stuk minder leukquote:
Rummikubquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:39 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Ohja en liefst ook iets waar je niet te moeilijk over hoeft na te denken.
Ja die moet ik sowieso ook nog hebben maar is dat ook leuk met twee personen? (Kan het ook wel met vrienden spelen hoor daar niet van)quote:
hoe heet dat spelletje ook weer.. dat soort mijnenveger?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die moet ik sowieso ook nog hebben maar is dat ook leuk met twee personen? (Kan het ook wel met vrienden spelen hoor daar niet van)
Leuker met meer dan twee personen. Maar Stratego of Zeeslag zijn wel tof voor twee personen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die moet ik sowieso ook nog hebben maar is dat ook leuk met twee personen? (Kan het ook wel met vrienden spelen hoor daar niet van)
Mastermind?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe heet dat spelletje ook weer.. dat soort mijnenveger?
was jaren terug dacht ik in een oostblok land ergens een vrouw die met monopoly geld naar de bank ging en het succesvol had omgewisseldquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met echt geld en dan valsspelen
Strategoquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuker met meer dan twee personen. Maar Stratego of Zeeslag zijn wel tof voor twee personen.
ja, maar dat is niet echt leuk om met z'n 2'en te doen vind ikquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Trivial Pursuit, bestaat dat nog?
Moet je ineens ME regelen omdat jij eigenaar bent van het Plein en er weer een stel boeren staat te rellenquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met echt geld en dan valsspelen
Dat speel ik echt heel regelmatig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Rummikub krijg ik met kerst als het goed is.
en met wat drankquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Cards Against Humanity vind ik ook grappig maar moet je wel met groepje spelen.
Mijn favoriete spelquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Trivial Pursuit, bestaat dat nog?
Die heeft natuurlijk eerst even gekeken of er een dommie achter de balie zatquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
wa
[..]
was jaren terug dacht ik in een oostblok land ergens een vrouw die met monopoly geld naar de bank ging en het succesvol had omgewisseld
Ik deed dat de hele tijd op mijn telefoon toen deze laptop kapot was.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat speel ik echt heel regelmatig de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik speelde vroeger wel eens Yeti the abominable snowman met mijn schoonmoeder en dan sprong ik halverwege op en dan begon ik haar te kietelen en te roepen dat ik de harige Yeti gevangen had, lol dat we dan hadden haha.
Moest je bij geweest zijn denk ik
hmm ja maar das ook wel heel lang geleden al.quote:
MtG?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Als we met z'n tweeën wat spelen, is het meestal een rondje of wat MtG.
Agricola is ook leuk trouwens!
Magic the Gathering.quote:
nee, want zomaar 1 deckje kopen is er niet bijquote:Op dinsdag 17 november 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar da's niet écht makkelijk even instappen.
Starterdecks bestaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, want zomaar 1 deckje kopen is er niet bij
ja I know, maar dan ben je er nog niet echt tochquote:
Risk moet je wel de goeie versie voor hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:58 schreef UitStraling het volgende:
En ik speel soms met wat vrienden gewoon een hele dag Risk, chips, gebakken kip, veel bier, goede zin, telefoons uit en dan een hele dag en nacht alleen maar Risk spelen, binnenkort weer eens doen
Eh, je kan spelen dan, maar het is niet de lol van het spel nee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja I know, maar dan ben je er nog niet echt toch
Heb er nog wel een liggen ergens bij m'n ouders.
wat is een goede versie?quote:Op dinsdag 17 november 2020 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Risk moet je wel de goeie versie voor hebben.
Ik wil eigenlijk die bij m'n ouders kidnappen, eens zien hoeveel weerstand ik daarbij krijg.
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, je kan spelen dan, maar het is niet de lol van het spel nee.
Mijn eerste deck is om deze heengebouwd:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eentje waarbij je daadwerkelijk nog een geheim doel hebt. Dat hebben ze er op een gegeven moment uitgehaald.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is een goede versie?
ik heb een versie van 25 jaar geleden ofzo thuis staan.
Nee hoor, ik/wij hebben veel van beide.quote:
Mwah bord en kaartspelletjes blijven altijd wel een ding hoor. Leuk man als je met vrienden aan het chillen bent ofzo, even geen scherm aan.quote:
oh, dat zit daar wel nog in.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eentje waarbij je daadwerkelijk nog een geheim doel hebt. Dat hebben ze er op een gegeven moment uitgehaald.
En even denken, volgens mij staat bij m'n ouders een jaren 70 versie.
@dud0r speelt dit ook.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je won zeker altijd?quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:06 schreef Karzai het volgende:
Speelde vroeger met een vriend een zelf ontwikkeld voetbal spel
echt honderden uren mee gespeeld
Weet ik, ik lees ook af en toe mee in het topic hier.quote:
Denk het ookquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
Modus speelt altijd strippoker met ambassadeursdochters
Ah dat wist ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, ik lees ook af en toe mee in het topic hier.
Netjes netjes.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Dieetdoel gehaald.Vanavond patat met slagroom en chocoladeletters
ajaaaaaa gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Dieetdoel gehaald.Vanavond patat met slagroom en chocoladeletters
Wil je groter lijken?quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nieuwe patta's. mijn eerste Nike air maxies![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ken geen enkele naam.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb nog een mapje met de uitslagen![]()
[ afbeelding ]
is dit een kindermaat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
sjiek heurquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar ik wil niet per se verder afvallen dus nu proberen om de balans te vindenquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
ajaaaaaa gefeliciteerdWat vet
Ga je er mee door?
SinterIJs gespot.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben echt veel te nuchter voor dit soort shizzle. Pratende slangen enzo, drakenquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit heeft weinig fantasie nodig hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te nuchter voor dit soort shizzle. Pratende slangen enzo, draken
Als je daarmee van een stoel af springt dan veer je als een roze kangoeroe wel zes meter verquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je daarmee van een stoel af springt dan veer je als een roze kangoeroe wel zes meter ver
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik pluisde elke week de vi uit, toen was er niet zoveel voetbal op tv
snoephorloge?quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
Ik weet alleen even niet aan welk snoepgoed deze kloerencombi met dot denken.
Beter zo'n 3 kleuren ijs sandwich
dit moesten ze zijn maar de onderkant is niet paarsquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
Ik weet alleen even niet aan welk snoepgoed deze kloerencombi met dot denken.
Beter zo'n 3 kleuren ijs sandwich
Maat 40 is ditquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit een kindermaat?
maar toch AM90
op deze foto is het ook gewoon rozequote:Op dinsdag 17 november 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit moesten ze zijn maar de onderkant is niet paars
[ afbeelding ]
gaat meer richting paarsquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op deze foto is het ook gewoon roze
wel ander roze
quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
Veel airmax zien er altijd heel klein en gedrongen uit.
is met mijn maat 42 ook
volgens mij heb ik 45 in air max.quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
is met mijn maat 42 ook
ja, zeker. prima schoentjes.quote:
Misschien moet ik die ook eens proberen danquote:Op dinsdag 17 november 2020 14:15 schreef FranticDJ het volgende:
is met mijn maat 42 ook
Mja bij sommige moet ik net een halve maat groter hebben..quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik 45 in air max.
Heb jij schoenmaat dinosaurus?quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet ik die ook eens proberen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |