tegen de tijd dat dit gereduceerd is tot nagenoeg 0 komt er wel weer wat nieuws, het is niet dat die Chinezen gestopt zijn met het onhygiënisch slachten en eten van exotische dierenquote:Op maandag 16 november 2020 15:48 schreef DonDruiper het volgende:
En ik ben er ook van overtuigd dat dit virus nooit 100% uit te roeien valt.
Alleen kunnen we dit jaar geen mensen uitlachenquote:Op maandag 16 november 2020 15:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nog niet eerder gehad dat Top2000 luisteren vrijwel fulltime mogelijk was! Op zich wel een fijn vooruitzicht
Probleem is dat het vorige week al begon met Singles Day, dan straks Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw.quote:Op maandag 16 november 2020 15:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De dag voor moederdag was dit jaar ook rustiger dan normaal, dus wie weet valt het met de decemberdrukte ook wel mee als iedereen netjes blijft spreiden en zoveel mogelijk inkopen van te voren doet.
Als de 1.5m gewaarborgd kan worden zou ik daar niet direct op tegen zijn.quote:
hahaha, nee dat nietquote:Op maandag 16 november 2020 15:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alleen kunnen we dit jaar geen mensen uitlachen
Bestaat de 1,5-meter nog dan? Sinds de mondmaskers hun intrede hebben gedaan zie ik stelselmatig mensen die geen afstand meer houden overal.quote:Op maandag 16 november 2020 15:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als de 1.5m gewaarborgd kan worden zou ik daar niet direct op tegen zijn.
Mijn voorkeur zou zijn alleen de restaurants eerst open. Ik weet echter dat dit moeilijk uitvoerbaar is, want dan wordt een café dat een tosti bakt ook een restaurant![]()
Echter als je met 20 man zonder mondkapjes op kunt debatteren op een kantoortje kun je ook gewoon samen eten in een restaurant. Uiteraard met 1.5m afstand indien nodig.
Wow, ruim 10% van alle posts in COR, 45165 van 439248 (OPs + reacties), komen van 9 users.quote:Op maandag 16 november 2020 14:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Oh, zeker heb ik liever die pandemie weg. Als eerste ga ik dan reizen...veel...en ver. Kijk er nu al naar uit.
Maar jij hebt wat Go To-subfora toch, waar je moderator bent in ieder geval.
Ik heb in het verleden overal wel wat gekeken, R&P, LIF, zo nu en dan eens wat geplaatst maar ik ben nergens een regular user. Salina gaat gewoon de vergetelheid in als dit subforum wordt opgedoekt.![]()
Of misschien toch naar BNW, zoals @:chratnox zegt. Kletsen over Covid-21 en 22. Ze hebben daar een leuke moderator bij BNW, lees ik. Weet jij wie dat is?
[..]
@:Mammietje: 3788 posts in COR sinds 1-1-2020; op 5841 totaal tot nu toe. Dat is 65% van totaal aantal posts.![]()
@:chratnox: 2417 in COR, op 2773 totaal (87%)!
@:_serial_: 2315 op 4187 (55%)
Ikzelf 2174 op 6282 (35%). Wel een stuk minder.
Bron: FOK Stats
Wie biedt er meer?
En zelfs dag op dag vergelijken vind ik lastig. Volgens mij had laatst iemand hier een grafiek geplaatst waarop je kon zien hoe oud besmettingen waren die op een bepaald moment in de cijfers waren verwerkt. 0 dagen, 1-3 dagen en met een paar tussenstappen was de laatste categorie +14 dagen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:24 schreef Freudie het volgende:
Even maandag met maandag:
Vorige week maandag:
4.680 nieuwe positieve testen
177 nieuwe ziekenhuisopnames
40 nieuwe IC-opnames
39 nieuwe overlijdens
Nu:
4.830 nieuwe positieve testen
173 nieuwe ziekenhuisopnames
29 nieuwe IC-opnames
44 nieuwe overlijdens
Iets meer besmettingen, iets minder ziekenhuisopnames, IC opnames maar wel iets meer overlijdens.
Wel even transparant blijven, dat getal behalen we tegen Kerst als we met de huidige cijfers langzaam blijven dalen.quote:Op maandag 16 november 2020 16:17 schreef groenen het volgende:
Kuipersgod heeft zijn modellen weer eens bijgesteld, gingen we eerst naar een ziekenhuisbezetting van 4.000, nu opeens naar 900.
900 over 116 ziekenhuizen moet te doen zijn zou je zeggen.quote:Op maandag 16 november 2020 16:17 schreef groenen het volgende:
Kuipersgod heeft zijn modellen weer eens bijgesteld, gingen we eerst naar een ziekenhuisbezetting van 4.000, nu opeens naar 900.
Toelichting?quote:Op maandag 16 november 2020 16:25 schreef Mammietje het volgende:
Uit https://pletdecurve.nl/ haal ik deze keer ook niet zoveel positiefs eigenlijk.
Wellicht dat Halbe Zijlstra nog wat polonium kan regelen bij Vladimir.quote:Op maandag 16 november 2020 16:22 schreef trein2000 het volgende:
Wanneer gaat die kuipers zich eens beperken tot z’n vakgebied? Je zou hier als kabinet toch helemaal knettergek van worden
In het positiefste geval een plateau?quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 14:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Waar lees je dat?
quote:Op maandag 16 november 2020 14:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze hebben een erg leuke moderator in BNW hoorde ik uit betrouwbare bronnen.
Ik vind het niet zo'n overzichtelijke site, dus vandaar dat ik vraag wat jij er in ziet.quote:Op maandag 16 november 2020 16:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In het positiefste geval een plateau?
Wat zie jij er in?
Het is wel lastig vergelijken met voorgaande dagen, dat klopt.quote:Op maandag 16 november 2020 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n overzichtelijke site, dus vandaar dat ik vraag wat jij er in ziet.
Hij zit ook gewoon in het OMT hoorde ik, wat een wartaal slaat hij altijd uit.quote:Op maandag 16 november 2020 16:22 schreef trein2000 het volgende:
Wanneer gaat die kuipers zich eens beperken tot z’n vakgebied? Je zou hier als kabinet toch helemaal knettergek van worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |