SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
zo nonchalant ook een wandeling aan het makenquote:Op zaterdag 14 november 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Die rode panda lacht ook als hij ziet wie het is.
[ link | afbeelding ]
popmpiedompiedompiedom eeeeeeeks help grrrrrrikbengrootengevaarlijk ooooohbenjijhetmaarquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo nonchalant ook een wandeling aan het maken
Ik ben er maar van 2 bewustquote:Op zaterdag 14 november 2020 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb jij en bij hoeveel vrouwen?
quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
popmpiedompiedompiedom eeeeeeeks help grrrrrrikbengrootengevaarlijk ooooohbenjijhetmaar
Oh dat was voor mij ooit reden om nooit meer films te kijkenquote:
Noordereiland.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
zie net ook deze, hier ook bezichtiging aangevraagd
https://www.maartenmakela(...)754LJYFesUda-IuQ44qE
Jij bent ook niet goed hequote:Op zaterdag 14 november 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was voor mij ooit reden om nooit meer films te kijken
Ja vette plek ookquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noordereiland.![]()
Bij de krant hadden wij een kantoor naast dat gebouw
quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vette plek ook![]()
Wel gedateerd huis maar wel bovenwoning
Staat oo nog niet op funda geloof ikquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wandelend zit je zo in de stad.
Ik zag hem in de bioscoop. Na afloop was ik meer dan een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen was. Niet fijnquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker met een zak chips en een biertje film kijken
vrijdag bezichtigingquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wandelend zit je zo in de stad.
Je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat oo nog niet op funda geloof ik
Spannend. Maar ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Dat is echt een superleuk appartementquote:
ja of maandag denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spannend. Maar ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Dat is echt een superleuk appartement
O jaquote:
die bovenstequote:Op zaterdag 14 november 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja
Je kunt óók nog een GLOEDNIEUW penthouse in Dordrecht overwegen![]()
https://www.funda.nl/koop(...)partement-bouwnr-26/
Ja, ik weet niet of dat ‘m is want de tekening is andersquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die bovenste![]()
https://cloud.funda.nl/valentina_media/136/715/035_2160.jpg
Mooi hoorquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of dat ‘m is want de tekening is anders
Wel tof
Beter dat dan naar je gerriesquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:44 schreef CherryLips het volgende:
De hele galerij ruikt naar m'n brownies
Godver. Kijk volgende keer wel bij de Boniquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
@:cherrylips zag net weer gecondenseerde melk bij de koffiemelk hoor
was bij Jumboquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godver. Kijk volgende keer wel bij de Boni
ik heb met mijn gerrie ooit de buren terug naar binnen gejaagd afgelopen zomerquote:Op zaterdag 14 november 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dat dan naar je gerries
Ds nu ga je aan de lunch?quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten. Ik loop een beetje vier uur achter vandaag.
choucroute garniesquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eens eten. Ik loop een beetje vier uur achter vandaag.
Keerl wat ben je toch weer actief online.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
choucroute garnies
net een bakje naar m'n ouders gebracht.
m'n pa standaard als ie hoort dat ie wat krijgt wat ie niet kent: 'oh dat lust ik niet hoor moet ik niet hebben' ik: oh dan maak ik wel wat voor ma alleen.
totdat m'n ma zit te eten, zit hij met lange tanden op z'n frikandel te knagen. Ken hem ondertussen al, dus breng tegenwoordig gewoon 2 persoons porties
Ik vind dat net een Russische smeltkaars die iets te dicht bij de open haard heeft gestaanquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
Vergeleken bij die andere politici zoals bv koolmees is wopke echt een aantrekkelijke man
waar lagen zequote:Op zaterdag 14 november 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
Shit, eten, ik ga bestellen dan maar, krijg die frambozen niet uit mijn kop
Koolmees?quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat net een Russische smeltkaars die iets te dicht bij de open haard heeft gestaan
hoe danquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Braadpan, verstopt onder het dekseltje.
Had die braadpan een poos geleden gevuld naar mijn ouders meegenomen en leeg terug en ik had blijkbaar onder andere frambozen gekocht en een handje tekort om te sjouwen.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had die braadpan een poos geleden gevuld naar mijn ouders meegenomen en leeg terug en ik had blijkbaar onder andere frambozen gekocht en een handje tekort om te sjouwen.
Staat nu in de chloor te weken, leek wel of het prutje ademde.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
categorie autosleutels in de diepvries achterlaten
quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat nu in de chloor te weken, leek wel of het prutje ademde.
Zit je daar in de EBI tussen de verkrachters. moordenaars en ander gespuis "ja ik heb een vuurpijl afgestoken, pas maar op hoor (gooit handjes in de lucht)"quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
100 euro boete en strafblad voor afsteken van vuurwerk
knalerwten smokkelen in je achterstequote:Op zaterdag 14 november 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar in de EBI tussen de verkrachters. moordenaars en ander gespuis "ja ik heb een vuurpijl afgestoken, pas maar op hoor (gooit handjes in de lucht)"
zou wel ff goed (laten) kijken waar die schimmel vandaan komt hoor, bod op voorbehoud van technische keuring ofzo doen dan. Je wil niet voor verborgen verassingen komen met schimmel/vocht issues.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. kleiner als die ander en natuurlijk klein balkon. Wat verouderd ook allemaal dus sowieso alles schilderen. Er zit wat schimmel op het plafond in de badkamer ook. Maar ga denk ik wel bod uitbrengen want natuurlijk kans dat die andere niet doorgaat.
Deze ook waarschijnlijk weer op inschrijving
nee die makelaar reageerde ook niet gelijk. Dus zei het weerquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou wel ff goed (laten) kijken waar die schimmel vandaan komt hoor, bod op voorbehoud van technische keuring ofzo doen dan. Je wil niet voor verborgen verassingen komen met schimmel/vocht issues.
Ja lekker, de symptomen wegwerken..quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die makelaar reageerde ook niet gelijk. Dus zei het weerKwam die. Oh ja kan je overschilderen
en hij zei ja de mechanische ventilatie kan sterker.
quote:Bij deze woning durf ik het ook niet zonder keuring. Heb ik bij die andere wel gedaan.
ja het hoeft niks te zijn natuurlijk maar hij reageerder wel wat laconiek opquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja lekker, de symptomen wegwerken..
[..]
heb ergens nog wel foto's van schimmel waar de symptomen weggewerkt waren.dat waren zowat volledige paddenstoelen.
spek spek spekquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
Ja mijn spekalert ging af
woeiwoeiwoei
Nooit gehad, maar klinkt goedquote:
quote:
Ohquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet.. Gargamel kwam ermee aanzetten
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal dit moet het worden..
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk voor ontbijt bedoeld, maar goed
Oh dat kan je ook zo in Gerrie kieperen dusquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
ga je ook blokjes kaas afsnijdenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, was het maar waar! Wie denk je dat er nu in de baconlucht in de keuken staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, was het maar waar! Wie denk je dat er nu in de baconlucht in de keuken staat?
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Kwiwi zeg gewoon dat hij het zelf ook kan
Absurdquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
Oh trump is paraderondjes aan het doen
zie rtl nieuws
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk daarom heeft Kwiwi een vent.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Kwiwi zeg gewoon dat hij het zelf ook kan
nothing to see here, move along people....quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
Oh trump is paraderondjes aan het doen
zie rtl nieuws
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk daarom heeft Kwiwi een vent.
Voor de juiste kerel gaat bitterbal echt wel blokjes kaas staan snijden hoor, urenlang als het moetquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk daarom heeft Kwiwi een vent.
oh lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ga zo Chinees halen. Voor het eerst sinds februari
dat als ontbijtquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
1 x de wuhanschotel met extra vleermuisvleugeltjes?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Ga zo Chinees halen. Voor het eerst sinds februari
ja dat klopt welquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de juiste kerel gaat bitterbal echt wel blokjes kaas staan snijden hoor, urenlang als het moet
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1 x de wuhanschotel met extra vleermuisvleugeltjes?
Wat?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Wtf zijn nu de christenen weer over de zeik met Sinterklaas.
Ga gvd allemaal terug in je hol. Ik haat mensen.
Guanosausje erbij.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat de kfc binnenkort wel met batwings buckets komt
Geen idee, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben vanmiddag de verzonnen plaatsnaam Kruisigem gebruikt en er een kruisbeeld bijgezet. Maar dat klinkt als Kruisig Hem. Dus dat kan écht niet.quote:
oh dear..quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben vanmiddag de verzonnen plaatsnaam Kruisigem gebruikt en er een kruisbeeld bijgezet. Maar dat klinkt als Kruisig Hem. Dus dat kan écht niet.
De Dieuwertje Blokkade was een verwijzing naar de blokkeerfriezen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag de verzonnen plaatsnaam Kruisigem gebruikt en er een kruisbeeld bijgezet. Maar dat klinkt als Kruisig Hem. Dus dat kan écht niet.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Ja of met een gebraden halve Rode Panda met friet
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Dieuwertje Blokkade was een verwijzing naar de blokkeerfriezen.
Beetje pindasaus erbijquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Ja of met een gebraden halve Rode Panda met friet
Ik snap hem nou pasquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Dieuwertje Blokkade was een verwijzing naar de blokkeerfriezen.
wat je ook doet, 't is toch nooit goed.. linksom of rechtsom is er altijd wel iemand butthurt, je kan toch niet voor iedereen goed doen. maar helaas komt dan het deugvolk om de hoek. leef/laat leven is ver te zoeken laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Sinterklaas is niet compleet zonder dat er een doelgroep compleet uit z'n plaat gaat.
Alleen jammer van al die religekkies die Zwarte Piet blijkbaar oké vonden en KoM nIeT aAn Een KiNdErFeEsT maar zo'n verzonnen plaatsnaam niet kunnen verkroppen. Zie je meteen waar hun prioriteiten liggen.
En dan zeker de schoen van de kinderen weghalen vanavond want Sinterklaas is kut en wordt niet meer gevierd dus de kinderen zijn weer eens de lul.
Denk dat die taai zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n zwartwitte mag ook hoor
bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die had je doodgeknuffeld.
beter dat je em dan ook opeet
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:27 schreef CherryLips het volgende:
O kut mag niet meer naar de Chinees fietsen.
Nou ja. Jammer dan.
Zou logischer zijn om dat overdag te verbieden, als er mensen lopenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag 's avonds niet meer door het winkelcentrum fietsen. Als alles dicht is.
Dit slaat als een kikker op een drumstel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja dan mag het ook nietquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou logischer zijn om dat overdag te verbieden, als er mensen lopen
Dus nu geen chinees?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, maar hopen dat ik geen boa's of politie tegenkom en die zijn wel wat actiever nuquote:
Ze zijn toch niet zwaar bewapend.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, maar hopen dat ik geen boa's of politie tegenkom en die zijn wel wat actiever nu
Super snel fietsen Gerquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, maar hopen dat ik geen boa's of politie tegenkom en die zijn wel wat actiever nu
Vind jij dat we boa's moeten bewapenen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet zwaar bewapend.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind jij dat we boa's moeten bewapenen?
Getaserd.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wordt Gerrie dadelijk van haar fiets geknuppeld
Handjes in de lucht.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wordt Gerrie dadelijk van haar fiets geknuppeld
Lig je daar geboeid met je tasje stomende saté naast jequote:Op zaterdag 14 november 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Special Forces vanuit een helikopter.
Zonde van het eten.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je daar geboeid met je tasje stomende saté naast je
Hele roedel sissende getinte mannen eromheenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
waar zal dat ongeveer zijn?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Ede?quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele roedel sissende getinte mannen eromheen
En een hongerige snackquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele roedel cokesnuivende SGP jeugd eromheen.
Die kunnen heel afkeurend kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele roedel cokesnuivende SGP jeugd eromheen.
Denk dat Gerrie daar best gevoelig voorisquote:Op zaterdag 14 november 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kunnen heel afkeurend kijken
quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
is trump nu gestopt met z'n haar te blonderen?
Start of The Civil War 2.0quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar de fuck zit ik naar te kijken joh
er staat eoa hippie op een auto en mensen gillen.quote:
genoeg internet voor vandaagquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
altijd ongerust dat er iets gebeurd is dan
quote:
Je lacht nu om jezelf? Waarom zou je als vrijgezelle man geen date kunnen hebben?quote:
klinkt als een nieuwe serie van kim hollandquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje batsen in het buitengebied, werkt beter dan wandelen voor de lijn
Pff best watquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent wel heel veel jaren kwijt geraakt he door de vermissing van @:ltvdk
Weet je hoe lang dat soms duurtquote:Op zaterdag 14 november 2020 20:00 schreef CherryLips het volgende:
Jongens wacht toch even tot het bericht is gequote voor je reageert
Ze is gewoon een beetje zorgzaamquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent wel heel veel jaren kwijt geraakt he door de vermissing van @:ltvdk
Moet nog wel een beetje aan de instellingen sleutelen zo te zienquote:
*brengt mayo*quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog wel een beetje aan de instellingen sleutelen zo te zien
Moet even de reset knop zoeken denk ikquote:
woeiwoeiwoeiwoeiquote:Op zaterdag 14 november 2020 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet even de reset knop zoeken denk ik
jaaaa zinanquote:
Poolse kippen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaa zinan![]()
morgen misschien weer een kans op korhoenders. Wie zal het zeggen
's ochtends lijkt 't wel droog te blijventoch?quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaa zinan![]()
morgen misschien weer een kans op korhoenders. Wie zal het zeggen
Ja precies. En nu heb ik ook flink gegeten vanavond, en de bieries laten staan, en ga ik een paar uurtjes vroeger de kribbe in. Zodat ik er morgenochtend veel energieker voor sta dan vanochtendquote:Op zaterdag 14 november 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
's ochtends lijkt 't wel droog te blijventoch?
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Noem je bitterbal nu viesdik?![]()
![]()
![]()
Was laatst toch ook bij Oplichters ofzo, met Cheese from the Bacon, een vrouw die was bedonderd door zogenaamd Chris Hensworth. Die allemaal geld bij haar lospeuterde en verliefd op haar was en dat hij bij z'n vrouw zou weggaan. Jezus zo gênant. Wel dapper dat ze het op tv wilde vertellenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
"en de suggestie van een mogelijk huwelijk won de imitatie-Brad Pitt de vrouw voor zich"![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)tatie-brad-pitt.html
Dit specimen probeert de schuld ook nog neer te leggen bij de echte Brad, zoveel domheid, zoveel naïviteit en zo'n slechte inborst.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was laatst toch ook bij Oplichters ofzo, met Cheese from the Bacon, een vrouw die was bedonderd door zogenaamd Chris Hensworth. Die allemaal geld bij haar lospeuterde en verliefd op haar was en dat hij bij z'n vrouw zou weggaan. Jezus zo gênant. Wel dapper dat ze het op tv wilde vertellen
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
"en de suggestie van een mogelijk huwelijk won de imitatie-Brad Pitt de vrouw voor zich"![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)tatie-brad-pitt.html
Dat je de hele tijd van die wappies van je af moet slaan die je geld willenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit specimen probeert de schuld ook nog neer te leggen bij de echte Brad, zoveel domheid, zoveel naïviteit en zo'n slechte inborst.
he kut, alle idioten komen dan weer naar buitenquote:Op zondag 15 november 2020 08:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Yes, voorzichtige positieve berichten. Het is klaar![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ons-leven~a425c23a/
quote:Op zondag 15 november 2020 08:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is Final Destination the endmovie.
https://www.ad.nl/buitenl(...)vergoeding~a645dc27/
Beetje hoog dramaqueen gehalte wel hoorquote:Op zondag 15 november 2020 08:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is Final Destination the endmovie.
https://www.ad.nl/buitenl(...)vergoeding~a645dc27/
quote:,,Bij gebrek aan een standaardhangslot van acht dollar verloor onze wereld voorgoed een buitengewone strijder; een jonge vrouwelijke influencer die voorbestemd was om de toekomstige prinses Diana, filantroop Melinda Gates of Oprah Winfrey van onze samenleving te worden"
nou ja, nu weet je natuurlijk niet of ze geen gelijk hebbenquote:Op zondag 15 november 2020 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje hoog dramaqueen gehalte wel hoor
[..]
Idioten waren allang weer buiten maar dat zag jij niet want je zat binnen.quote:Op zondag 15 november 2020 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
he kut, alle idioten komen dan weer naar buiten
quote:Op zondag 15 november 2020 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Idioten waren allang weer buiten maar dat zag jij niet want je zat binnen.
Dit soort dingen gebeuren nooit “zomaar” bedoel je?quote:Op zondag 15 november 2020 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje hoog dramaqueen gehalte wel hoor
[..]
Waarom date je een Chinees?quote:Op zondag 15 november 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu al zin in de tweede ronde Chinees vanavond.
Hier in de winkelstraat gisteren sowieso al helemaal klaar. Jammer dat we met 5000-6000 besmettingen nog steeds ver boven de signaalwaardes van de overheid zitten.quote:Op zondag 15 november 2020 08:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Yes, voorzichtige positieve berichten. Het is klaar![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ons-leven~a425c23a/
of zelf koken en zorgen dat de ander de afwas doetquote:Op zondag 15 november 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens beginnen met de afwas. Tip: niet uitgebreid koken bij iemand die geen vaatwasser heeft.
Wel meteen weer schone vingersquote:Op zondag 15 november 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens beginnen met de afwas. Tip: niet uitgebreid koken bij iemand die geen vaatwasser heeft.
volgens mij moet jij nodig eens naar buiten komenquote:Op zondag 15 november 2020 09:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Idioten waren allang weer buiten maar dat zag jij niet want je zat binnen.
Wacht nou ff totdat fles ze heeft gezien joh horkquote:Op zondag 15 november 2020 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Stap nu even op de MTB, race naar de Hölterberg kijken of ik wat korhoenders kan onderrijden
smek smek smekquote:Op zondag 15 november 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
anders lust ik wel zon kippetje voor vanavond
Die is heel dik hè, alsof je iets met de consistentie van wasverzachter aan het drinken bent.quote:Op zondag 15 november 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb turkse appel thee.
is het toch niet helemaal zo
Nee hij is niet dik?quote:Op zondag 15 november 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is heel dik hè, alsof je iets met de consistentie van wasverzachter aan het drinken bent.
het is gewoon water met een chemisch turkse appelsmaakquote:Op zondag 15 november 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat die altijd zo in je keel en aan je huig blijft plakken
van Pickwick?quote:Op zondag 15 november 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb turkse appel thee.
is het toch niet helemaal zo
Zit je niet per ongeluk Dreft appel te drinken?quote:Op zondag 15 november 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is gewoon water met een chemisch turkse appelsmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |