SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Tofquote:Op zondag 15 november 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik terug, mits alles weer normaal is zonder restricties dan.
Ahquote:Op zondag 15 november 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
@:budapestenaar
Ja rondreis, vorige keer hebben we het noorden grotendeels overgeslagen en het gebied de bergen in rond Nagano en van daaruit naar de westkust.
Dat er meer spek moet komen?quote:
tom Waes in Japanquote:Op zondag 15 november 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
Ja rondreis, vorige keer hebben we het noorden grotendeels overgeslagen en het gebied de bergen in rond Nagano en van daaruit naar de westkust.
quote:Op zondag 15 november 2020 22:02 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf maar dingen missen vanavond
Ook goed. Kaas.quote:
Buda wordt al geil van een kok met een octopus en CL krijgt al jeuk van het woord lancering hue hue. Dus.quote:
ah,quote:Op zondag 15 november 2020 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Buda wordt al geil van een kok met een octopus en CL krijgt al jeuk van het woord lancering hue hue. Dus.
Ik zie de samenhang niet zo.quote:Op zondag 15 november 2020 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Buda wordt al geil van een kok met een octopus en CL krijgt al jeuk van het woord lancering hue hue. Dus.
Tokyo blijft een freak house, de andere Japanse steden zijn zowat normaal vergeleken bij Tokyo.quote:Op zondag 15 november 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat lijkt me zo tof. Ik heb zitten kwijlen bij die rondreis van Reizen Waes
Ik vond Kyoto wel iets relaxter.quote:Op zondag 15 november 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokyo blijft een freak house, de andere Japanse steden zijn zowat normaal vergeleken bij Tokyo.
Nee, nee, geil van een biefstukquote:Op zondag 15 november 2020 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja is totaal anders hč, hoe zuidelijker des te leuker en minder gehaast de mensen ook zijn, Osaka vind ik ook wel wat hebben, relaxte kruising tussen middeleeuws Japan en high tech.quote:Op zondag 15 november 2020 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond Kyoto wel iets relaxter.
Ja het wordt niet gewaardeerd als je de wc ondersmeert met poep of naar mensen spuugt. Dan kun je beter naar China.quote:Op zondag 15 november 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Japan lijkt me veel te netjes voor me.
Netjesquote:Op zondag 15 november 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
China it isquote:Op zondag 15 november 2020 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het wordt niet gewaardeerd als je de wc ondersmeert met poep of naar mensen spuugt. Dan kun je beter naar China.
Uhuquote:Op zondag 15 november 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar ben ik maar 1 avond geweest. Naar een of ander hoog gebouw voor uitzicht over de stad en daarna okinomiyaki (spel ik dat nou eens goed) eten in de hysterische stad. In de regen kreeg ik zowat een epileptische aanval van al die lichtjes die werden weerkaatst. Vond de okinomiyaki in Hiroshima wel lekkerder.quote:Op zondag 15 november 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is totaal anders hč, hoe zuidelijker des te leuker en minder gehaast de mensen ook zijn, Osaka vind ik ook wel wat hebben, relaxte kruising tussen middeleeuws Japan en high tech.
Heeeerlijk.quote:Op zondag 15 november 2020 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel meer die ontzettende orde die er heerst, mondkapjes een rete strakke lijn bij de trein.
Die lampjes langs dat kanaal in de binnenstad jaquote:Op zondag 15 november 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik maar 1 avond geweest. Naar een of ander hoog gebouw voor uitzicht over de stad en daarna okinomiyaki (spel ik dat nou eens goed) eten in de hysterische stad. In de regen kreeg ik zowat een epileptische aanval van al die lichtjes die werden weerkaatst. Vond de okinomiyaki in Hiroshima wel lekkerder.
Gevonden, dat Umeda Sky Building?quote:Op zondag 15 november 2020 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik maar 1 avond geweest. Naar een of ander hoog gebouw voor uitzicht over de stad en daarna okinomiyaki (spel ik dat nou eens goed) eten in de hysterische stad. In de regen kreeg ik zowat een epileptische aanval van al die lichtjes die werden weerkaatst. Vond de okinomiyaki in Hiroshima wel lekkerder.
ff wachten hoor budaquote:Op zondag 15 november 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, misschien moet ik toch Europa weer eens uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |