Thanks man!quote:Op zondag 15 november 2020 17:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is goed ik laat het hier wel even weten.
Toen ik mijn Pro vorig jaar bij hen kocht zat daar iig een omdoos omheen.quote:Op zondag 15 november 2020 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof man! Laat, als je wilt, even weten of Bol de ps5 met een bol.com overdoos verstuurd.
Heb wel eens een nespresso koffiemachine van ze gekregen met de adresseersticker zo op de verpakkingsdoos geplakt namelijk
Verkoopt voor meer met een doosquote:Op zondag 15 november 2020 17:44 schreef Blackst4r het volgende:
Waar zijn jullie bang voor dan? Dat zonder omdoos je ps5 gestolen wordt?
Er gebeuren gekkere dingenquote:Op zondag 15 november 2020 17:44 schreef Blackst4r het volgende:
Is niet zo heel ondenkbaar net zo'n schaars enorm gewild apparaat.quote:Op zondag 15 november 2020 17:44 schreef Blackst4r het volgende:
TV's hebben ook geen extra doos toch?quote:Op zondag 15 november 2020 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is niet zo heel ondenkbaar net zo'n schaars enorm gewild apparaat.
Maar een apparaat van 500 euro zonder doos versturen zou ik ook enorm amateuristisch vinden van BOL.
Dat van die nespresso machine is hopelijk een 1malige fout geweest van een hondsluie en reeds ontslagen magazijnmedewerker.
Vaak wel hoor. Een soort van sleeve gekleurd en daarin een kartonnen doos.quote:Op zondag 15 november 2020 19:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
TV's hebben ook geen extra doos toch?
Goede keus gemaakt? Gast, je hebt alle mogelijke launch games gekocht zowatquote:Op zondag 15 november 2020 19:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Goede keuze gemaakt volgens mij, Bloodborne ga ik ook wel weer eens proberen of er komt een remaster/Remake. Uhhhh ja volgens mij bij de derde boss ergens gekomen of zoiets.
Assassin’s Creed Valhalla PS4 versie ga ik omruilen voor de PS5-versie, sorry maar ik heb geen zin om te kutten met een PS4-versie en een PS5-versie digitaal flikker maar een eind op.
quote:Op zondag 15 november 2020 20:06 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Goede keus gemaakt? Gast, je hebt alle mogelijke launch games gekocht zowat
Mijn tv zat in zijn originele doos en die zat dan weer in een andere doos helemaal op de plaats gehouden door piepschuim stukken. Het uitpakken duurde langer dan het plaatsen van de tv en ik bleef over met een berg karton en 3 volle vuilzakken piepschuim.quote:Op zondag 15 november 2020 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vaak wel hoor. Een soort van sleeve gekleurd en daarin een kartonnen doos.
Ik heb al meer dan twee maanden geen game gekochtquote:Op zondag 15 november 2020 20:06 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Goede keus gemaakt? Gast, je hebt alle mogelijke launch games gekocht zowat
Volgens mij de meeste tv’s wel. Mijn laatste tv ook inderdaad. Een beetje de verpakking van een PS4 plus heel veel piepschuim.quote:Op zondag 15 november 2020 20:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Mijn tv zat in zijn originele doos en die zat dan weer in een andere doos helemaal op de plaats gehouden door piepschuim stukken. Het uitpakken duurde langer dan het plaatsen van de tv en ik bleef over met een berg karton en 3 volle vuilzakken piepschuim.
Die was dus wel zeer goed verpakt.
De kinderen van mijn broer hebben zich tenminste kunnen uitleven op dat piepschuim om het allemaal in kleinere stukken te breken. Wel buiten gelukkig want het sneeuwde nog net niet.quote:Op zondag 15 november 2020 20:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij de meeste tv’s wel. Mijn laatste tv ook inderdaad. Een beetje de verpakking van een PS4 plus heel veel piepschuim.
Altijd genieten nieuw spul openmakenquote:Op zondag 15 november 2020 20:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
De kinderen van mijn broer hebben zich tenminste kunnen uitleven op dat piepschuim om het allemaal in kleinere stukken te breken. Wel buiten gelukkig want het sneeuwde nog net niet.
Ah oke, dan heb ik dat 2x niet gehadquote:Op zondag 15 november 2020 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vaak wel hoor. Een soort van sleeve gekleurd en daarin een kartonnen doos.
Hopelijk mag ik dat komende week ook doen. Maar vrees dat ik geduld zal moeten hebben, Coolblue gaat toch niet lukken bij coolblue.quote:
Jawel johquote:Op zondag 15 november 2020 20:44 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Hopelijk mag ik dat komende week ook doen. Maar vrees dat ik geduld zal moeten hebben, Coolblue gaat toch niet lukken bij coolblue.
beetje als je pik, die is ook al jaren niet door iemand aangeraaktquote:Op maandag 16 november 2020 00:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn PS4 al jaren niet aangeraakt, maar ook ik krijg de hype langzaam.
Die jouwe alleen door zon japanse pop ofnie?quote:Op maandag 16 november 2020 00:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
beetje als je pik, die is ook al jaren niet door iemand aangeraakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |