simlock vrij
Compleet met lader, doos, cd-rom en gebruiksaanwijzing.
Garantie nog tot 17-05-03
Bied maar wat moois.
ik doe em weg omdat ik de nokia 7650 ga kopen
verder is dit nog een perfect toestelletje
quote:ik werk zelf in een telefoonwinkel en dan krijg je allemaal van die leuke dingen aangeboden dat ik mezelf weer een keer niet inhouden kan!!
Op woensdag 22 januari 2003 13:38 schreef geit het volgende:
die heb ik ook! dat is een top mobieltje waarom zou je die weg doen![]()
wat staat er eigenlijk op die cd-rom?? ik heb me toestel zo "los" gekocht via via namelijk.
UHH.. hehe... dingen over club nokia en de accesoires die je erbij kan krijgen gewoon info over het toestel
quote:Dat probleem ken ik ook, als ik weer een mooier toestel zie wil ik die weer hebben. succes met de verkoop
Op woensdag 22 januari 2003 13:41 schreef Evaatje het volgende:[..]
ik werk zelf in een telefoonwinkel en dan krijg je allemaal van die leuke dingen aangeboden dat ik mezelf weer een keer niet inhouden kan!!
UHH.. hehe... dingen over club nokia en de accesoires die je erbij kan krijgen gewoon info over het toestel
quote:Hangt ervan of de 'koper' van me toestel het hele pakketje wil
Op woensdag 22 januari 2003 13:45 schreef Reintje het volgende:
Mag ik misschien een frontje van je kopen? die slijten bij mij best snel. Contact me anders even via reddie@xs4all.nl (ook msn)
quote:thn-x-
Op woensdag 22 januari 2003 13:45 schreef geit het volgende:[..]
Dat probleem ken ik ook, als ik weer een mooier toestel zie wil ik die weer hebben. succes met de verkoop
(Weet jij het toevallig, wanneer die er komt?)
quote:Sinds wanneer bestaat er een zwart frontje
Op woensdag 22 januari 2003 13:30 schreef Evaatje het volgende:
Nokia 6510
2 originele frontjes (Beige & Zwart)
Als het echt een zwarte is heb ik wel interesse om dat frontje eventueel los te kopen
quote:Als niemand meer biedt dan is ie gewoon voor jou!!
Op woensdag 22 januari 2003 23:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, ik wil echt niet meer dan 200 euro betalen, omdat ik stiekem wacht op de 7250, maar die laat zich nog niet zien.(Weet jij het toevallig, wanneer die er komt?)
quote:Ja op de verpakking staat dark blue skr-179 maar ik zie echt geen verschil
Op woensdag 22 januari 2003 23:08 schreef JT_RSD het volgende:[..]
Sinds wanneer bestaat er een zwart frontje
Is het geen donkerblauwe ?
Als het echt een zwarte is heb ik wel interesse om dat frontje eventueel los te kopen
quote:Hij stond op het eerste kwartaal 2003, maar dat zal net als met de 7650 vorig jaar toch wel weer aanzienlijk uitlopen
Op woensdag 22 januari 2003 23:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, ik wil echt niet meer dan 200 euro betalen, omdat ik stiekem wacht op de 7250, maar die laat zich nog niet zien.(Weet jij het toevallig, wanneer die er komt?)
quote:idd... ik kan er niet meer over vinden dan dat ie in het eerste kwartaal komt! dus reken er maar op dan in juni er wel is
Op donderdag 23 januari 2003 08:43 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Hij stond op het eerste kwartaal 2003, maar dat zal net als met de 7650 vorig jaar toch wel weer aanzienlijk uitlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |