abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196263118

quote:
Zondag met Lubach is een satirisch televisieprogramma van programmaproducent Human Factor TV en wordt uitgezonden door de VPRO en gepresenteerd door Arjen Lubach. Lubach neemt het nieuws van de afgelopen week op de hak, van achter een desk en door middel van fragmenten uit de media, infographics en onderzoeksjournalistiek. Het programma bepaalt regelmatig de politieke agenda en weet moeilijke onderwerpen simpel uit te leggen. De tekstschrijvers van het programma zijn onder anderen Tex de Wit en Pieter Jouke. Het programma wordt opgenomen in de grote zaal van Theater Bellevue. De herkenningsmuziek van het programma is El Orangutan van de band Los Estrambóticos. De stijl van het programma heeft veel weg van de Amerikaanse show Last Week Tonight van John Oliver.

Het programma won in 2017 de Gouden Televizier-Ring, die werd uitgereikt tijdens het jaarlijkse Gouden Televizier-Ring Gala.
pi_196263132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:05 schreef Idisrom het volgende:
Dit beschouw ik als een van de grootste successen van Lubach. De germeente Amsterdam schijnt een geheim handboek gemaakt te hebben voor de ambtenaren om lastige vragen van burgers te kunnen beantwoorden.
Ik denk dat maar weinig programmamakers zoiets voor elkaar krijgen.
:s)

https://www.telegraaf.nl/(...)t-niet-naar-bewoners

En dit is het handboek
"Stuur dit handboek niet naar bewoners"
de link is al weggehaald :D

Hier is een nieuwe :P

https://www.groot-waterla(...)astige_vragen_4_.pdf
pi_196263136
_O-
pi_196263154
China weer hoor.. :')

Wat een land
pi_196263165
Hong Kong is wel een toffe stad. Althans, dat was het |:)
pi_196263204
_O-
pi_196263222
:D
pi_196263232
China kutland :r
  zondag 15 november 2020 @ 22:11:23 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_196263585
Ik zat net klaar met de Paprikagips _O_

Of tegen het hart van Marianne Zwagerman _O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196263876
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:11 schreef speknek het volgende:
Of tegen het hart van Marianne Zwagerman
:D ja die was leuk :P

quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:48 schreef Fugue het volgende:
China kutland :r
Behoorlijk... ja
  zondag 15 november 2020 @ 23:23:43 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196264573
Helaas helpt het allemaal niks wat we weer (al) weten over China.
Die trekken zich helemaal niks aan van onze verontwaardiging en hebben lak aan onze mening.
2047 was de afgesproken datum voor het einde van het systeem van Hongkong, maar ik denk dat het al in 2025 afgelopen is met het laatste restje democratie daar.
Daar helpt geen Lubach tegen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196264607
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2020 23:23 schreef golfer het volgende:
Helaas helpt het allemaal niks wat we weer (al) weten over China.
Die trekken zich helemaal niks aan van onze verontwaardiging en hebben lak aan onze mening.
2047 was de afgesproken datum voor het einde van het systeem van Hongkong, maar ik denk dat het al in 2025 afgelopen is met het laatste restje democratie daar.
Daar helpt geen Lubach tegen.
klopt. Zelfde geldt voor de genocide tegen Oeigoeren. Iedereen weet het maar niemand doet iets. Ondertussen lacht China zich dood
pi_196264632
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

de link is al weggehaald :D

Hier is een nieuwe :P

https://www.groot-waterla(...)astige_vragen_4_.pdf
wat is er mis met dat handboek dan? Prima toch.
U MAD?
pi_196267891
quote:
15s.gif Op zondag 15 november 2020 23:23 schreef golfer het volgende:
Helaas helpt het allemaal niks wat we weer (al) weten over China.
Die trekken zich helemaal niks aan van onze verontwaardiging en hebben lak aan onze mening.
2047 was de afgesproken datum voor het einde van het systeem van Hongkong, maar ik denk dat het al in 2025 afgelopen is met het laatste restje democratie daar.
Daar helpt geen Lubach tegen.
Maar de bewering dat 90% van Hong Kong pro-democratisch en anti-China is, klopt niet.
Dat percentage komt door het kiesstelsel, dat is hetzelfde om te beweren dat 100% van Georgia op Biden gestemd heeft.
pi_196270140
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

wat is er mis met dat handboek dan? Prima toch.
Prima handboek, en het lijkt toch te onderstrepen, wat ik in mijn omgeving wel vaker gehoord heb, dat Lubach niet altijd even grondig zijn onderzoek doet en soms wel erg kort door de bocht gaat.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_196270338
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Prima handboek, en het lijkt toch te onderstrepen, wat ik in mijn omgeving wel vaker gehoord heb, dat Lubach niet altijd even grondig zijn onderzoek doet en soms wel erg kort door de bocht gaat.
Kort door de bocht zijn en zijn onderzoek niet doen zijn twee verschillende dingen. Hij plaatst in een kort tijdsbestek doorgaans een bepaalde kritische noot (en soms wat gechargeerd), maar daardoor is er geen ruimte voor allerhande nuances.

Maar dat ligt er toch altijd al vrij dik bovenop? Als je zelf met regelmaat ingelezen bent in de onderwerpen die Lubach aanhaalt zie je dat wel terug. Ik vind het zelf niet altijd storend, want vaak is het wel de manier om een bepaald punt te agenderen in het maatschappelijk debat en er weer met elkaar over in gesprek te gaan. En zonder het te agenderen gaat het überhaupt niet over die nuances, omdat het debat niet wordt gevoerd. Hij stuurt wel het debat op inhoud aan, dus dan volgen die nuances vanzelf.

Wat betreft de energietransitie is de boodschap van de overheid richting de burger ook vaak onnavolgbaar, wat ten koste gaat van het maatschappelijke draagvlak. Deze uitzending is dan een handvat om toch dat gesprek weer opnieuw aan te gaan en de burger beter mee te nemen in de afwegingen die op dat vlak worden gemaakt, ondanks de complexiteit.
  maandag 16 november 2020 @ 15:04:56 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196272054
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:44 schreef Gehrman het volgende:
Hong Kong is wel een toffe stad. Althans, dat was het |:)
ik wil er nog steeds dolgraag heen. Ik vind het wel enorm kut voor al die 'Chinezen' die jarenlang enigszins democratisch hebben geleefd en nu beheerst worden door de communistische partij. Weinig perspectief voor de jongere Hong Kong-inwoners: die zie je ook veelal wegtrekken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 16 november 2020 @ 15:06:22 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196272066
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 23:26 schreef Fugue het volgende:

[..]

klopt. Zelfde geldt voor de genocide tegen Oeigoeren. Iedereen weet het maar niemand doet iets. Ondertussen lacht China zich dood
Zelfde als Rusland toch? Wat kun je er tegen beginnen? Economische sancties lachen ze om, een oorlog ga je niet winnen (moet je ook niet willen).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196272133
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 23:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

wat is er mis met dat handboek dan? Prima toch.
Het feit dat het geheim is komt bij mij wel wat vreemd over. Inhoudelijk zal er niet heel veel mis mee zijn.
pi_196327049
Matige afleveringen laatste tijd. Heel weinig humor.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 22 november 2020 @ 20:25:20 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196368621
Straks de laatste van dit seizoen en dan pas over 77 dagen weer een nieuwe (verkiezings) Lubach.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196368674
quote:
3s.gif Op zondag 22 november 2020 20:25 schreef golfer het volgende:
Straks de laatste van dit seizoen en dan pas over 77 dagen weer een nieuwe (verkiezings) Lubach.
Laatste alweer !

Als ik straks niet kijk dank kijk ik gewoon on line O+
pi_196369390
Seizoensfinale alweer 😱
pi_196369413
*O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')