quote:OMG, die hark.
Op woensdag 5 maart 2003 15:50 schreef El_Catalan het volgende:
In de Catalaanse kranten staat dat Barça Miroslav Klose volgend seizoen willen kopen en ook Pedro Contreras keeper van Malaga zouden ze willen kopen
Wanneer gaan die Catalanen nou eerst eens een fatsoenlijke keeper halen.
quote:Pedro Contreras is een fatsoenlijke keeper! waar moeten ze het anders vandaan halen keepers als Buffon,Toldo,Casillas die zullen niet zo snel naar Barça komen!
Op woensdag 5 maart 2003 15:51 schreef zjroentje het volgende:[..]
OMG, die hark.
Wanneer gaan die Catalanen nou eerst eens een fatsoenlijke keeper halen.
quote:Met die hark bedoelde ik Klose.
Op woensdag 5 maart 2003 15:54 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Pedro Contreras is een fatsoenlijke keeper! waar moeten ze het anders vandaan halen keepers als Buffon,Toldo,Casillas die zullen niet zo snel naar Barça komen!
Weet niet of die Contreras een goede keeper is. Ken hem niet.
quote:De regering vond het te duur!
Op woensdag 5 maart 2003 17:00 schreef CAZZO het volgende:
Chivu niet naar RealMadrid,ze vinden hem te duur
Das opzich wel vreemd dat Real iets te duur vindt
Ten Rouwelaar op huurbasis naar FcZwolle aankomend seizoen. Van der Werf wordt daar nu behoorlijk uitgekotst en voor Jelle is er bij p$v geen plek en hij moet toch ervaring op doen.
Ben benieuwd hoe het op keepersgebied bij Twente gaat aankomend seizoen. Misschien dat Roorda daar naartoe gaat. Bij FcGroningen heeft ie volgens mij niet zoveel te zoeken.
quote:jij hoeft helemaal niet na te denken over de keepers van twente voor volgend seizoen dat wordt of Paauwe of Rahkamaa
Op donderdag 6 maart 2003 16:07 schreef sqlsmurft het volgende:
Ben benieuwd hoe het op keepersgebied bij Twente gaat aankomend seizoen. Misschien dat Roorda daar naartoe gaat. Bij FcGroningen heeft ie volgens mij niet zoveel te zoeken.
eindelijk eens een linksback
Mido-Online.com weet vanavond te melden dat Ahmed 'Mido' Hossam de rest van het seizoen op huurbasis voor het Spaanse Celta de Vigo zal uitkomen. De uit de selectie gezette aanvaller zou dit donderdagavond tegenover de website hebben verklaard. Celta de Vigo staat 5e in de Primera Division op 10 punten achterstand van koploper Real Madrid.
quote:Als dat zo is heeft hij het niet slecht getroffen
Op donderdag 6 maart 2003 22:23 schreef Chooselife het volgende:
'Mido op huurbasis naar Celta de Vigo'Mido-Online.com weet vanavond te melden dat Ahmed 'Mido' Hossam de rest van het seizoen op huurbasis voor het Spaanse Celta de Vigo zal uitkomen. De uit de selectie gezette aanvaller zou dit donderdagavond tegenover de website hebben verklaard. Celta de Vigo staat 5e in de Primera Division op 10 punten achterstand van koploper Real Madrid.
quote:Och, Bennie ging der ook heen, Hoogendorp ook.
Op donderdag 6 maart 2003 22:27 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Als dat zo is heeft hij het niet slecht getroffen
quote:Er staat dat ik word verhuurd daar zijn andere regels voor geloof ik
Op donderdag 6 maart 2003 22:40 schreef CAZZO het volgende:
hoe kan mido nou nog naar celta verhuizen,de internationale transfermarkt zit toch potdicht
quote:als dat zo is dan zouden ze machlas ook wel kunnen terughalen
Op donderdag 6 maart 2003 23:52 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Er staat dat ik word verhuurd daar zijn andere regels voor geloof ik
Numan heeft zelf al eerder aangegeven zijn huidige club aan het einde van het seizoen te willen verlaten. "Arthur Numan is een voorbeeldige prof met een goede instelling, aldus Hiddink tijdens een onderhoud met de pers dinsdagmiddag.
Numan speelde half de jaren negentig al bij PSV (1993-1998). In zes seizoenen speelde hij 178 competitiewedstrijd en scoorde daarin 27 doelpunten. Daarna vertrok Numan naar de Rangers
quote:arthur de nieuwe jan heintze?
Op vrijdag 7 maart 2003 00:04 schreef chelloboy het volgende:
Overgang Numan naar PSV in de maak
quote:Nee, want waarom kon Ajax dan alleen een spits uit de Nederlandse competitie halen?
Op donderdag 6 maart 2003 23:52 schreef El_Catalan het volgende:
Er staat dat ik word verhuurd daar zijn andere regels voor geloof ik
In Spanje is er een regel dat een club na het verstrijken van de deadline voor transfers één speler mag halen voor een positie, als de oorspronkelijke speler voor die positie ernstig geblesseerd is, oid. Stond in de Telegraag iig vanochtend.
quote:
Liverpool will move to sign Fulham right-back Steve Finnan over the summer as part of Gerard Houllier's radical overhaul of the squad, according to reports.
Several newspapers claim Finnan is on Houllier's wanted listed alongside Blackburn winger Damien Duff in what would be a £16m double swoop by Liverpool.Finnan, 26, has been in impressive form for Fulham this season despite the Londoners' low league position.
Houllier has apparently targeted the Republic of Ireland international to fill a position which has caused him difficulties all season.
He desperately needs cover for Jamie Carragher, and a move for Finnan, who is likely to cost £4m, would also reflect Houllier's desire to make Liverpool into a more attack-minded team.
The Liverpool manager is committed to reshaping his squad after admitting there remains "lots of work to be done" before he can challenge Arsenal and Manchester United for the title.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |