SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zo nonchalant ook een wandeling aan het makenquote:Op zaterdag 14 november 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Die rode panda lacht ook als hij ziet wie het is.
[ link | afbeelding ]
popmpiedompiedompiedom eeeeeeeks help grrrrrrikbengrootengevaarlijk ooooohbenjijhetmaarquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo nonchalant ook een wandeling aan het maken
Ik ben er maar van 2 bewustquote:Op zaterdag 14 november 2020 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb jij en bij hoeveel vrouwen?
quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
popmpiedompiedompiedom eeeeeeeks help grrrrrrikbengrootengevaarlijk ooooohbenjijhetmaar
Oh dat was voor mij ooit reden om nooit meer films te kijkenquote:
Noordereiland.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
zie net ook deze, hier ook bezichtiging aangevraagd
https://www.maartenmakela(...)754LJYFesUda-IuQ44qE
Jij bent ook niet goed hequote:Op zaterdag 14 november 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was voor mij ooit reden om nooit meer films te kijken
Ja vette plek ookquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noordereiland.![]()
Bij de krant hadden wij een kantoor naast dat gebouw
quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vette plek ook![]()
Wel gedateerd huis maar wel bovenwoning
Staat oo nog niet op funda geloof ikquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wandelend zit je zo in de stad.
Ik zag hem in de bioscoop. Na afloop was ik meer dan een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen was. Niet fijnquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker met een zak chips en een biertje film kijken
vrijdag bezichtigingquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wandelend zit je zo in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |