SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hilarisch als je erachter zit op een 80-weg.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
BB kijkt naar trekkers zoals wij naar zwarte mensen kijken
Ja staatsbosbeheer is representquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
kunnen ze straks weer het Malieveld komen inzaaien
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
al eens een zwarte trekkerchauffeur gezien?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Ligt een beetje aan de context he. Ik zie ze liever geen van beide in de slaapkamer op dit moment.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
That raises the million dollar question.
Zie je liever een neger of een tractor?
Een combinatie van beiden zie ik niet vaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
That raises the million dollar question.
Zie je liever een neger of een tractor?
Is dat hetzelfde als met skiën?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al eens een zwarte trekkerchauffeur gezien?
Vind een neger in de slaapkamer net iets minder vreemd dan een tractor in de slaapkamerquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de context he. Ik zie ze liever geen van beide in de slaapkamer op dit moment.
Apartquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de context he. Ik zie ze liever geen van beide in de slaapkamer op dit moment.
Ja vooral op drie hoog, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind een neger in de slaapkamer net iets minder vreemd dan een tractor in de slaapkamer
Nou ja, ik ken genoeg mensen met miniatuur trekkers op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vindt het geen probleem als er een wildvreemde in je huis staat. Apart.
"once you go trekker you vind niets anders meer lekker"quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vindt het geen probleem als er een wildvreemde in je huis staat. Apart.
wat is de logica hier achter?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor maandag weer bel afspraak. Denk het wel toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaan ze je darm perikelen nog verder onderzoeken?
Deze voel ik.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ah!quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb voor maandag weer bel afspraak. Denk het wel toch?
O van die mensen die kleine autootjes met bedrijfsnamen erop sparen. Ik weet het niet. Toch liever die vreemde in huis dan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken genoeg mensen met miniatuur trekkers op de slaapkamer.
Die neger zou natuurlijk wel een probleem zijn..
Die kende ik vroeger ook een, die was niet zo heel erg slim.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O van die mensen die kleine autootjes met bedrijfsnamen erop sparen. Ik weet het niet. Toch liever die vreemde in huis dan.
Dat is heel iets andersquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O van die mensen die kleine autootjes met bedrijfsnamen erop sparen. Ik weet het niet. Toch liever die vreemde in huis dan.
Dat zeg ik, trekkers op een 80-weg.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Al het gewone verkeer staat hier al die tijd al vast
De BA Baracus van de boerderijquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat een armen. Wie heeft er meer pk.
Ook zonder bedrijfsnamen. Ik ken er meerdere met een lading modelauto's/trekkers.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |