SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan wentel ik me graag in die minderheid rolquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat de groep die dit negatief opvat echt in de minderheid is
Volgens mij is het nu ook maar een selecte groep die protesteert.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slikt, want men slikt.
Ik denk dat het in het geval van de boerenprotesten er iets te weinig duidelijkheid is waar ze "nu weer" tegen protesteren. Nu heb ik me er ook niet echt in verdiept, maar vanuit de invalshoek die Gianni aanhaalde (teveel veranderingen, hou regels gewoon wat langer vast ipv stééds weer moeten aanpassen en investeren), krijgt volgens mij veel meer steun en begrip.
Fant was over de datumquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Waar is blije fant?
handjes in de lucht:D
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Waar is blije fant?
weg met fant!quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Waar is blije fant?
Das een kwestie van tijd tochquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is geen onzin, de samenleving is er hevig door gepolariseerd en dat is nooit iets goeds, voor welk doel dan ook niet.
Die mensen gingen inderdaad in bussen het hele land rond om hun punt te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat de anti zwarte piet demonstraties wel erg succesvol geweest
Zoiets begon ik te vermoeden, het zal hopelijk schelen dat de beroepsdemonstranten niet even snel een trekker konden regelen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu ook maar een selecte groep die protesteert.
Farmers defence force is ook wel een beetje radicaal.
Dit keer heb ik van niemand uit mijn kennissenkring gehoord dat ze mee doen.
Bij andere protesten waren ze soms al midden in de nacht met de trekker onderweg naar den Haag
Daar is Koh Paf Hacer nu bami goreng van aan het maken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Waar is blije fant?
Sterk luchtje wel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:52 schreef gianni61 het volgende:
de bazin liep niet hier door de gang en nu trekt er een walm van parfum door het kantoor heen
Nou met als gevolg dat steeds meer gemeentes niet meer een zwarte piet in een hun optocht hebben. het sinterklaasjournaal geen zwarte pieten meer heeft. winkels stoppen met zwarte piet etc.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen gingen inderdaad in bussen het hele land rond om hun punt te maken.
"Kijk in Lutjebroek is er ook een protest, dus daar is het ook relevant!"
Precies dezelfde mensen die in Amsterdam protesteren, dan denk ik niet dat je op de juiste manier je punt aan het maken bent, maar het debat wil gijzelen.
Los van spammers, ik heb wel vaker dat posts niet helemaal goed inladen. Zie ik ineens een quote langskomen, maar de originele post zie ik pas na een refresh.quote:
ja ik na een refresh nog steeds niet in dit gevalquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los van spammers, ik heb wel vaker dat posts niet helemaal goed inladen. Zie ik ineens een quote langskomen, maar de originele post zie ik pas na een refresh.
Vaag.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik na een refresh nog steeds niet in dit geval?
Ik denk dat ze met wat meer geduld, wat betere uitleg, wat zachtere aanpak en wat minder zielig slachtoffergedrag een stuk minder schade aangericht hadden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das een kwestie van tijd tochBij elke grote verandering is er altijd een groep die het er niet mee eens is
GC / [KaaSC #12108] Was niet aan het oplettenquote:
nog meer geduld?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met wat meer geduld, wat betere uitleg, wat zachtere aanpak en wat minder zielig slachtoffergedrag een stuk minder schade aangericht hadden.
"wij zijn mislukt en dat komt door jullie betovergrootouders" grow some black balls.
Ik weet niet of die instellingen dat doen omdat ze het eens zijn met de protesten of om van het gezeik af te zijn. Dan is het simpelweg toegeven en niet zozeer dat er iets is bereikt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met als gevolg dat steeds meer gemeentes niet meer een zwarte piet in een hun optocht hebben. het sinterklaasjournaal geen zwarte pieten meer heeft. winkels stoppen met zwarte piet etc.
of je het er mee eens bent of niet maar het is ze wel behoorlijk goed gelukt
Ja maar toen had het echt geen momentum, hoe lang is de echte discussie nu gaande, 6 jaar?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog meer geduld?
Ze zijn al bezig sinds 1960 ofzo
mag je dan voor altijd daar wonen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:57 schreef kwiwi het volgende:
Jullie gaan veel te hard
Zo even nieuwe pasfoto's ophalen en dan m'n permanente verblijfsvergunning in ontvangst nemen
Ja heb ik ook, of ik heb een quote alert, klik erop, noppes.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los van spammers, ik heb wel vaker dat posts niet helemaal goed inladen. Zie ik ineens een quote langskomen, maar de originele post zie ik pas na een refresh.
Ja uiteindelijk ongeacht de motieven is het doel bereikt. Geen zwarte piet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of die instellingen dat doen omdat ze het eens zijn met de protesten of om van het gezeik af te zijn. Dan is het simpelweg toegeven en niet zozeer dat er iets is bereikt.
Volgens mij is dat gewoon een verwijsfoutje, want uit dicht topic gevist. Post staat er wel gewoon nog op een eerdere pagina.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
GC / [KaaSC #12108] Was niet aan het opletten
de originele post van US die bal hier quote zie ik niet. en als ik er op klik kom ik in 't vorig topic bij de laatste post uit
ja maar dan kan je toch niet meer spreken van nog meer geduld.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toen had het echt geen momentum, hoe lang is de echte discussie nu gaande, 6 jaar?
Mja, dan kan je het natuurlijk ook interpreteren als "rustig praten doet niets, blijkbaar moeten we de boel harder aanpakken om wat te bereiken".quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toen had het echt geen momentum, hoe lang is de echte discussie nu gaande, 6 jaar?
Ja leuk, maar het idee erachter bestaat dan nog wel. Mensen zijn er niet van overtuigd dat het echt niet meer kan, maar murw geslagen door het gezeik. Ik vind toegeven iets anders dan overtuigd zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk ongeacht de motieven is het doel bereikt. Geen zwarte piet.
Goeie, tijd voor koffie.quote:
Ja denk na verloop van tijd zullen die diehards ook besefen dat het niet meer kanquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, maar het idee erachter bestaat dan nog wel. Mensen zijn er niet van overtuigd dat het echt niet meer kan, maar murw geslagen door het gezeik. Ik vind toegeven iets anders dan overtuigd zijn.
Ik denk dat je gelijk hebt, mensen denken eerder ppftttt nou ja laat dan ook maar met die zielige klagers en zeikzwarten vol zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, maar het idee erachter bestaat dan nog wel. Mensen zijn er niet van overtuigd dat het echt niet meer kan, maar murw geslagen door het gezeik. Ik vind toegeven iets anders dan overtuigd zijn.
En dit is dus de kern van het probleemquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, mensen denken eerder ppftttt nou ja laat dan ook maar met die zielige klagers en zeikzwarten vol zelfmedelijden.
Mooi resultaat wel.
Ja ik denk echt dat een kwakboel mensen zo zijn gaan denken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit is dus de kern van het probleem
Ja grootste gedeelte van de mensen is ook simpel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik denk echt dat een kwakboel mensen zo zijn gaan denken.
Maar sommige mensen kún je ook niet overtuigen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk na verloop van tijd zullen die diehards ook besefen dat het niet meer kanJa of niet. Nou ja die groep zal ook altijd hebben die krampachtig aan iets vast proberen te houden.
Het is al nu al tientallen jaren geloof ik geprobeerd met educatie, debatten etc en dat werkte blijkbaar niet. Die diehards hebben echt de tijd gehad om overtuigd te raken toch?
kijk het is geen geheim dat ik zwarte piet ook graag zie vertrekken dus misschien ben ik wat bevooroordeeld over het succes van de demonstraties
Nou nu mag ik in ieder geval voor 3 jaar weg en nog terugkomen zonder problemen, dat mocht eerst niet. Meer dan 3 jaar mag nog steeds niet, dan kun je weer van voren af aan beginnen met de tijdelijke verblijfsvergunning. En nu mag ik ook na 10 jaar (als ik niet 3 jaar wegga) een paspoort aanvragen, en als je opnieuw moet beginnen moet je hier eerst weer 10 jaar wonen. En ik wil graag een Zwitsers paspoort zodat ik altijd terug kan, ook na 5 jaar verblijf in het buitenland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je dan voor altijd daar wonen?
Nee klopt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kún je ook niet overtuigen.
Hier op het industrieterrein staat ook een rioolontluchter die je soms ruikt als je er langs loopt. Niet te hachelen die lucht maar maakt me toch nostalgisch naar de tijd dat ik daar ook altijd langsfietste als pubertje voor vakantiebaantjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En toch he. als je bij Woensdrecht daarzo Zeeland in rijdt, en je ruikt in die bocht van de a58 de mest die uit gereden wordt..
Het heeft toch een fout gevoel van thuiskomen..
Ja maar er wordt nu niet meer voor gedemonstreerdquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Maar ja grote veranderingen kosten tijd. Toen vrouwen het stemrecht kregen waren er vast gigantisch veel mensen die daar niks van moesten hebben. Nu zal er vast nog steeds een kleine groep zijn die daar niets van moet hebben/ Dat neemt niet weg dat stemrecht voor vrouwen gewoon normaal is.
Eerste die me te binnen schoot, maar die gebruikten ook symbolen zo simpel als een broek aantrekken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
En vrouwenrecht vergelijken met Zwarte Piet is wel een mooie.
Die begrijp ik niet?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar er wordt nu niet meer voor gedemonstreerdDus ZP wordt nu langzaam uitgefaseerd, hoe lang wil je nog doorgaan met demonstreren?
Ja veertig procent tot helft schat ik zo in maar die heb je hiermee op scherp gezet, is dat slim?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja grootste gedeelte van de mensen is ook simpel.
Ja echt, ZP weg is oké, maar dat die wijven denken iets te zeggen hebben...quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
En vrouwenrecht vergelijken met Zwarte Piet is wel een mooie.
KOZP heeft niet zoveel bestaansrecht meer zonder Zwarte Piet, maar ik verwacht niet dat ze dan ophouden met demonstreren/protesteren.quote:
ja wat wil je nou?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja veertig procent tot helft schat ik zo in maar die heb je hiermee op scherp gezet, is dat slim?
Ik denk dat ze dan doorgaan naar iets anders. Dat krijgt zo een averechts effect. 'Daar heb je ze weer.'quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KOZP heeft niet zoveel bestaansrecht meer zonder Zwarte Piet, maar ik verwacht niet dat ze dan ophouden met demonstreren/protesteren.
Dat is gewoon zo'n roedeltje dat daarna doorgaat met protesteren tegen iets anders, van die beroepsprotestanten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KOZP heeft niet zoveel bestaansrecht meer zonder Zwarte Piet, maar ik verwacht niet dat ze dan ophouden met demonstreren/protesteren.
Ah ja misschien. misschien zijn het idd beroepsdemonstranten maar ik denk dat ze op het gebied van rascisme en discriminatie nog wel wat dingen kunnen vinden. Kijk alleen maar het kinderopvangtoeslag fiasco bij de belastingdienst.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terwijl de meeste vrouwen nog steeds graag legkip voor een rijke knappe succesvolle man willen zijn, meer niet, kut Aletta Jacobs ookquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt, ZP weg is oké, maar dat die wijven denken iets te zeggen hebben...
Hou nou eens op met van vrouwen een Zwarte Pieten probleem te makenquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat wil je nou?![]()
Moet je dan maar doorgaan met kwalijke dingen omdat de meerderheid van de mensen simpel is? Dan hadden vrouwen nog steeds niet gestemd of een carriere kunnen maken. Trouwens nog steeds is er een probleem met vrouwen in topfuncties.
Dat is ook een beetje het gekloot met mensen die protesteren om het protesteren, die adopteren een doel en blijven doordrammen, of dat nou positief uitpakt voor dat doel of niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan doorgaan naar iets anders. Dat krijgt zo een averechts effect. 'Daar heb je ze weer.'
ja maar daar zijn toch ook nog mensen die het daar allemaal maar niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hou nou eens op met van vrouwen een Zwarte Pieten probleem te maken
Ik interpreteer het zelf meer als een aanleiding/symbool van dieper gewortelde problematiek, maar ik betwijfel of een hoop van de schreeuwers dat met me eens zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja misschien. misschien zijn het idd beroepsdemonstranten maar ik denk dat ze op het gebied van rascisme en discriminatie nog wel wat dingen kunnen vinden. Kijk alleen maar het kinderopvangtoeslag fiasco bij de belastingdienst.
Maar goed dat staat ook in contact met een een fenomeen als zwarte piet, Zwarte piet zou er niet zijn zonder de maatschappelijke problemen op dit gebied :p
Die documentaire over Flat Earthers op Netflix vind ik nog steeds tekenend wat dat betreft, daar vroegen ze aan die voorman, ja wat nou als er echt bewijs komt waar je niet omheen kunt? "ja dan verzin ik wel weer wat anders waardoor ik rijk en belangrijk kan worden"quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het gekloot met mensen die protesteren om het protesteren, die adopteren een doel en blijven doordrammen, of dat nou positief uitpakt voor dat doel of niet.
zwarte piet? Oh ja das toch ook zoquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik interpreteer het zelf meer als een aanleiding/symbool van dieper gewortelde problematiek, maar ik betwijfel of een hoop van de schreeuwers dat met me eens zijn.
Ja een paar van die geloofsgekkies, geloof niet dat iemand die serieus neemt?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar zijn toch ook nog mensen die het daar allemaal maar niet mee eens zijn.Kleine groep gelukkig
Die sterven vanzelf wel uit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar zijn toch ook nog mensen die het daar allemaal maar niet mee eens zijn.Kleine groep gelukkig
maar hoeveel jaar zijn we verder? :pquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een paar van die geloofsgekkies, geloof niet dat iemand die serieus neemt?
Ja maar dat kost dus tijd, dat is niet met één generatie gebeurd. En dat willen de demonstranten dus wel.quote:
over 30 jaar klaag ik alleen dat ik nog niet met pensioen magquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
nu is het een hot topic hier maar over 30 jaar hebben we het er niet meer over
ze willen dit al sinds 1960 ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat kost dus tijd, dat is niet met één generatie gebeurd. En dat willen de demonstranten dus wel.
Watquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
nu is het een hot topic hier maar over 30 jaar hebben we het er niet meer over
Denk ik niet nee. Ja misschien in een donker gedeelte ergens op fok waar de laatste diehards elkaar het leven zuur makenquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Watgeen jaarlijkse zwarte piet discussies meer?
Nou, ik twijfel dus wel aan de intentie van een aantal demonstranten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwarte piet? Oh ja das toch ook zoAl men niet deze denkwijze had had zwarte piet nooit kunnen bestaan.
En denk dat vele anti zwarte pieten demonstranten dit weten en meemaken in hun leven.
Voorheen postte hier wel eens een donker meisje mee, die had wat nichtjes die betrokken zijn geraakt bij de KOZP perikelen, die had wel wat inside verhalen, is best een radicaal eng clubje met een geheel eigen agenda en daar kun je lang over lullen of kort maar die agenda is extreem racistisch.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwarte piet? Oh ja das toch ook zoAl men niet deze denkwijze had had zwarte piet nooit kunnen bestaan.
En denk dat vele anti zwarte pieten demonstranten dit weten en meemaken in hun leven.
In de grote steden misschien, hier op het 'platteland' hoor ik er pas sinds een paar jaar over. Gaat wat langzamer voor het als een olievlek over het land gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze willen dit al sinds 1960 ofzo.
Boks.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over 30 jaar klaag ik alleen dat ik nog niet met pensioen mag
ja maar dat heb je bij elke beweging. Je hebt altijd en overal oppertunisten er tussen zitten met andere intenties of motieven dan de werkelijke wens/klacht etcquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel dus wel aan de intentie van een aantal demonstranten.En dat helpt gewoon niet voor het onderliggende probleem.
Nah, ze proberen het landelijk ook echt al langer hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de grote steden misschien, hier op het 'platteland' hoor ik er pas sinds een paar jaar over. Gaat wat langzamer voor het als een olievlek over het land gaat.
En da's dus m'n punt, díe krijgen nu heel veel aandacht.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat heb je bij elke beweging. Je hebt altijd en overal oppertunisten er tussen zitten met andere intenties of motieven dan de werkelijke wens/klacht etc
Wie had dat gedachtquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorheen postte hier wel eens een donker meisje mee, die had wat nichtjes die betrokken zijn geraakt bij de KOZP perikelen, die had wel wat inside verhalen, is best een radicaal eng clubje met een geheel eigen agenda en daar kun je lang over lullen of kort maar die agenda is extreem racistisch.
Oh dat zal vast dat er extremen bij zitten ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorheen postte hier wel eens een donker meisje mee, die had wat nichtjes die betrokken zijn geraakt bij de KOZP perikelen, die had wel wat inside verhalen, is best een radicaal eng clubje met een geheel eigen agenda en daar kun je lang over lullen of kort maar die agenda is extreem racistisch.
Zwarte piet zou gewoon waar terug naar zijn roots moeten, niks met die blije pakjes en vrolijke kleurtjes. Gewoon gitzwart en angstinboezemend zoals krampus ooit bedoeld wasquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Watgeen jaarlijkse zwarte piet discussies meer?
Weet zeker dat jij daar dan bij bent met een grijze krullenbol, blik benzine, lucifers en een kakellachjequote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk ik niet nee. Ja misschien in een donker gedeelte ergens op fok waar de laatste diehards elkaar het leven zuur maken
Nou ik vind die mensen die dan weer vķķr ZP demonstreren net zo eng.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel dus wel aan de intentie van een aantal demonstranten.En dat helpt gewoon niet voor het onderliggende probleem.
en hebben we haar weg gejaagd met witte puntmutsen en brandende kruizen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo is ie hier nog, kinderen zijn hartstikke bang voor "Schmutzli" - die je meeneemt naar het Schwarzwald.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwarte piet zou gewoon waar terug naar zijn roots moeten, niks met die blije pakjes en vrolijke kleurtjes. Gewoon gitzwart en angstinboezemend zoals krampus ooit bedoeld was
ook dat is geen argument dat het 'plattenland' achter looptquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de grote steden misschien, hier op het 'platteland' hoor ik er pas sinds een paar jaar over. Gaat wat langzamer voor het als een olievlek over het land gaat.
edit: Internet helpt natuurlijk wel.
Aan beide kanten zitten echt engerds ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ik vind die mensen die dan weer vķķr ZP demonstreren net zo eng.
Ja maar wat is je oplossing daarvoor dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En da's dus m'n punt, díe krijgen nu heel veel aandacht.
Kom je tenminste nog ergens dit jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is ie hier nog, kinderen zijn hartstikke bang voor "Schmutzli" - die je meeneemt naar het Schwarzwald.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom je tenminste nog ergens dit jaar.
Sintnieklaas, ik ben stout geweest, neem me mee naar Spanje!
quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet zeker dat jij daar dan bij bent met een grijze krullenbol, blik benzine, lucifers en een kakellachje
Ja hier krijg je hooguit strooigoed zonder tumtummetjes als je stout bent geweestquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is ie hier nog, kinderen zijn hartstikke bang voor "Schmutzli" - die je meeneemt naar het Schwarzwald.
Wat is er ook mis met blanke kindertjes bang maken voor negers? Ik bedoel de meeste rappers vinden dat zelf prachtig met hun testosteron breintjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwarte piet zou gewoon waar terug naar zijn roots moeten, niks met die blije pakjes en vrolijke kleurtjes. Gewoon gitzwart en angstinboezemend zoals krampus ooit bedoeld was
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat is je oplossing daarvoor dan?
extremen krijgen altijd de meeste aandacht
Het is wel zo. Minder progressief, er wordt meer aan tradities gehangen, er is minder interesse in dat nieuwerwetse gedoe. Wordt nu natuurlijk ook steeds minder, maar in de jaren 60/70/80 liepen hier nog mensen op klompen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook dat is geen argument dat het 'plattenland' achter looptFeit is dat er al heeeeeeeeeeeeeeel lang mensen zijn die tegen het gebruik van zwarte piet zijn. En nu gaat het in een stroomversnelling ja.
Wees blij dat de Klaas zijn staf er niet voor gebruikt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan krijg je in eens een piet in je neus
Auwquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat de Klaas zijn staf er niet voor gebruikt.
Ja maar dat betekent niet dat de boodschap er alleen in de laatste 10 jaar ofzo pas was, de mensen daar zijn gewoon slechter geinformeerd :pquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel zo. Minder progressief, er wordt meer aan tradities gehangen, er is minder interesse in dat nieuwerwetse gedoe. Wordt nu natuurlijk ook steeds minder, maar in de jaren 60/70/80 liepen hier nog mensen op klompen.
Dan is juist het benoemen dat er extreme gekkies aan beide kanten zitten zodat men daadwerkelijk snapt waar je het mee eens bent of niet, juist positief toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die is er ook niet behalve blijven nadenken over de boodschap.
Minder relevant vooral. Dat ene Turkse gezin drie dorpen verderop als enige exoot, tsja. Moet je daarvoor je generatieslange traditie voor aanpassen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat de boodschap er alleen in de laatste 10 jaar ofzo pas was, de mensen daar zijn gewoon slechter geinformeerd :p
ja nou ja ik verwacht dat mensen dat zelf natuurlijk ook kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is juist het benoemen dat er extreme gekkies aan beide kanten zitten zodat men daadwerkelijk snapt waar je het mee eens bent of niet, juist positief toch?
Denkfout.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja ik verwacht dat mensen dat zelf natuurlijk ook kunnen bedenken.
Nee maar je mag de club demonstranten dan ook niet beschuldigen van iets wat niet klopt omdat je zelf zo achterloopt in de samenlevingquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder relevant vooral. Dat ene Turkse gezin drie dorpen verderop als enige exoot, tsja. Moet je daarvoor je generatieslange traditie voor aanpassen?
Ja maar dan moet je niet kwaad worden dat het wat langzamer gaatquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat de boodschap er alleen in de laatste 10 jaar ofzo pas was, de mensen daar zijn gewoon slechter geinformeerd :p
K voorzie al een groep mensen die het hier niet mee eens gaat zijnquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon radicaliseren dat feest om het duidelijk te krijgen, een zombie Hitler met wat ondode SS helpers die je meenemen maar Dachau als je als kind niet braaf bent geweest, zie ginds komt de stroomtrein uit Auschwitz weer aan, hij brengt ons de Führer...
Racismescheiding opgelost en ik denk wel dat zowel zwarte kindjes als witte kindjes netjes luisteren naar pappa en mamma
Ze gaan in de Randstad gewoon veel te snelquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je mag de club demonstranten dan ook niet beschuldigen van iets wat niet klopt omdat je zelf zo achterloopt in de samenleving
Boe, toktok, blub of knor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik moet eten vanavond
Oh nee doe ik ook nietquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je niet kwaad worden dat het wat langzamer gaat
Boerenkool met worst, zoals het een echte hollander betaamtquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik moet eten vanavond
Maar dat er vanuit die hoek (platteland) weerstand komt, is op zich wel begrijpelijk, da's m'n punt meer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je mag de club demonstranten dan ook niet beschuldigen van iets wat niet klopt omdat je zelf zo achterloopt in de samenleving
Is het iets tč denk je?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K voorzie al een groep mensen die het hier niet mee eens gaat zijn
Meh dusquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kip gisteren gehad.
ah misschien een lamsburger
Ja lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boerenkool met worst, zoals het een echte hollander betaamt
En hier heb je ook nog van die Christenen die bij het minste geringste beginnen te steigeren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder relevant vooral. Dat ene Turkse gezin drie dorpen verderop als enige exoot, tsja. Moet je daarvoor je generatieslange traditie voor aanpassen?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boerenkool met worst, zoals het een echte hollander betaamt
Oh zo:P ja zeker. Weerstand is er altijd. Begrijp het wel maar ben het niet met ze eensquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat er vanuit die hoek (platteland) weerstand komt, is op zich wel begrijpelijk, da's m'n punt meer.
Ik heb geliefd bloedquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alweer? Ik heb echt het idee dat je daar elke paar weken/maand zit
Mijn punt precies ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hier heb je ook nog van die Christenen die bij het minste geringste beginnen te steigeren.
Sowieso, amper zwarte mensen hier. Ik ken er geen. Zat vroeger bij wat Marokkanen in de klas, in de bovenbouw, en dat was het. Er wordt door veel mensen totaal anders tegenaan gekeken. Misschien dat het nu met de Millennials wat anders gaat, maar dat is wel bijna een generatie later dan in steden.
ja dat vind ik altijd lastig voor te stellenquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hier heb je ook nog van die Christenen die bij het minste geringste beginnen te steigeren.
Sowieso, amper zwarte mensen hier. Ik ken er geen. Zat vroeger bij wat Marokkanen in de klas, in de bovenbouw, en dat was het. Er wordt door veel mensen totaal anders tegenaan gekeken. Misschien dat het nu met de Millennials wat anders gaat, maar dat is wel bijna een generatie later dan in steden.
Speel ik wel voor Adolfje, lekker kinderen doodsbang makenquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja randje wel mara ik vind dat we het wel een jaartje kunnen proberen
Verschilt ook wel per school natuurlijk, misschien dat het hier nog flink gesegregeerd is.quote:
Wel braadworst, ik hou zelf niet van rookworst.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekkerMaar die worst valt zo zwaar op de maag nu. Had het vorige week dacht ik geprobeerd maar viel niet zo lekker
Als iemand hier van hollandse pot houdt ben ik het wel hoor![]()
Ik denk wel dat ik voor de boerenkool ga vanavondquote:
quote:
Jaren terug al eens beland op het Malieveld met dat Indiase-Indonesische feest, ik was serieus de enige blanke en het was druk, ik voelde me echt op een andere planeet, heerlijkquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik altijd lastig voor te stellen![]()
MIj valt het juist op als ik meer blanken mensen zie dan donkere mensen. ben hier zo gewend aan donker gekleurde mensen op straat.
Ja ik dus totaal niet. Vrijwel alles hier is blank. Verschilt ook per wijk, maar in die wijk kom ik niet want ik woon er niet en ken er niemandquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MIj valt het juist op als ik meer blanken mensen zie dan donkere mensen. ben hier zo gewend aan donker gekleurde mensen op straat.
Ieder z'n eigen bubbel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik voelde me als blondje in Italië en Spanje al een exootquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaren terug al eens beland op het Malieveld met dat Indiase-Indonesische feest, ik was serieus de enige blanke en het was druk, ik voelde me echt op een andere planeet, heerlijk
Wat bieden ze aan dan?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me als blondje in Italië en Spanje al een exootIn Japan snap ik het nog, maar in Rome heb je ook van die vieze mannen die je van alles aanbieden.
Ik had 1 Surinamer in mijn klas op de basisschoolquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen bubbel.
Ter illustratie, ik zat op een openbare basisschool, maar met een handjevol Turken, Marokkanen en twee donkere klasgenoten verspreid over 8 jaar, was dat het wel qua diversiteit. En da's niet heel ver weg van de randstad of enorm lang geleden ofzo (90s).
Op de basisschool zat er één geadopteerd Aziatisch meisje bij me in de klas. Maar je zat ook 8 jaar bij dezelfde mensen in de klas dus veel variatie was er niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen bubbel.
Ter illustratie, ik zat op een openbare basisschool, maar met een handjevol Turken, Marokkanen en twee donkere klasgenoten verspreid over 8 jaar, was dat het wel qua diversiteit. En da's niet heel ver weg van de randstad of enorm lang geleden ofzo (90s).
We hadden meer Serviërs dan andere "exoten" geloof ik.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had 1 Surinamer in mijn klas op de basisschool
Nee, bij mij zat er nog aardig wat variatie in. Maar per klas in Hoogovengebied vind ik het echt weinig.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de basisschool zat er één geadopteerd Aziatisch meisje bij me in de klas. Maar je zat ook 8 jaar bij dezelfde mensen in de klas dus veel variatie was er niet.
Mja, dat het te tellen viel, zegt genoeg tochquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
k heb het allemaal niet geteld hoor jongens
Rondleidingen door Rome op de brommer, gratis eten, gratis drinken, privérondleiding door Sixtijnse Kapel na sluitingstijd door een bewaker (ECHT WTF). Nergens op ingegaan. Maar toen was ik vijftien kilo lichter en 13 jaar jonger. Denk niet dat het me nu nog wordt aangeboden.quote:
Ik had 1 Marokkaan of Turk in m’n basisschoolklas. Die naar school kwam op een scooter in groep 7quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had 1 Surinamer in mijn klas op de basisschool
Deen was je toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
beetje de buitenlanders tellen. ben snel detel kwijt denk ik
maar goed jullie zullen mij dan ook als die buitenlander tellen
Bij de dodenherdenking in Amsterdam, dan laten ze een klas van de bassischool bloemen neerleggen. Een doorsnee Amsterdamse klas. Wij zitten echt te kijken van 'ik zie twee blanke kindjes?'quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
k heb het allemaal niet geteld hoor jongens
jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de dodenherdenking in Amsterdam, dan laten ze een klas van de bassischool bloemen neerleggen. Een doorsnee Amsterdamse klas. Wij zitten echt te kijken van 'ik zie twee blanke kindjes?'
Het mooiste zou zijn als je dat gewoon niet ziet, maar ons vallen dat soort dingen op.
Die was waarschijnlijk nog witter dan jullie?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Op het vwo was het helemaal spierwit ja. Het meest exotische was een Rus.
Exoten waren toen nog geadopteerde kindertjes uit verweggistan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hadden meer Serviërs dan andere "exoten" geloof ik.
Lichtgevend in de winter.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk nog witter dan jullie?
Onze excuusturkquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
beetje de buitenlanders tellen. ben snel detel kwijt denk ik
maar goed jullie zullen mij dan ook als die buitenlander tellen
Ik had er op de basisschool 2 met een tintje in de klas van 10quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen bubbel.
*kuch opblaaspop kuchquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
O wacht! M'n oom heeft een Thaise vriendin! Ik heb 'r nog nooit ontmoet, maar ze bestaat.
good enough for mequote:
Ik verslikte me.quote:
Een neef van mijn vader is een halve Indo, had heel die vent nog nooit gezien tot we die een keertje ergens op vakantie in Spanje tegenkwamen. Was echt grappig om te zien, was net mijn vader alleen dan met een tintjequote:Op dinsdag 17 november 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
O wacht! M'n oom heeft een Thaise vriendin! Ik heb 'r nog nooit ontmoet, maar ze bestaat.
Oh ja, mail order brides zie je hier ook nog wel eens. Om het een beetje internationaal te houdenquote:
Ik ben gewoon een Hollanderquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Hongaren, Duitsers, Schotten, Noren, Limburgers, Zeeuwen, Zwitsers, Egyptenaren, wij zijn echt de ark die de mensheid gaat redden
Hollander.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Hongaren, Duitsers, Schotten, Noren, Limburgers, Zeeuwen, Zwitsers, Egyptenaren, wij zijn echt de ark die de mensheid gaat redden
ik ben 75% Nederlander, 25% Duitser, dus ja, dan word je vanzelf Limburgerquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een Hollander(ja een kwart Zeeuw dan).
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben 75% Nederlander, 25% Duitser, dus ja, dan word je vanzelf Limburger
Bij sommige indo's is het kleurtje ook gewoon bijna niet meer te zienquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, m'n zwager is deels Indo. Dat vergeet ik wel eens.
Ik ben nogal uit de gratie geraakt toen ik vroeg of het wel een vrouw was. Ik vond het zo'n vaag verhaal.quote:
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zie mezelf niet als Brabanderquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben 75% Nederlander, 25% Duitser, dus ja, dan word je vanzelf Limburger
Als de lokale supermarkt een ruim assortiment halve liter blikken heeft, dan weet je dat er veel oostblok seizoensarbeiders in de buurt wonenquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
Maar qua buutnlanders zie je hier in het dorp toch vooral veul Oostblok, die hebben dan wel geen tintje maar herken je wel van een kilometer afstand
Hij heeft het tintje nog wel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij sommige indo's is het kleurtje ook gewoon bijna niet meer te zien
En als ze geen mondkapje dragen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de lokale supermarkt een ruim assortiment halve liter blikken heeft, dan weet je dat er veel oostblok seizoensarbeiders in de buurt wonen
Nee joh, gewoon een compleet Pools schap.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de lokale supermarkt een ruim assortiment halve liter blikken heeft, dan weet je dat er veel oostblok seizoensarbeiders in de buurt wonen
Oh, ik zie mezelf wel als Limburger.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zie mezelf niet als Brabander
We hebben zelfs een apart schap met dingen uit Oostblokkistan en de coronaregels hangen overal in het Nederlands, Engels en Poolsquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet als Gelderlander, maar dat is net zo nietszeggend als Overijssel.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon al heel mijn leven in Brabant maar ik zie mezelf niet als Brabander
Oh dat doen ze hier juist wel eigenlijk, zijn meestal de viruswappie types hier die ze niet dragen (en ik van de week ook toen ik ongepland even broodjes ging halen en geen kapje bij hadquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als ze geen mondkapje dragen.
Ik woon dan ook in een stukje Brabant dat vroeger Zuid-Holland was, misschien dat het daar wat mee te maken heeftquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik zie mezelf wel als Limburger.
Al had ik er niks op tegen gehad om Duitser te zijn.
oude mensen zijn net zo erg.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Gister: geen mondkapje, maar staat buiten wel de blikjes energydrink met een doekje schoon te maken.
Hier vooral lui met marktkleding.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat doen ze hier juist wel eigenlijk, zijn meestal de viruswappie types hier die ze niet dragen (en ik van de week ook toen ik ongepland even broodjes ging halen en geen kapje bij had)
Picsquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:59 schreef kwiwi het volgende:
Waarom kijk ik elke keer op pasfoto’s als een hert dat opgeschrikt wordt door koplampen?
Omdat pasfoto's kut zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:59 schreef kwiwi het volgende:
Waarom kijk ik elke keer op pasfoto’s als een hert dat opgeschrikt wordt door koplampen?
het scheelt dat je tegenwoordig niet meer mag lachenquote:
Dan zou het er gewoon eng uitzien bij mij.. Alsof ik net uit een gesticht ben ontsnaptquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het scheelt dat je tegenwoordig niet meer mag lachen
Mja, een beetje een glimlach helpt wel vaak. Dát mag gelukkig nog net.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het scheelt dat je tegenwoordig niet meer mag lachen
Ja zo sta ik er nu dus op, met grote bange ogenquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders sta ik er letterlijk zo op:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Anders sta ik er letterlijk zo op:
Ting Tong Macadangdang?quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
gewoon vriendelijk hallo zeggen en dingen roepen zoals: Poah, dik'n trekkerquote:
nou ja als stadsnack vind ik die dingen wel indrukwekkend natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon vriendelijk hallo zeggen en dingen roepen zoals: Poah, dik'n trekker
Vergeet niet “mien jong” erachteraan te zeggenquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon vriendelijk hallo zeggen en dingen roepen zoals: Poah, dik'n trekker
En schoenen uittrekken voordat je met een boerenjongen in de cabine stapt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als stadsnack vind ik die dingen wel indrukwekkend natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou het er gewoon eng uitzien bij mij.. Alsof ik net uit een gesticht ben ontsnapt
*noteert*quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En schoenen uittrekken voordat je met een boerenjongen in de cabine stapt.
Wah voor kleur trekker hedde gij?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vergeet niet “mien jong” erachteraan te zeggen
Volgens mij is date een te groot woord.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Das toch iemand op date vragen als je voorstelt om brommers te gaan kijken? Een soort netflix&chill?
Dat luistert heel nauw. En ook de kleur wielenquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wah voor kleur trekker hedde gij?
Nen gruune.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wah voor kleur trekker hedde gij?
Volgens mij is dat zoenen e.d. in het fietsenhok. Maar wellicht weet @Lospedrosa dit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
kanop de scooter gaan en dan vragen of ze mijn scooter willen kieken?
Dat is onze excuusboerquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zoenen e.d. in het fietsenhok. Maar wellicht weet @:Lospedrosa dit.
ja, maar dan op zaterdag avond achter de feesttentquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zoenen e.d. in het fietsenhok. Maar wellicht weet @:Lospedrosa dit.
Oh is dat zijn excuusquote:
Nog geen LUNCHGENOT.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik ruik Thais eten in de bus, nu heb ik honger.
Instant noodles?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik ruik Thais eten in de bus, nu heb ik honger.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb nu zin in een feestavond met Mooi wark of Jovink & de voederbietels
ze doen buiten de zwarte cross helaas niks meerquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
voederbietels is wel een geniale naam natuurlijk
Je kunt nog niet eens even een uurtje rustig masturberen op de wcquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, allemaal mails en berichtjes. Ben een uurtje weggeweest jongens
Ja, nog geen week geleden joh.quote:
Precies. Nou ja, er zijn andere lichaamssappen bij betrokken, maar het gaat om het principequote:Op dinsdag 17 november 2020 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je kunt nog niet eens even een uurtje rustig masturberen op de wc
oh das best lang toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nog geen week geleden joh.
Minder dan 7 dagenquote:
Neuh, advies bij ontsteking is die bende twee weken slikken.quote:
maar 2 weken een blaasontsteking is niet de bedoeling toch?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, advies bij ontsteking is die bende twee weken slikken.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Brommers kiekn is toch vuige dierlijke seks zonder spuug of namen uitwisselen?
Dat is het ook niet, maar da's ook niet het geval.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar 2 weken een blaasontsteking is niet de bedoeling toch?
Heb je gemistquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:32 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Boerse collega vertelde me ooit, ja kwam gisteren die en die tegen in het park, weet je wel die geile met die grote tieten en ja die heb ik gewoon genomen daar terwijl ze op de fiets zat in dat park, wat denkte, was ze aan de rooie klats en ik had een dikke witte trui aan, ik haar weggeduwd de bosjes in bah vies wijf, hups zo over de pakkendrager heen haha maar ja toen moest ik naar huis en daar was een verjaardag gaande en iedereen zag die rooie vlek in mijn witte trui, zwaar voor lul man, hoe was jouw weekend?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist tijdens mijn jeugd op het platteland.
Ah dacht dat de ontsteking er nog zatquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar da's ook niet het geval.Dit is zorgen dat 'ie niet direct terugkomt.
Nee, dan was het wel eens tijd voor een kuurtje.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dacht dat de ontsteking er nog zat
Op de witte trui na is dit nog redelijk geloofwaardig.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boerse collega vertelde me ooit, ja kwam gisteren die en die tegen in het park, weet je wel die geile met die grote tieten en ja die heb ik gewoon genomen daar terwijl ze op de fiets zat in dat park, wat denkte, was ze aan de rooie klats en ik had een dikke witte trui aan, ik haar weggeduwd de bosjes in bah vies wijf, hups zo over de pakkendrager heen haha maar ja toen moest ik naar huis en daar was een verjaardag gaande en iedereen zag die rooie vlek in mijn witte trui, zwaar voor lul man, hoe was jouw weekend?
En serieus aan dat verhaal moet ik dus minimaal twee keer per maand denken terwijl ik dat verhaal helemaal niet wil onthouden
Kapot? overreden door een trekker? Gebukt en genomen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
K struikelde en heb j mijn telefoon laten vallen.
Is je telefoon nog heel?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Fu.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
Een barst en scherpe randjesquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kapot? overreden door een trekker? Gebukt en genomen?
quote:
Dat is nog een vrij nieuw model dan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een Samsung s10e geloof k. Ze zijn ook allemaal zo glad tegenwoordig
Maar hij doet het nogquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is nog een vrij nieuw model dan.
Heb je geen hoesje dan of wat?quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
De boeren gaan alweer weg. Staat nog een beetje op malieveld
RIPquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |