Heb je weer gerookt? zand kan helemaal niet branden onder normale omstandighedenquote:Op maandag 16 november 2020 09:12 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben vrij oud dus ik zie meteen dat dit over Brandend Zand gaat.
Wou je soms beweren dat de omstandigheden in je op normaal zijn? Want zo ja... waarom open je er dan een topic overquote:Op maandag 16 november 2020 09:24 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Heb je weer gerookt? zand kan helemaal niet branden onder normale omstandigheden
Prima verhaal voor een aflevering voor GTST dusquote:Op maandag 16 november 2020 09:06 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slecht verhaal, ik zou geen schrijver worden als ik jou was
Is Anneke dood? godverdomme manquote:Op maandag 16 november 2020 11:11 schreef herverwijderd het volgende:
Gelukkig maar dat Anneke Grönloh al enige tijd wijlen is want ik zou het haar niet aan willen doen dat ze dit topic moest lezen.
in 2018 heeft ze ons verlaten. Maar haar erfenis leeft voort, zelfs hier in klb!quote:Op maandag 16 november 2020 12:19 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Is Anneke dood? godverdomme manwat een nieuws, is ze lang geleden heen gegaan en waarom hoor ik dit nu pas?
quote:
Dat is oud, nog nooit van gehoord bedankt.quote:Op maandag 16 november 2020 14:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Brandend Zand by Anneke Gronloh
Brandend zand en een verloren land
En een leven vol gevaar
Brandend zand berooft je bijna van 't verstand
En dat alles komt door haar
Zwarte Dino, jij wou Nina
Die met Ropko was verloofd
En toen Ropko werd gevonden
Werd jouw onschuld niet geloofd
En een leven vol gevaar
In de haven van Marseille
Danst jouw Nina nu voor geld
Slechts de golven zingen zachtjes
Wat van Dino wordt verteld
En een leven vol gevaar
En een leven vol gevaar
Graag gedaanquote:Op maandag 16 november 2020 14:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat is oud, nog nooit van gehoord bedankt.
mag ik die effe van je pikken? Voor hier..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |