SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en een varken voor de slachtquote:Op maandag 16 november 2020 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
als ik over een paar jaar een woonboerderijtje heb:
dwerggeiten en mini ezels
mja maar je hebt nog steeds wel enige regelmaat nodig.quote:Op maandag 16 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van zo'n hele dierentuin is dat ze elkaar wel bezig houden, dat is wel de macht der grote getallen wat beestjes betreft.
Die van mij was een beetje een deusje die deed alsof die de stoerste kat ter wereld was, maar hoefde maar 1 klein dingetje te gebeuren en dan vloog die al met mach 3 ergens onder om zicht te verstoppenquote:Op maandag 16 november 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van katten is dat ze overal op springen en sommige echt heel kil kunnen zijn. Dan zou je beter een aandachtshoer uit het asiel kunnen halen, dan weet je al meer over het karakter. De buren hebben twee katten en eentje is heel afstandelijk. Ik zou het echt niet leuk vinden als ik een kat had die zo was.
Alles samen houden behalve hamsters.quote:Op maandag 16 november 2020 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Voordeel van zo'n hele dierentuin is dat ze elkaar wel bezig houden, dat is wel de macht der grote getallen wat beestjes betreft.
Beter alpaca, lama's zijn minder vriendelijk.quote:Op maandag 16 november 2020 14:27 schreef gianni61 het volgende:
een paar geiten zouden wel leuk zijn. Paar zwijntjes er bij. misschien nog een lama.
Bij m'n ouders in de buurt zit een landwinkel met zo'n eierenautomaat en daar zitten wallaby'squote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die staan hier buiten het dorp, waar ik m'n appels en peren haal
tuffende lama'squote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter alpaca, lama's zijn minder vriendelijk.
Viel wel mee, gingen toch ook zeer regelmatig op vakantie maar mijn schoonfamilie vond het wel een feestje om de dierentuin te verzorgen, dat scheelde natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja maar je hebt nog steeds wel enige regelmaat nodig.
ohja hier een dorp verderop heeft er ook iemand een wallabyquote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n ouders in de buurt zit een landwinkel met zo'n eierenautomaat en daar zitten wallaby's
ja maar ik bedoel meer dat je ze wel bv. elke ochtend naar buiten moet laten, vers water moet geven etc.quote:Op maandag 16 november 2020 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel wel mee, gingen toch ook zeer regelmatig op vakantie maar mijn schoonfamilie vond het wel een feestje om de dierentuin te verzorgen, dat scheelde natuurlijk.
Geen idee, dit is gewoon een afgezet stuk weiland met een paar van die beestjes.quote:Op maandag 16 november 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja hier een dorp verderop heeft er ook iemand een wallabymaar die hebben nogal aandacht nodig geloof ik
Heb wel gerbils gehad en die raakten in een soort oorlog verwikkeld, best bloederige afloop was dat voordat ik het in de gaten had.quote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles samen houden behalve hamsters.
Een paar maanden van huis is niet handig met beesten nee.quote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel meer dat je ze wel bv. elke ochtend naar buiten moet laten, vers water moet geven etc.
die regelmaat kan ik straks nog steeds niet geven.
quote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel gerbils gehad en die raakten in een soort oorlog verwikkeld, best bloederige afloop was dat voordat ik het in de gaten had.
Mijn wekker stond standaard op 06:00 uur en dat viel niet altijd mee voor het feesttype dat ik benquote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel meer dat je ze wel bv. elke ochtend naar buiten moet laten, vers water moet geven etc.
die regelmaat kan ik straks nog steeds niet geven.
ja heb wel eens met de eigenaar staan praten. qua verzorging zijn ze nogal 'lastig'quote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, dit is gewoon een afgezet stuk weiland met een paar van die beestjes.
ik ga ook niet meer maanden van huisquote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een paar maanden van huis is niet handig met beesten nee.
jij was de ezel?quote:Op maandag 16 november 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, hadden we thuis een ezel en 40 konijnen. helaas was ik toen zelf net geboren, dus ik heb het nooit bewust meegemaakt. alleen foto's gezien
Vond gewoon een stuk of zes perfect onthoofde gerbils bij elkaar terug op een gegeven moment en dacht je dat ik die hoofdjes ooit heb kunnen terugvinden?quote:Op maandag 16 november 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De muizen van m'n broer en zus vraten elkaar ook op.
preciesquote:Op maandag 16 november 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn wekker stond standaard op 06:00 uur en dat viel niet altijd mee voor het feesttype dat ik ben
Nee, een ezel heb je nog wat aan. een baby niet.quote:
Tering 40quote:Op maandag 16 november 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, hadden we thuis een ezel en 40 konijnen. helaas was ik toen zelf net geboren, dus ik heb het nooit bewust meegemaakt. alleen foto's gezien
staan nu in Den Haag op sate prikkers op een balkon.quote:Op maandag 16 november 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond gewoon een stuk of zes perfect onthoofde gerbils bij elkaar terug op een gegeven moment en dacht je dat ik die hoofdjes ooit heb kunnen terugvinden?
quote:Op maandag 16 november 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond gewoon een stuk of zes perfect onthoofde gerbils bij elkaar terug op een gegeven moment en dacht je dat ik die hoofdjes ooit heb kunnen terugvinden?
soms wat meer, soms wat minderquote:
Ooh, meer wisselende diensten op ontijden nu?quote:Op maandag 16 november 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer maanden van huis
Ja ik dus wel, geen enkel probleem mee, kruip later wel weer tegen de warme kont aan.quote:Op maandag 16 november 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies
als ik om 3u thuis kom, ga ik er echt niet om 6u uit
Mijn vader slachtte en vilde ze ook zelf.quote:Op maandag 16 november 2020 14:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden er ook zoiets hoor.. die kweekten hazen voor de slacht..
Heette het konijn Flappie?quote:Op maandag 16 november 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Mijn opa had het konijn van m'n oom geslacht
Alles bij elkaar hebben we er ook wel zoveel gehad maar wat zijn die beesten zwak zeg, soms gingen ze werkelijk massaal dood en zonder dat ik er echt een reden voor heb kunnen vinden ooit.quote:
Daar zitten er hier een paar van in het hertenpark, die beesten doen de hele dag niks anders dan uitzichtloos voor zich uit starenquote:Op maandag 16 november 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja hier een dorp verderop heeft er ook iemand een wallabymaar die hebben nogal aandacht nodig geloof ik
Cavia's ook. Daarom raad ik het ook af voor kinderenquote:Op maandag 16 november 2020 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles bij elkaar hebben we er ook wel zoveel gehad maar wat zijn die beesten zwak zeg, soms gingen ze werkelijk massaal dood en zonder dat ik er echt een reden voor heb kunnen vinden ooit.
ohnee deze hupsen wel rond.. maar goed. denk sowieso niet echt dat ze heel gelukkig zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zitten er hier een paar van in het hertenpark, die beesten doen de hele dag niks anders dan uitzichtloos voor zich uit staren
Kwamen er toen ook 3 vreemde mannen met cadeautjes langs?quote:Op maandag 16 november 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
Dat geldt misschien wel voor alle huisdierenquote:Op maandag 16 november 2020 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohnee deze hupsen wel rond.. maar goed. denk sowieso niet echt dat ze heel gelukkig zijn.
Die had mijn buurman ook, supersaaie beesten zijn dat ja.quote:Op maandag 16 november 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zitten er hier een paar van in het hertenpark, die beesten doen de hele dag niks anders dan uitzichtloos voor zich uit staren
Nou eerst zat er 1, toen hadden ze er vorig jaar 2 bijgezet maar toen was het altijd oorlog, nu hebben ze er eentje weggehaald en zitten ze daar maar een beetje.quote:Op maandag 16 november 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had mijn buurman ook, supersaaie beesten zijn dat ja.
Ja, ik snap nog steeds niet waarom mensen denken dat Mirre een geschikt cadeau is voor een baby..quote:Op maandag 16 november 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwamen er toen ook 3 vreemde mannen met cadeautjes langs?
Ik vind wierook ook een bijzondere keuze.quote:Op maandag 16 november 2020 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet waarom mensen denken dat Mirre een geschikt cadeau is voor een baby..
Beter wat meer goud, daar kun je nog wat mee.quote:Op maandag 16 november 2020 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind wierook ook een bijzondere keuze.
Studiepotje.quote:Op maandag 16 november 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beter wat meer goud, daar kun je nog wat mee.
Gelukkig bestond er in mijn studietijd de basisbeurs nog.quote:
They came in peace?quote:Op maandag 16 november 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch nog een beetje Glow gehad afgelopen weekend
[ afbeelding ]
Ik krijg mijn basisbeurs dit jaar nog. Maar ik was wel begonnen in het laatste studie jaar dat hij bestond en ik heb 3 jaar tussendoor mijn beurs stil gezet.quote:Op maandag 16 november 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig bestond er in mijn studietijd de basisbeurs nog.
Als ik mensen zeg dat ze na de UFO rechtsaf of rechtdoor moeten dan begrijpen ze meestal wel waar ik ongeveer woon.quote:
Wij hebben een kantoor schuin tegenover die ufo. Moet zeggen dat het ding binnen een tikje teleurstellend isquote:Op maandag 16 november 2020 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mensen zeg dat ze na de UFO rechtsaf of rechtdoor moeten dan begrijpen ze meestal wel waar ik ongeveer woon.
Buren met Chriet?quote:Op maandag 16 november 2020 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mensen zeg dat ze na de UFO rechtsaf of rechtdoor moeten dan begrijpen ze meestal wel waar ik ongeveer woon.
Moge hij ruste in vrede.quote:
Ja, maar ja, iedereen is wel buren met een Hans..quote:
Vroeger als kind was het pure magie daarbinnenquote:Op maandag 16 november 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben een kantoor schuin tegenover die ufo. Moet zeggen dat het ding binnen een tikje teleurstellend is
Is dat nu alweer af?quote:Op maandag 16 november 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had vroeger een collega met de naam Truiquote:
quote:Op maandag 16 november 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat goed met je verstandig eten of niet?
quote:Op maandag 16 november 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Maandag was altijd frietdag.quote:Op maandag 16 november 2020 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Maar als je op maandag al aan de friet gaat, kan de rest van de week alleen maar tegenvallen.
doe mij de spek en bloedworst maar.quote:Op maandag 16 november 2020 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
Heb zin in coquilles met spek , coquilles met bloedworst, coquille met pernod/ricard saus..
coquilles
ik hoopte op spekquote:Op maandag 16 november 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CHnW7tXnnJc/?igshid=avhmi6d1jdep
quote:Op maandag 16 november 2020 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik zit er echt helemaal in vandaag.
Aaaaarghhquote:Op maandag 16 november 2020 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
Heb zin in coquilles met spek , coquilles met bloedworst, coquille met pernod/ricard saus..
coquilles
Het had nu een hoog jaren tachtig-gehalte met slechte koffiequote:Op maandag 16 november 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger als kind was het pure magie daarbinnen
Ik zit er ook wel eens, moet dan steeds vechten met mijn goede jeugdherinneringquote:Op maandag 16 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het had nu een hoog jaren tachtig-gehalte met slechte koffie
Microfoon per ongeluk niet op mute gezet?>quote:Op maandag 16 november 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, weer even mijn invloed doen gelden net in een meeting
Die is van mij huehuequote:Op maandag 16 november 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel trek in de worst van Gergely
We gingen de meeting in met een bepaald idee en dat heb ik 180 graden omgedraaid. En mensen laten zien waarom dat hele idee niet logisch was.quote:Op maandag 16 november 2020 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Microfoon per ongeluk niet op mute gezet?>
de fuck did I just readquote:Op maandag 16 november 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel trek in de worst van Gergely
hoe reageerden ze op je job change?quote:Op maandag 16 november 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We gingen de meeting in met een bepaald idee en dat heb ik 180 graden omgedraaid. En mensen laten zien waarom dat hele idee niet logisch was.
Ik kwam er vorige week na een meeting met 80+ personen achter dat ik al een half uur niet op mute stond. Raakte even in paniek "NEE!! HEB IK TEGEN MEZELF ZITTEN PRATEN? HEB IK GEBOERD?? EEN OPMERKING OVER IEMAND GEMAAKT??"quote:Op maandag 16 november 2020 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Microfoon per ongeluk niet op mute gezet?>
Ok, ok, die was me toch te vettigquote:Op maandag 16 november 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij nou die ene neemt, neem ik die andere
O, daar ging het niet over.quote:Op maandag 16 november 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe reageerden ze op je job change?
heb je daar niet een 'gespreksleider' in ofzo? die dan microfoons aan kan zetten etc. bij een spraakverzoek?quote:Op maandag 16 november 2020 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige na een meeting met 80+ personen achter dat ik al een half uur niet op mute stond. Raakte even in paniek "NEE!! HEB IK TEGEN MEZELF ZITTEN PRATEN? HEB IK GEBOERD?? EEN OPMERKING OVER IEMAND GEMAAKT??"
Zo herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2020 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige na een meeting met 80+ personen achter dat ik al een half uur niet op mute stond. Raakte even in paniek "NEE!! HEB IK TEGEN MEZELF ZITTEN PRATEN? HEB IK GEBOERD?? EEN OPMERKING OVER IEMAND GEMAAKT??"
i knowquote:Op maandag 16 november 2020 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar ging het niet over.
quote:Maar vrijdag was er wel wat teleurstelling
Nee dat is onze team meeting, normaal zet je jezelf op mutequote:Op maandag 16 november 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je daar niet een 'gespreksleider' in ofzo? die dan microfoons aan kan zetten etc. bij een spraakverzoek?
ahquote:Op maandag 16 november 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is onze team meeting, normaal zet je jezelf op mute
Ik zie dit voor me, jij op een stoel op een hotelkamer, zit jij op een dood harig varken in worstvorm te knabbelen en hoor je smek smek smek vanuit het bed komenquote:Op maandag 16 november 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij nou die ene neemt, neem ik die andere
Wij aten dat weleens als lunch. En dan de hele middag die worst opboerenquote:
quote:Op maandag 16 november 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me, jij op een stoel op een hotelkamer, zit jij op een dood harig varken in worstvorm te knabbelen en hoor je smek smek smek vanuit het bed komen
Ik ben al een beetje begonnen. En als het goed is, volgt binnen twee weken de echte overstapquote:Op maandag 16 november 2020 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
i knowmaar het schoot me ineens te binnen
[..]wanneer kan je beginnen in de nieuwe rol?
Lekkerquote:Op maandag 16 november 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij aten dat weleens al lunch. En dan de hele middag die worst opboeremnMedelijden met de mensen die in de buurt zaten.
nice!quote:Op maandag 16 november 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al een beetje begonnen. En als het goed is, volgt binnen twee weken de echte overstap
Dat is al met al snel gegaanquote:Op maandag 16 november 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al een beetje begonnen. En als het goed is, volgt binnen twee weken de echte overstap
Ik kreeg laatst een appje, "psssst je muteknop staat niet aan gestoorde gek"quote:Op maandag 16 november 2020 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kwam er vorige week na een meeting met 80+ personen achter dat ik al een half uur niet op mute stond. Raakte even in paniek "NEE!! HEB IK TEGEN MEZELF ZITTEN PRATEN? HEB IK GEBOERD?? EEN OPMERKING OVER IEMAND GEMAAKT??"
droge worstquote:Op maandag 16 november 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij aten dat weleens als lunch. En dan de hele middag die worst opboerenMedelijden met de mensen die in de buurt zaten.
was verkeerd geadresseerd zeker?quote:Op maandag 16 november 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een appje, "psssst je muteknop staat niet aan gestoorde gek"
Huh?quote:Op maandag 16 november 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was verkeerd geadresseerd zeker?
Nasa is de opdrachtgever, toch?quote:Op maandag 16 november 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft NASA vrij weinig met deze lancering van doen +
quote:Op maandag 16 november 2020 15:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nasa is de opdrachtgever, toch?
Jawel, NASA maakt alleen gebruik van de Falcon in dit geval.quote:Op maandag 16 november 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft NASA vrij weinig met deze lancering van doen
crew dragon is ook (een product van) space x, goedgekeurd door NASA.quote:Op maandag 16 november 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, NASA maakt alleen gebruik van de Falcon in dit geval.
Het is in ieder geval een prima binnenlandse afschuiving van de pendeldienst naar het ISS en een goede oefening voor Space X, hoewel beide partijen eigenlijk naar de Maan en verder willen.quote:Op maandag 16 november 2020 15:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
crew dragon is ook space x, goedgekeurd door NASA
quote:Op maandag 16 november 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een prima binnenlandse afschuiving van de pendeldienst naar het ISS en een goede oefening voor Space X, hoewel beide partijen eigenlijk naar de Maan en verder willen.
Chinezen die de Maan leegplukkenquote:Op maandag 16 november 2020 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ben benieuwd wat de toekomst op dat vlak gaat brengen
Dat volk is ook net een sprinkhanenplaagquote:Op maandag 16 november 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen die de Maan leegplukken
Covid-26 op de Maan.quote:Op maandag 16 november 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat volk is ook net een sprinkhanenplaag
goeie gehaktbal is goedquote:Op maandag 16 november 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond gehaktballen. Nu al trek in
Of een tegenstribbelende Oeigoer.quote:Op maandag 16 november 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
De Amerikanen schoten eerst een aap richting de maan, de Russen een hond. Zullen die Chinezen wel een niezende pangoline sturen
Verrek ik heb nog een gehaktbal in de vriezer liggen.quote:Op maandag 16 november 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanavond gehaktballen. Nu al trek in
Kan nooit slechter zijn dan het concentratiekamp.quote:Op maandag 16 november 2020 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een tegenstribbelende Oeigoer.
Mmmmmm lekker likken aan rond vleesijsje.quote:Op maandag 16 november 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verrek ik heb nog een gehaktbal in de vriezer liggen.
Handje muffe rijst mee en het rode boekje.quote:Op maandag 16 november 2020 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan het concentratiekamp.
zaterdag al gedaan.quote:
In een raket van AliExpressquote:Op maandag 16 november 2020 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handje muffe rijst mee en het rode boekje.
Was het toch een vuurwerkraket, arme Oeigoer.quote:Op maandag 16 november 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een raket van AliExpress
Gewoon naar omstandigheden goed hoorquote:Op maandag 16 november 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe is het met je vader nu Bos?
Volgens mij gaat er eerst een proef draaien met een club geselecteerde restaurantsquote:Op maandag 16 november 2020 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat is juist de datum dat we met vrienden iets willen organiseren.
We misten je al.quote:Op maandag 16 november 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er eerst een proef draaien met een club geselecteerde restaurants
Ik ook niet, heb geen droger. De dikke truien doen er nu ook twee dagen over om te drogenquote:Op maandag 16 november 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Een vaste dag voor wassen kan ik ook echt niet.
En soms is je wasmand snel vol en soms niet?quote:Op maandag 16 november 2020 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb geen droger. De dikke truien doen er nu ook twee dagen over om te drogen
Met die truien nu wel sneller dan van de zomer.quote:Op maandag 16 november 2020 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je soms is je wasmand snel vol en soms niet?
Ja herkenbaar welquote:Op maandag 16 november 2020 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die truien nu wel sneller dan van de zomer.
En ik heb nieuwe wasmanden die groter zijn dan de vorigeDan haal ik er een truitje uit om te wassen en denk ik 'jezus dat is lang geleden dat ik die aan heb gehad'.
ja manquote:Op maandag 16 november 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
@:realDonaldTrump
Another Vaccine just announced. This time by Moderna, 95% effective. For those great “historians”, please remember that these great discoveries, which will end the China Plague, all took place on my watch!
heeft die dat echt getweet?quote:Op maandag 16 november 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
@:realDonaldTrump
Another Vaccine just announced. This time by Moderna, 95% effective. For those great “historians”, please remember that these great discoveries, which will end the China Plague, all took place on my watch!
Strak plan wel, en dat kastje met dat rode knopje voor het lanceren van kernwapens.quote:Op maandag 16 november 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand zou zijn telefoon moeten afpakken
Oh ja. misschien die eerstquote:Op maandag 16 november 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan wel, en dat kastje met dat rode knopje voor het lanceren van kernwapens.
zou me niet verbazen als ie die laatste al niet meer heeftquote:Op maandag 16 november 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan wel, en dat kastje met dat rode knopje voor het lanceren van kernwapens.
ja maar dat kan die hem tenminste niet meer indrukkenquote:Op maandag 16 november 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat hij hij huilen in een hoekje denk ik.
Rammelaar gevenquote:Op maandag 16 november 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat kan die hem tenminste niet meer indrukken
Hmm. Misschien ook maar eens kijken. Hoewel ik normaal gesproken wel goed zitquote:Op maandag 16 november 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Zorgverzekering is ook weer geregeld. Overstappen scheelt toch een paar tientjes
hmm spekquote:Op maandag 16 november 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)gy_getting_her_hair/
Ik heb alleen een basisverzekering. En die is overal gelijk. Dus ik heb gewoon de goedkoopste opgezocht met volledige keuze uit ziekenhuizen.quote:Op maandag 16 november 2020 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm. Misschien ook maar eens kijken. Hoewel ik normaal gesproken wel goed zit
winter overgeslagen karzaiquote:Op maandag 16 november 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
Muggen zijn weer terug en de bloemballen bij mijn moeder in de tuin kwamen al omhoog
Het is gewoon lente
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 16 november 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
Muggen zijn weer terug en de bloembollen bij mijn moeder in de tuin kwamen al omhoog
Het is gewoon lente
Ik heb ook nog wat aanvullende dingen; waarvan ik eigenlijk nooit gebruik maak natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen een basisverzekering. En die is overal gelijk. Dus ik heb gewoon de goedkoopste opgezocht met volledige keuze uit ziekenhuizen.
Die staan ķf in bloei met kerst of ze vriezen doodquote:Op maandag 16 november 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
Muggen zijn weer terug en de bloembollen bij mijn moeder in de tuin kwamen al omhoog
Het is gewoon lente
liever geen leeuwen uitstralingquote:Op maandag 16 november 2020 16:52 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat giraffen en leeuwen hier ook wel zouden overleven als we ze loslaten met deze laffe winters
Nog even 10 graden er af en sneeuwquote:
Elfstedentocht dit jaar. Die niet doorgaat door COVID-richtlijnenquote:Op maandag 16 november 2020 16:52 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat giraffen en leeuwen hier ook wel zouden overleven als we ze loslaten met deze laffe winters
Ik ben een leeuw.quote:Op maandag 16 november 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liever geen leeuwen uitstraling
Dat zou stiekem wel hilarisch én zuur zijnquote:Op maandag 16 november 2020 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elfstedentocht dit jaar. Die niet doorgaat door COVID-richtlijnen
Dat zie ik nog best gebeuren dit jaar jaquote:Op maandag 16 november 2020 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anderhalvemeterschaatsenquote:Op maandag 16 november 2020 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Dan ben ik de rest van het jaar verdrietig.quote:Op maandag 16 november 2020 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou stiekem wel hilarisch én zuur zijn
je bent een Fries?quote:Op maandag 16 november 2020 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben ik de rest van het jaar verdrietig.
Huh watquote:Op maandag 16 november 2020 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Alleen te zien als je mij op FB volgt dus @:dr_Flash is de enige hier gok ik.
verkapt ik een een stalker post.quote:Op maandag 16 november 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verkapte dr_flash is mijn enige fb maat
wat?quote:Op maandag 16 november 2020 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
verkapt ik een een stalker post.
quote:
Succesquote:Op maandag 16 november 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
momentje eem solliciatiebrief schrijm.
LUIWAMMESINquote:Op maandag 16 november 2020 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Pff laptop ligt twintig meter verderop. Zwaar leven heb ik zeg.
quote:Op maandag 16 november 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
momentje eem solliciatiebrief schrijm.
👀quote:Op maandag 16 november 2020 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk die ogen dan... echt Bitterbal
cray crayquote:Op maandag 16 november 2020 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk die ogen dan... echt Bitterbal
Slachtoffer van wat?quote:Op maandag 16 november 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
Brr..
bij editie nl weer een slachtoffer in beeld.
ook die ken ik
Ahh okquote:Op maandag 16 november 2020 18:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)uigt-spijt~af8e599b/
https://www.rtlnieuws.nl/(...)er-zedenzaak-spreekt haar ken ik
en kaasquote:Op maandag 16 november 2020 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijd voor koekjes met aromat en erwten.
Net de rest van een zak Lays Oven baked crispy thins Emmenthaler cheese flavour opquote:
En morgen zeker weer een perscoquote:Op maandag 16 november 2020 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
nu bij editienl eet er iemand pangolin
edit: dat komt dus om 19.30 bij het nieuws
Zak nacho's open trekken, paar pepertjes fijn snijden, beetje gehakt rullen. Dat bij elkaar gooien met inhoud van zakje kaas. 10 tot 12 minuten in de oven op 150 graden en smikkelenquote:
Volgende keer voor deze gaan. Kortere naam, grotere zak.quote:Op maandag 16 november 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net de rest van een zak Lays Oven baked crispy thins Emmenthaler cheese flavour op![]()
De naam is nog meer een mond vol dan dat zakje
Ik ga echt niet vrijwillig pepertjes door mijn eten gooien hoor.quote:Op maandag 16 november 2020 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zak nacho's open trekken, paar pepertjes fijn snijden, beetje gehakt rullen. Dat bij elkaar gooien met inhoud van zakje kaas. 10 tot 12 minuten in de oven op 150 graden en smikkelen
Ik zie het al. Smerige kaasballar Nouquote:Op maandag 16 november 2020 18:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer voor deze gaan. Kortere naam, grotere zak.
[ afbeelding ]
Die zijn goed te eten man.quote:Op maandag 16 november 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het al. Smerige kaasballar Nou
Dat had ze een halve eeuw geleden moeten bedenken ...quote:
denk dat ze beter de oven in kruipt als ze 't nog eens heet wil krijgenquote:Op maandag 16 november 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had ze een halve eeuw geleden moeten bedenken ...
Owquote:Op maandag 16 november 2020 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga echt niet vrijwillig pepertjes door mijn eten gooien hoor.
Eindelijkquote:Op maandag 16 november 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal NWS / Proef: boa's krijgen wapenstok
dit kan wel zoveel beter hoorquote:Op maandag 16 november 2020 18:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zak nacho's open trekken, paar pepertjes fijn snijden, beetje gehakt rullen. Dat bij elkaar gooien met inhoud van zakje kaas. 10 tot 12 minuten in de oven op 150 graden en smikkelen
Ja, maar dan ben je ook weer meer tijd kwijtquote:
goeie chili maken kost tijdquote:Op maandag 16 november 2020 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook weer meer tijd kwijt
zag hem dit weekend al jaquote:
+1quote:Op maandag 16 november 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou gewoon echt niet van pittig eten.
Zekerquote:Op maandag 16 november 2020 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat een stem heeft die vrouw toch![]()
nacho's met guac en kaas zijn ook lekker hoorquote:Op maandag 16 november 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou gewoon echt niet van pittig eten.
ja maar veel lekkerder met jalapenosquote:Op maandag 16 november 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nacho's met guac en kaas zijn ook lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |