Ze hebben een erg leuke moderator in BNW hoorde ik uit betrouwbare bronnen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou, nu je het er over hebt, als dit subforum verdwijnt wordt mijn FOK-beleving wel een beetje anders denk ik. Tot februari zat ik hier amper (2000 berichtjes in pakweg 8-9 jaar), nu ruim 6000 posts (dus 4000 de afgelopen 8 maanden).
Bottom line, ik heb eigenlijk helemaal geen "go-to"-subforum waar ik me erg thuis voel of waar ik vaak heen ga. Geen NWS, geen POL, GC of Sport.![]()
Volgens mij zijn er trouwens veel meer mensen die sinds Corona hier pas echt (veel) zijn posten. Ik kan er zo al wel een behoorlijk aantal noemen.
Kan nooit tippen aan de leuke die we hier hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 14:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze hebben een erg leuke moderator in BNW hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Dus ik had me maar moeten laten testen terwijl ik geen klachten heb ofzo, maar ja, dan heb ik in ieder geval een test gebruikt want dat was de planning?quote:Op maandag 16 november 2020 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Slechts 226.000 tests afgelopen week door GGD, terwijl de planning 490.000 zou moeten zijn.
We kunnen natuurlijk allemaal naar BNW verhuizen en gaan compleetdenken over Covid-22?quote:Op maandag 16 november 2020 14:21 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou, nu je het er over hebt, als dit subforum verdwijnt wordt mijn FOK-beleving wel een beetje anders denk ik. Tot februari zat ik hier amper (2000 berichtjes in pakweg 8-9 jaar), nu ruim 6000 posts (dus 4000 de afgelopen 8 maanden).
Bottom line, ik heb eigenlijk helemaal geen "go-to"-subforum waar ik me erg thuis voel of waar ik vaak heen ga. Geen NWS, geen POL, GC of Sport. Beetje van alles wat (of beter gezegd: van alles net niets).![]()
Volgens mij zijn er trouwens veel meer mensen die sinds Corona hier pas echt (veel) zijn posten. Ik kan er zo al wel een behoorlijk aantal noemen.
quote:Op maandag 16 november 2020 14:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Kan nooit tippen aan de leuke die we hier hebben.
Het is maar zeer de vraag of mensen zich momenteel met milde klachten nog wel laten testen. Zeker als ze zich in de afgelopen maanden bijvoorbeeld al eens of meerdere keren hebben laten testen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus ik had me maar moeten laten testen terwijl ik geen klachten heb ofzo, maar ja, dan heb ik in ieder geval een test gebruikt want dat was de planning?
Ja, kletsen over hoe het chipje ons bevalt!quote:Op maandag 16 november 2020 14:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk allemaal naar BNW verhuizen en gaan compleetdenken over Covid-22?
Kan eigenlijk ook geen kwaad. Die durven zich toch niet buiten het dorp te vertonen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Behalve gisteren, zondag verspreidt zich niet op zondag in Urk.
Mocht ik willen. Als jij daar weet te modereren, heb ik je zo hoog op een voetstuk staan dat je onbereikbaar voor me bent!quote:
Dat, plus ....wie gaat er nou voor z'n plezier naar Urk?quote:Op maandag 16 november 2020 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan eigenlijk ook geen kwaad. Die durven zich toch niet buiten het dorp te vertonen.
Waarschijnlijk 1 familiequote:
Waar wil je nu precies heen met die capaciteitsopmerking? Je bedenkt er nu ook gewoon weer bij dat mensen zich niet meer laten testen. Zo kom je elke keer weer met nieuwe dingen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is maar zeer de vraag of mensen zich momenteel met milde klachten nog wel laten testen. Zeker als ze zich in de afgelopen maanden bijvoorbeeld al eens of meerdere keren hebben laten testen.
Nog beter is een rollend weekgemiddelde.quote:Op maandag 16 november 2020 14:24 schreef Freudie het volgende:
Even maandag met maandag:
Vorige week maandag:
4.680 nieuwe positieve testen
177 nieuwe ziekenhuisopnames
40 nieuwe IC-opnames
39 nieuwe overlijdens
Nu:
4.830 nieuwe positieve testen
173 nieuwe ziekenhuisopnames
29 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Iets meer besmettingen, iets minder ziekenhuisopnames, IC opnames maar wel iets meer overlijdens.
Allemaal aannames die nergens op gebaseerd zijn van hem. Beetje moe word ik ervan.quote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waar wil je nu precies heen met die capaciteitsopmerking? Je bedenkt er nu ook gewoon weer bij dat mensen zich niet meer laten testen. Zo kom je elke keer weer met nieuwe dingen.
Ik wil nergens heen, dat maak jij er van.quote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waar wil je nu precies heen met die capaciteitsopmerking? Je bedenkt er nu ook gewoon weer bij dat mensen zich niet meer laten testen. Zo kom je elke keer weer met nieuwe dingen.
Lijkt mij nu op een stabilisatie oid. Nog geen versoepeling van de maatregelen dus. Dan bedoel ik de maatregelen voor de nieuwste maatregelen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Nog beter is een rollend weekgemiddelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |