Nou nee, dat was ook een buttplug he, maar dan met een flosjke of een sierraadje (gouden kalfje).quote:Op zondag 15 november 2020 10:36 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Lenny77, jij had gisteravond hier goede tips over!
Buttplug tips zijn altijd goed.quote:Op zondag 15 november 2020 10:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee, dat was ook een buttplug he, maar dan met een flosjke of een sierraadje (gouden kalfje).
Dus niet van toepassing hier helaas.
Vaginaal of anaal?quote:Op zondag 15 november 2020 10:23 schreef Dries4Ever het volgende:
Maar welk voorwerp wordt het meeste gebruikt als alternatief voor een dildo?
Icicles, mooi spul.quote:
Dit lijkt me wel een (op zijn minst) apart gevoel te geven? (wel best veilig denk ik)quote:
Is een merk!quote:Op zondag 15 november 2020 10:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een (op zijn minst) apart gevoel te geven? (wel best veilig denk ik)
Nuja, het bestaat wel echt hoorquote:
Had eens zo'n meid die was wel wild in bed begon opeens vingers in mijn kont te steken. Sinds dien hou ik er wel van.quote:Op zondag 15 november 2020 10:51 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Icicles, mooi spul.
Oh en die zware van metaal, geeft wat extra druk, ook niet verkeerd.
Serieus, met bevrozen ijspegels naar binnen? Niet met dit weerquote:Op zondag 15 november 2020 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja, het bestaat wel echt hoor![]()
Dus de vergissing is snel gemaakt
goeie vraag welquote:Op zondag 15 november 2020 10:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vaginaal of anaal?
#ikvraagditvooreenvriendin
Lekker frisquote:Op zondag 15 november 2020 14:55 schreef daphneb93 het volgende:
Rubberen handvat (uiteinde) van een hamer heb ik er wel eens ingestopt. Deed best wel pijn heb het daarna ook niet meer gedaan.
- Geen gezeur op de man wat je ophengelt uit andere oude topics aub -quote:Op zondag 15 november 2020 14:55 schreef daphneb93 het volgende:
Rubberen handvat (uiteinde) van een hamer heb ik er wel eens ingestopt. Deed best wel pijn heb het daarna ook niet meer gedaan.
Haha neequote:
Ja hoor sure, schroevendraaier die spontaan afbreektquote:Op zondag 15 november 2020 15:13 schreef daphneb93 het volgende:
[..]
Haha nee
Gewoon uit mijn gereedschapskist. Heb ook weleens schroevendraaiers erin gestopt maar dan moet je uitkijken dat ze niet afbreken en verdwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |