dara kwam ik een heel leuk klein en simpel programma tegen
Hier te halen
Waarmee je heel simpel kunt oefenen op je noten, en omdat het programma direct corrigeerd kan je het jezelf ook aanleren.
Ik heb de meeste van de noten nu al in 1 keer goed zonder enige voorkennis en ben net een 10 minuutjes bezig
Ik dacht misschien wel interessant om kritiek op te krijgen
dus ga jullie gang
[Dit bericht is gewijzigd door Feanturi op 22-01-2003 13:15]
en je kan met toetsenantwoorden en met letters
*edit* Na level 9 word het toch echt moeilijk
[Dit bericht is gewijzigd door Feanturi op 22-01-2003 13:27]
quote:Het gaat hier alleen om het leren lezen.
Op woensdag 22 januari 2003 13:38 schreef Feestkabouter het volgende:
heb het effe geprobeerd, wat een waardeloos iets.
het gaat juist om muziek, maar er zit helemaal geen geluid bij!
hoe moet je nou die tonen leren associeren als je ze niet eens hoort?!
quote:De assocatie met een muziekinstrument kan natuurlijk niet achter een computer daarvoor heeft de computer de middelen niet, maar op deze manier kan je heel gemakkelijk noten leren en hun betekenis en ook een hun plaats in een octaaf (is dat waar?)
Op woensdag 22 januari 2003 13:38 schreef Feestkabouter het volgende:
heb het effe geprobeerd, wat een waardeloos iets.
het gaat juist om muziek, maar er zit helemaal geen geluid bij!
hoe moet je nou die tonen leren associeren als je ze niet eens hoort?!
er is dus wel nut in de huidige vorm, maar met een ietsie pietsie beetje extra (namelijk: geluid) is het meteen veeeeeeeeeeeeeeel functioneler
quote:THNX superhandig
Op woensdag 22 januari 2003 13:07 schreef Feanturi het volgende:
Ik dacht vrijwel onmogelijk om dit te leren via internet, maar mijn nieuwschierigheid zei dat ik toch even moest zoekendara kwam ik een heel leuk klein en simpel programma tegen
Hier te halenWaarmee je heel simpel kunt oefenen op je noten, en omdat het programma direct corrigeerd kan je het jezelf ook aanleren.
Ik heb de meeste van de noten nu al in 1 keer goed zonder enige voorkennis en ben net een 10 minuutjes bezig
Ik dacht misschien wel interessant om kritiek op te krijgen
dus ga jullie gang
quote:Als je je gitaar/piano aansluit op je geluidskaart (Midi-poort of met 'n mic...) kan je computer wel horen welke noten je speelt. èn je verbeteren.
Op woensdag 22 januari 2003 13:51 schreef Feanturi het volgende:[..]
De assocatie met een muziekinstrument kan natuurlijk niet achter een computer daarvoor heeft de computer de middelen niet, maar op deze manier kan je heel gemakkelijk noten leren en hun betekenis en ook een hun plaats in een octaaf (is dat waar?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |